מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

עד שהחלו הטיסות הישירות לפורטוגל לפני שנים ספורות בלבד, המדינה, כולל בירתה ליסבון, כמעט ולא עלתה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים. בעיר הפורטוגזית יש המון אטרקציות לילדים בכל הגילאים: מוזיאונים אינטראקטיביים, גן חיות מודרני, אוקיינריום ועוד. בנוסף, רבים מהמלונות המקומיים, גם כאלה שאינם מיועדים לילדים כשלעצמם, יצאו מגדרם כדי לוודא שמשפחות עם ילדים ייהנו משהייה נוחה. בליסבון אין מחסור במלונות בכל דירוג אפשרי, בנוסף לדירות ומלוני דירות למי שמחפש את הנוחות של מטבח ודירה. טיפ מאיתנו: בדקו את רובע Baixa או מקומות לינה הממוקמים ליד Avenida da Liberdade כדי להמנע מהרעש וחיי הלילה שנמצאים ב-Bairro Alto או Cais de Sodre. באזורים אלו יש גם פחות גבעות, מה שמקל על ההתניידות עם עגלה. לפני שנדבר על מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים, הנה קצת מידע על העיר עצמה. שימו לב שיש לנו גם רשימת מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים.

תוכן עניינים

הגעה לליסבון ותחבורה ציבורית

שתי החברות שטסות לליסבון הן אלעל וטאפ אייר פורטוגל ויש 15 טיסות ישירות שבועיות לליסבון שיוצאות מתל אביב. בליסבון עצמה אין צורךלהשכיר רכב כי נהיגה בליסבון עלולה להיות מבלבלת, לנהגים מקומיים יש “חוקים משלהם”, וחניה היא סיוט. מומלץ לנסוע במטרו או במונית. יש גם חשמליות צבעוניות שחוצות את העיר לאורך היום. כשתרצו לצאת מהעיר, תוכלו לשכור רכב, כמובן.

כמו ברוב הערים הגדולות, ניתן לרכוש כרטיס חופשי יומי ל-24, 48 או 72 שעות. מעבר לנסיעות חופשיות לכל התקופה, הכרטיס גם מקנה הנחות וכניסות חינם ל-39 אטרצקיות ומוזיאונים. כמו תמיד, אנחנו ממליצים לבדוק מה אתם מתכננים לראות ולבדוק אם הכרטיס משתלם לכם. למי שמעדיף, יש סיורי אוטובוסים Hop On Hop Off שלוקח אתכם לכל האטרקציות המרכזיות בעיר ויש לכם שימוש חופשי באוטובוס עם הגג הפתוח לאורך כל התקופה לה רכשתם כרטיס. יש שלושה סוגים של כרטיסים: אלו שמגיעים רק לאוטובוס עצמו (שלמען ההגינות, מדורגים נמוך מאוד כשזה המדורג הגבוה ביותר), כרטיס לאוטובוס שמשולב עם סיור בטארם וסיור בסירה, וכרטיס לאוטובוס שמשולב עם כניסה לאושינריום.

אטרקציות לילדים בליסבון

ליסבון, כמובן, מלאה באטרקציות תרבותיות רבות. הנה רשימה חלקית ראשונית:

מלונות 3 כוכבים בליסבון למשפחות עם ילדים

Holiday Inn Express Lisbon Airport

Holiday Inn Express Lisbon Airport – מתוך האתר הרשמי

ממוקם סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של ליסבון, מלון זה מציע יותר מסתם מקום לנוח בו לאחר טיסה ארוכה. במלון יש חדרים עם מיטה זוגית וספה נפתחת, ויש גם חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. ילדים מתחת לגיל 12 שוהים בחינם. בחדרים יש מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, וטלוויזיות. עריסות זמינות על פי בקשה. בופה ארוחת בוקר כלול במחיר. זה פתרון מצוין למי שמגיע מאוחר בלילה או, לחילופין, לא מתכוון להשאר בליסבון אלא להמשיך הלאה ואולי לסיים טיול ארוך יותר בעיר הבירה בדרך חזרה.

הזמינו בבוקינג

ibis Styles Lisboa Centro Liberdade NE

מלון זול שממוקם ממש ליד שדרת ליברדאדה. המלון ממוזג, מציע אינטרנט אלחוטי חינם וארוחות בוקר חינם, ויש לו בר. הסוויטות יכולות להכיל עד 4 אנשים ויש גם חדרים עם דלתות מתחברות. מלון פשוט המאפשר לכם לישון בנוחות במחיר נמוך.

הזמינו בבוקינג

Rossio Garden Hotel

Rossio Garden Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז ההיסטורי של ליסבון עם בופה ארוחת בוקר טעים עם פירות טריים, יוגורטים טבעיים, דגנים, ביצים מקושקשות, נקניק, בייקון, שעועית, קרואסונים ועוד. חדרים אטומים לרעש עשויים להיות קטנים (יכולים להכיל 2-3 אנשים כל אחד, אבל יש גם חדרים מתחברים). יש בחדרים אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, טלוויזיות, ומכונות קפה/תה. חנייה תת קרקעית זמינה במחיר מוזל, וניתן לארגן הסעות מ/אל נמל התעופה.

הזמינו בבוקינג

My Story Hotel Rossio

Story Hotel Rossio – מתוך האתר הרשמי

מלון השוכן בבניין בן 250 שנים ביקום מצוין וקרוב מאוד למטרו. במלון יש חדרים לעד 4 אנשים והוא ממוזג עם אינטרנט אלחוטי. חדרי המשפחה מחולקים לשני חדרי שינה כך שלהורים יש פרטיות והילדים בחדר נפרד. ארוחת הבוקר טובה ויש בסביבת המלון מספר מסעדות.

הזמינו בבוקינג

The Felix 10

The Felix 10 – מתוך האתר הרשמי

בית הארחה בוטיקי עם חדרי משפחה ממוזגים לעד 4 אנשים. הפליקס נמצא במרחק 2 ק״מ בלבד ממרכז העיר, ארוחת הבוקר מצוינת וכולם ממש מתלהבים מהגג שלהם עם תצפית יפה על העיר. שימו לב שאין הפרדה מוחלטת בין חדר השינה לסלון עם הספה הנפתחת.

הזמינו בבוקינג

Casa do Bairro by Shiadu

-Casa do Bairro by Shiadu – מתוך האתר הרשמי

בית הארחה משפחתי במיקום מצויין עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. החדרים הממוזגים ויש בהן מכונת קפה ואינטרנט. ארוחת הבוקר מצוינת ואורחים ציינו שירות מעולה במיוחד.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בליסבון למשפחות עם ילדים

Radisson Blu Lisbon

Radisson Blu Hotel Lisbon – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם ברובע קמפו גראנדה, במרחק של 15 דקות הליכה ממרכז העיר. המלון כולל חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 6 אנשים. בחדרים יש אינטרנט אלחוטי חינם ומכונות קפה/תה ואפשר להזמין עריסה. בנוסף, יש במלון מרכז כושר, מסלולי ריצה, מסעדה (פתוחה לכל הארוחות, כולל בופה ארוחת הבוקר הכוללת מנות טבעוניות), ובר.

הזמינו בבוקינג

Lisbon Marriot Hotel

Lisbon Marriott Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת מריוט העולמית עם חדרי משפחה עם דלת מקשרת שיכולים להכיל עד 6 אנשים. בכל החדרים יש אינטרנט אלחוטי ומרפסות. מסעדת המלון, Citrus Restaurant Grill, מגישה ארוחות פורטוגזיות טעימות ואותנטיות. במלון יש גם בריכה, חצר, מרפסת חיצונית, מרכז כושר, מכולת ושירות חניה בתשלום. לחלופין, יש חניה ציבורית במרחק הליכה לא רחוק מדי משם.

הזמינו בבוקינג

Tivoli Oriente Hotel

Tivoli Oriente Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון מודרני ששופץ לאחרונה עם אפשרויות האוכל יוצאות דופן ומגוונות, כל היום, כולל בופה ארוחת הבוקר, פינת האוכל במרפסת, ומסעדת Guilty החדשה. במון יש גם מרכז כושר, בריכת שחייה מקורה ומחוממת וג’קוזי. חדרי משפחה יכולים להכיל 4 אנשים, וסוויטות משפחתיות יכולות להכיל עד 6 אנשים. החדרים ממוזגים, וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיות ומכונות נספרסו.

הזמינו בבוקינג

Jupiter Lisboa Hotel

Jupiter Lisboa Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מרכזי המציע חדרים מרווחים ונוחים, כולל חדרים מחוברים שיכולים להכיל עד 6 אנשים. במלון יש מסעדה, בר ומזנון א-לה-קארט הפתוח עד 22:00, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, חניה בתשלום, ציוד לתינוקות, ושירותי בייביסיטר (בתשלום נוסף). בנוסף, יש בריכת גג, חדר כושר, ספא עם בריכה מקורה, ג’קוזי, סאונה וחדר אדים (הכניסה מוגבלת לילדים מגיל 3+, ורק עם מבוגר שמשלם תוספת עבור גישה).

הזמינו בבוקינג

NH Collection Lisboa Liberdade

NH Collection Lisboa Liberdade – מתוך האתר הרשמי

עם בריכת גג שמשקיפה על נופים יוצאי דופן של ליסבון, המלון ממוקם בשדרת ליברדאדה ויש בו גם חדר כושר. במלון יש חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות של עד 6 אנשים. החדרים ממוזגים, כוללים אינטרנט אלחוטי חינם ויכולים לכלול עריסות. אפשר לאכול בחדרים באחת ממסעדות המלון, ויש אפילו ארוחת בוקר לילדים! למלון יש חניה בתשלום באתר, אבל יש גם חניה בתשלום בקרבת מקום, אם החניון מלא.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בליסבון למשפחות עם ילדים

Martinhal Lisbon Chiado

Martinhal Lisbon Chiado – מתוך האתר הרשמי

אחד המלונות הידידותיים ביותר למשפחות בליסבון. המלון עוצב במחשבה על הילדים, ומציע מועדון ילדים לילדים מגיל 6 חודשים ועד לבני נוער ויש פעילות כל היום, אפילו בלילה! המועדון מחולק לקבוצות גיל, עם פעילויות יצירה ופעילות מותאמת גיל. יש אפילו מועדון פיג’מות לקטנטנים! ילדים גדולים יותר יכולים ליהנות מסדנאות לבניית דינוזאורים או מסוקים. יש גם קונסיירז’ לתינוקות שיעזור להתארגן עם כל הציוד שצריך לתינוק. הדירות כוללות מטבח מאובזר, מכונת כביסה, מייבש ועריסות (על פי בקשה). דירות שני חדרי שינה יכולות להכיל עד 6 אנשים, בתוספת עריסה. יש אוכל מותאם למשפחות בבר המלון לאורך כל היום.

הזמינו בבוקינג

Four Seasons Hotel Ritz Lisbon

Four Seasons Hotel Ritz Lisbon – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים היסטורי בלב ליסבון בו יש מסעדה עם כוכבי מישלן (רק אחת מארבע מסעדות וטרקלינים במלון), ספא, מרכז כושר, בריכות רבות, ומסלול ריצה על הגג. משפחות מקבלות חבילות קבלת פנים ויש מועדון ילדים, בראנץ’ לילדים בסוף השבוע, מוצרי טיפוח לילדים, חיתולים ומוצצים, שירותי בייביסיטר ושימוש במחממי בקבוקים ועגלות. רוב החדרים והסוויטות יכולים להכיל עד 4 אנשים, אבל יש גם חדרים מתחברים. בכל החדרים יש אינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר. ילדים מתחת לגיל 18 שוהים בחדר הוריהם בחינם.

הזמינו בבוקינג

Olissippo Lapa Palace

Olissippo Lapa Palace – מתוך האתר הרשמי

מלון שבאמת נראה ומרגיש כמו ארמון, כאשר כל סוויטה מעוצבת בסגנון אחר. כל החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר והחדרים מעוצבים ממש כמו חדרים במלון. רוב החדרים (הענקיים) הם לעד 3 אנשים אבל יש חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. במלון יש ספא ומרכז בריאות, בריכות שחייה מקורות וחיצוניות, חדר כושר, שירות חניה והשכרת רכב, גן שעושעים לילדים, בייביסיטר (על פי בקשה), ועוד. במלון יש גם 3 מסעדות וברים. יש חנייה מתחם במלון.

הזמינו בבוקינג

Penha Longa Resort

Penha Longa Resort – מתוך האתר הרשמי

אתר נופש הממוקם בתוך פארק סינטרה-קסקאיס קצת מחוץ לליסבון. ההורים יכולים לשחק גולף וללכת לספא בזמן שהילדים במועדון הילדים Ritz, המציע פעילויות מהנות וחינוכיות לילדים בכל הגילאים. במקום מגרש משחקים עם טרמפולינות, מגלשות, מיני גולף ועוד, חדר משחקים, מגרש ספורט, מגוון שיעורים (כגול שחייה ובישול) ומפגשי ספא לנוער, לבני 16 ומעלה. בנוסף, יש מגוון של מתנות המתאימות לגיל הילדים, וניתן לשכור אופני הרים לטיולים משפחתיים. משפחות יכולות לבחור מתוך מבחר חדרים וסוויטות מתחברות, ולבקש עריסות נוספות או מיטות מתקפלות.  באתר הנופש יש מספר מסעדות בעלות כוכבי מישלן שכוללים תפריטי ילדים.

הזמינו בבוקינג

דירות ומלוני דירות בליסבון למשפחות עם ילדים

Lisboa Intendente

Lisboa Intendente – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות לעד 8 אנשים המחולקות לשלושה חדרי שינה נפרדים, כך שהם מתאימים למשפחות גדולות וגם לטיולים רב-דוריים. בחלק מהדירות יש מרפסת. הדירות ממוזגות ויש להן מטבח מאובזר עם מקרר, מדיח, מיקרו, כיריים, טוסטר, תנור קומקום ומכונת קפה. יש בדירות גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Lisbon Luxury Flat

Lisbon Luxury Flat – מתוך האתר הרשמי

דירה ממוזגת  עם מקום לעד 6 אנשים. לדירה יש מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, תנור ומדיח, ויש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Happily Ever Lisbon

Happily Ever Lisbon – מתוך האתר הרשמי

דירה עם 2 חדרי שינה ומקום לעד 6 אנשים. הדירה ממוזגת ומחוממת, ומגיעה עם אינטרנט, מרפסת וגינה. בדירה יש מכונת כביסה ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים טטוסטר. ניתן לבקש מיטת תינוק.

הזמינו בבוקינג

Almaria – Da Corte Apartments | Chiado

Almaria – Da Corte Apartments | Chiado – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 5 אנשים. הדירות ממוזגות ומגיעות עם מטבח מאובזר במקרר, כיריים, מכונת קפה, טוסטר, מיקרו, קומקום מדיח ותנור, ויש בדירות מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

Madalena City Center

Madalena City Center – מתוך האתר הרשמי

דירה במרכז העיר עם מקום לעד 7 אנשים. הדירה מגיעה עם מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, מדיח ותנור ואפשר לבקש כסא אוכל לתינוק. יש בדירה מכונת כביסה, אינטרנט אלחוטי ומזגן.

הזמינו בבוקינג

Lisbon Serviced Apartments – Baixa

Lisbon Serviced Apartments – Baixa – מתוך האתר הרשמי

דירות מודרניות וממוזגות שנמצאות רק שתי דקות מתחנת המטרו המקומית, אך עם זאת ממוקמות באזור שקט יחסית של ליסבון. כל דירה נגישה באמצעות מעלית, מרווחת ומאובזרת במטבח מלא במכשירי חשמל, סלון, מוצרי טיפוח, מצעים, טלוויזיה, מכונת כביסה, פינת ייבוש ואינטרנט אלחוטי חינם. יש שירותי ניקיון יומיים. דירות עם שלושה חדרי שינה יכולות להכיל עד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Casas da Baixa – Jules & Madeleine

Casas da Baixa – Jules & Madeleine – מתוך האתר הרשמי

דירות בשירות עצמי שממוקמות במרכז העיר ליסבון. כל היחידות נגישות באמצעות מעלית, ומאובזרות באינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ומטבחים עם מקרר, מיקרו, תנור ומכונת קפה. ארוחות בוקר קונטיננטליות מוגשות מדי יום. אין חניה במקום. דירות 2 חדרי שינה יכולות להכיל עד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Otília Apartamentos

Otília Apartamentos – מתוך האתר הרשמי

מתחם דירות שנמצא בתוך בניין משוחזר על ידי משפחה מקומית עם דירות שיכולות להכיל עד 6 אנשים וכוללות מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, מדיח ותנור. בדירות יש מיזוג אוויר, טלוויזיות, אינטרנט אלחוטי חינם ואפשר לבקש כסא אוכל לתינוק. יש שירות משק בית יומי, ומצעים ומגבות מוחלפים כל 3 ימים. יש בסביבת הדירות מספר מסעדות.

הזמינו בבוקינג

Bright and spacious three bedroom apt in the heart of Lisbon

Bright and spacious three bedroom apt in the heart of Lisbon – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות 3 חדרי שינה שיכולות להכיל עד 8 אנשים, כך שזה גם מתאים לטיול רב דורי או אפילו לשתי משפחות קטנות.  המטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, כיריים, טוסטר, תנור, מיקרו וקומקום, וניתן לבקש כסא אוכל לתינוק. בדירות יש מכונת כביסה ומייבש ויש הרבה מסעדות וחנויות קרובות. שימו לב שאין בבניין מעלית כך שהדירות פחות מתאימות למי שצריך נגישות.

הזמינו בבוקינג

Altis Suites Apartamentos Turísticos

Altis Suites Apartamentos Turísticos – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם קבלה הפועלת 24 שעות ביממה. שהמלון אלטיס גרנד הסמוך מציע 2 מסעדות ו-3 אזורי בר נפרדים. דירות יכולות בדרך כלל להכיל עד 4 אנשים, בתוספת עריסה. כל הדירות ממוזגות, כוללות אינטרנט אלחוטי ויש בהן מטבחון עם מקרר ומיקרו. יש שירות משק בית כל יום. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בדירות.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים