מלונות בטוקיו למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

טוקיו היא בדרך כלל העיר הראשונה והאחרונה בה מבקרים ביפן. טוקיו עצמה היא עיר ענקית עם יותר תושבים מכל מדינת ישראל, אך למרות, ואולי בגלל, ההיצע הגדול, לרובנו קשה למצוא מלונות בטוקיו למשפחות וזאת משימה ממש לא קלה. למרות הגודל שלה, בטוקיו יש כמה מרכזי עניין בעיר בהם נתמקד למי שמחפש מלונות בטוקיו למשפחות עם ילדים. אם עוד לא הצטרפתם לקבוצה שלנו מטיילים ביפן עם ילדים, נשמח לראותכם שם.

יש לנו גם מלא מידע נוסף במדריך שלנו יפן למשפחות עם ילדים, שם תוכלו למצוא פוסטים על אטרקציות בטוקיו למשפחות, טיול בר מצווה ליפן, דרכים לחסוך בטיול ביפן, לקרוא על ה-JR Pass, פאס הרכבות של יפן ועוד המון המלצות בערים אחרות.

מלונות בטוקיו למשפחות באסאקוסא (Asakusa)

אסאקוסא נהייתה מרכזית מאוד ופופולרית בשנים האחרונות בשל כמה יתרונות מרכזיים. מקדש הסנסוג׳י (Senso-ji) וכל חנויות המזכרות שיש מסביבו הוא אחד האתרים המתויירים ביותר בעיר, ומניסיוננו זה מקום מצויין לרכוש בו מזכרות ומתנות. מאסאקוסא גם תגיעו תוך דקות למגדל הסקייטרי (Skytree) מהצד המזרחי. מצד המערבי, יש את Ueno עם גן החיות של טוקיו. אקיהברה, מרכז של חנויות אלקטרוניקה ומייד קפה (maid cafe) בדרום. אסאקוסא הוא אזור זול יחסית מבחינת לינה עם המון תחבורה ציבורית, מסעדות וחנויות נוחות.

K’s House Tokyo Oasis

K's House Tokyo Oasis
K’s House Tokyo Oasis – מתוך האתר הרשמי

הוסטל בלב אסאקוסא. 50 מטר מפארק הנאיאשיקי, שהוא הפארק השעשועים הותיק ביותר ביפן (מ-1853) ו-100 מטר ממקדש הסנסוג׳י. הצוות מאוד נחמד ואדיב. יש סופרמרקט גדול וחנות נוחות ממש ממול ומלא מסעדות מסביב.בחדרים יש מזגן ומכונות כביסה בתשלום (מייבש בחינם). יש חדרים עד 4-5 נפשות עם מקלחת ושירותים פרטיים והפרדה בין חדר השינה לכניסה, שירותים ומקלחת כך שיש מקום לתיקים ומזוודות. אנחנו היינו 6 לילות בהוסטל הנ״ל והמיקום היה מעולה ממש והחדרים נוחים (הם מגיעים עם מיטות קומותיים). אנחנו בהחלט נחזור לשם בטיול הבא (למרות שעד אז אולי ניקח שני חדרים פרטיים נפרדים, אחד לנו ואחד לילדים). K’s House היא רשת של הוסטלים בכל יפן ויצא לנו ללון בכמה מהם במשך השנים, אבל היינו בסניף שלהם בקיוטו שלוש פעמים אז אנחנו ספציפית מאוד אוהבים את הרשת.

הזמינו בבוקינג

 

Richmond Hotel Premier Asakusa International

מלון יוקרתי באסאקוסא, מאוד קרוב למקדש הסנסוג׳י ולפארק הנאיאשיקי. חדרי משפחה לעד 5 נפשות. הרבה חנויות ומסעדות מסביב. בחדרים יש מזגן, מקרר וטלויזיה ויש מכונות שתיה אוטומטיות במלון. המלון ממוקם קרוב לתחנת רכבת תחתית של אסאקוסא ולקניון עם חנות 100 ין. מבחינת האזור, המלון ממוקם שתי דקות הליכה מ-K’s House שרשמנו למעלה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Grids Tokyo Ueno Hotel&Hostel

Tokyo Ueno Hotel&Hostel – מתוך האתר הרשמי

הוסטל בדירוג גבוה עם חדרים לעד 6 אנשים שגם כוללים חדר אמבטיה פרטיים (אלו 2 מיטות קומותיים ו-2 מיטות פרטיות). יש גם זולים יותר עם חדרי אמבטיה משותפים כמובן. כמו ברוב ההוסטלים, יש מטבח משותף ומקרר כדי שתוכלו להכין שם אוכל ויש אפשרות לארוחת בוקר. ההוסטל קרוב לתחנת רכבת אז קל להתנייד. 

הזמינו בבוקינג

מלונות בטוקיו למשפחות באקיהברה (Akihabara)

HOTEL MYSTAYS Ochanomizu Conference Center

HOTEL MYSTAYS Ochanomizu conference center
HOTEL MYSTAYS Ochanomizu Conference Center – מתוך האתר הרשמי

מלון באקיהברה עם חנות נוחות בכניסה ומכונות כביסה בתשלום. ארוחות בוקר מערביות ויפניות מגוונות וזולות. ארוחות צהריים וערב גם אפשריים במקום. יש חדרים לעד 5 נפשות עם מזגן, מקרר, טלויזיה ו-וויפי.

הזמינו בבוקינג

 

 

Shikinosai Akihabara Hotel

Shikinosai Akihabara Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרי משפחה לעד 6 אנשים עם מטבחון מאובזר במקרר, קומקום, כיריים ומכונת קפה, בנוסף למכונת כביסה ומייבש. החדרים הם מיקס של מיטות ולינה יפנית, ונמצא חצי ק״מ מהמרכז.

הזמינו בבוקינג

 

 

THE TOURIST HOTEL & Cafe AKIHABARA

THE TOURIST HOTEL & Cafe AKIHABARA – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז עם כמה אפשרויות למשפחות של עד 5 אנשים. יש חדרים עם כל המיטות במקום אחד, ואחרים עם דלתות מתחברות לקצת פרטיות. בחדרים יש מקרר וקומקום, וחלקם מגיעים רק עם מקלחת ואחרים גם עם אמבטיה אז אם חשוב לכם – תוודאו שאתם מזמינים את החדר עם האמבטיה (החדר עם הדלתות המתחברות מגיע עם מקלחת בלבד, החדר המשפחתי דווקא מגיע עם אמבטיה). ארוחת הבוקר מאוד זולה וטעימה.

הזמינו בבוקינג

מלונות בטוקיו למשפחות ב-Ueno

MIMARU Tokyo Ueno East

MIMARU Tokyo Ueno East – מתוך האתר הרשמי

אם הילדים שלכם אוהבים את פוקימון – אל תפספסו את החדר הזה! רשת מימרו היא רשת של מלוני דירות ברמה גבוהה מאוד, כשבכולן יש מטבח מאובזר ושולחן אוכל גדול. ספציפית, יש בסניף הזה חדרים לעד 4 אנשים בלבד, כולל חדר הפוקימון, ולצערנו זאת הסיבה שלא נזכה לשהות בה (אנחנו חמישה). חדר הפוקימון מקושט לחלוטין בפוקימונים ומקבלים מתנה אחת בהגעה (לכל המשפחה, בלי קשר למספר הילדים). כל הצלחות מעוצבות פוקימון, המיטות, שעון הקיר – פשוט הכל. נראה חוויה מטריפה ביותר. יש עוד חדר פוקימון בקיוטו, שם יש מקום לחמישה. שימו לב שבשני המקרים צריך לבחור ספציפית את חדר הפוקימון כי שאר החדרים מעוצבים רגיל.

הזמינו בבוקינג

 

Sakura Cross Hotel Ueno Iriya

Sakura Cross Hotel Ueno Iriya
Sakura Cross Hotel Ueno Iriya – מתוך האתר הרשמי

דירה צפונית ל-Ueno, עם מקום לעד 6 אנשים. טלויזיה, אינטרנט ומזגן. המלון ממוקם באזור שקט 5 דקות הליכה מהרכבת התחתית. הדירה לא קרובה לאטרקציות העיקריות בטוקיו אבל נותנת הרגשה יותר ביתית ונותנת למשפחות לקחת את הדברים יותר באיזי. שימו לב: אין מטבחון בדירה.

הזמינו בבוקינג

Ueno First City Hotel

מלון עם חדרי משפחה לעד 5 נפשות. המלון ממוקם באיזור שקט שקרוב לתחנות רכבת. יש מקרר בחדר ומכונות כביסה בתשלום.

הזמינו בבוקינג

MIMARU TOKYO UENO OKACHIMACHI

MIMARU TOKYO UENO OKACHIMACHI – מתוך האתר הרשמי

רשת מלוני דירות שמאוד אהובה בקהילת מטיילים ביפן עם ילדים. בדירות, עם מקום לעד 8 אנשים, יש מטבח, שולחן אוכל גדול לכולם, מקרר, מיקרו, קומקום ותנור, והדירות ממוזגות ומחוממות. אפשר גם לבקש מיטת תינוק.

הזמינו בבוקינג

 

 

מלונות בטוקיו למשפחות ליד התחנה המרכזית טוקיו וגינזה

Royal Park Hotel

מלונות בטוקיו למשפחות - Royal Park Hotel - מתוך האתר הרשמי
Royal Park Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים קרוב לתחנה מרכזית של טוקיו, עם חדרים לעד 5 נפשות. יש מספר מסעדות במלון עצמו, חדר כושר גדול, ובכל חדר יש טלפון נייד לרשות האורחים. המלון ממוקם קרוב לאזור גינזה (Ginza), הסקיי טרי ואקיהברה עם חיבור ישיר לתחנת רכבת תחתית. יש שאטלים לשדות התעופה קרוב למלון שיוצאים כל 15-20 דקות.

הזמינו בבוקינג

 

 

Ginza Capital Hotel Moegi

Capital Hotel Moegi – מתוך האתר הרשמי

מלון מרכזי במרחק 10 דקות הליכה משוק הדגים Tsukiji עם חדרים לעד 7 אנשים. החל מ-5 אנשים, אלו חדרים מתחברים כך שיש גם פרטיות להורים. בכל החדרים יש מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

 

 

Dai-ichi Hotel Tokyo

Dai-ichi Hotel Tokyo – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים לעד 7 אנשים במרחק 5 דקות הליכה מגינזה. החדרים הגדולים מגיעים עם דלתות מתחברות, המאפשרות קצת פרטיות להורים. כל החדרים ממוזגים ויש בהן קומקום, ותחנת JR Shimbashi נמצאת במרחק כמה דקות הליכה. זה אחד המלונות המרווחים יותר ברשימה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Sotetsu Fresa Inn Ginza-Nanachome

Sotetsu Fresa Inn Ginza-Nanachome – מתוך האתר הרשמי

מלון לא יקר עם חדרים לעד 5 אנשים במרחק כמה דקות הליכה מתחנת Shimbashi. החדרים לחמישה מגיעים עם דלתות מתחברות בשביל הפרטיות של ההורים, ויש בהם מקרר וקומקום. אפשר להזמין ארוחת בוקר במקום

הזמינו בבוקינג

מלונות בטוקיו למשפחות בשיבויה Shibuya

Mustard Hotel Shibuya

מלון בשיבויה לעד 7 נפשות. חדרים קטנים אבל ארוחת בוקר טובה. מקלחות ושרותים משותפים. יש למלון עוד שני סניפים באזור אסאקוסא. יש במלון מסעדה ובר שפתוחים רוב היום ומכונות כביסה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Shibuya Excel Hotel Tokyu

Shibuya Excel Hotel Tokyu – מתוך האתר הרשמי

המלון מחובר ישירות לתחנת הרכבת של שיבויה וקרוב להמון תחבורה ציבורית. יש חדרים לעד 4 אנשים והמלון משקיף על צומת Shibuya ונמצא במרחק של 3 דקות הליכה מבניין Shibuya 109 המפורסם. אזור הרג’וקו ופארק יויוגי נמצאים במרחק של 15 דקות הליכה. החדרים ממוזגים ואפשר להזמין גם ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

 

 

all day place shibuya

all day place shibuya – מתוך האתר הרשמי

מלון לא נורא יקר במיקום מצוין עם חדרים לעד 4 אנשים. בחדרים הממוזגים יש מקרר וקומקום, ויש במלון מכונת כביסה לישמוש עצמי (עם מטבעות, אז לא יהיה יקר). יש גם סוויטות לארבעה עם משמעותית יותר מקום מהחדר לארבעה.

הזמינו בבוקינג

 

 

מלונות בטוקיו למשפחות בשינג׳וקו (Shinjuku)

Rhodes Kagurazaka Hotel

Hotel Rhodes Kagurazaka – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות באזור שינג׳וקו. דירות או חדרים לעד 6 נפשות. בחלקן יש מטבחון ומכונת כביסה בדירה. מזגן וטלויזיה בחדרים. מיקום טוב עם חנויות, חנויות נוחות ומסעדות מסביב ו-2 תחנות מטרו בקירבה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Keio Plaza Hotel Tokyo

Keio Plaza Hotel Tokyo – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים מהמם שנמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה מתחנת שינג׳וקו ויש בו חדרים עם מקום לעד 5 אנשים. במלון יש בריכה, מה שממש יעזור אם אתם מבקרים בקיץ החם והלח ויש במלון גם חדר כושר. שימו לב שהבריכה בתשלום נוסף.

הזמינו בבוקינג

 

 

Hotel Gracery Shinjuku

Hotel Gracery Shinjuku – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים שמפורסם במיוחד בזכות גודזילה שמשקיפה מהמלון! המלון נמצא גם הוא במרחק כמה דקות הליכה מתחנת שינג׳וקו ותחנת Seibu Shinjuku ובמרחק הליכה של כמה דקות מהמון מסעדות. יש במלון מסעדה שמגישה ארוחת בוקר וארוחת ערב. במלון יש חדרים רק לעד 3 אנשים ואין ככל הנראה דלתות מתחברות.

הזמינו בבוקינג

 

 

מלונות בטוקיו בטוקיו ביי Tokyo Bay (ליד דיסנילנד)

שני הפארקים של דיסנילנד (דיסנילנד טוקיו וטוקיו דיסניסי) ממוקמים באי קטן בשם טוקיו ביי. לא קשה להגיע לשם, אבל הוא לא קרוב למרכז, לכן יכול להיות שתבחרו לשהות שם למספר ימים. בטוקיו ביי יש אטרקציות נוספות אותן תוכלו לראות בפוסט שלנו על טוקיו עם ילדים, אז אם כבר ישנים באזור – שווה לקחת 3-4 לילות (בהנחה ותלכו לשני הפארקים).

Ibis Styles Tokyo Bay

Ibis Styles Tokyo Bay – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת איביס האהובה עם חדרי משפחה לעד 5 אנשים. כמו כל המלונות ברשת, זה מלון די פשוט, מה שגם משתקף בעלות, ובחדרים יש מיטות קומותיים, טלויזיה עם ערוצי דיסני, מקרר, קומקום ומזגן (חשוב מאוד בקיץ!). ניתן להוסיף ארוחת בוקר קלה, ויש אפשרויות יפניות ומערבניות. המלון גם מספק שאטל חינם לשני הפארקים.

הזמינו בבוקינג

 

Henn Na Hotel Maihama

Henn Ha Hotel – מתוך האתר הרשמי

אם כבר ישנים בטוקיו ביי, למה לא לישון במלון של דינוזאורים? מלון שכולו על דינוזאורים והצ׳ק אין הוא על ידי רובוטים של דינוזאורים – מטורף! יש חדרים לעד 4 אנשים והם קטנים מאוד. בחדרים מזגן וקומקום יש רובוט שאפשר לשחק איתו משחקים כמו אבן נייר ומספריים 🙂 ארוחת הבוקר מצוינת. זאת רשת עם עוד סניפים ביפן, עליהם תוכלו לקרוא הפוסט הזה בקבוצה שלנו מטיילים ביפן עם ילדים.

הזמינו בבוקינג

Urayasu Brighton Hotel Tokyo Bay

Urayasu Brighton Tokyo Bay – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרי משפחות לעד 8 אנשים (!!!). החדרים ממוזגים ותלוי בחדר, כוללים מקרר וקומקום. המלון במרחק דקה הליכה מתחנת JR Shinurayasu ויש בו המון מסעדות בסגנונות שונים. המלון מספק שאטל חינם לפארקים של דיסני במרחק 15 דקות נסיעה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Hilton Tokyo Bay

Hilton Tokyo Bay – מתוך האתר הרשמי

מלון מפנק מרשת הילטון שהוא מלון רשמי של דיסני עם מגוון חדרים לעד 6 אנשים. המלון מעוצב בצורה מקסימה ובמחשבה על ילדים, ובחדרים הממוזגים יש מקרר וקומקום. במלון יש 5 מסעדות ובריכה, אבל שימו לב שהכניסה לבריכה היא לא חינמית לכל החדרים וזה תלוי בתנאי ההזמנה – יתכן ותצטרכו לשלם עליהן תוספת (זה משהו די מקובל ביפן). במרחק 6 דקות הליכה יש תחנת של הרכבת של דיסני עצמה, או שאפשר לקחת שאטל חינמי למרחק של תחנה אחת. במלון יש גם חנות נוחות שפתוחה 24/7.

הזמינו בבוקינג

 

 

Mitsui Garden Hotel Prana Tokyo Bay

Mitsui Garden Prana Tokyo Bay – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד עם חדרים ממוזגים לעד 4 אנשים. המלון מציע שאטל חינם לפארקים של דיסני, חנות נוחות שפתוחה 24/7 ואפילו אונסן, כך שאם לא תספיקו להגיע לאונסן בטיול – זה פתרון מצוין.

הזמינו בבוקינג

 

עוד דירות בטוקיו למשפחות עם ילדים

מעבר למלוני הדירות של מימרו שרשמנו למעלה, הנה עוד כמה דירות מומלצות על ידי חברי הקהילה. שימו לב שלא כולם נמצאים במרכז וחשוב לבדוק שהמיקום מתאים למשפחה שלכם.

Minn Machiya

Minn Machiya – מתוך האתר הרשמי

מגוון דירות נוחות עם כשבגדולה יש שתי מיטות זוגיות בחדר אחד ועוד שני פוטונים בסלון עם מקום לעד 6 אנשים. בדירה יש מטבח קטן ומאובזר והוא במרחק דקה מסבן אילבן וחמש דקות מתחנת רכבת Machiya. זה אזור שהוא יותר מקומי ופחות עמוס ורועש. במטבח יש מקרר, כיריים, קומקום ומיקרו. יש בדירה גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

  1. שאלונת:
    אנחנו 6 נפשות (הורים + 10,8,5,2) אבל מבחינת לינה, יש לנו מס אפשרויות:
    1. אם יש מיטה זוגית + מיטות יחיד – בת השנתיים תישן איתנו והילדים יכלים כל אחד במיטת יחיד או לחלוק 2 מיטות יחיד.
    2. אם יש רק מיטות יחיד – אז הורה אחד עם בת השנתיים, הורה נוסף עם בן ה 5 ושני הילדים כ”א במיטת יחיד.
    3. אם יש רק מיטות זוגיות – 3 ילדים במיטה זוגית אחת והורים + בת השנתיים במיטה זוגית נוספת.

    אז בגדול אנחנו לא באמת נדרשים ל 6 מיטות ל 6 נפשות..
    אז מה באמת לחפש? איך זה מתנהל מול המציאות וההזמנות?

    1. היי! בגדול צריך לחפש כל אחת מהאפשרויות, אבל האמת היא שכשתחפשו מלונות, תוכלו לראות מה מציעים בכל מקום ולפי זה להחליט מה אתם רוצים להזמין. כלומר, זה שבוקינג אומר לך לקחת 2 חדרים מסוימים לא אומר שאתם חייבים ואתם יכולים לקחת אחרים. (זה מה שאנחנו עשינו, אגב, כדי שיהיו לנו חדרים יותר גדולים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים