מלון Thavorn Palm Beach Resort בפוקט למשפחות [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מלון Thavorn Palm Beach Resort הוא ללא ספק מלון מצוין למשפחות בפוקט. הוא נמצא באזור הדרום מערבי של האי, במרחק של שעת נסיעה יפהפיה משדה התעופה. מלון זול לכל הדעות (חדרים מתחילים מ-150 ש”ח ללילה) ועדיין הוא מלון 5 כוכבים עם יתרונות רבים. המלון נמצא על חוף Karon, שאינו מרשים במיוחד, אבל הוא במרחק 5 דקות נסיעה מ-Kata Beach המרשים. שימו לב שלמלון יש שני סניפים: Thavorn Beach Village Resort & Spa, שבאזור Kamala, והמלון בו היינו, Thavorn Palm Beach Resort, שהוא הרבה יותר מיוחד למשפחות עם ילדים.  

הגעה מהשדה למלון

הזמנו דרך המלון נהג שיאסוף אותנו בשדה התעופה ומשם נסענו ברכב נוח, ממוזג וגדול עד למלון. שימו לב שזה שירות שהם הרבה פעמים נותנים כחלק מהחבילה, לכן עדיף להזמין ישירות מהאתר שלהם ולברר על המבצעים שלהם. יש להם הרבה חבילות ממש שוות, לדוגמא ילדים מתארחים בחינם, ו/או מחיר שכולל הסעה מהשדה, ואנחנו עדיין מדברים על בערך 250 ש”ח ללילה כן?! פה תוכלו לראות את כל המבצעים שיש לאירוח.

אז למה לבחור ב-Thavorn Palm Beach Resort?

המלון

דמיינו את גן העדן, איך שהגן נראה, עם העצים, הפרחים, הפסלים והמרחבים וככה הוא נראה. הבעלים של המלון מתגאה ביוכלתו לעצב גני ירק מפוארים והכל במלון הוא פרי דמיונו המרשים. אפשר ללכת לאיבוד בקרוב ל – 50,000 מטר מרובע של גנים ירוקים. 

הבריכות והמגלשות

הבריכה עם מגלשות המים

יש במלון בריכות נהדרות, בר בבריכה ומגלשות מים שוות שילדים החל מגיל 5 יהנו מהם מאוד. שלושת הבריכות המפנקות מוקפות בגן בוטאני מרהיב. אחת הבריכות עם מגלשות המים, אחת עם בר, שאין דבר יותר מפנק מלשבת שם ולשתות שייק בבריכה, ובריכה נוספת ארוכה וכיפית. 

שעות פתיחה של הבריכה – 7:00-19:00, שעות פתיחה מגלשות – 11:00-19:00

אטרקציות למשפחות במלון

פינת החי

הנוחות של המלון הזה גרמה לנו לבחור להתחיל ממנו. יש הרבה אטרקציות למשפחות במלון:

  1. פינת ליטוף עם ארנבונים, חזירים, תרנגולים, עזים, יונים ותוכי. הם מגיעים פעמיים ביום בין 12:00-13:00 ובין 16:00-17:00. אפשר להאכיל, ללטף, להחזיק, להשקות ולחוות שעה מקסימה עם החיות 
  2. מועדון ילדים קטן ומקסים, עם בריכת כדורים, מגלשה ומשחקים, מתאים לקטנטנים עד גיל 4-5 גג. 
  3. מועדון Zippy Day Club – מועדון צמוד אך נפרד מהמלון. מועדון חמוד עם בריכה קטנה, בר מהמם שאפשר להביא איתכם את הילדים ושם הכינו להם שערות סבתא מסוכר בצבעים, מוזיקה מגניבה ואווירה מיוחדת.
  4. סטודיו לאומנות – המלצה רותחת! על שיעורי הציור בסטודיו לאמנות. בתשלום של כ-55 ש”ח תוכלו לעשות שיעור ציור של שעה וחצי, פשוט, קל, מהפנט, הילדים עפו ובחיים לא ראיתי אותם יושבים ככה במשך שעה וחצי מציירים. כשאנחנו היינו היו שיעורים שלוש פעמים ביום רק בימי שבת וראשון. אולי בעונה יהיו יותר, אבל תבדקו בקבלה. אנחנו היינו לא בעונה החזקה ולהלן התוצאה: 
שיעור ציור

האוכל במלון

האוכל במלון

יש 7 מסעדות להם קוראים ה-Dinning Outlet, ובאמת שהמבחר מסעדות בתוך המלון מרשים, מגניב ומקל מאוד על ימים שרוצים פשוט להישאר במלון. מסעדת Ciao – מסעדה מצוינת עם אוכל מערבי משובח ובשר מצויין. נהננו ממנה מאוד ובחרנו לאכול שם שוב ושוב. שימו לב המחירים כאן לא זהים למה ששמעתם על אוכל רחוב בתאילנד, זו מסעדה במלון וצריך לקחת את זה בחשבון. 250 גרם סטייק משובח יהיה 90 ש”ח ומנת המבורגר תהיה 40 ש”ח.
יש תפריט ילדים והילדים שלי עפו עליו והבת שלי יחסית בררנית והיא אכלה יותר ממה שאכלה בחודש בארץ, מאוד טעים. הילדים ביקשו להמליץ על הנאגטס באופן מיוחד והקלאמרי, למי שלא אוכל כשר. 

ארוחת הבוקר במלון מגוונת וטעימה. הפירות הטרופיים תמיד מרגישים כמו פינוק ייחודי לחלק הזה של העולם. יש מבחר עשיר של מאכלים מכל העולם, למשל תוכלו למצוא קוראסון לצד מרק עוף סיני והכל חלק מהארוחת בוקר. מבחינת מה שאנחנו רגילים אליו, הישראלים, זו לא ארוחת בוקר ישראלית. הפוקוס שם אינו על מבחר לחמים וגבינות, סביר שיהיה שם שני סוגי גבינות אולי שלושה ושני סוגי לחמים. בקיצור, תתמקדו בפירות.

יש גם בית קפה מקסים עם מגוון משקאות קרים וחמים. ממליצה בחום על האייס קפה שלהם.

מעבר לכך, יש גלידריה במלון! הגלידריה והבית קפה מחוברים ככה שהילדים יכולים להזמין גלידה ואתם תחזרו להמלצה שלי על האייסקפה, כך תוכלו לשבת יחד ולהתפנק, כל אחד עם מה שמתאים לו.

בנוסף, יש במלון שיעורי בישול תאילנדי וגם שיעור הכנת פיצות במסעדת Ciao. לא התנסנו ולכן לא נוכל לתת חוות דעת, אבל שתדעו שיש ובנתיים על כל הפעילויות במלון נוכל רק לתת ציון A+.

החדרים

החדר שלנו

אחד היתרונות הגדולים של המלון אלו החדרים שמתאימים למשפחות עם יותר מילד אחד וגם שישה ושבעה אנשים בקלות. אנחנו היינו בחדר עם מיטת קומותיים לילדים ומיטה זוגית גדולה להורים. ניתן היה בקלות להכניס עוד ילד במיטה נוספת או מיטת תינוק. ברוב המקומות בתאילנד, לא משלמים לפי כמות אנשים בחדר אלא על הוספת מיטה מתקפלת או מיטת תינוק. משפחה עם שני ילדים כמונו יכולה להסתדר נפלא במלון. יש למלון 8 סוגים שונים של חדרים, כולם מתאימים מאוד למשפחות. אנחנו היינו בחדרי המשפחה – Family Fun Deluxe Terrace (45-60 מטר מרובע). 

שימו לב שכרגע (יולי 2022), ה-Two Bedroom Family Suite עולה 350 ש”ח ללילה, כאשר מדובר בדירה בגודל של 100 מטר. בעונה, מן הסתם, העלות תהיה גבוהה יותר, אבל המחיר עדיין נמוך מאוד ביחס לתמורה.

המיטות היו נוחות, החדר מרווח ופשוט. החדרים נקיים מאוד, יש בכלל הקפדה על ניקיון כי הם מאוד נזהרים מאז תחילת הקורונה. עם זאת אציין שהחדרים קצת ישנים, ומבחינת זרם המים של המקלחת הוא היה חלש מאוד. מצד שני, ביקרנו מאז בעוד מלונות וגילינו שעניין הזרם מים החלש הנה בעייה רווחת ברחבי המלונות בפוקט.

כמה טיפים כלליים 

כביסה – יש למלון שירותי כביסה כמובן אבל כמו בכל מלון, מדובר בשירות לא זול. עם זאת, יש להם בקבלה אשת קשר לשירות כביסה חיצוני והם יקחו מכם את השקית ויעבירו לספקית החיצונית. שילמנו בסביבות 30 ש״ח עבור בערך 5 ק”ג של כביסה. 

לגבי הסעות בתוך האי, אפשר בקלות וללא תשלום נוסף לגורם שלישי לסגור לכם יום מקסים עם אחד מנהגי המלון לאטרקציות בסביבה. אנחנו לקחנו נהג לחצי יום, עלה לנו 150 ש”ח וביקרנו בבית ההפוך, בביג בודהה ובבית קפה חתולים. 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים