מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ברצלונה היא עיר ידידותית במיוחד לילדים ומלאה באטרקציות לכל הגילאים ותחומי העניין: גני חיות, פארקי שעשועים, מוזיאונים, חופים, פסטיבלים, ארכיטקטורה, וכן – משחקי כדורגל. פה תוכלו לקרוא את הפוסט שלנו על אטרקציות בברצלונה למשפחות עם ילדים. הרשימה פה היא אוסף מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים בפייסבוק. שימו לב שיש ארבע קטגוריות של מלונות פה: שלושה כוכבים, ארבעה כוכבים, חמישה כוכבים, ומלוני דירות/דירות.

תוכן עניינים

התניידות ותחבורה ציבורית בברצלונה

התחבורה הציבורית בברצלונה מצוינת וזאת הדרך הטובה ביותר להתנייד בה.היא חינמית לילדים מתחת לגיל ארבע, וניתן לרכוש את כרטיס Hola Barcelona כדי להוזיל עלויות אם אתם מתכוונים להשתמש הרבה בתחבורה הציבורית בעיר. הכרטיס מכסה את רוב סוגי התחבורה (מטרו, טראם ואוטובוסים) אבל כמו תמיד, אני ממליצה לבדוק מראש את המסלול שלכם כדי לראות אם משתלם לכם לרכוש את הכרטיס. ניתן להשתמש בכרטיס ברצלונה המקנה שימוש ללא הגבלה בתחבורה הציבורית וכניסה לאטרקציות ברחבי העיר בחינם או בהנחה משמעותית.

מלונות שלושה כוכבים למשפחות בברצלונה

Grupotel Gravina

Grupotel Gravina – מתוך האתר הרשמי

אמנם זה מלון שלושה כוכבים, אבל מתחייסים לאורחים כמו במלון החמישה כוכבים. אורחים חדשים למלון מקבלים כוס קאווה וש מזנון קבלת פנים (בין השעות 14:00-18:00). אפשר להזמין חדר עם בופה ארוחת בוקר וחדרי משפחה יכולים להכיל עד 4 אנשים. יש קרוב למלון מסעודת, סופרים ותחבורה ציבורית קרובה, לוהוא במרחק 5 דקות הליכה מלאס רמבלאס.

הזמינו בבוקינג

Hotel Granvia

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים – Hotel Granvia

עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים, המלון ממוקם 500 מטר מלאס רמבלס וקרוב למסעדות וחנויות רבות. מלון זול, נוח, עם שירות מצוין, ועיצוב ברמה גבוהה מאוד. יש תחבורה ציבורית קרובה וארוחת הבוקר, המוגשת בסגנון בופה, מאוד אהובה.

הזמינו בבוקינג

Hotel Turin

Hotel Turin – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מדהים, רק 50 מטר מלאס רמבלס האהוב, במחיר זול מאוד – והחדרים קטנים בהתאם. עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים וארוחת בוקר מצוינת, המלון מושלם למשפחות שמחפשות מקום נקי להניח את הראש במחיר נמוך במרכז העניינים. בלובי יש תה חינם עבור אורחי המלון, ושוק בוקריה במרחק כמה דקות הליכה, שם תוכלו לרכוש לחמים וגבינות לארוחה קלילה.

הזמינו בבוקינג

Holiday Inn Express Barcelona City 22@

Holiday Inn Express Barcelona City 22@ – מתוך האתר הרשמי

מלון ברשת הולידיי אין המוכרת במחיר נמוך מאוד עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. במחיר החדר מקבלים ארוחת בוקר קונטיננטלית והמלון קרוב לתחבורה ציבורית. שימו לב שהמלון לא נמצא במרכז העיר אלא במרחק של סביבות 20 דקות במטרו ללאס רמבלס.

הזמינו בבוקינג

מלונות ארבעה כוכבים למשפחות בברצלונה

Hotel SB Diagonal Zero

Hotel SB Diagonal Zero Barcelona – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם ממש מול מוזיאון מדעי הטבע המקומי וקרוב מאוד לחוף. במלון יש חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 4 אנשים, וחדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. לילדים יש מזנון מיוחד ואזור משחקים לפעוטות בחדר האוכל, ויש במלון בריכת שחייה פנורמית.

הזמינו בבוקינג

Hotel Serhs Rivoli Rambla

Hotel Serhs Rivoli Rambla – מתוך האתר הרשמי

במלון יש חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 3 אנשים (בקשו חדרים צמודים, אם יש לכם משפחה גדולה יותר, אבל אין דלתות מתחברות). מכיוון שהמלון ממוקם במיקום מרכזי בלב לאס רמבלאס, מומלץ לבקש חדר שלא פונה לרחוב. המלון מספק שירותים ומתקנים מצוינים, לרבות תפריט מגוון ותפריט ילדים, ומרכז בריאות המציע עיסויים, ג’קוזי וסאונה.

הזמינו בבוקינג

Hotel Regina

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים -Hotel Regina

במלון יש פעילויות מאורגנות לילדים בגילאי 6-16 בסופי השבוע, כגון הכנת שוקולד, למידה על פיקאסו והכנת מכשירים מחומרים ממוחזרים. יש להזמין את הסדנאות מראש ועלותן 6 יורו לילד, והן מהוות אלטרנטיבה מצוינת כאשר אתם זקוקים להפסקה או סתם ביום גשום. חדרי משפחה יכולים להכיל עד 4 אנשים ויש חדרים מתחברים בסגנון דירה עם מקום לעד 5 אנשים. אין מסעדה במלון, אבל מכיוון שאתה רק דקה מלאס רמבלאס, יש לך שפע של אפשרויות לסעודה במרחק הליכה.

הזמינו בבוקינג

Catalonia Ramblas

Catalunya Ramblas – מתוך האתר הרשמי

במרחק כמה צעדים מפלאזה קטלוניה, המלון כולל חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 5 אנשים ומגיעים עם מתנת קבלת פנים מתוקה. במלון מספר אפשרויות לאכול, כולל בופה ארוחת בוקר. במלון יש בריכה, ספא וחדר הכושר. יש גם גינה בה בילדים יוכלו להתרוצץ.

הזמינו בבוקינג

Royal Ramblas

Royal Ramblas – מתוך האתר הרשמי

מלון מומלץ מאוד שנמצא גם הוא קרוב מאוד לשדרת לאס רמבלאס, ומספק הטבות כמו חניה חינם (בכפוף לזמינות) וצ’ק אאוט מאוחר. ישנם חדרים לעד 5 אנשים וחדרים עם דלתות מתחברות. מסעדת המלון מגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני, ויש טרקלין עם פינות עבודה וחטיפים ומשקאות חינם, למי שמזמין דרך האתר הרשמי של המלון. המלון נמצא קרוב מאוד לתחבורה ציבורית ויש הרבה מסעדות וחנויות בסביבה.

הזמינו בבוקינג

Novotel Barcelona City

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים -Novotel Barcelona City

עוד מלון מהרשת האהובה עם הקבוצה: יש חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 4 אנשים, כאשר עד 2 ילדים מתחת לגיל 16 שוהים בחינם. אפשר לבקש חדר עם נוף לעיר, או לבחור חדר משפחה סטנדרטי שקט יותר בלילה. תוכלו לבלות בבריכת הגג ובמלון יש מספר מסעדות. יש גם מרכז כושר, חמאם וחדר עיסוי. בנוסף, ילדים יכולים לשחק באזור המשחקים המקורה, משחקי לוח ואזור משחקי וידאו.

הזמינו בבוקינג

Radisson Blu 1882 Hotel, Barcelona Sagrada Familia

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים – Radisson Blu 1882 Hotel, Barcelona Sagrada Familia

מלון במיקום מצוין של הרשת האהובה רדיסון בלו. ישנם חדרי משפחה וחדרים עם דלתות מתחברות, המתאימים לעד 4 אנשים כל אחד. במלון יש גם מסעדה ושלושה ברים, בהם תוכלו לטעום מטבח קטלאני מעולה. מלבד הבריכה החיצונית, מרכז הכושר ושירות החדרים, גולת הכותרת המיוחדת של מלון זה למשפחות היא התוכנית המשפחתית ב-RAD Family World. ילדים מתחת לגיל 12 מקבלים חבילת קבלת פנים, יש אוכל  מיוחד לילדים, ואביזרי אמבטיה לילדים!

הזמינו בבוקינג

מלונות חמישה כוכבים למשפחות בברצלונה

Hotel Monument Hotel

Monument Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון עם מסעדת 3 כוכבי מישלן במרחק הליכה מלאס רמבלאס ועם חדרי משפחה לעד 5 אנשים. למלון יש בריכה מהממת על הגג והוא נמצא בקרבת תחנות מטרו. המבנה עצמו מהמאה ה-19, כלומר יש לו סטטוס של בניין לשימור. מה שכן, העלות של ארוחת הבוקר גבוהה ביחס לתמורה, אז עדיף ללכת לבית קפה קרוב.

הזמינו בבוקינג

Hotel El Palace Barcelona

Hotel El Palace Barcelona – מתוך האתר הרשמי

מלון ריץ לשעבר נמצא קרוב ללאס ראמבלס שמתאים גם למשפחות גדולות עם חדרי משפחה לעד 7 אנשים! יש בריכה מעלפת על הגג ושתי מסעדות ובר. יש תחבורה ציבורית זמינה במרחק 5 דקות הליכה, ויש גם חדרים שעוצבו עם אומנות של מפורסמים רבים כגון סלבדור דאלי ואפילו סוויטה שעיצב רוני ווד מהרולינג סטונס. בימי ראשון יש מועדון ילדים ובופה מיוחד לילדים, ומשפחות שמגיעות עם ילדים מתחת לגיל 12 יקבלו משחקים וצעצועים לילדים בחדר.

הזמינו בבוקינג

ME Barcelona

Me Barcelona – מתוך האתר הרשמי

מלון חדש במיקום מצויין ליד פלאסה קטלוניה עם בריכה על הגג. חדרי המשפחה הם חדרים מתחברים ובמלון יש שתי מסעדות ובר. יש תחנת מטרו קרובה למלון והרבה מסעדות באזור. הצוות יכול לעזור לכם לתכנן סיורים בעיר, משחקי כדורגל, הסעות מהשדה ובחזרה אליה ועוד. יש במלון ערוצי טלויזיה לילדים (אם כי יהיו בטח בספרדית) ולפעמים גם פעילויות לילדים.

הזמינו בבוקינג

מלוני דירות למשפחות בברצלונה

Casp 74 Apartments

Casp 74 Apartments

מלון הדירות ממוקם ליד לאס רמבלס ופלאסה קטלוניה. הדירות ממוזגות ויכולות להכיל קבוצות גדולות יותר של עד 8 אנשים. המטבחים מאובזרים ויש מכונות כביסה. יש מעבר לכביש סופרמרקט כך שקל להצטייד באוכל.

הזמינו בבוקינג

Amister Apartments

Amister Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירה זו יכולה לארח עד 5 אנשים וכוללת מטבח מאובזר, מכונת כביסה ואזור מגורים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח. כיסאות אוכל ועגלות זמינים לאורחים, ויש שירותי שמרטפות בתשלום נוסף. שימו לב שחנייה בקרבת מקום זמינה אבל יש עלות יומית.

הזמינו בבוקינג

Midtown Apartments

Midtown Apartments – מתוך האתר הרשמי

מתחם הדירות דומה יותר למלון, ויש בו בריכת גג וסולריום. ישנן דירות שיכולות להכיל עד 8 אנשים; אלו מגיעים עם מטבחים מאובזרים, מיזוג אוויר, גישה לאינטרנט, מכונות כביסה, מדיחי כלים, טלוויזיות ועוד. הדירות ממוקמות במיקום מרכזי עם גישה למלא מסעדות מקומיות ולאטרקציות הטובות ביותר של ברצלונה.

הזמינו בבוקינג

Barcelona Apartment Val

Barcelona Apartment Val – מתוך האתר הרשמי

דירות הדלוקס, בנות שלושה חדרי שינה, יכולות לאכלס עד 5 אנשים ומגיעות עם מטבח, סלון, מצעים ועוד. אפשר לגשת לבריכה סמוכה בחינם. חניה במגרש סמוך אינה מצריכה הזמנה מראש, אך כרוכה בתשלום.

הזמינו בבוקינג

Aspasios Rambla Catalunya Suites

Aspasios Rambla Catalunya Suites – מתוך אתר הרשמי

דירות מרווחות במיוחד שמסוגלות להכיל עד 8 אנשים ב-4 חדרים. אמנם יש בהן מטבח מאובזר היטב, אבל הן ממש קרובות ללאס רמבלאס אז אפשר בקלות לקפוץ לארוחה קלה, אם לא בא לכם לבשל – או לנקות לאחר הכנת ארוחה. ניתן לקבל עריסות. יש בדירות מכונת כביסה ומייבש ואפילו מדיח כלים.

הזמינו בבוקינג

Apartments Ramblas 108

Apartments Ramblas 108 – מתוך האתר הרשמי

באזור לאס רמבלס, בדירות יש מקום לעד 6 אורחים. הדירות האלה מגיעות עם נוף שאין שני לו, ומטבח מאובזר לגמרי – כולל מכונת כריכים! יש בדירה מזגן ומרפסת שמשקיפה על לאס רמבלס. בחלק מהדירות יש מכונת כביסה – אם אתם בונים עליה, תבדקו מראש שאתם מזמינים דירה עם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים