מלונות מומלצים בצ׳אנג מאי למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אנחנו ממש ממש אוהבים את צ׳אנג מאי. העיר מקסימה, יש בה שווקים מהממים, היא שוקקת חיים, וניתן לצאת ממנה להמון טיולי טבע מקסימים. עבור אלו מכם שמגיעים לתאילנד, הנה רשימת מלונות מומלצים בצ׳אנג מאי למשפחות עם ילדים.

Villa San Pee Seua

Villa San Pee Seua – מתוך האתר הרשמי

ריזורט מטריף על גדות נהר פינג, בסן פי יש חדרי משפחה לעד 6 אנשים. הדירה המשפחתית כוללת 2 קומות עם שלושה חדרי שינה, ארבעה חדרי שירותים ופונים לנהר.יש בהם משחקים לילדים, מזגן, ומייבש כביסה, ומטבח מאובזר במקרר, מיקרו וקומקום. במלון יש בריכה חיצונית עם אזור לילדים וסיורים מותאמים אישית, ארוחת הבוקר מוגשת בגנים המעוצבים ויש שירות הסעות בחינם לתוך העיר. מהריזורט אפשר לקחת שיט קצר בסירה לגשר נוואראט, שנמצא במרחק של 5 דקות הליכה מבזאר הלילה המפורסם. יש במלון קאייקים שאפשר לקחת ללא תוספת תשלום וחגורות הצלה, ויש גם אופניים שאפשר לקחת בחינם, אבל אין אופניים ילדים אז זה בעיקרון לבני נוער ומעלה.

הזמינו בבוקינג

SugarCane Chiang Mai

SugarCane Chiang Mai – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז העיר, במרחק קילומטר משוק הלילה, עם חדרים לעד 5 אנשים (בוחרים חדר ל-4 ומוסיפים מיטה). במלון הממוזג יש חניה חינם ובחדר המשפחה יש מרפסת, מקרר וקומקום. ניתן גם להזמין חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר.

הזמינו בבוקינג

Any Day House Chiang mai

Any Day House Chiang mai – מתוך האתר הרשמי

וילות משפחתיות עם מקום לעד 9 אנשים במיקום מצוין ליד מספר מרכזי קניות. בוילות הממוזגות יש חנייה חינם, מכונת כביסה ומייבש, ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, וקומקום. בוילות הגדולות יש גם בריכה פרטית.

הזמינו בבוקינג

Na BaanYa Chiang Mai

Na BaanYa Chiang Mai – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים לעד 5 אנשים עם חניה חינם, אופניים להשאלה בחינם (כנראה שאין לילדים), ומזגן. החדרים מאובזרים במקרר, מכונת קפה וקומקום וארוחת בוקר כלולה במחיר. למלון יש דירוג גבוה, והוא זול מאוד ולא מפונפן, אז הוא מתאים במיוחד למי שמחפש לינה זולה ונקייה ופחות את הפינוק של ריזורט.

הזמינו בבוקינג

Horizon Village & Resort

Horizon Village & Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון ארבעה כוכבים עם המון אטרקציות לילדים, כולל 4 בריכות, כשבאחת יש מגלשה, פינת ליטוף, המון גני שעשועים, וכניסה לגן הבוטני. במלון יש שתי מסעדות ובית קפה. יש חדרים מתחברים עם מקום לעד 5 אנשים ובחדרים יש מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Nidhra Lanna Hotel

Nidhra Lanna Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז צאינג מאי עם חדרים לעד 5 אנשים. בחדרים יש מייבש כביסה, מקרר, קומקום, ומכונת קפה, והוא נמצא קילומטר בלבד משוק הלילה.

הזמינו בבוקינג

Sleep Mai Thapae Chiang Mai Old City Lifestyle Hotel

Sleep Mai Thapae Chiang Mai Old City Lifestyle Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון לא יקר שנמצא פחות מקילומטר מהבאזר הלילה ויש בו חדרים לעד 5 אנשים (מזמינים חדר ל-4 ומוסיפים מיטה). במלון יש בריכה, חדר כושר וחנייה חינם, ובחדרים יש מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Nuan Boutique Hotel

Nuan Boutique Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים לעד 5 אנשים. בחדרים יש מקרר, קומקום, ומייבש כביסה ובמלון יש בריכה חיצונית. ארוחת הבוקר בצורת בופה כלולה במחיר והיא כוללת אוכל מערבי.

הזמינו בבוקינג

 

 

The Opium Chiang Mai

The Opium Chiang Mai – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום טוב עם דירות לעד 6 אנשים. במתחם יש בריכה וארוחת בוקר זולה מאוד (או כלולה), וגם חניה חינם וחדר כושר. דירת המשפחה כוללת שני חדרי שינה מטבח מאובזר במקרר, קומקום, מיקרו וכיריים.

הזמינו בבוקינג

 

Le Naview @Prasingh

Le Naview @Prasingh – מתוך האתר הרשמי

מלון זול מאוד במיקום מצויין עם חדרים לעד 5 אנשים (בוחרים חדר לארבעה ומוסיפים מיטה). בחדרים הממוזגים יש מקרר וקומקום ובמלון יש בריכה חיצונית. המלון ממוקם חצי קילומטר ממרכז העיר ויש בו חנייה חינם. יש גם שאטל חינם לשדה התעופה.

הזמינו בבוקינג

 

 

8th House @ center of Chiangmai old town

8th House @ center of Chiangmai old town – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות במרכז העיר עם מקום לעד 8 אנשים. הדירות הגדולות ביותר בעלות 3 חדרי שינה ויש בהן 2 חדרי אמבטיה ומטבח מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום, כיריים, וטוסטר. בדירה יש גם מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים