מלונות מומלצים בקאו לאק למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

קאו לאק עם חופים מהממים ונופים שלווים היא מקום מושלם למשפחות שמחפשות מלונות מפנקים במרחק של שעה בלבד מפוקט. הנה 15 מלונות מומלצים בקאו לאק למשפחות עם ילדים. פה תוכלו למצוא עוד מידע על תאילנד למשפחות עם ילדים.

JW Marriott Khao Lak Resort and Spa

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – מתקני המים והלגונה

מלון מרשת מריוט האהובה והמפנקת עם מתקנים ידידותיים למשפחות. המלון ממוקם במיקום מצוין ויש בו בריכות ילדים, מתקני מים לקטנים ולגדולים, מועדון ילדים עם אינספור פעילויות, לאונג׳ עם משחקים למתבגרים ומבוגרים וספא להורים. במלון יש חדרים לעד 6 אנשים שכוללים סוויטות למשפחות ווילות פרטיות עם בריכה. בנוסף, יש גם גינת שעשועים, חנות נוחות וגישה ישירה לחוף הים. היינו במלון במשך 4 לילות מדהימים בקיץ 2023 וכתבתי פוסט שלם עליו. ממליצה בחום להכנס ולבדוק, זה אחד המלונות הכי שווים שהיינו בהם. את המלון אנחנו הזמנו דרך תאי טורס שהציעו את המחיר הכי זול.

The Sands Khao Lak by Katathani

The Sands Khao Lak by Katathani – מתוך האתר הרשמי

אחד המלונות האהובים בקבוצה, במלון יש מגלשות מים, אזור מיוחד לילדים, מועדון ילדים ומיקום מול החוף עם מקום לעד 5 אנשים. חלק מהסוויטות מכילות שני חדרי שינה, בעוד שחדרי המשפחה בגירסה המשפחתית מופרדים וכוללים נושא תת-מימי מקסים, עם דלתות הזזה המפרידות בין שני חדרי השינה. במלון יש גם פעילויות רבות למבוגרים וילדים, כולל יוגה וטניס, שיעורי בישול תאילנדי, אגרוף תאילנדי ועוד. בנוסף, יש מגרש משחקים וחדר משחקים עם מחשבים אישיים, שולחן טניס וספרייה. פעילויות לילדים כוללות שיעורי אוריגמי ולימוד שפה תאילנדית, וערבי סרט. המלון נמצא במרחק כ-300 מטרים מהכביש הראשי ורצועת חנויות ובתי הקפה.

הזמינו בבוקינג

 

 

מלון Ramada Resort by Wyndham Khao Lak

Ramada Resort by Wyndham Khao Lak – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמה גבוהה עם בריכות, מועדון ילדים, פעילויות ספורט, ומיקום מול החוף. יש חדרי משפחה עם מקום לעד 4 אנשים, סוויטות, ווילות פרטיות עם בריכה. מעבר לבריכות הרגילות יש בריכת ילדים, פארק מים עם מגלשות מים, מועדון ילדים, גן שעשועים, פעילויות ספורט, ספא, וחנות נוחות. בנוסף, יש פעילויות מיוחדות כמו שיעורי בישול להם אפשר להרשם (חלקם בתשלום נוסף).

הזמינו בבוקינג

 

 

Mai Khao Lak Beach Resort & Spa

Mai Khaolak Beach Resort & Sp – מתוך האתר הרשמי

המלון כולל בריכות ילדים עם מגלשות מים, ספורט מים, וגישה ישירה לחוף הים. יש חדרים לעד 5 אנשים, כולל סוויטות למשפחות ווילות פרטיות עם בריכה. מעבר לבריכות, יש בריכת ילדים עם מגלשות מים לקטנים ולגדולים, מועדון ילדים, גינת שעשועים, ספא, חנות נוחות וגישה ישירה לחוף הים.

הזמינו בבוקינג

 

 

Beyond Resort Khaolak

Beyond Resort Khaolak – מתוך האתר הרשמי

מלון רגוע מול החוף שכולל בריכה עם אזור מיוחד לילדים, מגוון פעילויות ספורט מים, וספא. חדרי המשפחה מתאימים לעד 4 אנשים וכוללים סוויטות למשפחות ווילות פרטיות עם בריכה. בנוסף לבריכות, יש מועדון ילדים, גינת שעשועים, פעילויות ספורט מים, ספא, חנות נוחות והמון פעילויות שחלקן בתוספת תשלום.

הזמינו בבוקינג

Seaview Resort Khao Lak

Seaview Resort Khao Lak – מתוך האתר הרשמי

מלון ענק במיקום מעולה ואידיאלי למשפחות. אתר הנופש כולל מגוון חדרים בטווח של 200 מטרים מחוף חולי מוגן עם מגדלור. חלק מהחדרים המרווחים כוללים דלתות מתחברות, ולחדרים בקומת הקרקע יש גישה ישירה לבריכה. יש גם ווילות מבודדות שקטנות יחסית, אבל עדיף אזור המשפחות באזור מופרד הכולל מגרש משחקים ובריכת ילדים. החדרים באזור מכילים חדר שינה אחד עם מיטות קומותיים לשני ילדים, או שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה בווילה דו-מפלסית כולל ומטבחון. יש גם מועדון ילדים, מגלשות מים, וחדר עם משחקי וידאו ושולחן סנוקר. כמו כן, יש במתחם מגרשי סקווש וטניס, ספרייה וארבע בריכות ענקיות בין הגנים המטופחים העצומים.

הזמינו בבוקינג

 

 

X10 Khaolak Resort

X10 Khaolak Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון משפחתי מפואר הממוקם במרחק הליכה מהחנויות ומבתי הקפה בעיר קאו לאק, עם חוף מוצל. יש החדרי משפחה באגף משפחתי נפרד שמשקיפים על הבריכות. החדרים בקומת הקרקע מציעים גישה ישירה לבריכה, ואלו כוללים חדר רחצה מרווח, שטח אחסון רחב ומקרר, וברובם דלתות מקשרות. יש מגוון חדרים למשפחות עם ילדים ובני נוער, כולל סוויטה של שני חדרי שינה הכוללת שתי טלוויזיות ושני חדרי רחצה וסוויטת ילדים עם חדר שינה נפרד עם מיטות קומותיים ואזור משחקים. במתחם יש שתי בריכות הילדים ומגלשת מים, כמו גם מועדון ילדים ליד מגרש משחקים. כמו כן, יש חדר משחקים, שיעורי בישול, ושיעורי כושר חינם.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים