מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

טביליסי מציעה למשפחות מגוון של פעילויות, כולל פארקי הפעילויות המרהיבים, אטרקציות לילדים וחוויית קניות נהדרת. ליקטנו עבורכם מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים. ברשימה תמצאו המלצות בכל רמות האירוח, מ-3 כוכבים ועד ל-5 כוכבים, וכמובן גם דירות למשפחות. יש בטביליסי אוטובוס Hop On Hop Off, אוטובוס תיירים עם גג פתוח שעובר בכל האטרקציות המרכזיות. הכרטיס תקף ל-24 או 48 שעות ומגיע עם מדריך אודיו גם בעברית!

מלונות 3 כוכבים בטביליסי למשפחות עם ילדים

Tonusi Luxe Hotel in the Historic City Center

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Tonusi Luxe Hotel in the Historic City Center - מרפסת עם ארוחת בוקר המשקיפה על העיר
Tonusi Luxe Hotel in the Historic City Center – האתר הרשמי

מלון במרכז העיר ההיסטורי עם חדרים לעד 5 אנשים ואפשרות לחדרים עם דלתות מתחברות. בחדרים יש אינטרנט אלחוטי, מזגן וגישה לגינה עם טרסה. במלון יש גם ארוחת בוקר קונטיננטלית.

הזמינו בבוקינג

Flamingo Hotel

Flamingo Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז העיר אבל לא ממש במרכז עם חדרים לעד 5 אנשים. המלון ממוזג ויש בחדרים מקרר וקומקום. ניתן לבחור חדרים עם נוף להרים, לחצר או לעיר עצמה.

הזמינו בבוקינג

G-Old Town

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - G-Old Town - מבט מהמרפסת על העיר
G-Old Town – האתר הרשמי

מלון זול במיוחד עם חדרי משפחות לעד 5 אנשים. חדרי המשפחה כוללים 4 מיטות אבל ניתן להוסיף מיטה נוספת או מיטת תינוק. יש למלון אפשרויות לארוחת בוקר קונטיננטלית וצמחונית. בחדרים יש מזגן וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Lowell Hotel

Lowell Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם במרכז העיר טביליסי, במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת המטרו רוסתוולי עם חדרים לעד 5 אנשים. במלון יש מסעדה, בופה ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי. בחדרים יש מיני בר ומזגן.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים

Mukhrantubani Boutique Hotel

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Mukhrantubani Boutique Hotel -חדר השינה המרווח עם ספה בסגנון וינטאג׳
Mukhrantubani Boutique Hotel – האתר הרשמי

מלון בוטיק במרכז העיר במרחק של 700 מטר מכיכר החירות עם חדרים לעד 5 אנשים. במלון יש חניה פרטית ללא תשלום, טרסה ומסעדה, ואינטרנט אלחוטי. כל היחידות ממוזגות ובחדרים יש מקרר וקומקום ויש גם בופה ארוחת בוקר. אפשר גם להזמין חדרים עם דלתות מתחברות.

הזמינו בבוקינג

Paskunji Residence

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Paskunji Residence - תמונה של הסלון, מטבח והקומה העליונה עם חדרי שינה
Paskunji Residence – האתר הרשמי

מלון עם סוויטות לעד 6 אנשים. המלון ממוקם במרחק 200 מטר מכיכר החירות, ומציע חדרים ממוזגים עם טרסה. יש אינטרנט אלחוטי ומטבח מאובזר עם מקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, מדיח, ותנור ויש גם מכונת בכביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

Royal Inn

Royal Inn – האתר הרשמי

מלון עם חדרים לעד 6 אנשים הכולל גינה, טרקלין משותף, טרסה, מסעדה ובר. במלון יש אינטרנט אלחוטי וחדרים ממוזגים עם קומקום ומקרר. יש ארוחת בוקר זמינה מדי בוקר בסגנון בופה או קונטיננטל, אנגלית/אירית מלאה.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים

Wyndham Grand Tbilisi

Wyndham Grand Tbilisi – מתוך האתר הרשמי

מלון מפואר מרשת וינדהאם עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים (לחדר הטריפל ניתן להוסיף מיטה נוספת). יש גם חדרים לארבעה, כמו החדר הנשיאותי, כשהמחיר בהתאם. המלון ממוקם במרכז העיר במרחק של 300 מטרים מכיכר החירות, וכולל טרקלין משותף, אינטרנט אלחוטי ובר. החדרים במלון ממוזגים ובחלק מהחדרים יש מטבח עם מקרר ומיקרוגל. אפשר לרכוש ארוחת בוקר בסכנון בופה, קונטיננטלית או ארוחת בוקר אנגלית/אירית מלאה. יש במלון בריכה מקורה.

הזמינו בבוקינג

Radisson Blu Iveria Hotel

Radisson Blu Iveria Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים לעד 3 אנשים אבל עם חדרים מתחברים שנותנים אפשרות ליותר. בחדרים יש אינטרנט אלחוטי, קומקום, מזגן ומייבש כביסה. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה, וכולל מרכז ספא.. תחנת המטרו רוסתוולי נמצא במרחק של 5 דקות הליכה משם. בחדרים יש מתקנים להכנת שתייה חמה, בקבוק מים חינם ומיני בר. במלון יש בופה ארוחת בוקר וכמה מסעדות, מרכז כושר, סאונה, עיסויים, קזינו ובריכות מקורות וחיצוניות.

הזמינו בבוקינג

דירות

Luxury Duplex Apartments – City Center

Luxury Duplex Apartments – City Center – מתוך האתר הרשמי

דירה עם גינה, מסעדה ובר, הממוקמת במרכז העיר במרחק של 100 מ’ מכיכר החירות. בדירות יש אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, ומטבח מאובזר במקרר, מיקרוגל, כיריים, מכונת קפה, קומקום ומייבש כביסה. יש במלון הדירות חדר כביסה בחינם ואפשר להזמין בתוספת תשלום ארוחת בוקר אנגלית/אירית. בדירות יש מקום לעד 5 אנשים. שימו לב שהדופלקס, כפי שהשם מסביר, הוא שתי קומות.

הזמינו בבוקינג

KuXoS Apartment On Machabeli Street

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - KuXoS Apartment On Machabeli Street תמונות של המטבח וחדרי השינה
KuXoS Apartment On Machabeli Street – האתר הרשמי

דירה לעד 6 אנשים ממש במרכז העיר טביליסי במרחק של 500 מטר מכיכר החירות. בדירה יש אינטרנט אלחוטי חינם, מזגן, 2 חדרי שינה, סלון, ומטבח מאובזר במקרר, קומקום, מיקרו, כיריים, וטוסטר. בדירה יש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Kita’s apartment

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Kita's apartment - תמונה של הסלון והמדרגות לחדר השינה
Kita’s apartment – האתר הרשמי

דירה במרכז העיר טביליסי במרחק של קילומטר מכיכר החירות עם מקום לעד 5 אנשים. בדירה יש אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, גינה ובר, חדר שינה וסלון, ומטבח מאובזר במקרר, מיקרו וטוסטר. בדירה יש גם מכונת כביסה ומייבש, ויש אפשרות לשירות השכרת אופניים.

הזמינו בבוקינג

Presidential Suite Prince Machabeli

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Presidential Suite Prince Machabeli - תמונה של המרפסת עם שולחן אוכל ותצפית מהממת על העיר
Presidential Suite Prince Machabeli – האתר הרשמי

דירה עם מקום לעד 8 אנשים המצוידת במתקני ברביקיו, מרפסת ובר, וממוקמת בעיר טביליסי, במרחק של 200 מטרים מכיכר החירות. הדירה ממוזגת עם אינטרנט אלחוטי ויש בה 3 חדרי שינה ן-2 חדרי רחצה. המטבח מאובזר במקרר,  מיקרו, קומקום, תנור, כיסא אוכל לילדים ויש בדירה גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Dat Exx Apartments On Liberty Square

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - Dat Exx Apartments On Liberty Square - תמונות של הדירות, הסלון וחדר השינה
Dat Exx Apartments On Liberty Square – האתר הרשמי

מלון דירות שממוקם במרחק 10 דקות הליכה מתיאטרון האופרה עם דירות לעד 10 אנשים (!!!). בחדרים יש אינטרנט אלחוטי ומטבח מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום, כיריים וטוֹסטר. בדירות יש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

New House in Old Tbilisi

מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים - New House in Old Tbilisi - תמונה של המטבח והסלון והמדרגות המובילות לחדרי השינה
New House in Old Tbilisi – האתר הרשמי

מקום אירוח שגם היא ממש בלב העיר טביליסי עם טרקלין משותף ומתקני ברביקיו. הוא ממוקם במרחק של 500 מטר מכיכר החירות ויש בו מקום לעד 9 אנשים (!!!). בדירה יש אינטרנט אלחוטי ומטבח משותף המאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, וטוסטר. יש גם מכונת כביסה וארוחת בוקר א-לה-קארט או קונטיננטלית. הדירה הממוזגת כוללת 3 חדרי שינה, סלון, מטבח, ו-2 חדרי רחצה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים