כפר הנופש מעיין – לינה בקיבוץ מעיין ברוך בגליל העליון [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אחרי שנה קשוחה, ומעל שנה וחצי שלא יצאנו לחופשה משפחתית (בארץ או בחו״ל), ארזנו את הילדים, הודענו למורות שהילדים בחופש לכמה ימים, ונסענו צפונה. בפוסט הזה אכתוב על אחד ממקומות הלינה שלנו, כפר הנופש מעיין שבקיבוץ מעיין ברוך. הקיבוץ נמצא באזור עמק החולה בגליל העליון והוא במיקום מצויין לטיולים באזור, כולל קריית שמונה, מטולה והחרמון, וכמובן אינספור אטרקציות בצפון. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות ברמת הגולן למשפחות עם ילדים בהן היינו. הפוסט הזה מעודכן ליוני 2022 אחרי שחזרנו שוב כדי להכיר את אוהלי הגלמפינג שלהם (אוהלים ממוזגים עם חשמל).

כפר הנופש מעיין - הבקתאות
כפר הנופש מעיין

כפר הנופש מעיין מחולק בעצם לשלושה מתחמים, מתחם קמפינג, מתחם גלמפינג של 18 אוהלים ממוזגים, ומתחם של 8 צימרים. בבוקר ההגעה למתחם, קיבלנו סמס להוריד אפליקציה שמאפשרת למי שלן בכפר הנופש לפתוח את שער הכניסה, וכך לא להיות תלוי בקבלה, למרות שהם היו שם די מאוחר. חשוב לי לציין שכפר הנופש באמת בא לשרת משפחות, ומסיבה זו יש איסור על השמעת מוזיקה. ואכן, כל מי שראינו היו משפחות עם ילדים והיה מאוד שקט בלילה, משהו שאותי הדאיג בגלל הקירבה לצימרים האחרים ולמתחם הקמפינג. כולם כיבדו את החוקים וזה היה נפלא. חשוב לי לציין שבביקור השני שלנו כבר לא היתה אפליקציה והיה שומר בכל שעות הלילה. מכיוון שאני לא יודעת אם זה זמני, אני משאירה את ההערה לגבי האפליקציה.

מתחם הצימרים

כפר הנופש מעיין - חדרי השינה בצימרים
חדרי השינה בצימרים

בביקור הראשון היינו בצימרים, בהם יש מקום לעד חמישה אנשים. הצימרים הם בעצם 4 מבנים כשכל אחד מהם מחולק לשני צימרים נפרדים. בכל צימר יש חדר שינה עם מיטה זוגית (מאוד נוחה!), עוד חדר עם שתי מיטות יחיד, וסלון עם ספה שנפתחת למיטה. בסלון יש גם טלויזיה מאובזרת בנטפליקס. (יכול להיות שיש שם ערוצים רגילים, אבל הילדים הדליקו את הטלויזיה אז לא יצא לי לבדוק והם כבר הלכו לישון.) החדרים ממוזגים כך שגם בימי הקיץ החמים תוכלו לישון בנחת. בחדר האמבטיה יש מקלחון והם מספקים סבון גוף ושמפו. למתולתלות שבינינו חשוב לדעת שיש גם שקע חשמל בשביל הדיפיוזר. (ניתן גם להשתמש בו להתגלח, כמובן.)

כפר הנופש מעיין - קיבוץ מעיין ברוך בגליל העליון
הסלון והמטבחון

יש מטבחון עם מקרר, מיקרוגל, קומקום, ערכת קפה ותה, ובחוץ יש מלא שולחנות פיקניק בהם אפשר לאכול. חשוב: המטבחון לא מאובזר בכלים מעבר למה שציינתי, ורוב המשפחות אוכלות בחוץ או מביאות אוכל בטייק אווי ופותחות שולחן בחוץ באחד משולחנות הפיקניק. יש גם מקומות לעשות מנגל שגם מוארים כל בלילה.

כפר הנופש מעיין - המעיין שעובר בין הצימרים
המעיין שעובר בין הצימרים

בין הצימרים עובר מעיין בו הילדים יכולים לשחק, ושלי לא יצאו מהמים עד שהשפתיים שלהם הפכו לסגולות ב-19 בערב. אנחנו לא באנו מוכנים עם צעצועים לבריכה, אבל המשפחות האחרות כן וזה ממש מוסיף לכיף. בלי קשר, הילדים שלנו נהנו בטירוף ונאלצנו להוציא אותם משם בכוח לפני שהפכו לגוש קרח. זה הזמן לציין שכשהיינו בביקור הראשון, בסוף אפריל, היה עדיין קריר בערבים לכן חשוב להביא בגדים ארוכים אם מתכוונים להיות בחוץ. בטיול הגענו למקומות שהיה בהם מאוד קר (במיוחד יחסית לעובדה שחצי שעה קודם השמש היתה חזקה וחמה במקום אחר) כך שבכל מקרה אני ממליצה להביא בגדים ארוכים למקרה הצורך אם תגיעו בעונה שהיא לא שיא הקיץ.

מתחם הגלמפינג (אוהלים ממוזגים)

ביוני 2022, נפתח מתחם גלמפינג חדש עם 18 אוהלים ממוזגים ענקיים המחולקים לשתי קבוצות נפרדות. כל אוהל יכול להכיל עד 5 אנשים וכולל בתוכו מזגן, מקרר, מספר יציאות של חשמל כדי להטעין מכשירים חשמליים. האוהל מגיע עם מזרן לכל אחד, סדינים, ציפית לכרית וכרית. צריף להביא מהבית שמיכות ומגבות.

גלמפינג בכפר הנופש מעיין

במתחם אפשר להדליק מנגל ואכן היו שם משפחות שעשו על האש, ובין האוהלים יש שולחנות פיקניק ועצים. השירותים ומקלחות קרובים למתחם ויש גם קולר למלא מים בבקבוקים. גם פה יש מעיין שעובר בין האוהלים, אבל במקרה הזה הוא די קטן אז הלכנו למעיין הגדול יותר ליד מתחם הקמפינג כשרצינו להכנס למים.

גלמפינג בכפר הנופש מעיין

העלות של האוהלים היא מהנמוכים שראיתי: 850 ש״ח לאוהל ללילה ביולי, אוגוסט וחגים, ו-750 ש״ח לאוהל ללילה בשאר השנה. אנחנו משפחה שאוהבת קמפינג (רגיל) אבל לא יוצאים בחופש הגדול כי חם מדי, לכן אני אישית ממש מתלהבת מהאפשרות של אוהלים ממוזגים כי כך נוכל להמשיך לטייל גם בקיץ.

מתחם הקמפינג

כפר הנופש מעיין - מתחם הקמפינג
מתחם הקמפינג

מעבר לצימרים ולאוהלי הגלמפינכ, יש גם אזור גדול ונפרד שמוכשר לקמפינג רגיל. גם שם יש מעיין שעובר באמצע לשכשוך ומשחקים ועשרות שולחנות קמפינג. במתחם יש שירותים ומקלחות עם מים חמים, כיורים וברזים, פחי אשפה, מטבח עם מקררים ועמדות בישול, ועמדות למדורות ולמנגל שגם עומדים לרשות האורחים בצימרים.

יש בקיבוץ מכולת שפתוחה כל יום, כולל שבת. במרחק כמה דקות נסיעה בלבד מהמתחם ובגלל הקרבה לקריית שמונה, יש גם עוד סופרים באזור. ממש מעבר לכביש הראשי, במרחק כמה דקות הליכה, יש את מתחם גן הצפון עם כמה מסעדות וביניהן אושי אושי, מקדונלד׳ס וכל מיני מסעדות אחרות, אבל ההמלצה הגדולה של כל מי שדיברנו איתם היה עוז פטיסרי, שם יש מגוון מאפים טעימים מאוד, ועוד מקום קצת יותר רחוק בשם לחמ׳קה. בגן צפון יש גם תחנת דלק עם מלא מוצרים שפתוחה בשבת. ממש מחוץ למתחם יש גם אזור של פודטראקס עם כל מיני סוגים של אוכל.

חשוב לי מאוד לציין לטובה את ההנגשה במתחם. יש חדרי נכים עם חנייה צמודה, כולל חדר מונגש במתחם הצימרים. בנוסף, יש שירותים ומקלחות מונגשים במתחם הקמפינג והשבילים עצמם מונגשים. בכל מקרה, אני ממליצה לטלפן מראש לכפר הנופש לוודא שההנגשה מותאמת לצרכים שלכם.

המחירים כמובן ישתנו לפני העונה. פה תוכלו לבדוק זמינות ועלויות להרכבים שלכם בתאריכים שמעניינים אתכם. מכיוון שיש רק 8 צימרים והעלויות מאוד מאוד נמוכות למשפחה, אלו מתמלאים מהר ואני ממש ממליצה להזמין כמה שיותר מראש. יש רק 18 אוהלים גלמפינג כך שגם במקרה הזה, אני ממליצה לנסות להזמין כמה שיותר מראש.

מעבר ללינה, יש בכפר הנופש כמה אטרקציות (שלא יצא לנו להתנסות בהן), כגון קייקים ופיינטבול שאפשר לתאם ישירות מול המתחם. בקרבת הקיבוץ יש המון אטרקציות וטיולי טבע, כגון שמורת תל דן והבניאס, עמק החולה (כולל סיורי לילה), לייזר טאג, ועוד אינספור אפשרויות.

 

גילוי נאות: אנחנו היינו אורחים של כפר הנופש מעיין כדי שנוכל לספר לכם על המתחם.

 

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים