מלון רמדה אוליבייה נצרת [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כבר שנים שאנחנו רוצים להגיע לנצרת וכל שנה לא מסתדר לנו. השנה, מכיוון שנבצר מאיתנו מלהגיע לאירופה כפי שתכננו, החלטנו בכל זאת לתת לילדים טעימה מכריסמס ובילינו סוף שבוע בנצרת. התארחנו במלון רמדה אוליבייה, קרוב לעיר העתיקה (אבל לא מרחק הליכה). במרחק כמה דקות נסיעה יש שני קנינונים עם המון אפשרויות לשופינג ואוכל מהיר. למרות שהכל תוכנן ברגע האחרון, היתה לנו חוויה ממש ממש מצוינת בבית המלון והחלק השלילי היחיד היה שרק הגענו ללילה אחד.

עץ האשוח בלובי

את החדרים שלנו הזמנו רק כמה ימים לפני שנסענו, ומכיוון שכבר אמצע דצמבר וחגיגות הכריסמס, חדרי המשפחה כבר היו תפוסים, שם יכולים להתארח עד 5 אנשים. הילדים שלי בני 9.5 ו-7 אז לקחנו שני חדרים צמודים והראנו לילדים איך לטלפן אלינו בטלפון הפנימי (פלוס לגדולה יש כבר טלפון). בסופו של דבר, יצא לנו מצוין כי זאת היתה הפעם הראשונה שלנו לבד בחדר בבית מלון מלפני שנולדו הקטנים שלנו – כבר 8 שנים שלא היינו ככה לבד!

מעמידה פנים שהמתנות עבורה

המלון עצמו מקושט מאוד לכריסמס ואיך שנכנסנו למלון ישר ראינו עץ עצום ומרהיב והילדים שלי שאגו מהתרגשות. בכל פינה יש קישוטים קטנים וגדולים וממש נכנסנו מיד לאווירת החג. הצ׳ק אין היה מאוד מהיר, וחשוב לציין שבדקו את התו הירוק של כל המשפחה, ממש עברו אחד אחד לראות שיש לנו. למי שאין תו ירוק, אפשר לעשות בדיקה מהירה או PCR כדי להכנס למלון.

חדרי השינה עם המיטה הנפתחת, חדר הילדים

היינו בשני חדרים בקומה החמישית, ובחדרים יש מיטה זוגית מאוד גדולה (יכול להיות שנחשבת קינג בסטנדרטים ישראלים) שמאוד נוחה וספה קטנה של יחיד שנפתחת למיטה נוספת (ואכן היתה מסודרת בחדר של הילדים).

חדר האמבטיה

חדר האמבטיה מרוויח והמקלחון גדול – אין אמבטיה, אבל מי שצריך לקלח ילד יכול בקלות להכנס פנימה עם הילד ולקלח עם התוש. חדר האמבטיה מאובזר במייבש שיער, שמפו, מרכך, סבון וקרם גוף, וגם טלפון שלא השתמשנו בו אבל הילדים כן כי זה נורא הצחיק אותם.

פינוקים בחדר

בחדר עצמו פינקו אותנו (ואת כל האורחים) בצלחת קטנה של חטיפים וממרחים, ויש גם מקרר מיני, קומקום, מכונת קפה (היה בחדר של הילדים אבל לא אצלנו), וטלויזיה גדולה עם יס.

ארוחת הערב

התארחנו על בסיס חצי פנסיון, אז אכלנו גם ארוחת בוקר וערב במלון, וזאת היתה אחת מארוחות הערב הכי טובות שאכלתי במלון כבר שנים. המבחר היה מטורף עם אינספור אפשרויות בשריות ולא בשריות, פסטות, תוספות, בר סלטים עצום, וקינוחים מקומיים (אליהם פחות התחברנו אבל זה טעם אישי). האוכל מוגש בצורת בופה ויש פשוט אינסוף אפשרויות וכל אחד ימצא משהו שמתאים לו, כולל צמחונים ואני מתארת לעצמי שגם טבעוניים – היו לא מעט סוגי חלבים טבעוניים. ארוחת הערב מוגשת מ-19-21. המטבח אינו כשר ויש ערבוב של בשר וחלב בארוחות.

ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר היתה גם היא עצומה עם המון סוגי לחמים, קורנפלקסים, מיליון סלטים, המון מאפים מכל מיני סוגים, חביתות בהזמנה אישית ועוד. ארוחת הבוקר. מוגשת מ-7-10.

ילדים בבריכה במלון בנצרת
הבריכה המחוממת

מעבר לחדרים, יש במלון גם בריכה פנימית שמחוממת בקיץ ואם תשאלו את הילדים שלי – זאת היתה החוייה הגדולה מהמלון, במיוחד כי הם לא ידעו שיש בריכה מחוממת וארזתי להם את בגדי הים בלי שידעו. יש גם ג׳קוזי במתחם של הבריכות, שירותים ומקלחות.

סדנת כנאפה

אבל מה שמיוחד במלון הוא האקסטרה. עזבו את השירות שפשוט מדהים בכל רמה אפשרית, כולל עובדי חדר האוכל והשומר בכניסה שעזר לכוון אותנו. המלון מציע בסופי שבוע הפעלות מיוחדות. בערב שישי היתה הופעה של רקדנית בטן (אליה לא הלכנו) ובשבת היו סיורים בעיר (בחינם) מטעם המלון וסדנת כנאפה – אליה הלכנו עם הילדים. הסבירו לנו את כל מה שצריך כדי להכין כנאפה בבית ותוך כדי היא גם הכינה, הראתה לנו איך, הסבירה את ההבדלים בין המצרכים השונים – וכמובן, גם אכלנו את התוצר בסוף. שימו לב שרק השפית מכינה את הכנאפה, אבל ההסברים היו מעניינים וגם הילדים שלי היו מרותקים ונהנו מהסדנה. כשעשינו צ׳ק אין, קיבלנו דף שמסביר את אירועי סוף השבוע ונתבקשנו להרשם מראש לפעילויות שעניינו אותנו. הפעילויות האלו קורות כל סופ״ש (כל השנה, לא רק בכריסמס).

לסיכום, נהננו מאוד מהשהות הקצרה שלנו ברמדה אוליבייה בנצרת. השירות ברמה גבוהה באופן יוצא מן הכלל, האוכל היה מצוין, החדרים מרווחים ונוחים, והפעילוית האקסטרה ממש הוסיפו לאווירה.

לעוד מידע והזמנות כנסו לאתר המלון.

גילוי נאות: היינו אורחי המלון כדי שנוכל לספר לכם עליו, אבל כל מה שכתבתי פה היא דעתי הכנה. 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים