מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

איסטנבול היא העיר הגדולה ביותר בטורקיה ויש בה המון אטרקציות למשפחות בעלות נמוכה בהשוואה לערים אחרות באירופה. העיר שופעת אתרים היסטוריים, אך מציעה גם מוזיאונים ואטרקציות לילדים, כגון האקווריום, מרכז הלגו, הג’ונגל פארק והדולפינריום של איסטנבול. מבחינת לינה, אפשר ללון במלון מהרשתות המוכרים בעולם או, אם אתם מחפשים חוויה מקומית יותר או בתקציב נמוך יותר, יש דירות ומלוני דירות. הנה כמה מלונות מומלצים  באיסטנבול למשפחות עם ילדים על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים.

טיסות לאיסטנבול ותחבורה ציבורית באיסטנבול

ישנן טיסות יומיות לאיסטנבול דרך פגסוס וטורקיש כך שקל (ולרוב זול) להגיע לאיסנטבול, בעיקר כי החברות טסות מספר פעמים ביום. באיסטנבול עצמה, תחבורה ציבורית היא דרך יעילה מאוד להתנייד. האוטובוסים והחשמליות ממוקמים היטב ברחבי העיר והאטרקציות התיירותיות שלה, אם כי יש לשים לב היטב כדי לדעת מתי לרדת; העצירות לרוב לא מוכרזות. תחנות המטרו ממוקמות פחות טוב. מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית או במוניות במקום לשכור רכב, שכן תמרורים כולם בטורקית. מה שכן, חשוב מאוד לסגור מראש את המחיר של המונית ושימו לב שאם תרצו קבלה – לרוב ינסו להעלות לכם את המחיר. אנחנו נאצלנו להעזר בצוות המלון על מנת לקבל קבלה כי רצו להכפיל לנו את עלות הנסיעה בתמורה לקבלה (הגענו לכנס אז קיבלנו החזרי נסיעות).

אטרקציות למשפחות באיסטנבול

יש באיסטנבול המון אטרקציות למשפחות מעבר לכל המקומות התרבותיים. הנה כמה מקומות בהם אפשר לבלות עם הילדים:

מלונות באיסטנבול למשפחות עם ילדים

Golden Horn Hotel

Golden Horn Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים לא יקר במרכז העיר עם חדרים ממוזגים לעד 5 אנשים. המלון הממוזג, ששופץ ממש לאחרונה, מציע ארוחת בוקר על המרפסת של חדר האוכל ובצהריים יש קפה ותה בלובי. יש גם מסעדת א-לה קארט לארוחות אחרות ובר, ובשעות מסוימות של היום – הם גם נותנים קינוחים בחינם לאורחים.

הזמינו בבוקינג

CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul

CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים משגע ומפנק עם מגוון רחב מאוד של חדרים וסוויטות שמתאימות לעד 8 אנשים. השוהים בסוויטות המלון מקבלים גישה לארוחות מסביב לשעון, חטיפים ומשקאות בטרקלין האקזקיוטיב. זאת בנוסף למספר מסעדות, ברים, טרקלינים, ואפילו קונדיטוריה במקום! יש גם ספא ומרכז כושר, כולל בריכה שיכולה להיות בפנים או בחוץ, בהתאם לעונה. הדובדבן שבקצפת של המלון הזה הוא מועדון הילדים שלו, ה-Mini Park Club, המציע מגרש משחקים מהנה ובטוח ופעילויות לילדים בגילאי 2-12, כל יום בין השעות 10:00-20:00.

הזמינו בבוקינג

Melas Hotel

Melas Hotel Istanbul – מתוך האתר הרשמי

חדרי משפחה וסוויטות פינתיות המסוגלות להכיל עד 4 אנשים. החדרים ממוזגים והרצפות שלהם מחוממות. תוכלו לבחור את המצעים המועדפים עליכם מתפריט הכריות והשמיכות, ויש מסעדה עם מטבח פתוח שתרתק את הילדים שלכם, בנוסף לבר, פטיסרי ושירות חדרים. בנוסף, ישנו מרכז ספא ובריאות הכולל בריכה מקורה, חמאם טורקי, טיפולי ספא ועוד.

הזמינו בבוקינג

Hotel Sumengen

Hotel Sumengen – מתוך האתר הרשמי

מלון עם מחירים נוחים. הם ממוזגים עם לאינטרנט אלחוטי, ויכולים להכיל עד 4 אנשים. המלון מציע שירותים ידידותיים לילדים, ויש ארוחת בוקר וטרקלין/אזור הטלוויזיה משותף.

הזמינו בבוקינג

Prestige Hotel Old City

Prestige Hotel Old City – מתוך האתר הרשמי
חדר המשפחה מורכב משני חדרים מחוברים, ולכן הוא יכול להכיל עד 6 אנשים. החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם. ישנו מזנון ארוחת בוקר עצום בבקרים שמגיש מגוון רחב של אוכל כולל קרפים, ומסעדת המלון מגישה מאכלים בינלאומיים מאוחר יותר במהלך היום.

הזמינו בבוקינג

Ada Hotel Istanbul

Ada Hotel Istanbul – מתוך האתר הרשמי

מלון לא יקר במרכז העיר עם חדרים לעד 5 אנשים. החדרים המשפחתיים כוללים מטבחון עם מקרר, מיקרו וקומקום ואינטרנט אלחוטי. בחדר יש גם ג׳קוזי, אם כי הוא נמצא באמצע חדר השינה ולא בחדר האמבטיה. בדירה של חדר השינה יש חדר נפרד להורים ומטבחון מאובזר יותר הכולל גם תנור, כיריים, מדיח, מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

Dosso Dossi Hotels & Spa Downtown

Dosso Dossi Hotels & Spa Downtown – מתוך האתר הרשמי

במלון זה יש חדרים משפחתיים וחדרים עם דלתות מתחברות עם מקום לעד 6 אנשים שכוללים מיזוג אוויר, תפריט כריות ושמיכות, שירות ארוחת בוקר, ופירות חינם ביום הראשון שלכם. ניתן לבקש חדר נטול אלרגנים וצ’ק אאוט מאוחר. חדר הכושר והספא הם מקום מצוין לעיסוי, טיפול קוסמטי או חמאם טורקי, והמסעדות כוללות תפאורות ציוריות, בנוסף לפינוקים טעימים. במלון יש בריכה פנימית

הזמינו בבוקינג

Katelya Hotel

Katelya Hotel – מתוך האתר הרשמי

דירות משפחתיות במרכז העיר עם מקום לעד 5 אנשים. שימו לב ששתיים מהספות הנפתחות (ליחיד) בסלון ואחת בחדר השינה של ההורים אז אם אתם עם 3 ילדים, לא תהיה לכם פרטיות לגמרי. בדירות הממוזגות יש מטבחון מאובזר במקרר, כיריים, מיקרו, קומקום ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

Rixos Pera Istanbul

Rixos Pera Istanbul – מתוך האתר הרשמי

במלון יש סוגים רבים של חדרים, כולל חדר משפחתי מיוחד עם ארוחת בוקר שהוכנה במיוחד המוגשת במרפסת, חלב, עוגיות וחוברת צביעה לילדים,
קבלת צלחת יין וגבינה לאחר שעת השינה של הילדים, כרטיסים חינם למאדאם טוסו איסטנבול או למוזיאון האשליות ועוד פינוקים. החדרים הממוזגים יכולים להכיל עד 5 אנשים

הזמינו בבוקינג

 

 

Lazzoni Hotel

Lazzoni Hotel – מתוך האתר הרשמי
מלון חמישה כוכבים משגע עם סוויטות משפחתיות וסוויטות עם דלתות מתחברות למשפחות של עד 7 אנשים. יש מכונת נספרסו בחדר ומסעדה ובר במלון. יש חמאם וספא מהממים, ובריכה מקורה. החדרים כוללים ארוחת בוקר מגוונת וניתן לאכול במסעדות גם לארוחות אחרות.

הזמינו בבוקינג

Grand Hyatt Istanbul

Grand Hyatt Istanbul – מתוך האתר הרשמי

מלון 4.5 כוכבים המוקף בגנים, למרות שהוא נמצא באמצע העיר. במלון יש בריכה, ספא ומרכז הכושר. במלון ממוזג עם אינטרנט אלחוטי חינם, ויש מספר אפשרויות לאוכל במתחם. יש חדרים עם דלתות מתחברות וגם דירת 3 חדרי שינה/סוויטה עם מקום לעד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

דירות ומלוני דירות באיסטנבול למשפחות עם ילדים

The Old Ottoman Castle

The Old Ottoman Castle – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות הממוקם במרחק הליכה קצר מהעמודה של קונסטנטין ומהבזאר הגדול, וכולל סוויטות עם שני חדרי שינה שיכולות להכיל עד 7 אנשים. הדירה כוללת מטבח מאובזר במיקרו, כיריים, מקרר וקומקום, פינת אוכל, טלוויזיה וחדר רחצה. חלק מהיחידות כוללות סלון. יש מרפסת, מזנון חטיפים ומסעדה. אפשר גם לקבל ארוחת בוקר לחדר. הדירות ממוזגות ויש בהן אינטרנט אלחוטי חינם.

הזמינו בבוקינג

Kervanchi

Kervanchi – מתוך האתר הרשמי

במלון הדירות ישנם חדרים לעד 5 אנשים ויש חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. חדרים אלו מגיעים עם שירותי מלון כגון ניקיון יומי, שירות השכמה, שירות חדרים, מיזוג/חימום, WiFi ועוד. יש אזור חיצוני מרוהט וניתן לקבל שערי בטיחות לתינוקות. במטבחון יש מקרר, מיקרו, כיריים וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Mehmet Bey Suites

Mehmet Bey Suites – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 5 אנשים הממוקם במרכז העיר. בדירה הממוזגת יש מכונת כביסה ומייבש ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרו וכיריים. ניתן לבקש כסא אוכל לתינוק. ניתן להזמין ארוחת בוקר בסגנון בופה במחיר נמוך.

הזמינו בבוקינג

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים