מלונות מומלצים בקראבי למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

קראבי היא אחד היעדים הפחות מוכרים על ידי משפחות ישראליות עם ילדים ובכלל – בארבעת ימינו שם שמענו עברית רק פעם אחת וזה לא היה במלון שלנו. עם חופיה היפים, מפלים, מקדשים במערות, וסיורים באיים הסמוכים כמו קו פי פי, קראבי היא אחד מיעדי החופשה המשפחתיים הפופולריים ביותר בתאילנד. לרוב אנשים מגיעים לקראבי סמוך לטיול לפוקט שכן השניים די קרובים אחד לשני. כשביקרנו בקראבי ירד גשם כמעט ללא הפסקה ועזבנו עם הרגשה גדולה של פספוס כי גילינו מקום ממש חמוד שפשוט לא הספקנו לחקור מספיק. הנה כמה מלונות מומלצים בקראבי למשפחות עם ילדים, כולל המלון בו היינו בעצמנו.

Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach

הבריכות מהמרפסת שלנו

מלון ההולידיי אין נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מחוף Ao Nang הפופולארי ויש סביבו אינספור מסעדות וחנויות. אנחנו ממש אהבנו את המיקום השקט אבל שוקק חיים. לקחנו שני חדרים על דלתות מתחברות, כשבחדר אחד יש מיטת קינג גדולה ובחדר השני היו שני מיטות יחיד ועוד מיטת יחיד מתקפלת. יש גם חדרי משפחה לארבעה עם דלת מתחברת לעוד חדר עבור משפחות גדולות יותר. חדרי האמבטיה נוחים ומפנקים, וארוחת הבוקר מעולה ממש! בנוסף, ילדים לנים ואוכלים חינם (בכפוף לתקנון, עוד מידע לגבי זה בפוסט המלא שלנו). יש שתי בריכות כשאחת היא בריכת פעוטות נפרדת, והכל באזור יפהפיה בין ההרים ולים, ויש גם מועדון ילדים ממש חמוד עם מלא פעילויות שונות. כתבתי פוסט שלם על המלון, אני ממליצה מאוד לקרוא אותו פה.

Dusit Thani Krabi Beach Resort

Dusit Thani Krabi Beach Resort – מתוך האתר הרשמי

אתר נופש שממש ממוקד במשפחות, עם מגרש משחקים ומועדון ילדים ממוזג המצויד במשחקים, צעצועים, ספרים, סרטים ומוזיקה. יש שירותי בייביסיטר מקצועיים ובחדרים יש במרכזי בידור, הכוללים קונסולות פלייסטיישן ו-Xbox. חלק מהחדרים מספקים גישה ישירה לחוף ובריכות פרטיות. יש במלון מגוון רחב של פעילויות למבוגרים וילדים, כולל פעילויות מים, שיעורי בישול, אגרוף תאילנדי, מגרשי טניס, חדר כושר עם חוגים ועוד.

הזמינו בבוקינג

Holiday Ao Nang Beach Resort

Holiday Ao Nang Beach Resort, Krabi – מתוך האתר הרשמי

מלון מאוד אהוב בקבוצה, אם כי הדירוג שלו ירד בתקופה הקורונה ועוד לא טיפס חזרה, כך שמומלץ לבדוק ביקורות אחרונות בבוקינג לפני ההזמנה. במלון במיקום מעולה קרוב לשווקי הלילה ולא רחוק מהחוף ובמלון יש בריכות עם כמה מגלשות מים. בנוסף, יש מועדון ילדים ממש חמוד עם בריכת כדורים. שימו לב שיש חדרים, כמו Partial Sea View, שהם ללא גישה עם מעלית, כך שאם אתם עם עגלות, חשוב לבדוק מראש שהחדרים נגישים.

הזמינו בבוקינג

Ananta Burin Resort

Ananta Burin Resort – מתוך האתר הרשמי

היתה התלבטות לגבי אם לשים את המלון ברשימה או לא שכן החדרים הכי גדולים הם ל-3 אנשים ואין להם חדרים מתחברים. אבל המחיר נמוך מאוד ומתאים למשפחות כך שלמי שלא מפריע שני חדרים בלי דלת מתחברת – זה יכול להיות מצוין. בחדרים יש גם ציוד נוסף לילדים כולל מיטת תינוק, מיטה נוספת ושירותי בייביסיטר. במלון יש בר לצד הבריכה, מסאזים, ומגלשות המים. יש גם מסעדה באתר הנופש.

הזמינו בבוקינג

Sofitel Krabi Phokeethra Golf and Spa

Sofitel Krabi Phokeethra Golf and Spa Resort – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש זשוכן בתוך גן טרופי ויש לו את בריכת השחייה הגדולה ביותר בתאילנד וחוף פרטי. הוא ממוקם ליד או נאנג ומספק גישה קלה לאיים תאילנדיים בולטים, לרבות פי פי ואי ג’יימס בונד, באמצעות שירותי סירה מהחוף. הבריכה העצומה בגודל 7,000 מטרים רבועים, חדר הכושר פתוח 24 שעות ביממה, ויש גם מגרש טניס ומגרש גולף. יש שפע של פעילויות במועדון הילדים, כולל מגרשי משחקים פנימיים וחיצוניים. אתר הנופש מציע גם סרטי ילדים ליליים, תפריטים מיוחדים לילדים בכל המסעדות, חדרים עם דלתות מתחברות ומיטות נוספות לילדים. ילדים בגילאי 11 ומטה שוהים בחינם כשהם חולקים חדרים עם ההורים או שיש להם אפשרות מיטה נוספת במחיר סביר, כולל ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Centara Ao Nang Beach Resort & Spa Krabi

Centara Ao Nang Beach Resort & Spa Krabi – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם בקצה השקט יותר של חוף או נאנג, במרחק הליכה קצר ממסעדות וברים. ישנם חדרי המשפחה הכוללים מיטות קומותיים, ויש גם חדרים עם גישה ישירה לבריכה וחדרים עם בריכות פרטיות. מועדון הילדים והפעילויות מאוד אהובים. המלון ממוקם מספר דקות הליכה בלבד ממסלול הקופים הכיפי.

הזמינו בבוקינג

COSI Krabi Ao Nang Beach

COSI Krabi Ao Nang Beach – מתוך האתר הרשמי

מתאים במיוחד למשפחות עם בני נוער או ילדים בוגרים מכיוון שיש בו מקום בילוי חברתי הפועל 24 שעות ביממה ומרחב משחק דיגיטלי עם כדורגל ופופים בצבעים בהירים בשם The Hub. במלון יש גם בריכת גג עם נוף מקסים, כולל צד זכוכית שקוף שמתאים במיוחד לתמונות אינסטגרם. המלון ברמת 3 כוכבים והמחיר בהתאם, והוא כולל גם חדר כושר ונותן שוברים לאוכל ושתייה חינם ב-Café 247. בחלק מחדרי המשפחה יש מיטות קומותיים.

הזמינו בבוקינג

Ibis Styles Krabi Ao Nang

ibis Styles Krabi Ao Nang – מתוך האתר הרשמי

רשת איביס, של חברת אקור, היא רשת אוהבה בשל המחירים הזולים והתמורה הטובה. איביס קראבי נמצא על חוף Ao Nang ומציע חדר המשפחה שמצויד במיטות קומותיים, ובסט פלייסטיישן עם פופים מקסימים לילדים! בחדר המשפחה יש מיטה זוגית ומיטת קומותיים וניתן להוסיף מיטה נוספת או עריסה בתוספת מחיר לאירוח של עד 5 נפשות. מעבר לכך, יש במלון בריכה עם בריכת פעוטות ומגרש המשחקים. המלון נמצע כמה דקות נסיעה מהחוף והמלון מציע הסעות בחינם הלוך-חזור לחוף. בחדרים יש מכונת קפה, מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים