וילה כרמל – מלון בוטיק בחיפה למשפחות [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לחיפה הגענו בפעם הראשונה לטיול שכלל לילה. עד אותו היום, היינו מגיעים לחיפה רק לכמה שעות או טיול יומי, אבל הזמינו אותנו לסיור להכיר את חיפה – ונסעתי עם סופי, בכורתי.

וילה כרמל - מלון בוטיק בחיפה למשפחות
וילה כרמל – חדר השינה

הגענו מוקדם בצהריים למלון בוטיק מקסים וילה כרמל. המלון נמצא במרכז הכרמל כשבסביבתו מסעדות רבות, אטרקציות שונות וגני שעשועים לילדים קטנים. למלון עבר מפואר בו התארחו גדולי הישוב, כגון פולה ודוד בן גוריון, לכן מובן לגמרי למה סופי ואני נבחרנו ללון שם, הרי אנחנו לגמרי אריסטוקרטיה :-).

וילה כרמל - מלון בוטיק בחיפה למשפחות
חיפה למשפחות עם ילדים – וילה כרמל

הבניין עצמו משוחזר ומקסים, החדרים יפים ומרווחים וברמה מהגבוהות שחוויתי, כולל המלונות בהם שהינו בחו״ל. התארחנו באחד החדרים הגדולים יותר, בו אפשר גם להכניס מיטה על גלגלים. במלון וילה כרמל יש חדרים לעד ארבע נפשות, למרות שבמלון הסבירו לי שאפשר גם לארח 5 או 6 נפשות בחדר. מכיוון שהגעתי עם ילדה אחת והיינו זוג, לא חוויתי את החדרים בתור חדרי משפחה.

מלון וילה כרמל בחיפה - חדר האמבטיה
חדר האמבטיה

חדר האמבטיה מרווח מאוד ויש בו מקלחון (ללא אמבטיה). המיטה היתה נוחה מאוד ובטלויזיה עם כבלים. האמת היא שהתבאסתי שלא יכולנו להשאר לילה נוסף כי המלון כל כך מפנק ולגמרי מתאים למשפחות וגם לזוגות. כשהתארחנו במלון, הופתעתי לגלות שהעלויות במלון הן במחיר שאפשר לשלם על צימר בצפון, רק שפה מקבלים חדר בבית מלון מקסים במרכז העיניינים. בכללי, הופתעתי לגלות שהעלויות בחיפה נמוכות ממה שאנחנו רגילים במרכז.

וילה כרמל - מלון בוטיק בחיפה למשפחות
מסעדת Bet33

את החדרים אפשר להזמין עם ארוחת בוקר או בלי, ואני ממש ממליצה להזמין עם ארוחת בוקר. הפרש המחיר נמוך מאוד, ואכלנו במסעדה מצויינת מעבר לכביש, Bet33.

לסיכום, נהננו מאוד מהשהות שלנו בוילה כרמל, מבחינת הרמה, השירות, המיקום – ממש הכל. כשנחזור לחיפה, בהחלט נבדוק אם ניתן להגיע עם שלושה ילדים בצורה נוחה.

פה תוכלו לקרוא על אטרקציות בחיפה למשפחות.

גילוי נאות: הייתי אורחת במלון וילה כרמל אבל כל מה שכתבתי פה היא דעתי הכנה. 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים