אולפני יוניברסל אוסקה יפן – המדריך ל-Universal Studios Japan [מעודכן ל-2024]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אולפני יוניברסל יפן הוא אחד מרק ארבעה פארקי שעשועים של יוניברסל ברחבי העולם. הפארק נפתח באוסקה ב-2001, והוא כפול בגודלו מיוניברסל בסינגפור (בו היינו פעמיים). אם לא הגעתם לפה דרך קהילת מטיילים ביפן עם ילדים או דרך המדריך ליפן עם למשפחות עם ילדים, כנסו מהר לשניהם לעוד המון מידע לגבי יפן. במדריך יש לנו, בין עשרות הפוסטים על יפן, פוסט על מלונות מומלצים באוסקה למשפחות עם ילדים ואטרקציות באוסקה למשפחות. בנוסף, אני מציעה שיחות ייעוץ בתשלום על יפן ובניית מסלולים למשפחות. לעוד מידע, אתם יכולים ליצור איתי קשר פה.

תוכן עניינים

 

עדכון: סגירת אטרקציות (נכון לאפריל 2024)

  • שיפוצים באזור Jurassic Park וספציפית Jurassic Park – The Ride. צפי פתיחה מחודשת: תחילת 2025. לא יהיו החלפות בכרטיסי Express Pass שכוללים את המתקן אז נסו לרכוש כרטיסים ללא המתקן הזה ספציפית.
  • סגירה קבועה של ספיידרמן, Terminator 2 3D ו-Backdraft. השניים האחרונים בכל מקרה לא נפתחו מחדש אחרי הקורונה.
  • פה תוכלו לראות מה נסגר זמנית לשיפוצים גם לתקופה שתרצו לבקר.

סוגי כרטיסים לאולפני יוניברסל אוסקה וגם: איפה לרכוש כרטיסים ליוניברסל סטודיוס באוסקה

המתקן של יושי

יש שני סוגי כרטיסים עיקריים ל-Universal Studios Japan:

  • Studio Pass – כרטיסי כניסה לפארק
  • Express Pass – מקצרים את זמני ההמתנה לאטרקציות. הכרטיס הזה אינו חובה, למרות שהוא בהחלט משדרג את החוויה. גם לכרטיס הזה יש כמה סוגי כרטיסים כשההבדלים הם לאיזה אטרקציות ניתן לעקוף את התורים. הסבר עמוק יותר על האקספרס פאס נמצא בהמשך.

ניתן לרכוש כרטיסי כניסה מראש ולהיכנס ישירות לפארק. אין צורך להחליף את הסטודיו פאס בדוכני הכרטיסים. יש גרסאות של סטודיו פאס יומיות, לחצי יום וליומיים. כרטיס הכניסה כולל כניסה לפארק ושימוש ברוב (אבל לא בכל) האטרקציות בפארק. חשוב: ישנן אטרקציות שנסגרו לשיפוצים, כמו פארק היורה, אז וודאו באתר איזה סגורות בימים שלא תהיו כדי שלא תרכשו פאס לאטרקציות שלא פעילות.

היוצא מן הכלל העיקרי הוא הכניסה לעולם נינטנדו.

אורחים שלא רכשו כרטיס כניסה מיוחד, הידוע בשם Universal Express Pass, עם כרטיס לשעה ספציפית יצטרכו להשיג כרטיס כניסה לשעה מוגדרת באמצעות האפליקציה הרשמית של יוניברסל. שימו לב שיש הגבלת אנשים בכל חלון שעות ובעונות החזקות יותר יתכן ולא תצליחו להשיג כרטיסים לנינטנדו בלי לרכוש אותן מראש. בקהילת מטיילים ביפן עם ילדים  היו הורים שבתחילת מרץ כבר לא הצליחו להשיג כרטיסים לאפריל. בנוסף, בעונות החזקות, שנופלות בגדול על חופשת פסח וחגי תשרי, התורים במתקנים הפופולארים בלתי נסבלים ובקלות עוברות את השעתיים, לכן מומלץ מאוד לרכוש אקספרס פאס.

איך לקנות כרטיסים ליוניברסל סטודיוס יפן (אוסקה)

ניתן לרכוש כרטיסים בדוכני הכרטיסים בכניסה לפארק, אבל כנראה שתצטרכו לחכות שם בתור. עדיף לקנות את הכרטיסים מראש, אז תוכלו להיכנס ישירות לפארק. אין הגבלת כרטיסי כניסה רגילים (היתה בקורונה אבל זה בוטל) כך שאין צורך לתכנן מראש את הביקור ואפשר לרכוש כרטיסים בערב לפני (כל עוד אתם לא רוכשים כרטיסים של נינטנדו). אנחנו ממליצים לא לחכות לרגע האחרון בלחץ וכן לרכוש לילה קודם למקרה שתהיה בעיה כלשהי.

יוניברסל ממליצה על רכישת כרטיסים דרך שותפים רשמיים:

  • Klook – זה האתר שאנחנו רוכשים בו את רוב הכרטיסים לאטרקציות ביפן ויש להם גם את הכרטיסים לעולם של נינטנדו ועוד אפשרויות אחרות. אנחנו מצאנו פה את הכרטיסים הכי זולים, גם לדיסני.
  • Get Your Guide – אנחנו משתמשים בו הרבה באירופה, אבל בהחלט רכשנו בו כרטיסים גם ביפן. אנחנו משתדלים לרכז הכל בקלוק כי האפשרויות רבות יותר ואת מה שאין – אנחנו רוכשים ב-Get Your Guide. בכל מקרה, אנחנו תמיד משווים מחירים בשני האתרים מכיוון שלפעמים יש הנחות באחד האתרים.

חשוב מאוד: בניגוד לדיסני, לא ניתן לצאת מהפארק ולהיכנס מחדש, כך שחשוב לתכנן מראש את כל מה שרוצים להביא.

כפי שציינו, יש מספר סוגי כרטיסים ב-Universal Studios Japan עם מספר אפשרויות לכרטיסי Studio Pass לבחירה – יום אחד, 1.5 ימים ויומיים. לרוב אנשים מהארץ מבקרים רק יום אחד כי הזמן באוסקה מצומצם, אך ניתן להגיע ליותר זמן. במקרה כזה, תצטרכו לקבוע מראש באיזה יום תגיעו. זה גם יאפשר לכם לקחת את הזמן במתקנים השונים בלי לרכוש כרטיסי אקספרס פאס (שיקרים יותר מכרטיס כניסה יומי).

כרטיסי Express Pass

כרטיסי ה-Express Pass מקצרים את התורים באטרקציות מסוימות. חלק מהפאסים גם כוללים כרטיס כניסה בשעה מוגדרת לעולמו של הארי פוטר או לנינטנדו. אנחנו מזהירים מראש – העלות גבוהה מאוד. מצד שני, תורים יכולים להיות שעתיים בחלק מהמתקנים בעונות החזקות אז לשיקולכם. היו בקהילה אנשים שאמרו שלא רק שזה היה להם חובה, הם התחרטו שרכשו רק ל-4 אטרקציות ולא ל-7.

הנה עוד כמה דברים שחשוב לדעת על האקספרס פאס:

  • מחירי הפאס משתנים בהתאם לתאריך שאתם בוחרים והצפי לכמות הקהל אז שווה לבדוק את כל התאריכים על מנת לראות אם תאריך אחד זול יותר מאחר.
  • ניתן להשתמש באקספרס פאס פעם אחת בלבד לכל מתקן.
  • האקספרס פאס הוא תוספת לכרטיס הכניסה הרגיל שקונים בנוסף. הוא לא מקנה כניסה לפארק, רק את עקיפת התורים.
  • יחד עם זאת, חשוב לדעת שלחלק מהמתקנים הפופולארים יש תור בכל מקרה, פשוט קצר משמעותית מהתור הרגיל.

ישנם מספר סוגים של אקספרס פאס. הנה פירוט של הסוגים השונים כך שתוכלו לבחור את המתאים ביותר לביקור שלכם.

אקספרס פאס ל-4 מתקנים

אקספרס פאס ל-4 מתקנים – יש מספר סוגים שונים כשלכל אחד יש קומבינציה שונה של מתקנים, אז חשוב לבדוק מראש איזה תעדיפו. יש 4 סוגי כרטיסים שמקנים כניסה גם לנינטנדו וגם להארי פוטר. בטבלה הזאת הזאת תוכלו להשוות את סוגי הכרטיסים ולראות איזה כוללים איזה מתקנים שחשובים לכם. כן – זה דורש להכין שיעורים מראש.

אקספרס פאס ל-7 מתקנים

אקספרס פאס ל-7 מתקנים – כמו הפאס ל-4 אבל עם יותר מתקנים. גם לזה יש לנו טבלה שתעזור לכם לקבל החלטה.

כרטיס כניסה לעולם נינטנדו

אם אתם מחפשים את כרטיס הכניסה לעולם נינטנדו, אז ה-אקספרס פאס 7 הוא זה שאתם צריכים לקנות. אמנם ניתן להיכנס גם עם פאס של 4 אטרקציות, אבל הן לא כוללות את כל המתקנים החשובים, בהכרח. יש שלוש גרסאות של הפאס אבל כל אחת כוללת את הכניסה בשעה מסוימת – פשוט תבחרו את זו שכוללת את המתקנים שאתם הכי רוצים לנסות.

העולמות השונים ביוניברסל סטודיוס אוסקה

הפארק מחולק ל-10 אזורים ממותגים:

  • עולם נינטנדו
  • עולמו של הארי פוטר
  • פארק המיניונים
  • Wonderland
  • הוליווד
  • ניו יורק
  • סן פרנסיסקו
  • פארק היורה – חלקים בשיפוצים עד 2025
  • Amity Village
  • עולם המים

בכל עולם יש מסעדות וחנויות מותאמות לנושא, מופעים, מופעי רחוב ומתקנים. הנה המידע הכללי לגבי כל אחד מהעולמות.

עולמו של הארי פוטר

עולמו של הארי פוטר

הליכה ברחובות הוגסמיד, טירת הוגוורטס, רכבת הוגוורטס אקספרס וחנות המקלות של אוליבנדרס – אם אתם או הילדים שלכם כמוני, אז הכניסה לעולם של הארי פוטר היא אחת החוויות המרגשות בפארק. שניים מהמתקנים הכי טובים בפארק הם Flight of the Hippogriff ו-Harry Potter and the Forbidden Journey. אמנם אצלנו מאוד אוהבים את הארי פוטר, אבל הפארק בנוי כל כך מדהים שגם מי שלא אוהד מושבע יתלהב.

במתקן של מסע הקללות, שמתרחש בתוך הוגוורטס, עוברים בתור ליד כל האתרים והדמויות המוכרים של הוגוורטס לאורך הדרך. במתקן עצמו, בו אתם תלויים כאילו רוכבים על מטאטא, נמשכת בערך 4 דקות. המתקן ממש כיפי ואפילו ״משתתפים״ במשחק קווידיץ’.

המתקן של ההיפוגריף המעופף רגוע יותר עם הרבה פיתולים וסיבובים צמודים – אבל הוא לא אקסטרימי במיוחד. יחד עם זאת, חובבי הארי פוטר יהנו גם בו.

השרביט בעולם של הארי פוטר – צילום: אינה וריקי טסיס קפלן

ניתן לרכוש שרביט מיוחדת ויש נקודות בתוך המתחם בהם צריך לעשות כל מיני תנועות ואז קורה קסם קטן, למשל דלת שנפתחת או שיוצא עשן.  זה לא פשוט כי חייבים לבצע נכון את התנועה, אבל בדרך כלל יש מדריך ליד  כל תחנה (כמו בתמונה) ולפעמים יש תור להתנסות. עלות השרביט היא סביבות 5,500 ין (ובהחלט אפשר לרכוש רק אחד לכל משפחה, בניגוד לשעונים של מריו שיותר קשה לחלוק). 

בעולם של הארי פוטר יש גם מסעדות סופר מגניבות ומספר הצגות ומופעי רחוב במשך היום. כל המידע זמין באפליקציה של יוניברסל. בנוסף, ניתן לרכוש שרביט מיוחדת שעוזרת לעשות קסמים בכל מיני אזורים שונים בעולם של הארי פוטר.

פארק המיניונים

המיניונים – צילום- אמיר שניידר

למיניונים הצהובים המטורפים והמבדרים יש להם אזור שלם בפארק. המתקנים פה מתאימים לילדים קטנים יותר (למרות שגם גדולים יהנו – הכוונה לגובה), ויש חטיפים מיוחדים בטעם בננה בכל מיני עמדות שונות. פארק המיניונים הוא מקום כיפי לטייל בו מכיוון שהוא גדוש בהזדמנויות לצילום, אזורי משחק, דוכני מזון ושוק המיניונים. יש גם הופעות רחוב יומיות עם כל הדמויות המוכרות.

Freeze Ray Sliders מתאים כבר מגובה 92 ס״מ והוא עדין בהתאם. Despicable Me: Minion Mayhem, לעומת זאת, מהיר יותר ויכול להיות קצת מפחיד למי שעוד לא רגיל לרכבות הרים, אבל הוא מתאים מגובה 1.20 כך שהוא מתאים לילדי יסודי ואפילו גן חובה (אם הילדים שלכם גבוהים). זאת אחת הרכבות הטובות ביותר ואהובות ביותר פארק.

התורים עצמם כיפים (יחסית) כי אתם בעצם מצטרפים למבצע גיוס להפוך למיניונים. ההליכה לפני הרכבת מובילה אתכם דרך ביתו של גרו והיא ממש נראית כמו בסרטים.

עולם נינטנדו (מריו)

מריו קארט

יוניברסל אוסקה הוא הפארק הראשון בעולם עם עולם של נינטנדו, ונכון לאפריל 2024 הוא גם היחיד. עולם נינטנדו מורכב מהמון מתקנים ואטרקציות חדשניות עם טכנולוגיה מתקדמת, אזור אינטראקטיבי, חנויות ומסעדה, כשבכולם המציגים את הדמויות והמשחקים הפופולריים ביותר של נינטנדו. במהלך 2024 צפוי להיפתח גם אזור חדש של דונקי קונג.

מעבר לכל המתקנים השווים בעולם נינטנדו, כשהפופולארים ביותר הם מריו קארט ויושי, ניתן לרכוש בתוספת תשלום צמיד מיוחד שנותן לכם ״לאסוף״ מטבעות וחותמות, להתחרות אחד בשני, לראות את ההישגים שלכם במתקנים השונים, ועוד, כל זאת בעזרת האפליקציה. פה יש עוד מידע על הצמיד ואיך לחבר אותו לאפליקציה.

שימו לב שחובה להזמין מקום מראש לכניסה לעולם של נינטנדו – או שרוכשים מראש כרטיס כניסה שעוקף תורים שכולל את הכניסה הזאת, או שנרשמים מיד לקבל כרטיסי כניסה כשמגיעים לפארק. בזמנים עמוסים, יתכן ולא תצליחו לתפוס את הכרטיסים האלו על הבוקר.

פארק היורה

פארק היורה

עדכון חשוב: Jurassic Park – The Ride סגור לשיפוצים עד תחילת 2025

המתקנים המרכזיים הם צייד דינוזאורים ביער הגשם והדינוזאור המעופף. Jurassic Park – The Ride הוא מתקן בו נרטבים (מי יותר ומי פחות – אין לזה חוקים, גם אם עולים פעם שנייה ומתיישבים במקום שבו נרטבו קודם – זה לא אומר שתרטבו הפעם. אנחנו יודעים כי רכבנו שלוש פעמים ברציפות). סוף המתקן הוא התקפה של T-Rex שמשליכה את הסירות למטה במרחק של 26 מטר.

הדינוזאור המעופף ייחודי ליוניברסל סטודיוס יפן. זוהי רכבת הרים המעופפת הארוכה בעולם כאשר הרוכבים תלויים ורוכבים פנים כלפי מטה. היא כוללת שני היפוכים ענקיים שמזנקים גבוה מעל הפארק ורצה במהירות מפחידה של 100 קמ”ש. זה אחד המתקנים הכי פופולארים בפארק והוא מתאים מגובה 1.32 מטר, כך שבהחלט לא מתאים לילדים קטנים.

Wonderland

רחוב סומסום

פה תוכלו לפגוש את סנופי, הלו קיטי, חבורת רחוב סומסום ועוד, וזה מתחם שמומלץ למשפחות עם ילדים קטנים. באזור זה יש מספר רב של מתקנים ומופעים, כולל The Flying Snoopy, Snoopy’s, Hello Kitty’s Cupcake Dream, Elmo’s Go-Go Skateboard ועוד.

הוליווד

כל הבידור וההתרגשות של הוליווד עם מתקנים שכוללים מתקני אקסטרים ומופעים מושקעים של שרק, Sing, ומופע סופר מדליק של המפלצות ביטלג׳וס, דרקולה, ועוד. באזור זה יש גם את התהלוכה בלילה שכוללת דמויות מכל האזורים בפארק, כולל הארי פוטר, דינוזאורים, המיניונים ועוד.

ניו יורק

באזור ניו יורק היו שתיים מהחוויות הטובות ביותר בפארק, ספיידרמן ו-Terminator. מתקנים אלו נסגרו בקורונה ולא נפתחו מחדש ועוד לא נפתחו חדשים במקומם. בנוסף, יש מלא מופעים מקסימים ומפגשים עם דמויות כמו סנופי.

סן פרנסיסקו

אחת האטרקציות השוות, שהיא לא מתקן, הוא Backdraft עם פיצוצים עוצמתיים ולהבות אש והיא מראה איך בעצם עושים את הסרט. הקהל נכנס לחזית בניין בסן פרנסיסקו ולתוך אולפן צילום שבו מצולם והמבקרים לומדים כיצד נוצרו אפקטי הפירוטכניקה. המופע והחום שנוצר מהאש העצומה מולכם הם מרשימים.

כפר Amity

היזהרו מהכריש הענק! Jaws הוא סיור במימי האוקיינוס המלאים כרישים מהסרט. המתקן עצמו הוא לא רכבת הרים והוא לא מפחיד מהבחינה הזאת, אבל ילדים קטנים עלולים לפחד מה״כרישים״ שמתקרבים.

Waterworld

המופע הוא שחזור של סצנות הקרב מהסרט ומרגישים שנמצאים ממש בתוכו ויש פירוטכניקה שמורגש על ידי הקהל.

איך לדלג על התורים באולפני יוניברסל יפן

כולנו יודעים שהדבר המעצבן ביותר בפארקי שעשועים הוא התורים למתקנים. מן הסתם, גם בעלי הפארק יודעים זאת. לכן יש מספר כרטיסים ומערכות שאפשר להשתמש בהן כדי לקצר זמני המתנה ולהגביר את החוויה.

הנה 5 הפתרונות המרכזיים שכדאי לבדוק.

  1. Express Pass – כתבנו על זה למעלה. הכרטיסים האלו בתשלום נוסף מקצרים את זמן ההמתנה לאטרקציות פופולריות מסוימות.
  2. הזמנת מקום דרך ה- Yoyakunori – אפשר לשריין זמן ספציפי במתקנים ספציפיים ללא תוספת עלות, בדומה לפאסט פאס שהיה פעם בדיסני. כדי לשריין מקום, לכו למתקן עם כרטיס הכניסה, שם תהיה עמדה מיוחדת בה תוכלו לבחור שעה להגיע. כשיגיע תורכם, גשו לכניסה המיוחדת לכרטיסי  Yoyakunori. שימו לב: אם תשרינו אטרקציה, שריונים נוספים יהיו אפשריים רק אחרי השעה ששריינתם לאטרקציה הקודמת. כמו כן, יש מספר מובל של כרטיסים ביום, לכן יתכן ולא תצליחו לתפוס הרבה מהם. ניתן לשריין כרטיסים של Yoyakunori לשני המתקנים של אלמו, למתקן של סנופי ול-Moppy. על כל מתקן לו ניתן לשריין כרטיסים יש את הלוגו הזה:
  3. כרטיסי כניסה בזמן מסוים (הארי פוטר ונינטנדו) – גם לאלו יש מכונות, אבל יש אפשרות נוספת של שיריון דרך האפליקציה.
  4. תור הנוסע היחיד – אם אם מגיעים עם ילדים גדולים יותר, זה הטריק הכי שווה בפארק. לחלק מהמתקנים יש תור נפרד בשם Single Rider ושולפים אנשים מהתור הזה למלא חורים באטרקציות. לדוגמא, אם יש 4 מושבים, אבל נכנסת קבוצה של 3 אנשים למתקן, אז לוקחים את הראשון בתור של ה-Single Rider. לנו זה עבד מעולה ושידרג לנו את החוויה בטירוף. שמנו את הבכורה (11.5)  קודם, הקטנים באמצע, ואותי בסוף, כך שהבכורה ירדה ראשונה ואז הקטנים (שהיו בני 9). הסברתי להם מראש שזה אומר שכל אחד עולה לבד, אבל במקום לחכות שעה ואפילו שעתיים בתור, תוך רבע שעה כולנו עלינו על המתקן, והם הסכימו לנסות. אחרי הפעם הראשונה – הם רק רצו לעלות על מתקנים עם התורים האלו. יצא לנו לעלות על מתקן 3 פעמים ברצף בפחות מחצי שעה כשאנחנו כל פעם רואים את האנשים האחרים בקושי זזים בתור, וכל זה ללא תוספת עלות. הבאסה היחידה היא שאין לכל המתקנים את התור הזה, אבל ניצלנו אותו מאוד היכן שיכולנו.
  5. Child Switch – מערכת מקסימה ונוחה המאפשרת לכם להתחלף באטרקציות שילדים לא יכולים לרכוב בלי לחכות פעמיים בתור. היא מאפשרת למבקרים עם ילדים/מלווים שאינם עומדים של האטרקציה (או שלא רוצים לעלות), להתחלף וליהנות מהאטרקציה בלי להמתין שוב בתור. בקשו פרטים מחבר צוות באטרקציה.

איך מגיעים ליוניברסל סטודיוס יפן

Universal Studios Japan ממוקם באוסקה ויש לו תחנת רכבת ייעודית, Universal City. כניסת הפארק היא פחות מ-5 דקות הליכה מהתחנה. הרכבת היא כנראה האפשרות הטובה ביותר להגעה לפארק. ניתן, כמובן, להגיע במונית, אוטובוס או רכב פרטי, אבל באמת שחבל. אם אתם לנים במלון באוסקה, בדקו אם הם מספקים שירות הסעה ליוניברסל – יש כמה מלונות שעושים את זה.

עוד אפשרות מעניינת היא הגעה בספינה שיוצאת רק מ-9:30 בבוקר, אז זאת לא הדרך הטובה ביותר להגיע לפארק כדי לחסוך בתורים, אבל היא דרך נחמדה לסיים את היום אם תצאו לפני 20:00. קפטן ליין פועלת בין נמל יוניברסל סיטי לרציף קאיוקאן מערב (לאקווריום אוסקה). השייט אורך כ-10 דקות ויש 1-2 סירות בשעה.

מלונות ליד יוניברסל סטודיוס אוסקה 

יוניברסל סטודיוס מציעה 7 מלונות רשמיים כשחלקם ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהכניסה לפארק. לא כתבנו פה את המלונות הרשמיים שלא נמצאים במרחק הליכה מהפארק. חשוב: בניגוד למלונות של דיסני בחלק מהעולם, לא מקבלים כרטיסי כניסה ליוניברסל כחלק מהשהות וצריך לרכוש אותם. בנוסף, שימו לב שיש לנו תוסף מיוחד לכרום (שעובד בכל העולם) שמשווה מחירי מלונות בכל האתרים הגדולים, אותו תוכלו להתקין באתר של Hotel Ninja במחשב – מומלץ מאוד! הנה מלונות מומלצים ליד אולפני יוניברסל יפן:

  • Hotel Keihan Universal Tower – במלון יש חדרים לחמישה והוא נמצא 300 מטרים מהפארק. זה המלון המומלץ ביותר בקבוצה שסמוך לפארק.
  • The Park Front Hotel – המלון הכי חדש של יוניברסל שמקושט בסגנון אתרים שונים ומוכרים בארה״ב כמו וגאס וברוודווי. כל קומה מקושטת בסגנון של עשור אחר כך שגם המלון עצמו הוא חוויה. המלון נמצא ממש בכניסה לפארק.
  • Oriental Hotel Universal City – במרחק 6 דקות הליכה מהפארק.
  • Hotel Kintetsu – במרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת JR Universal City, במלון יש חנות של יוניברסל בה אפשר לרכוש מוצרים שלהם במקום לבזבז זמן בחנויות בפארק. יש להם חדרים מיוחדים של רחוב סומסום
  • Hotel Universal Port – במרחק 4 דקות הליכה מהפארק עם מסעדה בסגנון דינוזאורים, למקרה שחסרה לכם עוד התרגשות לילדים.
  • Hotel Universal Port Vita – במרחק 4 דקות הליכה מהפארק
  • The Singulari Hotel & Skyspa at Universal Studios Japan – המלון רחוק יותר מהשאר אך נמצע ישר על תחנת המטרו שמגיעה לפארק ולוקח בסיבות 15 דקות להגיע.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה שקרובה לפארק, כדאי לכם לבדוק את J-Hoppers, אחת מרשתות ההוסטלים האהובים עלינו. מעבר לכך, שאר המלונות כבר נמצאים במרחק של כמה תחנות מהמלון. פה תוכלו גם לקרוא על מלונות מומלצים באוסקה למשפחות עם ילדים.

טיפים חשובים לפארק יוניבאסל יפן

הוגוורטס

שימו לב שלא חזרתי על המידע שכתבתי מקודם, כך שאם דילגתם ישירות לפה – תוודאו שאתם בודקים לפחות את הנושאים האחרים.

טיפים כלליים

  • אם אתם לא מזמינים כרטיסים לנינטנדו ספציפית, אין צורך לרכוש כרטיסים מראש, אך מומלץ לרכוש יום לפני ההגעה לפארק על מנת להימנע מתורים ולמקרה שיש שינוי כלשהו כדי שלא תגיעו לשווא.
  • אל תגיעו בסופי שבוע, שזאת התקופה הכי עמוסה, ולרוב גם ימי שני די עמוסים. בנוסף, הפארק יהיה עמוס בחופשות בית הספר כך ששווה לשאול במלון/הוסטל/איירבנב מראש אם יש חג כלשהו.
  • התקינו את האפליקציה מראש, שם תוכלו לראות הסברים על כל המתקנים, כמה זמן התורים לכל מתקן, להרשם לכניסה מהירה למתקנים ועוד. הורידו לאנדרואידהורידו לאייפון
  • יש בחגים כל מיני אירועים מיוחדים, כגון לקראת Halloween וכריסמס, אז שווה לבדוק אם יש משהו סמוך לביקור שלכם.

טיפים על התנהלות בפארק

  • נסו להגיע מוקדם לפארק – הם לא מכריזים על כך מראש, אבל ברוב הימים הם פותחים מוקדם ללא התראה. זה גם יתן לכם סיכוי טוב יותר לתפוס כרטיסים לנינטנדו או הארי פוטר בלי לרכוש את האקספרס פאס (ששוב – זה לא וודאי שתצליחו, גם אם תגיעו שעה מראש).
  • אפשר לבדוק את לוח הזמנים של המופעים מראש באתר האינטרנט הרשמי ובאפליקציה. בנוסף, בכניסה לפארק אפשר לקבל עלון עם כל המידע.
  • יש בכניסה לפארק וויי פיי וגם בעולם של נינטנדו. בשאר הפארק זה לא תמיד עובד, לכן עדיף לכם להגיע עם חבילה למקרה שתצטרכו. אנחנו ממליצים מאוד על האיסים של איירלו.
  • אסור להכניס אוכל לפארק – בודקים את התיקים בכניסה. מותר להכניס בקבוק אחד של מים עד 600 מ״ל.
  • הרשמו מיד לנינטנדו ברגע שאתם נכנסים. בהמשך הפוסט יש טיפים ספציפים לעולם של נינטנדו.
  • הכינו מראש רשימת אטרקציות שהכי מעניינות אתכם ונסו להגיע אליהן על הבוקר כשהתורים עדיין יחסית קצרים. האטרקציות הכי פופולאריות הן Despicable Me Minion Mayhem, Harry Potter Flight of the Hippogriff, Harry Potter and the Forbidden Journey, Hollywood Dream Ride, ו-The Flying Dinosaur. בעולם של מריו, שני המתקנים, מריו קארט ויושי, עם תורים ארוכים.
  • נצלו את התור של Single Rider אם הילדים שלכם מספיק גדולים. זה משדרג בטירוף את החוויה. (כתבתי עליו למעלה, תחת איך לחסוך זמן בתורים).
  • יש המון חנויות בפארק ובהרבה מהם יש את אותה הסחורה, אבל רוב הסחורה ייחודית לכל אזור והמחירים לא ישתנו מחנות לחנות, כך שאם תראו משהו שאתם אוהבים – רכשו אותו כי אולי לא תוכלו למצוא אותו בחנות אחרת.
  • בחלק מהמתקנים אי אפשר לעלות עם תיקים ויש לוקרים שעולים 100 ין (שמקבלים חזרה) אז וודאו שיש לכם מספר מטבעות של 100 ין עבור התיקים שלכם.
  • התורים לאוכל מאוד ארוכים כך שאם יש לכם יכולת ללכת מוקדם או מאוחר – נסו לעשות את זה.

טיפים לעולם של נינטנדו

עולם נינטנדו ומריו

פה תוכלו לקרוא מלא טיפים שאספנו לכם לגבי העולם של נינטנדו. כן, חלק מהטיפים חוזרים על עצמם, אבל המדריך הזה ארוך ויתכן ולא תקראו את כולו, לכן אנחנו מעדיפים לכתוב יותר מפעם אחת.

  • התקינו את האפליקציה מראש, שם תוכלו לראות הסברים על כל המתקנים, כמה זמן התורים לכל מתקן, להרשם לכניסה מהירה למתקנים ועוד. הורידו לאנדרואידהורידו לאייפון
  • הרשמו מיד לנינטנדו ברגע שאתם נכנסים כדי לקבל כניסה. המקומות החינמים מוגבלים מאוד ויתכן ולא תצליחו לשריין כרטיסים חינמיים. שימו לב שלא תוכלו להרשם לפני שעת הפתיחה הרשמית, כלומר גם אם תכנסו לפארק ב-8:45, עדיין תאלצו לחכות עד 9:00 כדי לשריין כרטיסים.
  • רכשו כרטיסי אקספרס פאס שכוללים כניסה לנינטנדו במידה שתרצו לוודא שאתם נכנסים. לעוד מידע על הכרטיסים האלו, גוללו למעלה.
  • אין הגבלת זמן ברגע שנכנסתם לעולם של נינטנדו, אבל אם תצאו לא תוכלו לחזור אז וודאו שמיציתם לפני שאתם עוזבים.
  • יש מלא משחקים אינטראקטיבים שמשחקים עם השעון המיוחד Power Up Band כך ששווה לרכוש אותו (כן, זה תשלום נוסף של סביבות $28). אם אתם רוכשים את השעון, רכשו אותו מיד בכניסה לפארק כדי שלא תפספסו את כל ההזדמנויות לצבור מטבעות. ניתן להשתמש באותו השעון בביקורים שונים. כמו כן, אם המחיר גבוה מדי כי יש מספר ילדים (כמונו), אפשר לרכוש אחד ולתת לכל ילד (והורים שמרגישים כמו ילדים) להשתמש בו בתור. במקרה כזה, אני ממש ממליצה לכם להכין רשימה של שעות או סדר של מתקנים כדי שהילדים לא יריבו שתורם. מצד שני, הצמיד מקנה כניסה למתקן נוסף שהוא מעין חדר בריחה.
  • עדיף להגיע על הבוקר וללכת ישר ליושי ולמריו קארט כי התורים מאוד ארוכים אם לא רכשתם כרטיס עוקף תור. מה שכן, למתקן של מריו קארט יש את תור של Single Rider.
  • יש מספר מקומות לרכוש אוכל בעולם של נינטנדו, אבל רק ה- Kinopio’s Cafe מאפשר לשבת לאכול, לכן התורים ארוכים, אבל האוכל יוצא מהר. אגב, אם לא תזמינו שתייה במסעדה, תקבלו כוס מים בחינם.
  • אם אתם רוצים לקנות מזכרות של נינטנדו, רכשו אותם לפני שאתם יוצאים חזרה לפארק מכיוון שרוב המזכרות לא נמכרות בשאר האזורים בפארק.

ככה משריינים את הכרטיסים החינמיים לנינטנדו:

לאחר שתכנסו לפארק תצטרכו להכניס את הכרטיסים לאפליקציה בעזרת קוד QR.

  1. באפקליציה לכו ל-Timed Entry eTicket
  2. הקליקו על Register Park Passes
  3. סרקו את הקוד QR
  4. כנסו ל- Area Timed Entry Ticket/Standby Entry Ticket
  5. הקליקו על Get An e-Ticket ואז על Super Nintendo World
  6. בחרו שעה
  7. עשו צילום מסך של הזמן עם קוד ה-QR.

איך להגיע לאולפני יוניברסל בטיול יום מקיוטו

הרבה משפחות בוחרות שלא להגיע לאוסקה אבל כן רוצות לחוות את יוניברסל. אני עדיין ממליצה ללון לילה אחד באוסקה במלון מול הפארק, במקרה הזה (יש מידע על המלונות מומלצים למעלה) אבל לאלו שלא רוצים – הנה המידע.

  • מתחנת Kyoto Station – קחו את ה-JR ל-Osaka Station ומשם את ה-JR לתחנת Universal City. עוד אפשרות היא לקחת את קו Tokaido-Sanyo ל-Osaka Station אבל שימו לב שחשוב לעלות על הרכבת שכתוב rapid אחרת הנסיעה תהיה ארוכה יותר. בשני המקרים, הרכבות האלו הן בין 52 דקות לשעה, תלוי בקישור בתוך אוסקה עצמה. משם המרחק הוא עוד 5 דקות הליכה. כשאתם מתכננים את הנסיעה, קחו בחשבון את זמן ההגעה שלכם לתחנה מהמלון/דירה/הוסטל שלכם בקיוטו.
  • מהעיר עצמה – קחו את קו Hankyu מתחנת Kawaramachi ל-Umeda ומשם את ה-JR כמו שכתוב למעלה. כל הדרך אורכת בין 56 דקות לשעה.

שימו לב בשני המקרים שלוקח מעל שעה ורסע דלת לדלת (כלומר מהזמן שאתם עוזבים את המלון ועד שתגיעו לפארק) כך שכדי להגיע לפתיחה ב-9 בבוקר, תצטרכו לעזוב עד 7:30 בבוקר.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים