מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

במדריד יש מגוון רחב של אטרקציות המתאימות למשפחות, כולל מוזיאונים, פארקי שעשועים, גני חיות, מרחבים ירוקים, אירועים ואטרקציות נוספות. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות במדריד למשפחות עם ילדים. אספנו עבורכם בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים רשימת מלונות מומלצים למשפחות עם ילים, כולל דירות מותאמות למשפחות.

תוכן עניינים

תחבורה ציבורית במדריד

אפשר להתנייד במהירות בעיר באמצעות תחבורה ציבורית. מערכת התחבורה הציבורית של מדריד יעילה ביותר. ניתן להשתמש ב-“Tourist Travel Pass” כדי לקבל גישה בלתי מוגבלת לכל התחבורה הציבורית עם כרטיס שתקף ל-1 עד 7 ימים ולבחור באיזה משני אזורים (A – מרכז העיר ו-T – האזורים הסובבים את המרכז). המחירים נעים בין 8.40 אירו ליום אחד באזור A ל-70.80 אירו ל-7 ימים באזור T. כמו תמיד, אנחנו ממליצים לחשוב פחות או יותר מה כמות הנסיעות שאתם צפויים לעשות כדי לראות אם משתלם לרכוש אתה כרטיס.

מדריד היא גם עיר נוחה להליכה, אבל לא לגמרי ידידותית לעגלות. מומלץ להביא מנשא אם אתם עם קטנטנים, לחלק מהרחובות המרוצפים יותר.

דירות מומלצות במדריד למשפחות

SmartRental Collection Gran Vía Capital

SmartRental Collection Gran Vía Capital – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מודרני שממוקם ממש ברחוב גראן ויה, ליד פלאזה דה קאלאו. הדירות כוללות מטבחים מאובזרים במקרר, מכונת קפה, מיקרו, טוסטר, מדיח, כיריים ותנור. הדירות מרווחות וממוזגות ואלו עם 2 חדרי שינה יכולות להכיל עד 6 אנשים. יש גם מסעדה על מרפסת הגג ובר סקיי שמשלב גסטרונומיה, ג’אז ונופים מדהימים. ניתן להזמין דירות עם ארוחות בוקר בסגנון בופה ויש בדירות מכונת כביסה. בונוס: יש גם בריכה מקסימה במלון, כל שתוכלו לשלב טיולים בעיר עם קצת בטן גב.

הזמינו בבוקינג

SmartRental Atocha

SmartRental Atocha – מתוך האתר הרשמי

יש דירות של 1, 2 ו-3 חדרי שינה ודופלקסים בלב לאס לטרס, במרחק הליכה קצר מתחנת אטוצ’ה, מוזיאון פראדו, מסעדות ואטרקציות נוספות. כל הדירות כוללות מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, חימום, אינטרנט אלחוטי וספת מיטה. יש גם מתנת קבלת פנים של מיני מוצרי היגיינה.

הזמינו בבוקינג

60 Balconies Art

60 Balconies Art – מתוך האתר הרשמי

דירה חמודה ליד פלאזה דל אמפרדור קרלוס החמיש. בדירת שני החדרים יש מקום לעד 5 אנשים ויש בה אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. המטבח מאובזר במלואו וכולל מכונת קפה, ושירות קבלה וניקיון יומי כלולים. ניתן לבקש כסא אוכל לתינוק, ויש בדירות מכונת כביסה, מזגן וחימום.

הזמינו בבוקינג

Apartamentos Madrid Huertas

Apartamentos Huertas – מתוך האתר הרשמי

דירות בבניין משוחזר מהמאה ה-18 ממש ליד פלאזה סנטה אנה שכוללות מזגן, אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר, כיריים ומיקרו. מלון הדירות נמתא באזור מלא בחנויות, ברים ומסעדות, ונמצא במרחק של 5 דקות הליכה מפוארטה דל סול ומכיכר פלאזה מאיור. הדירות יכולות להכיל עד 6 אנשים וכוללות גם מכונת כביסה ומייבש כביסה.

הזמינו בבוקינג

Mola Suites

Mola Suites – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות לעד 12 אנשים (זאת לא טעות!). הדירות ממוקמות במרחק של 200 מטרים מפלאזה מאיור ו-300 מטרים מפוארטה דל סול, ומציע דירות ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבחונים מצוידים במיקרו, טוסטר, מקרר וומדיח. יש בדירות מכונת כביסה והדירות הגדולות ביותר כוללות 4 חדרי שינה וסלון. באזור מסביב יש הרבה חנויות, מסעדות וברים.

הזמינו בבוקינג

Sonder Santa Ana

Sonder Santa Ana – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות הממוקם ליד פוארטה דל סול, מוזיאון תיסן-בורנמיסה וגראן ויה, וכולל אינטרנט אלחוטי חינם. דירות 3 חדרי השינה יכולות להכיל עד 5 אנשים והן ממוזגות וכוללות מטבח מאובזר עם פינת אוכל, מיקרוגל, מקרר, כיריים, קומקום ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

מלונות מומלצים במדריד למשפחות

Porcel Ganivet

Porcel Ganivet – מתוך האתר הרשמי

חדרים מרווחים שיכולים להכיל עד 4 אנשים עם מיזוג אוויר, חימום, טלוויזיה, אינטרנט אלחוט, בופה ארוחת בוקר עצום, מרפסת גג עם ג’קוזי, מזנון חטיפים וטרקלין טלוויזיה ומשחקים. זהו מלון שלושה כוכבים והמחירים בהתאם.

הזמינו בבוקינג

Ibis Styles Madrid City Las Ventas

Ibis Styles Madrid City Las Ventas – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת איביס האהובה – והלא יקרה עם חדרים ממוזגים שיכולים להכיל עד 4 אנשים. במלון יש מסעדה, בריכת שחיה חיצונית, מרכז כושר ובר. חדרי המשפחה מחולקים חלקית לחדר שינה וסלון ומגיעים עם אינטרנט אלחוטי חינם.

הזמינו בבוקינג

Hotel Mirador Puerta del Sol

Hotel Mirador Puerta del Sol – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם במרחק של 20 מטרים מכיכר פוארטה דל סול המפורסמת ומציע חדרים ממוזגים עם מקום לעד 5 אנשים. הוא ממוקם במדרחוב, במרחק של 3 דקות הליכה מהגראן ויה המפורסם. החדרים ממוזגים ומחוממים ועם אינטרנט אלחוטי חינם. יש מגוון רחב של מסעדות בבניין הסמוך, וגם חנויות ובוטיקים רבים.

הזמינו בבוקינג

Hotel Madrid Atocha

Hotel Madrid Atocha – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם בבאריו דה לאס לטראס, במרחק של 10 דקות הליכה מפוארטה דל סול, פלאזה מאיור ופלאזה סנטה אנה. חדרי המשפחה ממוזגים ומחוממים עם מיטה זוגית ומיטת קומותיים. המלון נמצא ממש ליד תחנת מטרו, ובמרחק של 7 דקות הליכה מפארק רטירו ומהפראדו. בחלק מהחדרים יש ציוד כושר. במלון יש מסעדה המגישה בופה לארוחת הבוקר ובר שמגיש קוקטיילים וטאפאס.

הזמינו בבוקינג

Petit Palace Savoy Alfonso XII

Petit Palace Savoy Alfonso XII – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק בדירוג 4 כוכבים שנמצא ממש ליד פארק רטירויש זמני צ’ק-אין וצ’ק-אאוט גמישים בימי ראשון ושני, והמלון מציע למשפחות חדרי משפחה הכוללים מיטות קומותיים, וניתן להוסיף מיטת תינוקת ללא תוספת תשלום. ארוחת הבוקר בריאה וקלאסית ותוכלו להשתמש באופניים ובקורקינטים החשמליים של המלון בחינם. ילדים מקבלים חבילת קבלת פנים כשאתם מגיעים, וניתן לספק עגלות על פי בקשה.

הזמינו בבוקינג

Petit Palace Lealtad Plaza

Petit Palace Lealtad Plaza – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם בין פסאו דה פראדו ופארק רטירו שמציע מגוון חדרים, סוויטות ודירות עם מקום לעד 8 אנשים. אם תרצו לחסוך כסף על אכילה בחוץ, תוכלו לבחור דירה עם מטבח מאובזר. כל החדרים ממוזגים (ומחוממים), ואפשר לבקש צ’ק-אאוט מאוחר. בופה ארוחת בוקר בריא מוגש מדי יום, הכולל תוצרת מקומית. אופניים ועגלות זמינים בחינם.

הזמינו בבוקינג

Petit Palace Plaza Mayor

Petit Palace Plaza Mayor – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק מול פלאזה מאיור עם מבחר עצום של שירותים בחינם, כגון Wi-Fi, מודם נייד, מתנות לילדים, עריסות ואופניים, מוצרי טואלטיקה, ואפילו אביזרים עבור חיות מחמד. יש בופה ארוחת בוקר ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. חדרי משפחה יכולים להכיל עד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Petit Palace Posada del Peine

Petit Palace Posada del Peine – מתוך האתר הרשמי

מלון נוסף של Petit Palace (כן, הם באמת מעולים!), הפעם ממוקם ב-Calle Postas, במרכז מדריד, בין פוארטה דל סול לפאלאסיו ריאל. במלון יש חדרים גדולים במיוחד; בחדר Sextuple יש שתי מיטות יחיד, שתי ספות מיטה ומיטת קומותיים אחת עם מקום לעד 6 אנשים. במלון יש בופה ארוחת בוקר,השכרת אופניים ועריסות וצ’ק-אאוט מאוחר, על פי בקשה מראש.

הזמינו בבוקינג

 

Hyatt Regency Hesperia Madrid

Hyatt Regency Hesperia Madrid – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם באחד האזורים היוקרתיים ביותר של מדריד ומשדר יוקרה, החל מחדרים ושירותים ועד למסעדה בעלת 2 כוכבי מישלן. סוויטות משפחתיות יכולות להכיל עד 4 אנשים. מומלץ לברר לגבי חדרים עם דלתות מתחברות, אם יש לך משפחה גדולה יותר. השירותים כוללים חדר כושר על הגג, ארוחת בוקר, שירותי כביסה, עיסויים, שירותי בייביסיטר (בתשלום נוסף), שירותי קונסיירז’, השכרת אופניים ועוד.

הזמינו בבוקינג

Hotel Liabeny

Hotel Liabeny – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא במיקום מרכזי ליד פוארטה דל סול וגראן ויה והוא נהדר למשפחות. חדרי משפחה זוגיים יכולים להכיל עד 5 אנשים, ויש גם חדרים עם דלתות מתחברות. החדרים ממוזגים ומחוממים ויש חדר כושר עם סאונה ומסעדה במלון.

הזמינו בבוקינג

Catalonia Atocha

Catalonia Atocha – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים הממוקם ליד פסאו דל פראדו ותחנת הרכבת אטוצ’ה. חדרי משפחה הממוזגים והמחוממים יכולים להכיל עד 4 אנשים עם מיטות קומותיים שיוצאות מתוך ארון בסגנון מיטת מרפי. יש בופה ארוחת בוקר במלון, יש אפילו מרפסת עם ג’קוזי.

הזמינו בבוקינג

Vincci the Mint

Vincci The Mint – מתוך האתר הרשמי

אמנם למלון זה אין חדרים ענקיים – רק 3 יכולים לישון בחדרים הגדולים ביותר שלהם (או 4 בחדרים מתחברים) – השירותים מעולים: שירות חדרים, אינטרנט אלחוטי חינם, גורמה א-לה-קארט מיוחד ארוחות בוקר, משאית אוכל על הגג, מסעדה ומערכת קבלה המובנית בבר, כך שתוכלו ללגום קפה או כוס יין בזמן שאתם ממלאים טפסים. ניתן לספק עריסות על פי בקשה.

הזמינו בבוקינג

The Central House Lavapiés

The Central House Lavapiés – מתוך האתר הרשמי

לא מלון אלא הוסטל שמכיל חדרים לעד 6 אנשים עם מקום גם לעריסה. שימו לב שהחדרים עם מיטות קומותיים בלבד. למרות שזה הוסטל, החדר ל-6 מגיע עם שירותים פרטיים ומכונת כביסה. החדרים ממוזגים ומחוממים ומגיעים עם אינטרנט אלחוטי חינם. בהוסטל יש ארוחת בוקר קלה ובמסעדה ניתן גם לאכול ארוחות אחרות.

הזמינו בבוקינג

מלונות בשדה התעופה במדריד

המלון הראשון ברשימה הוא היחיד שנמצא ממש בתוך שדה התעופה. שאר המלונות נמצאים קרוב לשדה והמלונות מציעים שאטל, לרוב בחינם, בין המלון לשדה. חשוב לבדוק לפני ההזמנה שהשאטל פעיל בשעות שאתם מגיעים. בחלק מהמקרים יש הגבלת שעות, באחרים השאטל פועל כל היום והלילה.

Air Rooms Madrid Airport By Premium Traveller

Air Rooms Madrid Airport By Premium Traveller – מתוך האתר הרשמי

מלון קטן בטרמינל 4 עם חדרים זוגיים בלבד, כלומר תצטרכו שני חדרים למשפחה. השאטל של השדה נמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמלון ויש גם תחנות מטרו ורכבות ממש קרוב למלון. מרכז העיר נמצא במרחק רבע שעה במטרו מהמלון. למלון יש דירוג יחסית נמוך בבוקינג (7.2 נכון לכתיבת שורות אלו), אבל הוא נמצא ברשימה מכיוון שזאת האפשרות היחידה בשדה התעופה עצמו (יש לא מעט שקרובים לשדה ויש להם שאטלים).

הזמינו בבוקינג

Melia Barajas

מלון בקרבת שדה התעופה המציע שאטלים כל רבע שעה בין השדה למלון. למלון יש חדרי משפחה ל-4 אנשים ויש בו גם בריכה (למקרה שאתם מגיעים עם קונקשן ארוך יחסית אבל לא רוצים להכנס לעיר).

הזמינו בבוקינג

Hotel Crowne Plaza Madrid Airport

Hotel Crowne Plaza Madrid Airport – מתוך האתר הרשמי

מלון זול בהשוואה לאחרים עם שאטלים בסביבות 18 שעות ביממה (לא לפנות בוקר). יש חדרי משפחה ל-4 אנשים ואפשר להוסיף מיטה כדי שיהיה מקום ל-5 אנשים.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים