גארדלנד עם ילדים – המדריך לפארק גארדלנד באיטליה

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

משפחות ישראליות ממש אוהבים לטייל באגם גארדה עם ילדים, כאשר כל אזור צפון איטליה פופולארית במיוחד. אחת האטרקציות הגדולות בסביבה היא גרדהלנד, פארק שעשועים גדול למשפחות. הכתבה הזאת על גארדלנד עם ילדים – המדריך לפארק גארדלנד באיטליה מבוססת בחלקה על הפוסט המטריף של אלונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ועוד טיפים שעלו במשך השנים בקבוצה.

איזה פארקים יש בגארדלנד?

ריזורט גארדלנד בנוייה מכמה פארקים, כולל גארדלנד, Legoland Water Park, ו-Sealife עם מלון גארדלנד. ניתן להגיע לכל פארק בנפרד וגם לרכוש כרטיסים משולבים לכמה פארקים.

כרטיסים לגרדלנד

Peppa Pig
המחירים משתנים לפי תאריכים אבל חשוב לדעת שאם מזמינים אונליין מראש לתאריך קבוע זה יותר זול מאשר בקופות. ילדים עד גובה מטר לא משלמים. ילדים עד גיל 9 (כולל) מקבלים הנחה קטנה. בגדול, המחירים בסדר גודל של 50-60 יורו לאדם וניתן לרכוש fast pass כדי לא להמתין בתורים בתוספת תשלום. יש כמה סוגים של fast pass, הכי זול עולה כ-40 יורו לאדם ומקנה כניסה ללא תור ל-5 מתקנים נבחרים בלבד (כלומר 8 יורו לכל תור שעוקפים). הנה כמה מהכרטיסים שניתן לרכוש:

מתי כדי לבקר בגארדלנד?

מי שמגיע בפסח, שיקח בחשבון שזה נופל על חופשת חג הפסחא. בסופ״ש של החג מחירי הכניסה לפארק גבוהים יותר מהרגיל, ויש עומס חריג של אנשים. בלי קשר לחגים וחופשות, מומלץ מאוד להגיע באמצע השבוע ולא בסופ״ש. בנוסף, כדאי לבדוק אם יש חופשות בית ספר באותה התקופה כי זה גם ישפיע על כמות המבקרים. מן הסתם, עונת הקיץ הכי עמוסה וגם אין המון צל, כך שיכול להיות ממש חם בזמן שמחכים בתורים. החודשים הכי טובים הם אפריל עד אמצע יוני – מזג האוויר פחות חם וזאת עונה פחות תיירותית. שימו לב שנת הלימודים באיטליה מסתיימת בסביבות ה-10.6 לכן יתכנו כבר עומסים מאמצע החודש. גם אוקטובר מצוין, כבר לא חם אבל לא קר מדי ויש גם אירוע מיוחד לליל כל הקדושים (Halloween). קחו בחשבון ששעות הפתיחה משתנות מעונה לעונה וגם בחגים, אז חשוב לבדוק מראש באתר.

איך מגיעים לגארדנלנד?

הפארק נמצא בעיירה Castelnuovo del Garda, קרוב מאוד לעיירה Peschiera del Garda בה יש תחנת רכבת. יש שאטל חינמי לפארק מתחנת הרכבת. מי שמגיע עם רכב שיקח בחשבון שיש פקקים רציניים בכניסה וביציאה מהפארק. יש חניה ענקית בתשלום (בסביבות 7 יורו לרכב). אנחנו ישנו בפסקיארה באזור שיחסית קרוב לפארק, הלכנו ברגל כ-25 דק (עם טיולון).

כמה ימים כדאי לבלות בגארדלנד?

אנחנו היינו יומיים בגלל הקטנה. לקחנו בחשבון שכל פעם אחד מאיתנו יצטרך להישאר איתה בחלק גדול מהמתקנים, ואם המתקן כיפי אז אחרי זה מתחלפים וההורה השני הולך שוב עם שני הגדולים. אז כדי שלא נהיה בלחץ ועם הרגשה של FOMO, החלטנו להקדיש יומיים. תכלס, אם אין ילדים קטנים אז אפשר גם להספיק את הרוב ביום אחד.

מלונות רשמיים של גארדלנד

ברחבי הפארק

יש בגארדלנד שלושה מלונות רשמיים כשכל אחד מהם בנושא אחר: Gardaland Hotel, Gardaland Adventure Hotel ו-Gardaland Magic Hotel. הם ממוקמים במרחק של 1.5 ק״מ מהפארק ויש בכולם שאטלים חינם הלוך חזור אל גארדנלנד.

  • Gardaland Hotel – גולת הכותרת היא הלגונה הכחולה, אזור עם בריכות למבוגרים ולילדים, ג’קוזי, מזנון חטיפים ובידור.מתוך 250 החדרים במלון, 37 מהם הם חדרים עם נושא מיוחד. במלון יש גם שני ברים ושתי מסעדות (אחת בסגנון בופה).
  • Gardaland Adventure Hotel – פה כל החדרים מקושטים לפי אחד מארבעה נושאים שונים כולל ג’ונגל והמערב פרוע. אפילו המסעדה מעוצבת בנושא, המבוססת על מקדש תותנקאמון. לאורחים יש גישה לבריכת השחייה של הלגונה הכחולה במלון Gardaland.
  • Gardaland Magic Hotel – נושא שהמלון הוא כמובן קסמים. נושאי החדרים הם היער הקסום, טירת הקרח הקסומה וחדר הקוסמים. לאורחים יש גישה לבריכת השחייה של הלגונה הכחולה במלון Gardaland.

האזורים השונים בפארק גארדלנד

Jumanji
הפארק מאוד ירוק עם הרבה צמחייה. הוא מאוד יפה ומחולק למספר אזורים. ממש בכניסה ישנו אזור לקטנטנים המוקדש לפפה פיג שם יש 3 מתקנים, מגרש משחקים קטן, ומפגש עם הדמויות ב״בית של פפה״.
לאחר מכן מתחיל האזור שנקרא Magic Kingdom, גם הוא מתאים יותר לילדים קטנים, אבל יש שם גם מתקנים עם מינימום גובה של 110 ס״מ אז נניח בת השנתיים שלנו לא יכלה לעלות. האזור מעוצב כולו עם דמויות קסומות, בראשן הסמל של הפארק: הדרקון ״פרצמולו״ (שזה אומר פטרוזיליה) 😅
במרכז האזור עומד עץ ענק המקושט בבלונים כתומים. יש גם שני גני משחקים – אחד עם חול ואחד בלי חול, ויש מספר מתחמי אוכל. סמוך ל-Magic Kingdom יש גם את הכניסה לפארק המים לגולנד שסגורה בחורף, כמובן.
בהמשך מתחיל אזור שמתאים גם לבוגרים יותר. יש 3 מתקנים עם מים (אבובים ובולי עץ, ממש דומה לסופרלנד, ועוד מתקן בעיצוב מהמם שנקרא הבריחה מאטלנטיס). יש שני מתקנים חדשים בפארק בהשראת הסרט Jumanji. אחד מהם הוא מבוך אבל לטעמי הוא סתמי למדי, והיו תורים ארוכים מאוד, כנראה בגלל שהוא חדש. לא שווה את ההמתנה. לעומת זאת, Jumanji The Adventure זה המתקן שהילדים שלי הכי נהנו ממנו בפארק ועשו אותו 3 פעמים 😅
יש גם מתקן של פיראטים שמאוד דומה לפיראטים של הקריביים בדיסני, למי שהיה וגם רכבת הרים לא מפחידה (ללא סלטות) אבל מהירה וכיפית מאוד (!!!!) בשם ״ממוט״ (ממוטה). יש עוד רכבת הרים כיפית ולא מפחידה שמוקדשת לסרט ״קונג פו פנדה״. לא עליתי עליה אבל הילדים אהבו מאוד!
בנוסף, יש רכבת הרים ״זחל״ ממש כמו בקיפצובה, רק ששם הזחל כתום, ויש שתי רכבות, אז התור זז מהר יותר והמסלול יותר ארוך 😁.
כמובן שיש גם את הרכבות הרים ״הרציניות״ והמפחידות לאוהבי האקסטרים. אחת מהן מאווווד מזכירה את הקומבה בסופרלנד. עוד אחת, ״השמאן״, היא הרכבת הראשונה של הפארק. ועוד שתיים, ה-Raptor ו-Oblivion, הן רכבות מיוחדות, מפחידות וכיפיות מאוד! (עליתי רק על שתיהן). כמובן שיש עוד מתקנים שלא פירטתי עליהם, מי שרוצה לראות את הכל הכי טוב להיכנס לאתר של הפארק!

אוכל בגארדלנד

יש מלא מסעדות ומתחמי אוכל בפארק, כשבחלק יש מסעדות של ממש שיושבים ומזמינים, ואחרים הם פאסט פוד. יש המבורגרים, פיצות, פסטות, ביתנים של נקניקיה בלחמניה, ומלא ביתנים של קרפ/ וואפל בלגי/ צ׳ורוס/ צמר גפן מתוק/ גלידה/ ברד/ בירה וכ״ו וכ״ו.
שימו לב שבביתנים הקופות נמצאות בנפרד. כלומר, משלמיםבצד ואז ניגשים עם הקבלה לביתן הרצוי לקבל את מה ששילמתם עבורו. זה אומר להמתין בתור פעמיים, גם בקופה וגם בביתן. ואם יש לכם נניח שני ילדים, שאחד רוצה וואפל והשניה קרפ, אתם יכולים למצוא את עצמכם גם ב-3 תורים ומבזבזים על זה 45 דקות. לא משנה איך אני יודעת 🤦🏻‍♀️🤪

טיפים של אלופים

  • כשעה לפני סגירת הפארק כמעט ואין תורים ברכבות ההרים הגדולות. הקיצור מתחיל מוקדם יותר אבל מגיע לתורים ממש קצרים של 10 דקות בשעה האחרונה
  • ברחבי הפארק מפוזרים ביתנים של ה-fast pass, כך שניתן לרכוש אחד בכל שלב גם אם לא רכשתם מראש בקופה. בביתנים יש מסך דיגיטלי שמציג בכל רגע נתון את זמני ההמתנה בכל המתקנים המובקשים ביותר, גם בתור הרגיל וגם בתור המהיר. ניתן לעקוב אחרי זמני התורים הרגילים ולגשת למתקן הרצוי כשהתור לא ארוך. ניתן גם לרכוש כרטיסיות ליותר fast passes.
  • ניתן לשלם סכום חד פעמי למתקן מסוים ולרכוש כניסת single rider, שזה גם נותן כניסה מהירה ללא תור בעלות של 5-8 יורו בכל מתקן. למי שרוצה לעלות על רכבת אחת או שתיים ולא לבזבז זמן על תורים זה יכול להתאים יותר מאשר לרכוש fast pass ב-40 יורו. שימו לב שהכוונה פה היא שעולים לבד כדי למלא חורים. גם אם תבואו שניים או שלושה אנשים, לא תשבו ביחד כי יכניסו אתכם למקומות הבודדים שכמעט תמיד נשארים פה ושם בכל הפעלה. לצורך העניין, אם יש מקום ל-4 אנשים בשורה אחת ומגיעים 3 אנשים, נשאר מושב אחד ריק ואז מכניסים מישהו מהתור של single riders
  • נהו להגיע למקומות בהם תרצו לאכול בתחילת היום, לפני העומס, לשלם בקופה על הדברים, ואז לאסוף בהמשך. רק תשאלו לוודא שלא תהיה בעיה.
  • סמנו באפליקציה גובה של ילדים ובמפה סמנו איזה מתקנים אתם רוצים ויכולים לעלות עליהם. זה יחסוך לכם לא רק זמן אלא עצבים של הילדים שנמוכים מדי לחלק מהמתקנים ויעזור לכם להתמקד
  • כשאתם נכנסים לפארק, לכו ישר למתקנים המרוחקים. בכללי, אנשים נוטים ללכת בפארקים למתקנים הכי קרובים לכניסה קודם.
  • לחובבי אקסטרים מומלץ Shaman, Raptor, Oblivion, ו-Blue Tornado
  • באפליקציה של גארדלנד יש מפה וגם תוכלו לראות את זמני ההמתנה בכל מתקן כל מנת להחליט לאן להגיע
  • יש מספר הצגות במשך היום. בדוק מראש באיזה שעות מציגים כדי לתכנן מנוחות והפוגות
  • קחו בחשבון שיש מתקנים בהם נרטבים. כשחם בחוץ זה לא נורא כי מתייבשים מהר אבל אם אתם לא מגיעים בשיא הקיץ, שווה לקחת בגדים נוספים בתיק
  • יש מקום למלא בקבוקי מים באזור Wild West

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים