מלון בקאו לאק למשפחות עם ילדים – JW Marriott Khao Lak

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אמנם היה זה ביקורנו הרביעי בתאילנד האהובה, אך זאת היתה הפעם הראשונה שהגענו לקאו לאק. קאו לאק נמצאת במרחק של שעה נסיעה מפוקט, אליה טסנו ישירות מסינגפור. נעזרנו מאוד במועדון ידידי תאילנד שהמליצו לי על כמה סוכניות ישראליות בתאילנד ואת ההסעה שלנו מהשדה למלון ארגנו דרך תאי טורס, חברה של ישראלים המבוססת בבנגקוק. את האתר הכרנו רק שבוע לפני שטסנו וגילינו אצלם מחירים נמוכים יותר ממקומות אחרים. לצערי, חלק מהמלונות שלנו היו כבר ללא אפשרות ביטול, אבל הם עזרו לנו עם מלונות אחרים בתאילנד וכאמור גם עם ההעברה משדה התעופה בפוקט למלון בקאו לאק. על המלון JW Marriot Khao Lak Resort & Spa שמענו בקבוצה הרבה פעמים כשחיפשנו המלצות על מלון בקאו לאק, ודרך תאי טורס המחירים היו נמוכים ממה שמצאנו בעצמנו. ממליצה בחום ליצור קשר ולבדוק.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – רחבי המלון

בפוסט הזה אספר לכם על המלון עצמו, מועדון הילדים, האטרקציות וכל המידע שחשוב שתכירו. אנחנו ממש ממש נהננו במלון והיה לנו עצוב לנו לעזוב – וכל זה למרות שירד גשם בכל התקופה שלנו במלון. אני אישית לא אוהבת להשתמש בפילטרים בתמונות שלי ולא עורכת אותן בכלל, חוץ מהבהרה אם באמת חשוך מדי, כך שקחו בחשבון שחלק מהתמונות יהיו פחות ״אידאליות״ בגלל מזג האוויר – אבל זאת היתה החוייה שלנו והיא היתה מצוינת.

קצת על מלון JW Marriott Khao Lak Resort & Spa

 


המלון עצמו עצום והגענו אליו בערב, כך שרק יכולנו לחקור אותו למחרת. למזלנו, יש להם רכבי גולף שיכולים לקחת אתכם ממקום למקום, והם הקפיצו אותנו למסעדה ואז החזירו אותנו לחדר כי לא היה לנו מושג איך למצוא אותו לבד 🤣. המלון עצמו נמצא על חוף הים באזור שקט מאוד ומלא בעצים עם לגונה באורך 2.5 ק״מ שעוברת לאורך כל המלון וכל האגפים. הבן שלי וחברה חדשה מקוריאה לקחו את המתנפחים שלהם ושטו לאורך המלון. בחלק מהמקומות יש גם פינות שהן כמו ג׳קוזי.

במלון יש מספר מסעדות שונות ומומלץ מאוד להזמין מקום בזמנים העמוסים כמו הקיץ. מה שמצחיק הוא שבארוחת הבוקר ניכר שיש המון אנשים במלון – אבל במשך היום לא מרגיש כך בכלל. במעמד הצ׳ק אין מקבלים חוברת על כל פעילויות המלון, כולל לו״ז שבועי, ודף עם כל המסעדות והאירועים המיוחדים. אני ממליצה מאוד לבדוק את לו״ז הפעילויות כבר בהגעה כי לחלק מהן צריך להרשם מראש. עוד על הפעילויות בהמשך הפוסט.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – חוף הים

ישנם אזורים במלון למבוגרים בלבד, גם בחוף שמחולק למבוגרים בלבד ולמשפחות, וגם הבריכות עצמן, כשלרובן אפשר להכנס עם ילדים אבל גם יש כאלו שללא ילדים. באופן אישי, אני מאוד מאוד מעריכה את זה, גם כי לא מקבלים מבטים מאנשים כשהילדים רועשים וגם כי כשהם במועדון הילדים ובהפעלות – גם לנו כיף להיות בבריכה שקטה. 🙂

למלון יש הסעות מחוץ למלון 5 פעמים ביום ואת השעות אפשר לראות בקבלה. העלות היא 100 באט למבוגר ו-50 באט לילד, כך שבמקרה של משפחה כמו שלנו, יותר משתלם לקחת מונית שעולה 300 באט מאשר את הסעת המלון וזה גם קצת יותר כי אין הגבלה של שעות מסוימות.

במרחק של כ-3 דקות הליכה מהמלון יש סופר קטן וחנות נוחות, שם קנינו מתנפחים עבור הבריכה וכפכפים לילדה כי שלה נקרעו. הגענו לשם כמה פעמים, אבל לא היה לנו צורך לרכוש אוכל כי האוכל במלון היה מצוין והיינו שבעים בין הארוחות ובכל מקרה יש כמה מקומות, כמו הדלי, שפתוחים כל הזמן אז אפשר לאכול בכל שעות היום.

בריכות ופעיוליות המים

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – מתקני המים והלגונה

הפעילוית של המים מתחלקות לשני סוגים: אלו שיש כל יום ואלו שיש חלק מהימים. במתחם יש יותר בריכות משאני יכולה לספור ונהר לגונה שעובר בכל המתחם ומחוץ להמון חדרים, כולל זה שהיה לנו. הרחק מבריכות המבוגרים בלבד תוכלו למצוא את הבריכות עם מתקני המים. באחת יש מגלשה רחבה מאוד ששיעשעה את הילדים שלי (וילדים גדולים יותר!) במשך שעות רבות מאוד, ובעוד אחת יש מין כדור ענק שמתפסים עליו עם מזרקות מים ומתגלשים ממנו. רכשנו בחנות הנוחות כמה מתנפחים עבור הילדים והם השתמשו בהם על המגלשה וסתם לשוט בלגונה. ליד חדר הכושר יש מקום שאפשר לנפח את הכל.

בנוסף, יש בריכת גלים קטנה אבל האמת היא שהיא יחסית קלילה ומתאימה לילדים קטנים יותר, זה לא בסגנון שאנחנו מכירים. למרות זאת, היא חמודה וכיפית והיא הכי קרובה לים כך שממש כיף לשבת בה ולהביט בים מהבריכה.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – משחקי מים

כפי שציינתי בתחילת הפוסט, מקבלים בצ׳ק אין חוברת עם כל הפעילויות ולו״ז מפורט לפי שעות, ושם גם מפורטות פעילויות מיוחדות, כמו אגרוף מים (שלא יצא לנו לחוות כי לא היינו במלון ביום הזה) והמתקן שזורקים כדור על עיגול כדי להפיל מישהו בתוך המים, שהילדים שלי עפו עליו במשך שעה. מי לא אוהב להטביע את האחים שלו בחסות המשחק?

ביום הראשון שלנו היה גשום, אבל מכיוון שלא היו ברקים, הילדים שיחקו בכיף שלהם במים (וגם עוד ילדים ומבוגרים). ביום השני השמש יצאה והיתה חזקה ממה שציפינו והילדים ממש נשרפו. החום לא הורגש ברמה שנשרפנו אז מעבר למריחה בחדר, ודאו שאתם לוקחים איתכם את קרם ההגנה ומירחו אותם אחת לשעה. למדו מהטעויות שלנו!

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – פעילויות ערב בחוף הים

בנוסף לבריכות, כמובן שיש גם את חוף הים. כפי שציינתי, החוף מחולק לאזור למבוגרים בלבד ואזור למשפחות, ששוב – אני מאוד אוהבת. ככה לא צריך לדאוג כשהילדים צוהלים משמחה ולכולם טוב. על חוף הים יש את הביץ׳ בר עם כמה מנות אוכל נחמדות שגם מתאימות לילדים. יש מספר ערבים בשבוע עם מופע אש בביץ׳ בר, ויש גם מדורה עם מרשמלו בלילה (כשלא יורד גשם, מה שהיה לנו כמה פעמים). מעבר לכך, יש Banana Boat שעוברת כל יום בין 15 ל-17 בלגונה ואפשר לרכוש מהם קוקוס כדי לשתות מי קוקוס.

מועדון הילדים, הלאונג׳ ופעילויות לילדים

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – מועדון הילדים והלאונג׳

מועדון הילדים מתאים לילדים מגיל 4 עד 12 – הבכורה שלי בת 11 והיא בילתה שם כמות עצומה של שעות, בעיקר בזכות כמה ילדות שהיא התיידדה איתן. יש מספר חדרים במועדון כשרוב המשחקים לילדים קטנים יותר, אבל יש בריכת כדורים ענקית שכל הילדים שלי בילו בה שעות רבות (התאומים בני 9) ויש גם חדר עם כמה פלייסטיישן וטלויזיה. בנוסף, ממש מחוץ למועדון הילדים יש לאונג׳ עם פינג פונג, כדורגל שולחן, 2 שולחנות סנוקר ושולחן הוקי אוויר והכל ללא תוספת תשלום. מחוץ למועדון הילדים יש את מסעדת ה-Deli עם מבחר מצומצם אבל מספק של אוכל. לנו זה היה מספיק כשהם היו גם בבוקר במועדון ורצו לחזור לשם ולא לבריכה. בשאר הימים, עברנו בין מסעדות שונות במתחם וגם אחת מחוץ למלון.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – הלו״ז המשומש היטב שלנו

בחוברת שקיבלנו בצ׳ק אין יש רשימת פעילויות לילדים לכל השבוע. יש שני סוגים של פעילויות, כאלו שלא מוגבלות במספר הילדים שיכולים להגיע אליו ואלו שכן. אלו עם הגבלה רשומים בבירור וצריך להרשם אליהן מראש. מומלץ מאוד להרשם כבר ביום הראשון כשמגיעים כדי לוודא שיהיה מקום לכולם. בנוסף, יש כמה פעילויות בתשלום, בעיקר של יצירה, כמו קישוט של תיק, והתשלום רשום בלו״ז. גם אליהן צריך להרשם מראש. אחת הפעילויות היא הכנת פיצות, מה שגם סוגר את הפינה של ארוחת צהריים של הילדים 🙂 הלו״ז הזה היה בשבוע שאנחנו היינו, אני מתארת לעצמי שהוא משתנה מעת לעת.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – סדנת קסמים

הילדים שלי הלכו להמון פעילויות אבל אין ספק שהטובה ביותר היתה סדנת הקסמים! היא רק חצי שעה אבל חצי שעה כיפית מאוד. הקוסם, הארי, מראה לילדים קסמים ואז מספר להם את הסודות מהאחוריהם ונותן לכל ילד להתנסות. חוץ מקסם אחד, כולם היו קסמים שהילדים יכולים לחזור הביתה ולעשות בעצמם בלי לרכוש ציוד מיוחד. שימו לב שהפעילות, כמו כל הפעילוית, באנגלית, כך שאם הילדים שלכם לא דוברי אנגלית ברמה בינונית לפחות, כדאי שתגיעו איתם כדי לתרגם. מה שכן, הוא מראה את הכל ולא רק מסביר כך שיכול להיות שלא תהיה בעיה גם לילדים שלא דוברי אנגלית. (שלי דוברי אנגלית שפת אם.)

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – סדנאות לילדים

עוד פעילויות כיפיות שעשינו: קישוט קאפקייקס, סדנת שרשראות, הכנת שערות סבתא, סדנאות אומנות, אגרוף תאילנדי לילדים והכנת קרטיבים. שימו לב שחוץ מאגרוף תאילנדי, שהיה בסביבות 45 דקות, רוב הסדנאות הן 15-30 דקות כך שעדיף להשאר עם הילדים אם הם קטנים. אגב, למועדון הילדים צריך להגיע פיזית להוציא את הילדים. גם הגדולה שלנו, שבת 11.5, לא יכלה לעזוב בלי שנגיע לשחרר אותה.

מרכז לכרישי במבוק Bamboo Shark Nursery & Conservation Center

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – Bamboo Shark Nursery

אחד הדברים המיוחדים ביותר במלון הוא המרכז לכרישי במבוק שנמצאים בסכנת הכחדה. במרכז יש סיורים יומיים עם סרט קצר ומצגות אינטראקטיביות ופגישה פנים מול פנים עם ביצי כרישי במבוק והכרישים עצמם מרגע הבקיעה ועד השחרור שלהם בגיל 6 חודשים. זה מאוד מעניין והילדים כמובן רוצים עכשיו כריש במבוק לבית. יש סיורים לילדים וסיורים למבוגרים ומומלץ להרשם מראש כי המקום קטן ומוגבל. קשה לצלם תמונות אז שמחו עלי שהיה מאוד מעניין והילדים דיברו על זה במשך כמה ימים אחר כך. בצורה מצחיקה, בהמשך הטיול הגענו לאקווריום בפוקט והיו שם ביצי כרישי במבוק ובגלל הצורה שהם היו מוארים, יכולנו באחד מהם לראות את ה״עובר״ זז. הילדים ממש התרגשנו וזכרו את המידע שלמדו במריוט.

פעילויות למבוגרים

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – הלו״ז המשומש היטב שלנו למבוגרים

לא רק ילדים נהנים פה! גם למבוגרים יש מגוון עצום של פעילויות ונרשמנו להמון. לצערי, לא נרשמנו ביום שהגענו ויצא שהיו מספר פעילוית שרצינו שכבר היו מלאים כמו טיול של שעה וחצי למפל ויוגה בבוקר. אבל כן הספקנו להגיע להמון: בעלי היה בשיעור תיאלנדית, שנינו עשינו שיעור למתחילים באגרוף תאילנדי, שיעור קיפול מגבות בצורת חיות (בעלי עכשיו מצפה שאעשה לו כל יום קיפולים בבית!), שיעור הכנת פצצות אמבטיה (bath bombs) ועוד.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – פעילויות למבוגרים

לקח לנו קצת זמן להתאפס על עצמנו ולהזמין מקומות – רשום להזמין 24 שעות מראש אבל עובדתית לא היה כבר מקום לחלק מהם יומיים-שלושה לפני אז פשוט תזמינו ביום שאתם מגיעים. אנחנו סימנו את כל מה שרצינו לעשות כדי לוודא שאנחנו לא מפספסים כלום וכשעשינו פעילות יחד – את הילדים שמנו במועדון הילדים 🙂 הם אומנם גדולים, בני 11.5 ו-9, אבל אנחנו לא נשאיר אותם לבד בבריכה ללא השגחה. אגב, בסדנה של האוריגמי היתה אמא מקנדה שהביאה את בת ה-11 שלה ולא היתה בעיה אז הבאתי את שלי לקיפול המגבות. בהחלט לא הייתי מביאה ילדים צעירים יותר כי הרמה גבוהה מדי, אבל גם בלו״ז של הילדים יש קיפול מגבות, פשוט לא היינו באותו היום.

סוגי הלינה במלון

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – החדר והבלאגן שלנו

המלון מחולק ל-7 אגפים וכמה קומות ויש בו מגוון רחב מאוד של חדרים, סוויטות ווילות עם מקום לעד 6 אנשים. אנחנו לקחנו חדר Family Lagoon Pool Access, שהוא חדר עם מיטת קינג עצומה (ונוחה בטירוף!) ושלוש מיטות יחיד. החדר ממש גדול ומפנק עם המון יציאות חשמל ויציאות USB (שחשובות לילדים גדולים יותר כמו שלנו עם טלפונים וטאבלטים!)

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – מבט מהמרפסת שלנו

אבל השוס הכי גדול הוא שהמרפסת נפתחת ישירות לתוך הלאגונה שמקיפה את כל המלון. חלק מהזמן ממש ישבנו על המרפסת כשהילדים שוחים סביבנו, ושאר הזמן הם היו במתקני המים שקרובים גם הם לחדר. יש גם חדרים שלא נגישים ישירות לבריכות ומספר קומות בכל אגף. בנוסף לחדרים, יש 3 וילות מטריפות (ראינו מבחוץ) וגם 4 אגפי סוויטות סופר מפנקות (ממה שראינו בתמונות).

חדר האמבטיה כולל אמבטיה גדולה (שכל הילדים התפנקו בה), מקלחת נפרדת, וגם מרכך שיער, מה שלרוב אין במלונות בתאילנד. כמו כל המלוונת בתאילנד, המלון מספק בקבוקי מים בחדרים וכשהגענו היו 8 בקבוקי מים בחדר. אגב, בכל הבריכות יש כוסות ומים קרים חופשי כך שאין צורך להסתובב עם בקבוקים שבכל מקרה מתחממים בשמש.

אפשרויות האוכל במלון

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – חלק קטן מהאוכל במלון

במתחם יש 11 מסעדות וברים, כולל איטלקי, תאילנדי, יפני, וביץ׳ בר כשהמחירים משתנים ממסעדה למסעדה. אנחנו מאוד אהבנו את האיטלקי, Olive, ואת התאילנדי Ta-Krai. מחוץ למועדון הילדים יש את ה-Deli עם כמה אפשרויות לאוכל שהיה מאוד נוח כשהילדים היו רעבים אבל לא רצו ללכת ממש למסעדה. כשמגיעים למלון, מקבלים דף עם כל המסעדות והתוכניות השבועיות כי יש מסעדות פופ אפ ואירועים מיוחדים (אליהם לא הגענו). בנוסף, יש מופעי אש כמה פעמים בשבוע בביץ׳ בר (אם לא יורד גשם) וקוסם שמסתובב בין המסעדות כמה פעמים בשבוע.

בכל המסעדות יש תפריט לילדים וכמעט בכולם גם ילדים שלא אוהבים אוכל אסייתי יוכלו למצוא מה לאכול. אני מאוד ממליצה לבדוק את התפריטים מראש – במסעדה התאילנדית, שכאמור מאוד אהבנו, אין מנות מערביות כך שאם הילדים שלכם בררנים באוכל, עדיף שתבחרו מסעדה שיותר מתאימה.

ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה עצום ויש בו המון אפשרויות אוכל שונות: לחמים, המון עוגות ומתוקים, כולל מאפינס, פרנצ׳ טוסט, פנקייקס, וופל בלגי, קרפים, ודונאטס. יש גם עמדות של ביצים – כשבצד אחד יש אפשרויות של חזיר ובצד השני כתוב בבירור שלא, כך שתוכלו לבקש חביתה ממחבת שלא נגע בו חזיר. יש המון ירקות, פירות, סלטים, דגני בוקר, מוזלי, יוגורטים וגם אוכל תאילנדי כמו נודלס. בקיצור, לא יוצאים משם רעבים בכלל.

JW Marriot Resort & Spa Khao Lak – סימוני אלרגיות בתפריטים – התפריט במסעדה התאילנדית, יש גם אוכל מערבי במסעדות אחרות

לגבי אלרגיות, יש פה מודעות גבוהה ועל התפריטים יש סימון של מלון עם אלרגנים, וגם מנות שצמחוניות או טבעוניות. ניתן גם לבקש בארוחת הבוקר מנות ללא גלוטן.

דברים נוספים במלון

יש הרבה מקומות נוספים במלון אליהם לא הגענו (חוץ מהבריכות של המבוגרים) אבל חשוב שתדעו שקיימים. יש חדר כושר (שבעלי הגיע אליו), לאונג׳ עסקים (שדווקא עבדתי ממנו פעמיים), ספא עם מלא אפשרויות, מגרשי טניס, מגרשי סקווש, גנים בהם אפשר לעשות סיורים, שיעורי בישול, שיעור מיקסולוגיה, פיקניק על החוף, סיור אופניים (יש אופניים להשכרה), ברביקיו משפחתי פרטי עם שף אישי, שיעורי אמנות בזבל, ושוק בימי ראשון (לא היינו במלון ביום ראשון אבל מהתמונות נראה ממש מעניין).

אטרקציות בקאו לאק למשפחות

אנחנו לא הרגשנו שום צורך לצאת מהמלון, חוץ מאולי ארוחה פה ושם, אבל למי שמחפש מה יש בסביבה, הנה כמה אטרקציות מומלצות בקאו לאק והסביבה.

  • טיול יום ל-Khao Sok – טיול היום המומלץ ביותר על ידי כל מי שהכרתי, אבל לצערי מזג האוויר לא איפשר זאת עבורנו. זהו פארק לאומי שהוא אחד מיערות הגשם העתיקים ביותר בעולם ויש בו את אגם Cheow Lan האהוב. בפארק יש מסלולי טיולים ארוכים וקצרים והוא מומלץ מאוד על ידי חברי הקהילה שלנו
  • ספורט אתגרי בשמורת קאו לאק – אומגה, ראפטינג, טיולי ג׳יפים ועוד
  • ביקור באחד המפלים – יש מספר מפלים יפים בקאו לאק והסביבה. לאחד מהם Chong Fa ניתן להגיע בטיול דרך המלון (למבוגרים בלבד), אבל זה כבר היה מלא כשרצינו להרשם
  • שוק הלילה The Build Market

אנחנו נהננו מאוד מהשהות שלנו במלון. הילדים נהנו במיוחד מפגישת ילדים מכל העולם (במיוחד הבן שלי שיש לו אובססיה עם דגלי העולם ומדינות) וכל יום התחברו עם ילדים חדשים. אני יודעת שזה משהו שכנראה קורה הרבה, אבל איכשהו יצא שבעבר חלק גדול מהילדים היו ישראלים. אבל פה, למרות שהיו הרבה משפחות ישראליות, הילדים התחברו לילדים מדרום קוריאה, ערב הסעודית, דובאי, אנגליה, ניו זילנד, הודו ועוד, וזה נתן להם חוייה מאוד מיוחדת שלא היתה להם קודם.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תגובה אחת

  1. וואו כמה מידע נחוץ! זה אכן עוזר לנו מאוד, ואנחנו בהחלט ניקח את ההמלצה שלך לסגור עם אותה סוכנות נסיעות בתאילנד, כבר יצרנו איתם קשר והם ממש נחמדים, אישתי כבר מתכננת את החופשה שלה בחנוכה ובהחלט נגיע! תודה רבה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים