מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ובפורטוגל היא אחת התגליות הגדולות של השנים האחרונות, הודות לטיסות הישירות לליסבון והחל מ-2023 גם לפורטו. בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים יש מספר לא מבוטל של מסלולים בפורטוגל, שאת חלקן ניתן לקרוא פה באתר שלנו. יש לנו גם מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים אם הכוונה היא לעשות טיול משולב. הנה מלונות, הוסטלים ודירות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים.

מלונות 3 כוכבים בפורטו למשפחות עם ילדים

Selina Porto

Selina Porto – מתוך האתר הרשמי

רשת סלינה היא רשת הוסטלים מצוינת בהמון יעדים בעולם כולל ישראל (היינו בעצמנו בסלינה מנתור פרוד והיה מעולה!) הסלינה בפורטו נמצא במיקום מצוין במרכז העיר ויש בו חדרים פרטיים עם מקום לעד 4 אנשים. הבניין החדש נגיש לעגלות והחדרים גדולים ומרווחים. החסרון היחיד הוא שהמעקה במרפסות נמוך אז צריך לשים עין על ילדים קטנים.

הזמינו בבוקינגCasa Soares

Casa Soares – מתוך האתר הרשמי

אתר של farm stay שנמצא כחצי שעה נסיעה מפורטו עם חדרים לעד 5 אנשים. מקום מושלם לבוא עם ילדים, עם בריכה חיצונית, כבשים, תרנגולות, גינה מקסימה וארוחת בוקר מעולה שכוללת תוצרים מהחווה וגם יחסית זול. בצימר יש מטבח מאובזר במקרר, תנור, קומקום, כיריים ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

Hotel Porto Interface Trindade By Kavia

Hotel Porto Interface Trindade – מתוך האתר הרשמי

מלון פשוט וזול בדירוג טוב מאוד בקרבת תחנת המטרו טרינידד עם מקום לעד 4 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Grande Hotel do Porto

Grande Hotel do Porto – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד במרכז פורטו עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. המלון בנוי בבניין ישן מ-1880 והוא נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מתחנת המטרו São Bento. במלון יש מסעדה בחדר הנשפים שהוסב למסעדה, חדר כושר, וגג פנורמי מעל העיר.

הזמינו בבוקינג

Hotel Spot Family Suites

Hotel Spot Family Suites – מתוך האתר הרשמי

מלון ליד שוק Bolhao עם חדרים לעד 6 אנשים. החדרים מאובזרים במטבחון עם מקרר, קומקום, טוסטר ומיקרו. ארוחת בוקר מצוינת כלולה במחירי כל החדרים ויש במלון גם בר.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בפורטו למשפחות עם ילדים

Hotel Dom Henrique – Downtown

Hotel Dom Henrique – Downtown – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים (ואפשר להוסיף מיטת תינוק) שנמצא כמה דקות הליכה מתחנת המטרו Trindade. בחדרים ההמוזגים יש מיניבר, קומקום וטלויזיה. במלון יש בר עם די ג׳יי בסופ״שים וגם מסעדה.

הזמינו בבוקינג

Oca Flores Hotel Boutique

Oca Flores Hotel Boutique – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיקי וחמוד עם דירות לעד 4 אנשים. הדירות הממוזגות מאובזרות במטבחון עם מקרר, מיקרו ומכונת קפה. ניתן להזמין ארוחת בוקר לחדר ובמלון יש גם בר. מיקום המלון מצוין באמצע העיר והוא נמצא כמה דקות הליכה מתחנת המטרו São bento.

הזמינו בבוקינג

Catalonia Porto

Catalonia Porto – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. בחדרים הממוזגים יש קומקום ובמלון יש בריכה שחייה חיצונית עונתית וחדר כושר. המסעדה של המלון מגישה ארוחת בוקר כל יום בצורת בופה או אה לה קארט. יש הרבה אפשרויות לשופינג ואוכל בסביבת המלון והוא במיקום מצוין במרכז העיר.

הזמינו בבוקינג

Vila Gale Porto – Centro

Vila Gale Porto – Centro – מתוך האתר הרשמי

מלון יפה ומרכזי עם חדרים לעד 4 אנשים שניתן להוסיף להם גם מיטת תינוק וכנראה גם מיטת יחיד. בחדרים הממוזגים יש מיני מקרר והמלון נמצא 300 מטר מתחנת המטרו Campo 24 Agosto. יש מסעדה במלון שמגישה אוכל פורטוגזי ופסטות ויש גם שני ברים שמגישים בין השאר את היין שהמלון מכין מהיקב שלהם. מעבר לכך, יש במלון חדר כושר, סאונה, בריכה פנימית, ג׳קוזי, מסאז׳ים ועוד.

הזמינו בבוקינג

Mercure Porto Centro Santa Catarina

Mercure Porto Centro Santa Catarina – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מושלם במרכז פורטו עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים ועם אפשרות להזמנת מיטת תינוק בנוסף. בחדרים הממוזגים יש מיני מקרר ומכונת קפה. במלון, שעבר שיפוץ לאחרונה, יש מסעדה ובר.

הזמינו בבוקינג

Eurostars das Artes

Eurostars das Artes – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מעולה במרכז העיר עם חדרי משפחה וסוויטות עם מקום לעד 4 אנשים. במלון יש מסעדה ובר ואפשר גם לשכור אופניים.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בפורטו למשפחות עם ילדים

Pestana Palacio do Freixo, Pousada & National Monument

Pestana Palacio do Freixo, Pousada & National Monument – מתוך האתר הרשמי

טירה מהמאה ה18 שמשקיפה לנהר הדורו. המלון נמצא 2 ק״מ ממרכז העיר ויש לו שאטלים חינם. במלון יש בריכה מקורה וחיצונית, חדר כושר, ארוחת בוקר ממש מושקעת, ותחבורה מצויינת. יש מרכז קניות סמוך למלון.

הזמינו בבוקינג

HF Ipanema Park

HF Ipanema Park – מתוך האתר הרשמי

מלון מקסים עם חדרי משפחות לעד 4 אנשים אליהן ניתן להוסיף גם מיטת תינוק. החדרים הממוזגים כוללים מיטת קומותיים, צעצועים לילדים, מיניבר, קומקום ומיקרו. מעבר למסעדה ולבר, יש במלון גם בריכה חיצונית, ספא, וחדר כושר.

הזמינו בבוקינג

Porto Palácio Hotel by The Editory

Porto Palácio Hotel by The Editory – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מצויין עם סוויטות עם מקום לעד 4 אנשים. בחדרים הממוזגים יש מיני מקרר, מכונת קפה, וקומקום, ובמלון יש מסעדות, ספא, חדר כושר, ובריכה פנימית. יש שתי תחנות מטרו במרחק של עד רבע שעה הליכה מהמלון.

הזמינו בבוקינג

דירות בפורטו למשפחות עם ילדים

Casas do Porto – Ribeira Apartments

Casas do Porto – Ribeira Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מפואר עם דירות לעד 6 אנשים ב-3 חדרי שינה שונים. בדירות יש מטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, מדיח, תנורף טוסטר וכיריים ואפשר לקבל כסא אוכל לתינוק. מלון הדירות נמצא 5 דקות הליכה מתחנת São Bento ומקבלים תה, קפה ופירות בהגעה. ניתן להזמין בתשלום נוסף ארוחת בוקר קלה.

הזמינו בבוקינגPorto Cinema Apartments

Porto Cinema Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות במרכז פורטו עם דירות לעד 5 אנשים. בדירות הדופלקס יש שני חדרי שינה וסלון, ומטבח עם מקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, מדיח, כירים וטוסטר.

הזמינו בבוקינג

Architect House

Architect House – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מסעדה ומקום לעד 5 אנשים. הדירות מאובזרות במטבח עם מקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, מדיח, תנור, כיריים וטוסר וניתן לבקש כסא אוכל לילדים.

הזמינו בבוקינג

BessaApartments

BessaApartments – מתוך האתר הרשמי

דירות מרווחות עם מקום לעד 6 אנשים. הדירות הגדולות עם שני חדרי שינה וסלון, ובמטבח יש מקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, כיריים וטוסטר. בנוסף, אפשר לבקש כסא אוכל לילדים. יש גם מדיח וחניה.

הזמינו בבוקינג

Signature Apartments Santa Catarina

Signature Apartments Santa Catarina – מתוך האתר הרשמי

דירה קרובה למרכז עם מקום לעד 4 אנשים וניתן להוסיף מיטת תינוק. בדירה הממוזגת יש מטבח עם מקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, תנור וכיריים, ובדירה יש גם מכונת כביסה. ניתן להזמין ארוחת בוקר קונטיננטלית בתוספת תשלום.

הזמינו בבוקינג

Porto Old Town – Tourism Apartments

Porto Old Town – Tourism Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות במרכז פורטו עם מקום לעד 4 אנשים. במטבחון יש מקרר, מיקרו, קומקום וכיריים ותחנות המטרו Trindade ו-Bolhão נמצאות ממש מחוץ לדירות.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים