ייעוץ טיסות, מלונות ומסלולים

פגישה אישית או קבוצתית

מחפשים עזרה כללית? נשמח לעזור!

בואו נודה בזה, תכנון טיול משפחתי זו מטלה מאתגרת. אז קחו נשימה – בדיוק בשביל זה אנחנו פה. נעזור לכם להפוך את התכנון לפשוט ומהנה. נתכנן יחד את כל השלבים של הטיול, החל מהזמנת הטיסות (עם הטריקים וטיפים שלנו להוזלת הכרטיסים), ועד בחירת המלונות המומלצים והפעילויות שיתאימו למשפחה שלכם, כך שכולם יהנו (גם המבוגרים!) אנחנו ממליצים לדבר איתנו לפחות חצי שנה לפני הטיול, אם לא יותר, על מנת להוזיל עלויות עד כמה שניתן.

ורשה עם ילדים - מסלול, אטרקציות, המלצות
קיוטו עם ילדים - מקדש פושימי אינרי Fushimi Inari

מתכננים טיול ליפן? בזה אנחנו מתמחים!

יפן היא אחת הארצות המרתקות יותר בעולם ואהובת ליבנו. אבל תכנון טיול ביפן יכול להיות מלחיץ בפעם הראשונה. תנו לנו לעזור לכם להוריד קצת מהלחץ. בשיחת ייעוץ אישית תוכלו לשאול אותנו את כל השאלות שיש לכם: כמה זמן כדאי להיות בכל יום? מה הכי מתאים למשפחה שלי? האם כדאי לנו לקחת את פס הרכבות? איך לבחור מלון או דירה ובאיזה מיקום? על כל השאלות האלו נענה לכן בשיחה אישית שמותאמת לכם ולצרכים האישיים שלכם. 

למה בכלל לעשות פגישת ייעוץ לפני טיול?

כי נסיעה עם ילדים היא הרבה יותר מורכבת מנסיעה רגילה לחו"ל, ואנחנו נוכל ללמד אתכם מניסיון של מספר טיולים בשנה והרבה טיולים ליפן איך לטייל נכון יותר עם ילדים כך שכל הצדדים יהיו מרוצים ואתם תוכלו לחסוך כסף

מותאם למשפחה שלכם

כל משפחה היא שונה ומה שמתאים לאחת לא תתאים לאחרת. נבחן איזה סגנון טיול הכי מתאים לכם ואיזה סוגי אטרקציות מתאימות למשפחה שלכם.

כמה שווה שעה שלך?

תכנון טיול גוזל שעות אינסופיות. ביחד נמצא את הטיסות, לינה ואטרקציות ונתן לכם כלים שיחסכו לכם זמן בעתיד.

איך לטייל ואפילו לכייף

קבלו כלים לתכנן את הטיול שלכם בצורה הכי טובה לכם, כולל רשימה מקיפה של כל מה שצריך לעשות לפני ובמהלך הטיול כדי שתטוסו בראש שקט.

מה הייעוץ כולל וכמה זה עולה?

  • כלול בכל שיחה/פגישה: אקסל לאטרקציות עליהן דיברנו, מלונות מומלצים, צ׳ק ליסט לתכנון טיול, ורשימת אריזה
  • עלות: 420 ש״ח (כולל מע״מ) לשיחה של שעה עם תשלום מראש בביט או פייבוקס בעת קביעת הפגישה. 15% הנחה לשעה נוספת על אותו הטיול.
  • אפשר להיפגש בקבוצה קטנה (4-6 אנשים) בעלות של 250 ש״ח (כולל מע״מ) למשתתף
  • מה עוד חשוב לדעת? יש להודיע על ביטול לפחות 48 שעות מראש. החזרים ינתנו רק לביטולים עד 48 שעות מראש. הייעוץ אינו כולל תמיכה בזמן הטיול בפועל. 

הפגישות מתקיימות בחדרה, בטלפון או בזום

עין הים חדרה

ייעוץ טיסות, מלונות ומסלולים

פגישה אישית או קבוצתית