מלונות בקיוטו למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

קיוטו היא עיר הבירה הישנה של יפן ומלאה בהיסטוריה ומקדשים בהם ניתן לטייל. יש כ-1600 מקדשים בקיוטו והרבה מוזאונים ואטרקציות שמתאימות גם למשפחות. מסיבה זו, שהות בת מספר ימים היא הכרחית כדי להספיק ולראות כמה שיותר ממה שהעיר הזו מציעה, שלא לדבר על טיולי הכוכב שבסיסם בקיוטו. ריכזנו עבורכם כמה מלונות בקיוטו למשפחות, כולל הוסטלים, שיאפשרו לכם להנות מהזמן שלכם בעיר. יש גם פוסט על מלונות בטוקיו למשפחות שיכול לעניין אתכם, כמה טיפים כדי לחסוך כסף בחופשה ביפן וכל המידע שאתם צריכים על פאס הרכבת של יפן ה-JR Pass.

K’s House Kyoto

מלונות בקיוטו למשפחות - K's House Kyoto
מלונות בקיוטו למשפחות – K’s House Kyoto – מתוך האתר הרשמי

הוסטל במרחק עשר דקות הליכה מתחנת הרכבת, ליד רכבת תחתית הנוסעת לפושימי ינארי Fushimi Inari. יש מסעדה במקום שמגישה ארוחות בוקר מלאות (פאנקייקים, חביתה, נקניקים) במחירים מצויינים (סביבות 500 ין) וגם ארוחות במשך היום. יש מטבחון משותף, שרותים ומקלחות משותפים. יש חדרים למשפחות עד 5 נפשות עם שתי מיטות קומותיים ומיטת יחיד, וגם חדרים משותפים למשפחות גדולות יותר. יש גם חדר כביסה בעלות של 300 ין למכונה אחת והמייבש בחינם. היינו עכשיו בפעם השלישית ב-K’s House בקיוטו, ואנחנו חוזרים כל פעם כי אנחנו כל כך אוהבים את המקום. הפעם גם היו המון משפחות עם ילדים בהוסטל. K’s House היא רשת מצויינת והיינו במספר סניפים שלהם, כולל K’s House Tokyo Oasis בטוקיו, עליו אנחנו ממליצים בחום רב. פה תוכלו לקרוא את הביקורת המלאה שלנו בפוסט על מלונות בטוקיו למשפחות.

הזמינו בבוקינג 

 

Mimaru Kyoto Station

Kyoto Station – מתוך האתר הרשמי

רשת מלוני דירות אהוב במיוחד על ידי חברי קהילת מטיילים ביפן עם ילדים. יש דירות עם מקום לעד 10 אנשים (!) בתור דירות מתחברות וגם דירות ל-8 ו-6 אנשים. השוס הגדול הוא חדר הפוקימון עם מקום לעד 5 אנשים (יתכן ויש מקום לשישה, שווה לבדוק) – חדר שכולו פוקימון. שימו לב שצריך להזמין את החדר הספציפי אם רוצים אותו. גם בסניפים Kyoto Nishinotoin Takatsuji ו-Kyoto Shinmachi Sanjo בגיון יש חדרי פוקימון.

הזמינו בבוקינג

 

 

Karaksa Hotel Kyoto Ⅰ

מלון 4 כוכבים קרוב לשוק נישיקי Nishiki Market. חדרים למשפחות עד 5 נפשות. טלויזיה, מקרר, אמבטיה, כולל ארוחת בוקר. צוות אדיב. בלובי יש חדר אוכל שפתוח 24/7 כולל שתיה חמה (קפה, תה, 4 סוגי מרקים), ושתיה קלה (קולה, לימונדה, תפוזים וכו’) חופשי, ללא הגבלה וללא תשלום. יש ארוחת בוקר מערבית.

 

HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo

מלונות בקיוטו למשפחות - MyStays Kyoto Shijo
מלונות בקיוטו למשפחות – MyStays Kyoto Shijo – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים בלב קיוטו קרוב לשוק נישיקי Nishiki Market. חדרים למשפחות עד 5 נפשות. מזגן, מקרר, טלויזיה, מכונות כביסה, קפה ותה חופשי ומכונות שתיה. ארוחת בוקר סבירה ולא כלולה לילדים עם לוקחים את האופציה בבוקינג.

הזמינו בבוקינג   

Kyoumachiya Inn Rakuoan

ריוקן (מלון מסורתי יפני) עם חדר למשפחות 5 נפשות. חדר יפני (שינה על פוטון על הרצפה). וויפי, טלויזיה, מזגן. זה יכול היות שינוי מעניין במיוחד בקיוטו, עיר מסורתית, ואנחנו ממליצים לחוות את זה לפחות פעם אחת. הילדים שלנו ממש נהנו (בעיר אחרת).

הזמינו בבוקינג   

MUSUBI HOTEL Kyoto Shijo Omiya


מלון לא רחוק משוק נישיקי. חדרים למשפחות עד 4-5 אנשים. מקרר, מזגן, שרותים פרטיים ומקלחת.

 

THE SHARE HOTELS TSUGU KYOTO SANJO

מלונות בקיוטו למשפחות - The Share Hotels Tsugu
מלונות בקיוטו למשפחות – The Share Hotels Tsugu Kyoto – מתוך האתר של הרשת

מלון בלב קיוטו, קרוב לגיון (Gion) ושוק נישיקי, עם חדרים עד 6 אנשים (מhטות קומותיים) שמתאים גם למשפחות. חדרים גדולים וחדשים. ארוחת בוקר מעולה וקרוב לרכבת תחתית. מטבח משותף ומtובזר להכין אוכל למשפחה, מכונות כביסה בתשלום.

הזמינו בבוקינג   

Backyard Fox

דירה למשפחות עד 8 אנשים במרחק שתי דקות משוק נישיקי. שני חדרי שינה בסיגנון יפני: פוטון על הריצפה. טלויזיה ומטבח מאובזר, מכונת כביסה ומייבש. הבית רובו מעץ כך שנותן תחושה ביתית ונעימה.

הזמינו בבוקינג   

Japan Hotels Gojo-Muromachi

מלון קרוב לתחנת רכבת של קיוטו ולאקווריום. חדרים מרווחים למשפחות עד 4 אנשים. מטבחון, מקרר, מיקרוגל, מכונות כביסה בחדר! הצוות נדיב ודובר אנגלית. אפשר גם לקבל טלפון נייד לנווט את העיר.

 

THE POCKET HOTEL Kyoto Shijo Karasuma

מלון בלב קיוטו, בשוק נישיקי. כמו ששמו אומר, מלון כיס עם חדרים קטנים. אבל יש להם 2 חדרים מחוברים עם מיטות קומותיים שיכולים להתאים למשפחה. שירותים ומקלחות משותפים.

הזמינו בבוקינג   

Rest Inn Kyoto

מלון דירות זול למשפחות עד 4 אנשים. קצת מרוחק מהרכבת התחתית אבל מאוד מרכזי. 15 דקות מתחנת הרכבת של קיוטו. מקרר, טלויזיה, מטבחון מאובזר, מכונת כביסה. טוב למשפחות שרוצות לבשל ארוחות ערב ולחסוך קצת. יש חנויות נוחות קרובות כדי לקנות אוכל.

הזמינו בבוקינג   

Fujitaya Kyoto

הוסטל עם חדרים בסגנון יפני למשפחות עד 4 אנשים (4 מיטות פוטון). ארוחת בוקר כלולה במחיר. שרותים ומקלחות משותפים, מכונות כביסה בתשלום. מסעדות וחנויות נוחות קרובות ומטבח משותף להכנת ארוחות. מקום שקט באזור מגורים כך שנחמד לחזור לנוח באמצא היום ובערב. הצוות חביב ועוזר, כמו שקורה הרבה הוסטלים ביפן. נ.ב. אתם חייבים לצפות בסרטון.

 

Guesthouse ONEWORLD Toji

הוסטל בצד השני של תחנת הרכבת של קיוטו. חדרים למשפחות עד 4 אנשים שכוללים טלויזיה ומטבחון עם מיקרוגל. שרותים ומקלחות בניפרד. האירוח יוצא מן הכלל וארוחת הבוקר ממש טובה!

הזמינו בבוקינג

 

Kamon Inn Fushimi

מלונות בקיוטו למשפחות - Kamon Inn Fushimi
מלונות בקיוטו למשפחות – Kamon Inn Fushimi – מתוך האתר הרשמי

מלון על יד Fushimi Inari שמתאים למשפחה עד 5 אנשים עם ילדים קטנים. החדרים המשפחתיים הם כמו דירות קטנות עם מטבח וחדר אוכל. המיטות הן פוטונים על הריצפה. יש גם מכונת כביסה וטלויזיה. חדר האמבטיה צבעוני ומאוד יפני 🙂 הקרבה ל-Fushimi Inari מאפשר לבקר בו בשעות שכל התיירים כבר עזבו או עוד לא הגיעו, שזה בונוס עצום בעונות החמות.

הזמינו בבוקינג   

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים