ביטוח נסיעות לחו״ל – המדריך המלא ל-2024

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כולנו כבר רגילים לרכוש ביטוח נסיעות לפני שאנחנו טסים לחו״ל, למרות שאנחנו רוכשים בזמנים שונים. ידעתם שביטוח נסיעות רגיל לחלוטין מכסה ביטול מסיבות רפואיות קשות או מוות מדרגה ראשונה? מסיבה זו, אני תמיד ממליצה לרכוש ביטוח נסיעות סמוך להזמנת הטיול, או כמה מוקדם שאפשר (180 ימים לפני). אנחנו אישית קיבלנו החזר מלא על טיול שביטלנו ממש יום לפני בגלל בעיה רפואית שצצה. עולם ביטוח הנסיעות משתנה כל הזמן, אז דיברתי עם אופיר רימון מסוכנות מישורים, הסוכן שנותן לנו הטבות כבר מעל 5 שנים, כדי לעשות לכם קצת סדר. ואל תשכחו שיש לכם 12% הנחה אם אתם מזמינים דרך אופיר, ובכל מקרה, אם אתם רוצים להתייעץ איתו מראש, שלחו לו וואטסאפ ותגידו שהגעתם דרך ״מטיילים בחו״ל עם ילדים״: 052-365-4210.

עדכון אחרון: 9.4.24

יש מספר הבדלים בין הביטוחים אז נעשה לכם סדר.

  • ביטוח נסיעות רגיל מכסה לא רק ביטול מסיבות בריאותיות, אלא קיצור טיסה וטיפול רפואי בחו״ל. ביטוח ביטול מכסה רק את ביטול הטיסה והמלון (וכל דבר אחר שביטחתם).
  • ביטוח נסיעות רגיל מכסה מחלה קשה או מוות במשפחה. ביטוח ביטול מכל סיבה מכסה כל סיבת ביטול שבאה מכם, גם אם סתם החלטתם לא לטוס. חשוב להבין שזה רק מה שאתם מבטלים: אם חברת התעופה פושטת את הרגל או מבטלת את הטיסה, זה לא מכוסה.
  • ביטוח נסיעות מחזיר 100% מעלות הטיול במידה והיא בוטלה מאחת הסיבות שהיא מכסה. ביטוח ביטול מחזיר עד 80% מערך הטיול.  הנה כל הפרטים על ביטוח ביטול טיסה של טריפ גרנטי.

הביטוחים משלימים אחד את השני. הכי חשוב ובגדר חובה הוא ביטוח נסיעות. בלי קשר לביטול טיול, שזה רק כסף, ביטוח נסיעות מכסה פציעות, אשפוזים, ורופאים שאולי תצטרכו בחו״ל, פלוס ביטול טיול למקרה של מחלה קשה/אשפוז/מוות במשפחה. זאת פוליסה שלא יקרה אבל נותנת המון כשתצטרכו. לנו יצא לחלות בסין ולא היינו בכלל יודעים אפילו לאן ללכת לו לא היה לנו ביטוח. 

ביטוח ביטול מכל סיבה, לעומת זאת, מחזירה לכם עד 80% מעלות הטיול שביטחתם. כלומר, אין פה כיסוי רפואי. מצד שני, בניגוד לביטוח נסיעות רגיל, פה יש אפשרות לבטל אם החלטתם לא לטוס כי התחלואה עלתה במדינת היעד, או שנכנסת להריון, או הילד קיבל צו ראשון או שהמדינה הפכה לאדומה – כל סיבה שתרצו. פה תוכלו לקרוא את כל הפרטים על טריפ גרנטי, ביטוח ביטול מכל סיבה.

עד 180 ימים לפני הטיסה (בסביבות חצי שנה)

כן, בכל גיל ניתן להצטרף לביטוח.  

כן, עלות הביטוח עלתה מעט, אבל אל דאגה, דאגנו לכם להנחות מפנקות בביטוחי הנסיעות 😊 מלאו את הטופס הזה כדי לקבל 12% הנחה בביטוח. 

לא. ביטוח הנסיעות משלם ישירות לבית החולים, עבור כל ההוצאות הרפואיות. גבולות האחריות בביטוח הן $5 מיליון, כך שבכל מקרה הכל יכוסה, גם תקופת אשפוז ארוכה.

כן, ניתן עד גיל 50, ועד שבוע 32 להריון במועד החזרה לישראל.

הכיסוי הביטוחי בחו”ל לא כולל בדיקות מעקב שגרתיות או בדיקות גנטיות, אלא כל צורך רפואי שמתעורר בעת השהות בחו”ל, כולל גם לידה מוקדמת, וטיפול מלא באם ובתינוק.

יש לכם עד $200 למזוודה שיועברו מידית לכרטיס האשראי שלכם, לצורך התארגנות ראשונית.

כן, בהתאם לשווי תכולה המזוודה, ועד $2,500.

אם אתם משכירים רכב בחו”ל, בדקו מהו סעיף ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של תאונה או גניבה דרך חברת ההשכרה. אם הסעיף יקר, ניתן לרכוש ביטוח לביטול סעיף זה, שעלותו $6-$8 ליום השכרה.

כן, ניתן לרכוש תוספת כבודה (איחור/אובדן), ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח טלפון נייד או מחשב נייד, רכב שכור ועוד.

אופיר כבר משרת את הקבוצה מעל שלוש שנים ונותן לחברי הקבוצה שירות נהדר. דרכו אפשר להזמין ביטוח וגם לקבל 12% הנחה בעמוד הזה.

הסעיף הזה כולל חיפוש אחריכם במידה והלכתם לאיבוד בחו״ל. סעיף זה חשוב בעיקר בטיולי תרמילאים, או טיולים באיזורים מועדים לסכנות, אבל הוא חלק מהרובד הבסיסי ועלותו סנטים בודדים, לכן תמיד מומלץ להשאיר כיסוי זה כחלק מהרובד הבסיסי ולא להסירו.

זה חלק מהרובד הבסיסי, והוא גם בחינם בחלק מהחברות, לכן כדאי להשאיר אותו. הכיסוי לצד שלישי יאפשר פיצוי מחברת הביטוח במידה ונגרם נזק לרכוש או לגוף של צד שלישי בחו”ל. לא מדובר ברכב שכור, לזה יש כיסוי במסגרת ביטוח הרכב של חברת ההשכרה, אלא לכל נזק אחר שיכול להגרם. מקרים שקרו בעבר: ילד שבר זכוכית של דלת בית מלון, או נזק לוילון בחדר בבית מלון. דברים קטנים, אבל הביטוח שילם עבור הנזק ישירות לתובע הנזק הכספי בחו”ל.

זהו כיסוי למזוודות שלכם כולל פיצוי כספי של עד $200 במקרה של איחור הגעת המזוודה, ועד $2,500 במקרה של אובדן או גניבה. הכיסוי אינו כולל כסף מזומן, אביזרים רפואיים, משקפיים, כרטיסי אשראי וכדומה (לכן את אלו כדאי לקחת בכבודת היד).

כמו כן, נזק למזוודה הוא באחריות חברת התעופה, לכן במידה והמזוודה שלכם ניזוקה, יש לדווח ישירות לחברת התעופה על מנת לקבל פיצוי.

הכיסוי כולל גם החזר כספי לשחזור מסמכים, כמו דרכון או רישיון נהיגה בין לאומי.

לביטוח הנסיעות יש גם הרחבה לפיצוי כספי אם הנסיעה שלנו תתבטל או תתקצר מהסיבות הבאות: מחלה (כולל אישור מרופא האוסר על טיסה), אשפוז, אשפוז של קרוב משפחה, פטירה במשפחה, שריפה בדירה, וצו 8 למילואים. הפיצוי הכספי הוא עד $7,000 לנוסע.

בתקופת הקורונה עולות שאלות רבות לגבי ביטולי הנסיעות עקב המצב. חשוב לזכור שסעיף ביטול ביטול וקיצור נסיעה מכסה רק את הסיבות הרשומות בפוליסה, ולא ביטול מכל סיבה. נושאים מדיניים כמו סגרים, מדינות אדומות וכדומה, אינם נכללים בביטוחי הנסיעות, ואין להם פתרון ביטוחי במדינת ישראל.

ישראלים רבים לא מודעים לעובדה שביטוח נסיעות רגיל מכסה ביטול לפני הטיסה מהסיבות האלו. מסיבה זו, אנחנו ממליצים לרכוש את הפוליסה ברגע שאפשר, שהוא עד 180 יום לפני הטיסה.

לכל חברת ביטוח יש רשימת פעילויות מפורטת המופיעה בפוליסת ביטוח הנסיעות. חשוב לעבור על הרשימה כדי להבין האם עלינו לרכוש הרחבה. רוב הפעילויות המשפחתיות אינן נחשבות ספורט אתגרי מכיוון שהם כמובן מסודרות ובטוחות: לונה פארקים, מגלשות הרים, פארקי מים ועוד. 

כן. חשוב שביטוח הנסיעות יכלול את סעיף “ספורט חורף”, מכיוון שללא כיסוי זה, לא תוכלו לקבל פיצוי מחברת הביטוח בעת אירוע רפואי שנגרם מהסקי. פציעות ותאונות רבות קורות באתרי הסקי, וחשוב שחברת הביטוח תממן כל צורך רפואי שיתעורר לאחר המקרה.

ריכזתי לכם מידע פה עם תשובות כל השאלות שלכם על ביטוח ביטול מכל סיבה של טריפ גרנטי. הכי חשוב זכור שצריך לרכוש את הביטוח תוך 7 ימים מרכישת הטיסות. 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

8 תגובות

  1. שלום, הקישור להנחיות לטיסה ב קורונה לא עובד, כמו כן כשלוחצים על כל השאלות מגיעים שוב לתחילת המסך ולא לתשובות לשאלות. איך אפשר להגיע למידע? תודה רבה

  2. הי
    במידה ונוסעים לקלאב מד הכל כלול, האם הפוליסה תכסה במקרה של ביטול עקב קורונה/בידוד וכו?!

    1. היי! הכיסוי עקב בידוד הוא עד $500 לטיסה בלבד. הכיסוי עקב מחלת קורונה הוא עד $6,000 לטיסה, מלון, ורכב שכור. אז כל מה שמופיע בתשלום למלון מכוסה.

    1. היי עדי! אם זו בדיקה מנהלתית כי המדינה מחייבת את כל החוזרים, אז אין החזר, אבל אם זו בדיקה כי הנוסע לא מרגיש טוב ורופא הפנה לבדיקה – יש החזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים