לאיזה אטרקציות ביפן צריך להזמין כרטיסים מראש? [מעודכן ל-2024]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד. פה תוכלו גם להמיר מט״ח במחירים מעולים. 

אחת השאלות שעולות המון בקהילת מטיילים ביפן עם ילדים היא לגבי הזמנה מראש של אטרקציות. האמת היא שזאת שאלה מצוינת מכיוון שבניגוד לרוב היעדים בעולם, ביפן יש הרבה אטרקציות עם הגבלת כניסה, מה שגורם לכך שיאזלו הכרטיסים. בנוסף, ישנן אטרקציות יחודיות ומיוחדות שלהן חובה להזמין מראש מקום אם רוצים להבטיח כניסה לאזורים מסוימים. למעשה, אני גם מתכננת מסלולים ליפן למשפחות ועוזרת להזמין מלונות במחירים מוזלים (ניתן ליצור איתי קשר פה לגבי זה) ולפעמים כבר אין כרטיסים חודש מראש לחלק מהאטרקציות. אז לאיזה אטרקציות ביפן צריך להזמין כרטיסים מראש? הנה הרשימה העיקרית.

אטרקציות בטוקיו אליהן צריך לרכוש כרטיסים מראש

פה תוכלו למצוא מלא מידע על אטרקציות בטוקיו למשפחות עם ילדים. לרוב האטרקציות אין צורך להזמין מקום מראש, אך לחלקן צריך לתכנן מראש.

המואיזונים הדיגיטלים של teamLab

קופון הנחה לכרטיסים ל Teeam Lab Borderless בטוקיו, המוזיאון הדיגיטלי מורי Mori

לטים לאב יש שני מוזיאונים דיגיטלים בטוקיו: Planets הקטן יותר, שנמצא באודייבא, ו-Borderless הענק שנפתח מחדש ב-2024 אחרי כמעט שנתיים של מעבר לרופונגי. לשני המוזיאונים צריך להזמין מקום מראש, כשל-Planets יש ממש מעט כרטיסים, למרות שהוא פחות פופולארי מה-Borderless. בעוד שהמסלולל בפלנטס הוא מעגלי ואורך כשעה עד שעה וחצי, בבורדרלס ניתן להסתובב כמה שרוצים ואנחנו בילינו בו מעל 4 שעות והיינו נשארים יותר לו היה מוקדם יותר. על ההבדלים בין המוזיאונים תוכלו לקרוא בפוסט שלנו על המוזיאונים הדיגיטלים בטוקיו ואוסקה. את הכרטיסים כדאי להזמין לפחות חודש מראש – נכון לכתיבת הפוסט הזה, לא הצלחנו לסגור כרטיסים 3 שבועות קדימה למשפחה שתכננתי לה טיול ביולי.

פה תוכלו לרכוש כרטיסים ל-teamLab Planets ול-teamLab Borderless

הסטודיו של הארי פוטר

ביוני 2023 נפתחו אולפני וורנר עם האטרקציה הגדולה ביותר בעולם על הארי פוטר (כן כן, אפילו יותר מלונדון): Warner Bros. Studio Tour Tokyo – The Making of Harry Potter. האולפנים נמצאים במרחק רכבת נסיעה, כשתחנת הרכבת Toshimaen עברה מתיחת פנים לכבוד פתיחת הסטודיו כדי לתת לו הרגשה יותר של תחנת Hogsmead ועל חלק מהרכבות יש אפילו את הדמויות מהסרטים. הנסיעה לא ארוכה בכלל ממרכז העיר – רק 20 דקות מתחנת שינג׳וקו ו-40 דקות מאקיהברה. מאסקסה, אהובת משפחתנו, הנסיעה תהיה קרוב לשעה. מומלץ להזמין לפחות שבוע מראש את הכרטיסים, אבל אם הילדים שלכם (או אתם) ממש חובבי הארי פוטר, עדיף להזמין גם לפני.

פה תוכלו לרכוש כרטיסים לסטודיו של הארי פוטר בטוקיו.

הפארקים של דיסני

בטוקיו יש שני פארקים של דיסני: הפארק הראשי Disneyland Tokyo, שדומה לפארק בפריז, ו-DisneySea, שהוא היחיד בעולם, כשהמתקנים קשורים למים ולסרטים של דיסני שמערבים מים (כגון נמו ובת הים הקטנה). לא אכנס להבדלים בין הפארקים מכיוון שיש לנו פוסט שלם על הפארקים של דיסני ביפן, אבל חשוב לדעת שלמרות שלא חובה לרכוש כרטיסים מראש, כי אין הגבלת מקום, מומלץ להזמין יום קודם כדי להמנע מהתורים הארוכים בכניסה. יש, למעשה, שני תורים, אחד של ביטחון ואחד של רכישת כרטיסים. בתור הביטחון לא תהיה לכם ברירה אלא לעמוד, אבל לפחות תוכלו לדלג על התור לרכישת כרטיסים.

פה תוכלו לרכוש כרטיסים לשני הפארקים של דיסני ביפן.

בית הקפה של פוקימון

אחת האטרקציות שהכי קשה להשיג להן כרטיסים ובסופו של דבר – האוכל לא וואו אבל החוויה כיפית. אנחנו בעצמנו לא הצלחנו להשיג כי עוד לא ידענו את הטריקים אבל הנה הם לפניכם. הכרטיסים לבתי הקפה של פוקימון (יש אחד גם באוסקה) נפתחים 31 ימים מראש ב-18 שעון יפן, שזה 11 בבוקר שעון ישראל אם אנחנו לא בתקופה של מעברים של שעון קיץ. הכרטיסים נחטפים תוך דקות אבל הנה כמה טיפים שיעזרו, באדיבות חברי הקהילה:

  • היו מוכנים עם עמוד ההזמנות כמה דקות לפני 11 בבוקר ומיד לחצו על התאריך שבחרתם
  • כנסו משני מכשירים אם ניתן כדי להגדיל סיכויים לתפוס מקום
  • אם כבר אין כרטיסים, חכו 20 דקות כי אז משתחררים הכרטיסים של מי שבסוף לא הזמינו
  • בגדול מבקשים הזמנה כדי להיכנס, אבל נותנים לאנשים להיכנס ללא הזמנה אם במקרה יש מקום. חברי הקהילה דיווחו שחיכו בערך חצי שעה
  • ניתן להזמין מקום לעד 6 אנשים וצריך להזמין את המספר המדויק של אנשים
  • אם פוקימון חשוב לכם, עדיף להזמין לבית הקפה מקום ורק אז להזמין כרטיסי כניסה לדברים אחרים
  • אני ממליצה לכם להכנס ללינק למטה, לקרוא את ההוראות, ולראות איך נראית המערכת לפני היום שאתם מתכוונים להזמין

פה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לבית הקפה של פוקימון בטוקיו.

טורניר סומו

אם אתם רוצים לבקר בטורניר סומו, את הטיול תצטרכו לתכנן סביב הטורנירים שמתקיימים מספר פעמים בשנה, כל פעם במקום אחר. בטוקיו הטורניר מתקיים בינואר, מאי וספטמבר. באוסקה הוא מתקיימים במרץ, בנגויה (קרוב לקיוטו) ביולי ובפוקואוקה בנובמבר. שימו לב שיש כל מיני אתרים שמוכרים כרטיסים – עדיף לרכוש רק באתר הרשמי או באתרים מוכרים כגון קלוק וגט יור גייד.

פה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לטורניר סומו באתר הרשמי, בקלוק וב-Get Your Guide. באתרים של קלוק וגט יור גייד ניתן גם לרכוש כרטיסים לאימונים.

אירוע ה-Tokyo Game Show

אירוע גיימינג ענק בסוף ספטמבר, כך שזה כמעט תמיד נופל על חגי תשרי או דקה לפני. הכרטיסים אוזלים מהר, אז אם אתם או הילדים שלכם גיימרים, חובה להזמין מראש כרטיסים כדי להבטיח את כניסתכם. בסיכום המקסים הזה תוכלו לקרוא עוד על האירוע.

פה תוכלו להזמין כרטיסים ל-2024.

מוזיאון גיבלי (לא להתבלבל עם פארק גיבלי בנגויה)

מוזיאון ג’יבלי בטוקיו הוא מוזיאון אומנותי שמוקדש ליצירות של סטודיו גיבלי ולהיאו מיאזאקי, מהבמאים המוערכים ביותר בתחום האנימציה. המוזיאון ממוקם במיטקה ומעוצב בצורה שמדמה סצנות מתוך הסרטים. אפשר לצפות בסרטים קצרים שלא מוקרנים בשום מקום אחר, לראות את התהליכים האמנותיים שמאחורי יצירת הסרטים ולצפות בתצוגות אינטראקטיביות. בנוסף, יש גנים יפים שמקיפים את המוזיאון. הכרטיסים בביקוש גבוה לכן חשוב לרכוש אותן מראש.

פה תוכלו להזמין כרטיסים למוזיאון גיבלי. שימו לב שצריך להמיר את השובר באחד הסניפים של Lawson שנמצאים בכל מקום בעיר.

מוזיאון הקקי – Unko Museum

טוקיו עם ילדים - מוזיאון הקקי Unko Museum

מוזיאון שהיה במקור מוזיאון פופ אפ זמני שהפך ללהיט כל כך גדול שהוא עכשיו קבוע. המוזיאון נמצא באודייבה בקניון DiverCity הכיפי, שבאותו האזור כמו עוד קניונים עם מגוון ארקציות נוספות לילדים, כולל לגולנד, פארק Joypolis, ג׳ימבורי, מוזיאון השעווה ועוד. המוזיאון מגביל כניסה בכל שעה לכן חשוב להזמין מקום מראש – אנחנו לא הצלחנו לרכוש באותו היום לשעות שרצינו בפעם האחרונה שהיינו וביקרנו בפברואר, שזאת אפילו לא עונה חזקה. מספיק לרכוש כמה ימים מראש, לא חובה חודש מראש.

פה תוכלו להזמין כרטיסים למוזיאון הקקי.

לגולנד טוקיו

ברלין עם ילדים בכריסמס - לגולנד
ברלין עם ילדים בכריסמס – לגולנד

הלגולנד נמצא גם הוא באודייבה ודורש גם הוא רכישת כרטיסים מראש לשעה מסוימת. יתכן ותוכלו לרכוש אותם במקום, אבל אם אתם רוצים להגיע בשעה מסויימת, עדיף לרכוש מראש. שימו לב שיש מחירים שונים לתאריכים שנחשבים peak מול אלו שלא.

פה תוכלו להזמין כרטיסים ללגולנד טוקיו.

פארק סנריו Puroland (הלו קיטי)

פארק שעשועים מקורה (אז לגמרי מתאים ליום גשום או קר) על הלו קיטי והחברות שלה. הפארק מתאים לילדים קטנים יותר (שלי היו בני 7.5 ו-5 וזה היה בול לגילאים שלהם) ולחובבי הלו קיטי מושבעים. לא צריך לרכוש כרטיסים הרבה זמן מראש, אבל אנחנו לא הצלחנו יום לפני להשיג כרטיסים למתי שרצינו אז כדאי כמה ימים לפני.

פה תוכלו להזמין כרטיסים לפארק סנריו Puroland.

אטרקציות בקיוטו אליהן צריך לרכוש כרטיסים מראש

פה תוכלו למצוא מלא מידע על אטרקציות בקיוטו למשפחות עם ילדים. לרוב האטרקציות אין צורך להזמין מקום מראש, אך לחלקן צריך לתכנן מראש.

פארק גיבלי (בנגויה)

פארק גיבלי לא נמצא בקיוטו אלא בנגויה, אבל זה רק שעה נסיעה מקיוטו ורוב המשפחות מגיעות לטיול יום ולא נשארות ללילה. בלי קשר, חובה להזמין כרטיסים מראש לפארק, ואפילו עדיף לבדוק מראש מתי מתחילה המכירה כי הכרטיסים יכולים להגמר מהר. שימו לב שיש כמה סוגים שונים של כרטיסים. המכירה נפתחת בסביבות חודשיים מראש. באתר כתוב מתי נפתחת המכירה הבאה כך שתוכלו לתכנן.

פה תוכלו להזמין כרטיסים לפארק גיבלי.

מוזיאון הסמוראי

קיוטו עם ילדים - מוזיאון הסמוראי
קיוטו עם ילדים – מוזיאון הסמוראי

מוזיאון הסמוראי נמצא באמצע שוק Nishiki והבילוי מתחיל עם סיור שבו יש שאלון באנגלית ומידע על ההסטוריה של הסמרואי (ונינג׳ות). הילדים שלנו דוברי אנגלית אבל אפשר לתרגם את הכל – אני עדיין ממליצה על הסיור לילדים גדולים יותר, זה אמנם רק חצי שעה, אבל בעיקר מידע וקצת הדגמות (למשל על חריקירי). בהמשך יש מופע סמוראי קצר עם חרבות שהיה ממש מגניב. לאחר ההסבר, עולים למעלה להתחפש לסמוראי, להצטלם ולהשתמש בקצת נשק של סמרואי כמו כוכבי נינג׳ה ו-blow darts.

פה תוכלו להזמין כרטיסים למוזיאון הסמוראי.

מופע Gear (ומופעים בכלל)

המופע של Gear סופר מגניב והוא ללא מילים כך שאין חשיבות לכך שאתם לא דוברי יפנית. זה מופע שהמליצו עליו כמה פעמים בקהילת מטיילים ביפן עם ילדים. נכון לכתיבת הפוסט הזה, צריך להזמין לפחות 4 ימים מראש כרטיסים, אם לא יותר.

פה תוכלו לקרוא עוד על המופע ולרכוש כרטיסים למופע של Gear.

טורניר סומו

כפי שציינתי באזור טוקיו, הטורנירים מתקיימים מספר פעמים בשנה, כל פעם במקום אחר. בנגויה (קרוב לקיוטו) הטורניר מתקיים ביולי. שימו לב שיש כל מיני אתרים שמוכרים כרטיסים – עדיף לרכוש רק באתר הרשמי או באתרים מוכרים כגון קלוק וגט יור גייד.

פה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לטורניר סומו באתר הרשמי, בקלוק וב-Get Your Guide.

טקס תה (עם אופציה לקימונו)

טקס התה המסורתי הוא אחד האטרקציות המיוחדים ביפן. בקיוטו יש טקס מקסים שגם נותן אפשרות לשכור קימונו. הטקס לא ארוך כך שהוא מתאים גם לילדים (פחות לפעוטות, אבל זה לשיקולכם). לכל המיקומים עדיף להזמין מקום מראש. פה שמתי לכם לינק לאחד המקומות האהובים יותר.

פה תוכלו להזמין מקום לטקס תה.

סדנאות למיניהן (בישול, אפייה וסמוראי)

מספר המקומות מוגבל בסנדאות, מה שדורש תכנון מראש והזמנת מקום מראש, למרות שבחלק מהמקרים ניתן להזמין כמה ימים לפני. ניתן לראות באתר למתי הכרטיסים הבאים וכך להבין כמה זמן מראש יש להזמין, אבל לקחת בחשבון שיש זמנים עמוסים יותר (פסח) ופחות (חורף).

פה תוכלו להזמין מקום לסנדאות של ממתקים יפנים, איך להיות סמוראי, וסדנת ראמן.

אטרקציות באוסקה אליהן צריך לרכוש כרטיסים מראש

פה תוכלו למצוא מלא מידע על אטרקציות באוסקה למשפחות עם ילדים. לרוב האטרקציות אין צורך להזמין מקום מראש, אך לחלקן צריך לתכנן מראש.

אולפני יוניברסל יפן

המתקן של יושי

הכרטיסים שהכי הכי הכי חשוב להזמין מראש אם אתם מתכוונים להכנס לעולם של נינטנדו. ספציפית, מגבילים את הכניסה לעולם של מריו, כך שאם לא תרכשו אקספרס פאס (מאוד יקר) שעוקף כמה תורים, הסיכוי שתכנסו מאוד קטן כי זה מבוסס על הגרלה. יש לנו מדריך סופר מושקע לאולפני יוניברסל שמסביר את ההבדלים בין הכרטיסים שאני מאוד ממליצה לכם לקרוא. שימו לב שאת הכרטיסים לפארק עצמו, שהם כרטיסים שונים, לא חובה לרכוש מראש, אבל עדיף לכם לרכוש אותם יחד כדי שהכל יהיה לכם מסודר.

פה תוכלו לרכוש כרטיסים ליוניברסל יפן, ופה כרטיסים של האקספרס פאס ל-4 מתקנים ול-7 מתקנים (בפוסט שלי יש פירוט של הכל).

המואיזון הדיגיטלי teamLab Botanical Gardens

מעבר לשני המוזיאונים הדיגיטלים בטוקיו, יש גם מוזיאון מקסים ושונה באוסקה בגנים הבוטניים. הוא נפתח רק בערב מכיוון שהוא תלוי בשקיעה, לכן שעות הפתיחה מקוצרים והכרטיסים מוגבלים. לפעמים ניתן לרכוש לאותו היום או למחרת אבל אם זה חשוב לכם – עדיף כמה ימים מראש כדי לוודא שתוכלו להכנס ביום שבחרתם.

פה תוכלו לרכוש כרטיסים ל-teamLab Botanical Gardens

בית הקפה של פוקימון

בנוסף לטוקיו, יש גם בית קפה של פוקימון באוסקה ולפעמים יותר קל להשיג שם כרטיסים. כמו בטוקיו, הכרטיסים נמכרים 31 ימים מראש ב-18 שעון יפן, שזה 11 בבוקר שעון ישראל אם אנחנו לא בתקופה של מעברים של שעון קיץ. הכרטיסים נחטפים תוך דקות אבל הנה שוב כמה טיפים שיכולים לעזור, באדיבות חברי הקהילה:

  • היו מוכנים עם עמוד ההזמנות כמה דקות לפני 11 בבוקר ומיד לחצו על התאריך שבחרתם
  • כנסו משני מכשירים אם ניתן כדי להגדיל סיכויים לתפוס מקום
  • אם כבר אין כרטיסים, חכו 20 דקות כי אז משתחררים הכרטיסים של מי שבסוף לא הזמינו
  • בגדול מבקשים הזמנה כדי להיכנס, אבל נותנים לאנשים להיכנס ללא הזמנה אם במקרה יש מקום. חברי הקהילה דיווחו שחיכו בערך חצי שעה
  • ניתן להזמין מקום לעד 6 אנשים וצריך להזמין את המספר המדויק של אנשים
  • אם פוקימון חשוב לכם, עדיף להזמין לבית הקפה מקום ורק אז להזמין כרטיסי כניסה לדברים אחרים
  • אני ממליצה לכם להכנס ללינק למטה, לקרוא את ההוראות, ולראות איך נראית המערכת לפני היום שאתם מתכוונים להזמין

פה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לבית הקפה של פוקימון באוסקה.

טורניר סומו

מעבר לטוקיו ונגויה, באוסקה יש טורניר סומו במרץ, שהוא לרוב קרוב לפריחת הדובדבן. שימו לב שיש כל מיני אתרים שמוכרים כרטיסים – עדיף לרכוש רק באתר הרשמי או באתרים מוכרים כגון קלוק וגט יור גייד.

פה תוכלו להזמין מראש כרטיסים לטורניר סומו באתר הרשמי.

האקווריום

Sealife האקווריום בברלין
Sealife האקווריום בברלין

טכנית לא חובה לרכוש כרטיסים מראש לאקווריום, אבל התורים מאוד ארוכים רוב הזמן אז יהיה נוח יותר לרכוש לפני ההגעה, אפילו באותו היום (אין הגבלת כניסה).

פה תוכלו לרכוש כרטיסים לאקווריום הכי גדול בעולם.

בית הקפה של הזוחלים (בעעעע)

אם חלמתם לשתות קפה עם איגוואנות, טרנטולות, נחשים ולטאות שונות – זאת ההזדמנות שלכם. ל-Reptile Cafe יש עלות כניסה בפעם הראשונה (1,000 ין) ואז אפשר להכנס שוב ושוב עם אותו הכרטיס כך שאם עפתם על זה בפעם הראשונה – אתם יוכלים לכנס שוב ושוב ללא תוספת תשלום.

פה תוכלו להזמין מקום לבית הקפה של הזוחלים.

הרכבת של הלו קיטי

מה שהכי שווה ברכבת של הלו קיטי הוא שזאת רכבת רגילה של JR שכלולה בפאס הרכבות הכללי וגם חלק מהאזוריים. הקו עובר בין אוסקה להירושימה (ועוד קצת) עם כמה עצירות בדרך כך שאפשר לקחת אותה לסיבוב של כמה תחנות אם לא מתכוונים להמשיך לכיוון. פה תוכלו לראות את המסלול מלא ומידע לגבי רכישה ומחירים. אם אתם רוצים לקחת את הרכבת הזאת, יתכן ויהיה לכם שווה לרכוש פאס JR אזורי, זה משהו שכדאי לבדוק.

את הכרטיסים ניתן לרכוש בכל תחנה של JR ועדיף לרכוש כמה ימים מראש או ברגע שאתם יודעים איזו רכבת תרצו לקחת.

קורסי בישול ואפייה

גם באוסקה יש כמה קורסים שיכולים להתאים למשפחות, כגון הכנת סושי ובישול אטריות אודון. לכולם כדאי להזמין מקומות כמה ימים מראש, חלקם יכולים להתמלא די מהר.

פה תוכלו להירשם לקורס בישול סושי ופה לקורס בישול אטריות אודון.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים