המדריך לדיסנילנד טוקיו ודיסני סי DisneySea – כל מה שצריך לדעת

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אחת השאלות הראשונות שעולות לגבי הפארקים של דיסני ביפן היא: מה עדיף? דיסלנד טוקיו או טוקיו סי? מה ההבדלים ביניהם? מה מתאים יותר לגיל הזה או ההוא? ובכן, אין תשובה אחת נכונה לכל משפחה, גם אם אתם עם ילדים באותם הגילאים. באופן אישי, לקחנו את הילדים לשני הפארקים, אבל פיצלנו את הימים כי הם מאוד מעייפים. לקחנו אותם לאחד הפארקים בתחילת הטיול ולפארק השני בסוף הטיול. גם בטיול שלנו לפריז, נסענו יום אחד לדיסנילנד פריז ואז אחרי 3 ימים נסענו לגם לדיסני סטודיוס. אם עוד לא הצטרפתם, אתם מוזמנים לקהילה שלנו בפייסבוק מטיילים ביפן עם ילדים וכמובן שאתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו על יפן למשפחות עם ילדים שמלאה בכתבות מעניינות, מסלולים, אטרקציות ומלונות מומלצים במגיוון יעדים. אז הנה המדריך לדיסנילנד טוקיו ודיסני סי DisneySea, מחולק לקטגוריות כדי להקל עליכם. שימו לב שחלק מהקטגוריות מחולקות בין שני הפארקים בשביל הנוחות.

תוכן עניינים

סקירה כללית של Tokyo Disney Resort

כפי שכבר ציינו, יש בעצם שני פארקים ראשיים: דיסנילנד טוקיו ו-דיסניסי טוקיו.

דיסנילנד טוקיו

דיסנילנד טוקיו היה הפארק הראשון של דיסני שנבנה מחוץ לארצות הברית. הפארק נפתח ב-1983, והוא דומה מאוד מבחינת תצוגות והאטרקציות לפארקים בשאר העולם כמו דיסנילנד קליפורניה, דיסני וורלד פלורידה ודיסנילנד פריז. מומלץ לבלות לפחות יום אחד בכל פארק, למרות שעדיף להקדיש הפארק הראשי יומיים על מנת להספיק את כל המתקנים. בדקו מראש איזה מתקנים מתאימים לגילאי ורצונות הילדים שלכם כדי לבדוק אם כדאי להגיע ליומיים, יתכן ויום אחד יספיק לכל פארק. אם אתם מתכננים יותר מיום אחד בפארקים, נסו לפצל את הימים במשך הטיול מכיוון שאלו ימים ארוכים ומעייפים מאוד ואם הולכים יומיים ברצף, היום השני בהכרח יהיה קשה יותר וחבל. לכל אזור יש אטרקציות, מופעים ומסעדות משלו. רוב המתקנים זהים לאלו שיש בשאר הפארקים, כך שאם הייתם לאחרונה בפארק בפריז, למשל, ותוכלו רק להקדיש יום אחד בטוקיו, אולי עדיף DisneySea.

דיסניסי טוקיו Tokyo DisneySea

דיסניסי טוקיו הוא תוספת ייחודית למשפחת הפארקים של דיסני כי הוא היחיד בעולם. הפארק נפתח ב-2001, והוא מפורסם בזכות הנושאים הימיים והאטרקציות המושפעות ממיתוסים ואגדות של הים. הוא מחולק לשבעה אזורים. דיסניסי ידוע באטרקציות שלו המכוונות יותר למבוגרים ומתבגרים, כולל רכבות הרים מפחידות ומשקאות אלכוהוליים, למרות שיש בו גם המון כיף לילדים צעירים יותר. יש אזור שלם של בת הים הקטנה, למשל, עם אטרקציות שהתאימו אפילו לילדים קטנים משלי (שהיו בזמנו בני 5 ו-7.5).

קצת נרטבנו

שימו לב שישנם מספר מתקנים בדיסני די בהם נרטבים אז כדאי להביא מגבת או בגדים להחלפה. לא היינו ספוגים באף נקודה אבל בהחלט נרטבנו, מה שיהיה פחות נעים למי שמגיע בחורף.

שעות פתיחה וכרטיסים

נכון לינואר 2024, מחירי הכרטיסים לדיסנילנד טוקיו נעים בין 7,900 ל-10,900 ין יפני למבוגרים ליום. המחירים נמוכים יותר עבור בני נוער (גילאי 12-17) וילדים (גילאי 4-11). ילדים מתחת לגיל שלוש נכנסים בחינם. חשוב לציין שמחירי הכרטיסים נתונים לשינוי, לכן מומלץ לבדוק את המחירים העדכניים ביותר לפני תכנון הטיול. בנוסף, המחיר משתנה לפי עונה ולפי היום בשבוע – אמצ״ש יהיה זול יותר מסופ״ש, למשל, ובכללי עדיף לבחור יום באמצע השבוע כי יהיה פחות עמוס.

למרות שטכנית אפשר לרכוש כרטיסים באתר הרשמי, בפועל אפשר רק לשלם עם כרטיס אשראי יפני. למרות שיש איזשהו טריק (ששכחנו, האמת), בסוף הכי קל לרכוש באתרי אטרקציות כמו Klook או Get Your Guide. מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ארוכים בכניסה, במיוחד בעונות שיא. בקורונה וישר לאחריה, לא היתה אפשרות לרכוש כרטיסים בפארקים עצמם. גם אם ניתן, התורים מאוד מאוד ארוכים לרכישת הכרטיסים ואנחנו ממש ממליצים לרכוש מראש.

לינה במלונות של הפארקים

כמו בשאר הריזורטים של דיסני, גם בטוקיו יש כמה מלונות רשמיים של דיסני, כשכל אחת מהן מציעה הטבות ורמות נוחות שונות.

מלונות רשמיים של דיסני טוקיו

אלו המלונות הרשמיים של דיסני. כל מי שלן באחד המלונות הללו מקבל Happy Entry, שזאת כניסה כ-15 שעות לפני פתיחת הפארק בכל יום שיש כרטיסים חוץ מיום ההגעה. ניתן לרכוש כרטיסים במלון עצמו, אבל שימו לב שבניגוד למלונות הרשמיים בפריז, פה לא כלולים כרטיסי כניסה לפארקים, אבל זה כן מאפשר לרכוש כרטיסים גם לימים שנראים כ-sold out. ניתן לרכוש חבילות מיוחדות הכוללות את הכרטיסים לפארקים למשך כל השהות, אבל חשוב לבדוק מראש שזה אכן משתלם לכם ואתם מתכוונים להכנס כל יום לפארק.

  • Disney Ambassador Hotel – מלון מפואר מלא בנוסטלגיה עבור מעריצי דיסני. יש בו התייחסויות להיסטוריה העשירה של חברת וולט דיסני והוא ממוקם ב-Ikspiari, גרסת דאונטאון דיסני של טוקיו.
  • Tokyo Disneyland Hotel – המלון ממוקם מול דיסנילנד טוקיו הוא בסגנון ויקטוריאני ויש לו חדרים בנושאים שונים, כמו חדרה של סינדרלה, במחירים גבוהים יותר מחדרים הרגילים.
  • Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta – המלון היחיד הממוקם בתוך הפארק עם עיצובים ויצירות המוקדשים לנושא הים.
  • Tokyo Disney Celebration Hotel (Discover & Wish) – מלון זול יותר מהקודמות ופחות מפואר אבל עדיין צבעוני ומקושט בסגנון דיסני.
  • Tokyo Disney Resort Toy Story Hotel – מלון במחיר בינוני בנושא של סרטי צעצוע של סיפור כשהחדרים, המסעדה ולמעשה כל המלון צבעוני מאוד.
  • Tokyo DisneySea Fantasy Springs Hotel – מלון חדש שעתיד להתפתח ביוני 2024 הממוקם בתוך הפארק של DisneySea באזור החדש Fantasy Springs עם כניסה ייעודית לפארק. אין לנו כל כך מידע כי, כאמור, המלון עוד לא נפתח.

מלונות שותפים של דיסני טוקיו

Hilton Tokyo Bay – מתוך האתר הרשמי

מלונות אלה ממוקמים בתוך וסביב דיסני טוקיו. ניתן לרכוש כרטיסים במלונות אלו ויש להם שירות הסעות חינם לאתר הנופש וממנו. כולם ממוקמים בסביבות רבע שעה נסיעה מהפארק.

בנוסף, ישנם מספר מלונות מומלצים למשפחות בטוקיו ביי שהם לא מלונות רשמיים אבל מצוינים למשפחות. את הרשימה המלאה עם עוד מידע תוכלו למצוא בפוסט שלנו על מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים, אבל הנה הרשימה כדי שיהיה לכם בשלוף:

  • Ibis Styles Tokyo Bay – מלון פשוט ולא יקר עם חדרי משפחה לעד 5 אנשים
  • Henn Na Hotel Maihama – מלון בנושא דינוזאורים והצ׳ק אין הוא על ידי רובוטים של דינוזאורים עם חדרים קטנים מאוד לעד 4 אנשים
  • Hilton Tokyo Bay – מלון מפנק עם מגוון חדרים לעד 6 אנשים

תחבורה ודרכי הגעה

  • הגעה לפארקים – הדרך הנוחה ביותר להגיע היא ברכבת. האתר נמצא במרחק הליכה קצרה מתחנת Maihama על קו Keiyo של JR. עבור אורחים שלנים במלונות הרשמיים של דיסני, ה-מונורייל של דיסני ריזורט מציעה גישה קלה לשני הפארקים ולאזורים אחרים באתר הנופש.
  • ברחבי האתר – רכבת המונורייל של דיסני ריזורט מקשרת בין חלקים שונים של אתר הנופש טוקיו דיסני, כולל שני הפארקים, Ikspiari (מתחם קניות, מסעדות ובידור), ומספר מלונות. זו לא רק דרך תחבורה נוחה אלא גם אטרקציה בפני עצמה, והיא מציעה נוף פנורמי של האתר.
  • שירותי הסעות – רבים מהמלונות השותפים והשכנים מספקים שירותי הסעות חינם לפארקים ומהם

אזורים בדיסני טוקיו לפי גיל

מפלצות בע״מ

אלו האזורים השונים בשני הפארקים, כולל לאיזה גילאים הם מתאימים. קחו בחשבון שאתם מכירים את המשפחה שלכם, כל ילד אוהב רמה שונה של מתקנים, והם בגבהים שונים שיתאימו או לא לאזורים השונים. בנוסף, ישנם מתקנים קלאסים, כמו ״עולם קטן״ והכוסות המסתובבות שאמנם מתאימות לילדים קטנים, אבל הם קלאסים שחבל שמתבגרים יפספסו. בדיסנילנד טוקיו קוראים לכל אזור ״ארץ״ ובטוקיו סי קוראים לכל אזור ״נמל״.

דיסנילנד טוקיו לפי ארצות

  1. World Bazaar – הכניסה הראשית לפארק עם קניות ואוכל, מתאים למשפחות ומבקרים מכל הגילאים. פה מתחיל הקסם.
  2. Adventureland – אטרקציות הרפתקניות יותר כמו Jungle Cruise, מיועד לילדים גדולים יותר ובני נוער.
  3. Westernland – אטרקציות ידידותיות למשפחות בכל הגילאים כמו Tom Sawyer Island.
  4. Critter Country – כוללת רכבות כמו Splash Mountain, מתאים לילדים קטנים וגם לבני נוער חובבי אקסטרים.
  5. Fantasyland – לב דיסני הקלאסי, אידיאלי לילדים צעירים עם אטרקציות כמו Peter Pan’s Flight.
  6. Toontown – מיועד למבקרים צעירים עם אזורי משחק אינטראקטיביים ורכבות המותאמות לילדים.
  7. Tomorrowland – מציעה רכבות מרתקות כמו Space Mountain, בעיקר מתאימה לבני נוער ומבוגרים.

טוקיו דיסני סי לפי נמלים

  1. Mediterranean Harbor – מתאימה כל הגילאים עם מופעים כמו “Fantasmic!”.
  2. American Waterfront – כוללת אטרקציות כמו Tower of Terror, מתאים לבני נוער ומבוגרים.
  3. Port Discovery – אטרקציות עתידניות, עם הרכבת Aquatopia שהיא כיפית לכל הגילאים.
  4. Lost River Delta – ביתו של Indiana Jones Adventure, הטוב ביותר עבור ילדים גדולים, מתבגרים ומבוגרים.
  5. Arabian Coast – ארץ של הקסמה עם רכבות כמו Sinbad’s Storybook Voyage, מושלמת לכל הגילאים.
  6. Mermaid Lagoon – מכוונת לילדים צעירים עם אטרקציות בנושא בת הים הקטנה. לא עלינו על המתקנים אבל הילדים התרגשו להצטלם עם אריאל
  7. Mysterious Island – מציעה אטרקציות אינטנסיביות יותר כמו Journey to the Center of the Earth, מתאימה לבני נוער ומבוגרים.

אטרקציות ומתקנים

אלו האטרקציות המומלצות ביותר בכל פארק וברוב המקרים יש להם את התורים הארוכים יותר. מומלץ לנסות להגיע אליהן על הבוקר כדי להמנע מתורים ממש ארוכים.

מתקנים מומלצים בדיסנילנד טוקיו לילדים

הכוסות המסתובבות
  • Pooh’s Hunny Hunt –  מתקן שפופולרי במיוחד בקרב ילדים צעירים.
  • Peter Pan’s Flight – מתקן דיסני קלאסי המטיס ילדים מעל שמי לונדון בלילה אל ארץ לעולם לא. התור עובר מהר כי הוא מקושט בספרים ובקטעי סיפורת
  • Dumbo the Flying Elephant – מתקן קלאסי לצעירים בו הם מרחפים באוויר על גבי הפיל המעופף.
  • It’s a Small World – כנראה המתקן המפורסם ביותר חוץ מהכוסות המסתובבות עם סירת שעשועים שעוברת בין בובות מצוירות וחיות המייצגות תרבויות שונות מסביב לעולם. כמובן שגם ישראל נמצאת וביציאה יש אפילו שלט בעברית.

מתקנים מומלצים בדיסני טוקיו סי לילדים

מתקנים לקטנים
  • Mermaid Lagoon – אזור המיועד במיוחד לילדים קטנים, וכולל מתקנים כמו רכבת ההרים של דג פלאונדר וגן המשחקים של אריאל.
  • Sindbad’s Storybook Voyage – סירת שעשועים רגועה המספרת את סיפור ההרפתקה של סינדבד, מושלמת לילדים קטנים.

מתקנים מומלצים בדיסנילנד טוקיו לבני נוער

  • Space Mountain – רכבת הרים במהירות גבוהה בחושך. 
  • Big Thunder Mountain – רכבת הרים מהירה הממוקמת במערב הפרוע.
  • Splash Mountain – משלבת מתקן עלילתי עם ירידה מפחידה בסוף.

מתקנים מומלצים בדיסני טוקיו סי לבני נוער

אינדיאנה ג׳ונס
  • Journey to the Center of the Earth – מתקן הרפתקאות במהירות גבוהה בתוך הר פרומתאוס האייקוני.
  • Indiana Jones Adventure: Temple of the Crystal Skull – מסע ג’יפים מפחיד ומשובש בתוך מקדש מסתורי.
  • Tower of Terror – כנראה המפחיד ביותר בפארק, למגדל יש ירידות פתאומיות ומלא התרגשות.

דרישות גובה וגיל

פו הדוב

לרוב האטרקציות יש דרישות גובה, במיוחד למתקנים המפחידים יותר. לדוגמה:

  • למתקנים הרגועים יותר (כמו Dumbo the Flying Elephant ו-It’s a Small World) בדרך כלל אין מגבלות גובה, מה שהופך אותם למתאימים לכל הגילאים.
  • למתקנים מפחידים (כמו Space Mountain, Big Thunder Mountain ו-Tower of Terror) בדרך כלל נדרש גובה מינימלי של בין 102 ס”מ עד 122 ס”מ. דרישות אלה נועדו להבטיח את בטיחות כל הרוכבים.

חשוב לבדוק את דרישות הגובה הספציפיות של כל מתקן לפני הביקור, מכיוון שהן קריטיות לבטיחות ולנוחות כל האורחים. דרישות הגובה יכולות להשתנות, והן נאכפות בקפידה כדי להבטיח חוויה בטוחה ומהנה לכולם. אנחנו ממליצים למדוד את הילדים עוד בארץ לפני הטיסה כדי לראות על מה תוכלו לעלות. היפנים אנשים מהממים אבל מאוד ישרים ולא יעלו ילד על מתקן גם אם רק חסר לו ס״מ אחד בגובה.

באתר הרשמי ובאפליקציה יש מידע מפורט על האטרקציות, כולל דרישות גובה והתאמה לקבוצות גיל שונות.

אוכל בפארקים של דיסני בטוקיו

מטעמים בפארק

בדיסנילנד ודיסני סי יש מגוון של אפשרויות אוכל שמתאימות לטעמים והעדפות שונים. כמו כל הפארקים, האוכל יקר בהשוואה למסעדות בעיר ומומלץ להביא איתכם נשנושים. מה שכן, עכשיו ניתן להזמין באפקליציה או בכניסה לפארק מקומות במסעדות של הפארקים ולהמנע מהתורים הארוכים.

אוכל בדיסנילנד טוקיו

  • אוכל בסגנון קליל – לארוחות מהירות וקלות, אפשרויות כמו Queen of Hearts Banquet Hall עם תפריט מגוון.
  • מסעדות יוקרתיות – המסעדה Blue Bayou מציעה תפריט יותר מרגש באווירה אלגנטית.
  • פינוקים וממתקים – ברחבי הפארק יש דוכני מזון עם פינוקים פופולריים כמו צ’ורוס בצורת מיקי ופופקורן בטעמים ייחודיים.

אוכל בדיסני סי

  • חוויות אוכל ייחודיות – לדיסני סי יש אוכל ייחודי כמו Magellan’s, בעיצוב המבוסס על חדר העבודה של חוקר עולם, ו-Teddy Roosevelt Lounge, בסגנון מועדון ג’נטלמנים מתחילת המאה ה-20, שמציעים חוויות אוכל אינטראקטיביות.
  • מסעדות תרבותיות: בהשראת הנושאים הימיים והגלובליים של הפארק, מקומות אוכל כמו Casbah Food Court ב-Arabian Coast מציעים מנות מושפעות ממטבחים שונים בעולם.
  • אפשרויות קלילות: למי שמעדיף נשנוש מהיר, יש דוכני מזון רבים עם מגוון אפשרויות ארוחה, ממאכלים יפניים ועד לפאסט פוד אמריקאי.

מופעים ומצעדים בפארקים של דיסני טוקיו

המצעד המסורתי

שני הפארקים מציעים מגוון מופעים ומצעדים. מומלך לבדוק מראש איזה מופעים מענייננם את המשפחה שלכם ולתכנן את הביקור שלכם סביב המופעים.

מופעים ומצעדים בדיסנילנד טוקיו

חוץ מהמופעים הקבועים במשך היום ובערב, יש בפארקים מופעים ומצעדים מיוחדים לחגים כמו הלווין, חג המולד, פסחא והקיץ, עם מצעדים, מופעים וקישוטים ייחודיים. בדיסני סי יש מופעים הקשורים לנושא הימי שלו, כמו מופעי מים ב-Mediterranean Harbor במשך היום. עם רדת הלילה, הפארק מתעורר לחיים עם מופעי ערב מרשימים, הכוללים לעתים קרובות אלמנטים של מים, אורות וזיקוקים. באתר הרשמי תוכלו לראות את שעות המצעדים ומופעים המיוחדים. מומלץ להגיע חצי שעה לפני כדי לתפוס מקום טוב.

שופינג בדיסני טוקיו

שני הפארקים מציעים מגוון עצום של מוצרים, החל ממוצרים בלעדיים ועד לפריטי דיסני כלליים.

  • מוצרים בלעדיים – לכל פארק יש חנויות המוכרות מוצרים בלעדיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.
  • מוצרי דיסני כלליים – מוצרי דיסני קלאסיים כמו אוזניות, חולצות ובובות פרווה זמינים בכל רחבי שני הפארקים. למרות שיפן היא מדינה שלא מקפיצה מחירים, זה עדיין פארק של דיסני והמחירים עדיין גבוהים. אם הילדים שלכם בקטע, רכשו להם מראש כמה פיצ׳יפקעס באליאקספרס. פה יש אוזניים קלאסיות, כאן יש כמה חמודים, ופה יש אוזניים של הדמויות השונות של דיסני כולל כמה של מרוול. אם אתם בקטע, אתם יכולים אפילו לרכוש חולצות תואמות לכל המשפחה.
  • מזכרות ייחודיות – מעבר למוצרים כלליים, יש חנויות שמוכרות מזכרות ייחודיות כמו פריטי דיסני בסגנון יפני שמושלמות כמתנות או כמזכרות

האפליקציה של דיסני טוקיו

האפליקציה

האפליקציה של דיסני טוקיו משמשת כעוזרת וירטואלית לניהול היום שלך. בעזרתה, אפשר:

  • לשדרג כרטיסים – עם פאסים שנותנים לעקוף תורים
  • לשריין מקום להצגות
  • להזמין אוכל ושעה איסוף
  • לעקוב אחרי התורים ולראות איפה התורים ארוכים ואיפה קצרים
  • לנווט בפארק
  • לקבוע פגישות עם הדמויות

הנה כמה טיפים חשובים:

  • הורידו את האפליקציה כשתגיעו ליפן (היא לא זמינה מחוץ למדינה) ובצעו הרשמה מראש
  • שחקו איתה מעט כדי להבין בעיקר איפה להרשם מראש למה שדורש הרשמה. חלק מהאפשרויות רק זמינות כשתגיעו לפארק, כמו זימון מפגשי דמויות
  • האפליקציה גם תדווח על אטרקציות שסגורות לשיפוצים. זה מבאס אבל לפחות תדעו מראש

מפגשים עם דמויות דיסני

מפגשי דמויות – בת הים הקטנה

אחד ההיילייטס של הילדים הוא מפגשים עם הדמויות. שימו לב שמאז הקורונה, חובה להזמין מראש את הפגישות האלו וכבר לא ניתן פשוט להגיע ולעמוד בתור. הנה כמה טיפים שיעזרו:

  • השתמשו באפליקציה כדי לשריין פגישה עם הדמויות השונות.
  • שימו לב שניתן להזמין מקום רק כשכבר תהיו בשטח הפארק, לכן כדאי להקדים לפארק.
  • תהיו עירניים להופעות בלתי מתוכננות בפארקים להזדמנויות נוספות למפגשים.

שירותים מיוחדים

פסל דמבו

יש מספר שירותים מיוחדים בפארק למשפחות ולאורחים עם צרכים מיוחדים:

  • Rider Switch – אם אתם מגיעים עם תינוקות או פעוטות שלא יכולים לעלות על מתקנים שאתם רוצים לחוות, ה-rider switch מאפשר לכם לעמוד פעם אחת בתור, שהורה אחד יעלה כשהשני נשאר עם הקטן, ואז להתחלף בלי לעמוד שוב בתור.
  • תור נפרד לאנשים עם מוגבלויות – מותאם אישית לאורחים שאינם יכולים להמתין בתורים רגילים.
  • השכרת עגלות ולוקרים – אם אתם מגיעים עם ילד שלרוב כבר לא צריך עגלה, ניתן לשכור עגלה בפארק עבורו. זה מעולה במיוחד לגילאים 4-5 כשלרוב כבר אין עגלה אבל עדיין קשה לילדים להיות כל היום על הרגליים.

לאורחים עם מוגבלויות המבקרים בפארקים, קיים שירות נגישות לנכים. כדי להשתמש בשירות זה, צריך להציג תעודת נכות לעובד במיקום המיועד בפארק עם ההגעה. צריך להרשם פעם ביום, והם מצלמים את בעל כרטיס הנכה לצורכי אימות. לאחר הרישום, אפשר להזמין שעת ביקור לאטרקציות, מה שמאפשר לאורחים שיש להם קושי לעמוד בתור להמתין מחוץ לתור הרגיל.

טיפים לפארקים של דיסני

ירד עלינו גשם אבל נהננו בטירוף

הנה כמה טיפים מאיתנו שיעזרו לכם למקסם את הביקור שלכם.

  • רכשו כרטיסים מראש – אמנם לא חובה, אבל קניית כרטיסי הפארק מראש יכולה לחסוך את תסכול התורים הארוכים בקופות. אפשר לקנות כרטיסים באינטרנט ממוכרים מורשים כמו Klook, שם אנחנו רכשנו, וגם ב-Get Your Guide. שווה להשוות מחירים מכיוון שלפעמים יש הנחות באחד האתרים.
  • התקינו את האפליקציה של דיסני טוקיו – האפליקציה זמינה להורדה רק ביפן והיא מראה זמני המתנה בזמן אמת, מפות אינטראקטיביות, מאפשרת להזמין אוכל ומקום במסעדות ועוד. בנוסף, היא מאפשרת להזמין מקומות למפגשים עם דמויות, מה שכבר אי אפשר לעשות בלי להרשם.
  • נצלו את ה-Priority Pass וה-Premier Access – כדי לקצר זמני המתנה, נצלו את ה-Priority Pass החינמי, שמאפשר לך לשריין גישה לאטרקציות נבחרות. תמורת תשלום נוסף, ה-Premier Access יכול לאפשר לך כניסה מהירה לאטרקציות ומופעים פופולריים, מה ששווה את ההשקעה עבור אלה עם זמן מוגבל. אפשר לרכוש את הפאס באפליקציה.
  • הגיעו הכי מוקדם שאפשר – הגיעו לפארק לפני הפתיחה כדי להיות בין הראשונים בתור לאטרקציות. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור מתקנים שנוטים לצבור תורים ארוכים במהלך היום. פה חשוב לבדוק מראש מה המתקנים שהכי מתאימים לכם ולאיזה יש את התורים הארוכים ביותר.
  • תכננו את המפגשים עם בדמויות – ודאו שאתם מזמינים אותם מראש ככל האפשר כי חובה להזמין מקום וכשנגמרים המקומות לאותו היום – לא יהיו עוד. שימו לב שניתן להזמין את המפגשים רק כשנמצאים בשטח הפארק, שזאת עוד סיבה שעדיך להגיע ישר לפתיחה.
  • השתמשו באפליקציה כדי להזמין אוכל מראש – הימנעו מתורים (ממש ארוכים) בשעות הארוחות על ידי שימוש בשירות הזמנת אוכל מהטלפון של האפליקציה. ניתן להזמין אוכל ממסעדות נבחרות ולתזמן איסוף.
  • אל תשכחו לשתות ותכננו הפסקות – קל מאוד לשכוח לשתות, מה שיכול להיות מסוכן במיוחד אם אתם מבקרים בקיץ. בנוסף, ההליכות מרובות ומעייפות אז נסו לתכנן מופעים באמצע היום כדי לנוח קצת (ולהנות מהמזגן בקיץ).
  • מה לקחת לפארק? – אל תשכחו להביא תיק גב עם קרם הגנה, כובעים, מטענים ניידים ובקבוקי מים למילוי חוזר. בדקו מזג אוויר ואם מתוכנן גשם, רכשו בחנות נוחות פונצ׳ו (יש חד פעמיים לילדים ומבוגרים בכלום כסף ב-7-Elevan).
  • תכננו מראש את הביקור בצורה אסטרטגית – סביב המצעדים והמופעים, שנוטים למשוך קהל גדול. מצד שני, אם לא מעניין אתכם להיות במופעים ובמצעדים, אלו יכולות להיות הזדמנויות טובות לעלות על המתקנים הפופולריים שבדרך כלל יש להם תורים ארוכים.
  • בדקו דרישות גובה – אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים, בדקו מראש את דרישות הגובה של המתקנים כדי למנוע אכזבות. ניתן למצוא מידע זה באתר האינטרנט ובאפליקציה והיפנים לא יחליקו על חצי ס״מ אפילו אז מיותר לנסות.
  • תכננו את יום הביקור – נסו להגיע שלא בעונה ואם אפשר, עדיף להגיע בזמנים שאינם שיא כמו בימי חול ובתקופות שאינן חגים, כדי ליהנות מהפארק עם פחות מבקרים. בנוסף, אנחנו תכננו בכוונה להגיע בימים שירד קצת גשם, מה שלא הפריע לנו כי היה קיץ. בפועל, ההחלטה היתה נכונה ביותר מכיוון שהפארקים היו משמעותית ריקים יותר מימים אחרים.
  • השתמשו בתורים של single rider – אם אתם מגיעים עם ילדים גדולים יותר, ואין לכם בעיה לעלות על מתקנים בנפרד, לחלק מהמתקנים יש תור מיוחד לשימוש של יחידים. כלומר, אם יש, לצורך העניין, 4 מקומות בשורה במתקן, ויש קבוצה של 3, אז שולפים מישהו מהתור של היחידים כדי למלא את המקום הרביעי. כך אנחנו עלינו על המון מתקנים בפארק אירופה בלי לחכות לתור. הילדים היו בני 11 ו-8.5 ומה שעשינו היה לשים את הבכורה ראשונה ואז את התאומים ואותי בסוף, כך שהבכורה ירדה ראשונה וחיכתה לקטנים יותר והם חיכו לי. בדיעבד, זה היה הדבר הכי טוב שעשינו ואיפשר לנו לעלות 3 פעמים על אותו המתקן בטווח של רבע שעה. התורים האלו נמצאים כרגע באטרצקיות של אינדיאנה ג׳ונס ו-Raging Spirits בטוקיו סי, אבל יתכן ויתווספו לעוד.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים