מלונות מומלצים במינכן למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מינכן היא יעד מיוחד למשפחות מכיוון שהיא גם יעד סופי וגם מקום שבו נוחתים כדי להמשיך למגוון אזורים אחרים כגון זלצבורג שבאוסטריה. הנה רשימת מלונות מומלצים במינכן למשפחות עם ילדים. התקינו את Hotel Ninja בדפדפן כרום כדי להשוות מחירים במגוון אתרים ולמצוא את המחירים הזולים ביותר.

Eurostars Grand Central

Eurostars Grand Central – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמת 4 כוכבים עם חדרים מרווחים. בחדרי המשפחה יש 2 מיטות זוגיות וספת נפתחת יכולים להכיל עד 5 אנשים. המלון במרחק הליכה מתחנת רכבת וטראם והמסעדה מגישה ארוחות בוקר בסגנון בופה ויש גם בר. במלון יש בריכה מקורה קטנה עם ג’קוזי, חמאם טורקי, חדר כושר, סאונה, ג’קוזי גדול ומתחם משחקים קטן לילדים.

הזמינו בבוקינג

Arthotel Munich

Arthotel Munich – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמת 3 כוכבים שנמצא במרחק הליכה ממרכז העיר העתיק, מתחנת טראם ורכבת עם חדרים לעד 4 אנשים. במלון יש ארוחת בוקר בסגנון בופה והבר פועל מאוחר ומגיש קוקטיילים ופיצה.

הזמינו בבוקינג

Citadines Arnulfpark Munich

Citadines Arnulfpark Munich – מתוך האתר הרשמי

מלון ששופץ לאחרונה הממוקם בלב העיר. תחנת הטראם נמצאת ממש מחוץ למלון,ותחנת הרכבת נמצאת במרחק הליכה. הדירות מרווחות עם 2 חדרי שינה מאובזרות לגמרי ויכולות להכיל משפחה של עד 6 אנשים. המלון מציע ארוחת בוקר בסגנון בופה, שירותי בייביסיטר ופינת כושר.

הזמינו בבוקינג

Hotel ADRIA München

Hotel ADRIA München – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם בלב העיר העתיקה, קרוב לתחנת הרכבת התחתית Lehel, חנויות ומסעדות. החדר המשפחתי יכול להכיל משפחה של עד 4 אנשים וכולל מיטה זוגית גדולה במיוחד וספה נפתחת. יש ארוחת בוקר בסגנון בופה או טייק אווי שזמינים בתוספת תשלום.

הזמינו בבוקינג

City Aparthotel München

KOOS Hotel&Apartments – City Aparthotel – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם בידוד רעשים בלב העיר. יש דירות עם 4 חדרים שיכולות להכיל משפחה של עד 8 נפשות, ודירות קטנות יותר יכולות להכיל משפחות של 4 ו-6 נפשות. המסעדה ההודית Razdhani שבמקום מציעה ארוחת בוקר בופה וארוחות צהריים וערב. המלון נמצא במרחק של מספר דקות הליכה מצומת הרכבת התחתית ורכבת S-Bahn.

הזמינו בבוקינג

Kreis Residenz

Kreis Residenz – מתוך האתר הרשמי

מלון יוקרתי בלב מינכן עם דירות מרווחות ומקום לעד 4 נפשות. המלון ממוקם במרחק הליכה מכיכר מריאנפלאץ המפורסמת, חנויות יוקרה ואתרים היסטוריים. לאורחים יש גישה למרכז בריאות מפואר הכולל בריכה מקורה, סאונה וחדר כושר. ארוחת בוקר קונטיננטלית כלולה במחיר.

הזמינו בבוקינג

Hilton Garden Inn Munich City West

Hilton Garden Inn Munich City West – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר ויש לו חדרים עם מקום לעד 4 אנשים. יש ארוחת בוקר בסגנון בופה בתוספת תשלום. המלון כולל גם מסעדה המציעה ארוחות ערב בסגנון אמריקאי ובר.

הזמינו בבוקינג

Novotel Muenchen City

Novotel München City – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת. במלון יש בריכה מקורה וספא ובחדרים יש מקום לעד 4 אנשים. לילדים הקטנים יש חדר משחקים וארוחת הבוקר המוגשת במלון היא בסגנון בופה. ניתן גם להזמין ארוחות מהמסעדה במלון.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים