מלונות באוסקה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אוסקה היא העיר השניה בגודלה ביפן, קרובה מאוד לקיוטו אבל מאוד שונה. עיר מודרנית עם הרבה חיים (התושבים שלה נחשבים להכי חמים ביפן) ומגוון אטרקציות שיכולות לעניין משפחות. יש גם הרבה טיסות בינלאומיות שנוחתות באוסקה וזה יכול להיות יעד טוב להמריא ממנו הביתה כשנוחתים בטוקיו (או ההפך) כי אז חוסכים את הנסיעה בחזרה לטוקיו. מהסיבות האלו, סביר להניח שתחפשו מלונות באוסקה למשפחות ויש לנו כמה המלצות עבורכם. פה תוכלו לקרוא את המסלול שלנו באוסקה עם ילדים, כולל אטרקציות נוספות למשפחות שלא הספקנו לעשות.

פה תוכלו גם לקרוא את כל המידע שיש לנו על יפן למשפחות  כולל סיכום על טיול בר מצווה ליפן ודרכים לחסוך בטיול ביפן, למה לדעתנו הוסטלים שווים יותר ממלונות ביפן ופה תוכלו גם לקרוא על ה-JR Pass, פאס הרכבות של יפן.

Cocode+

מלונות באוסקה למשפחות - מלון COCoDe+
מלונות באוסקה למשפחות – מלון COCoDe+ – לינה בסגנון יפני

מלון בלב אוסקה. 20 דקות ברגל מארמון אוסקה, שתי תחנות מדוטונבורי, שתי תחנות מגן החיות. חדרים בסגנון מערבי ויפני: ישנים על פוטון על הרצפה. החדר לחמישה בו היינו הוא החדר עם הלינה היפנית, החדרים הקטנים יותר הם לינה רגילה. בחדרים יש מקלחת ושירותים פרטיים. יש בחדר טלויזיה ומכונות כביסה בתשלום בלובי. יש הרבה תחנות רכבת בסביבה,וגם חנויות נוחות, קניונים, ג׳אנק פוד ועוד. אנחנו נתקענו באוסקה ליותר זמן משתכננו בגלל טייפון בעיר אליה היינו אמורים להגיע והארכנו את השהות במלון הזה כי ממש אהבנו אותו. יש חדרים לעד 5 אנשים.

הזמינו בבוקינג     

Osaka Dai-ichi Hotel

מלון קרוב למוזאון המדע, ארמון אוסקה ותחנת הרכבת אוסקה. יש אוטובוס לשדה התעופה בקרבת המלון ומלא חנויות ומרכזי קניה בסביבה. חדרי משפחה לעד 5 אנשים. ארוחת בוקר יקרה אבל יש הרבה אופציות מסביב וכדאי לקנות גם בחנויות הנוחות בסביבה.

הזמינו בבוקינג     

Karaksa Hotel Grande Shin-Osaka Tower

מלונות באוסקה למשפחות - Karaksa Shin-Osaka
מלונות באוסקה למשפחות – Karaksa Shin-Osaka

מלון קרוב לתחנת vרכבת שין אוסקה, עם חדרים לעד 6 אנשים (חדרים מתחברים). מהרכבת אפשר להגיע לכל אתרי העיר ולערים אחרות מסביב כמו קיוטו ונארה.

הזמינו בבוקינג   

Osaka Excel Hotel Tokyu

מלונות באוסקה למשפחות - Osaka Excel - מתוך האתר הרשמי
מלונות באוסקה למשפחות – Osaka Excel – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא במקום ממש מרכזי בנמבה (Namba), עם תחבורה ציבורית קרובה. מלון 4 כוכבים עם חדרים למשפחות עד 4-5 אנשים במחיר ממש סביר. יש מקרר ומזגן/חימום בחדר (קריטי בחודשי הקיץ החמים מאוד).

הזמינו בבוקינג  

THE LIVELY HONMACHI OSAKA

מלונות באוסקה למשפחות - The Lively Honmachi Osaka - מתוך חשבון האינסטאגרם
מלונות באוסקה למשפחות – The Lively Honmachi Osaka – מתוך חשבון האינסטאגרם

עוד מלון 4 כוכבים עם חדרים עד 5 אנשים, גם באזור נמבה. קרוב לארמון אוסקה ולתחבורה ציבורית. החדר ל-5 מאוד מרווח, מה שמאוד נדיר ביפן. יש סופרמרקט לייף וחנות נוחות קרובים אז אפשר לקנות ארוחות מוכנות ולחסוך קצת כסף.

הזמינו בבוקינג   

Art Hotel Osaka Bay Tower

מלונות באוסקה למשפחות - Art Hotel Bay Tower
מלונות באוסקה למשפחות – Art Hotel Bay Tower

מלון 4 כוכבים קרוב ליוניברסל סטודיוס ולאקווריום עם רכבת קרובה. ארוחות בוקר יפניות ומערביות קצת יקרות אז יש חנויות נוחות ומסעדות מסביב אם רוצים אופציות יותר זולות. ויש נוף מהמם על נמל אוסקה מחלק מהחדרים המשפחתיים!

הזמינו בבוקינג   

 

Universal Bay Condominium

Universal Bay Condominium

במרחק חמש דקות מהאקווריום של אוסקה, הדירה הזו גדולה ויכולה לארח עד 7 אנשים. מרפסת עם נוף לים, יכול להתאים לאנשים שרוצים לקחת את זה באיזי. מטבח, אמבטיה, פינת אוכל, וטלוויזיה גדולה, ולא תרצו לעזוב את הבית (כמעט)!

הזמינו בבוקינג   

Namba Oriental Hotel

Namba Oriental Hotel

מלון בלב נמבה, 5 דקות מרחוב דוטונבורי עם חדרים לעד 4-5 אנשים. חלק מהחדרים מגיעים עם מרפסת. יש מקרר בכל חדר וחימום/מזגן.

הזמינו בבוקינג   

Hotel Keihan Kyobashi Grande

Hotel Keihan Kyobashi Grande

מלון קרוב לארמון אוסקה עם חדרים מרווחים לעד 4 אנשים. יש הרבה מסעדות מסביב והוא קרוב לתחנת הרכבת אז קל לראות את העיר והאטרקציות שהיא מציעה. ארמון אוסקהנמצא כ-15 דקות ברגל מהמלון ויוניברסל במרחק 20 דקות נסיעה ברכבת.

הזמינו בבוקינג  

Khaosan World Tennoji

מלונות באוסקה למשפחות - Khaosan World Tennoji - מתוך האתר הרשמי
מלונות באוסקה למשפחות – Khaosan World Tennoji – מתוך האתר הרשמי

הוסטל במקום מרכזי, טנוג׳י (Tennoji), עם חדר יפני למשפחה עד 5 אנשים עם מקלחת פרטית. יש גם חדר מערבי עם מיטות קומותיים ל-6 אנשים עם מקלחת פראטת. ההוסטלים ביפן באיכות גבוהה ורשת קאוסאן ספציפית היא רשת תמיד אהבנו והתארחנו בה במספר ערים ביפן. אתם יכולים לראות כאן למה לדעתנו הוסטלים שווים יותר ממלונות ביפן.

Khaosan World Namba

מלונות באוסקה למשפחות - Khaosan World Namba - מתוך האתר הרשמי
מלונות באוסקה למשפחות – Khaosan World Namba – מתוך האתר הרשמי

עוד הוסטל מאותה הרשת באזור נמבה, עם חדרים בסגנון יפני ומערבי עם מקלחות משותפות או פרטיות (לבחירתכם). מטבח משותף וסופר קרוב מאפשרים להכין ארוחות למשפחה ובכך להוזיל עלויות.

Osaka Guesthouse Nest

עוד הוסטל באזור טנוג׳י, עם חדרים בסגנון יפני לעד 6 אנשים (שינה על טאטמי עם פוטון) וחדרים מערביים לעד 4 אנשים (מיטות קומותיים). הרבה משפחות מתארחות כאן. חדרים נקיים, צוות אדיב, תחנת רכבת קרובה שמאפשרת להגיע לכל האטרקציות והרבה מסעדות מסביב.

הזמינו בבוקינג   

 

J-Hoppers Osaka Universal

מלונות באוסקה למשפחות - J-Hoppers Universal - מתוך האתר
מלונות באוסקה למשפחות – J-Hoppers Universal – מתוך האתר הרשמי

רשת הוסטלים שנמצאת גם בטקיאמה ובעוד מקומות ביפן. 500 מטר מיוניברסל סטודיוס, דקה מתחנת רכבת JR, עם חדרים לעד 8 אנשים (מיטות קומותיים עם מקלחת משותפת) וחדרים ל-4 אנשים. מטבח משותף והרבה חנויות נוחות בקרבת ההוסטל. יש אפילו משחקיה ופינת ספרים ומשחקי שולחן לילדים! גם זאת רשת בה היינו מספר פעמים בעבר במספר ערים, כולל הסניף השני באוסקה בו היינו עם תינוקת בת שנה. הסניף השני צמוד לחנות נוחות, תחנות רכבת ומסעדות וקרוב למוזיאון המדע המקסים של אוסקה.

הזמינו בבוקינג   

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים