מלון מטיילים אילון – אירוח קיבוצי בגליל המערבי + הטבה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אנחנו ממש אוהבים את הצפון וכל פעם מגיעים לאזור אחר כדי להכיר את השטח. הזמינו אותנו למלון מטיילים אילון בקיבוץ אילון כדי להכיר את האירוח שלהם שמתאים במיוחד למשפחות שמחפשות מקום נקי ומסודר לישון בו במחיר נמוך. המלון, שהוא בסגנון אירוח קיבוצי, עבר שיפוץ לאחרונה והחדרים שודרגו. קיבוץ אילון נמצא בין נחל בצת לנחל כזיב, במיקום מצוין לטיולי יום בסביבה, כמו מערת הקשת, מצודת מונפורט, ראש הנקרה ועוד. אנחנו עשינו עצירה בדרך בעכו וטיילנו בעיר העתיקה בדרך לקיבוץ. שימו לב שכמו כל מקומות הלינה בארץ שהם לא צימר בודד, צריך תו ירוק. אנחנו עשינו בדיקות כשהגענו לעכו וככה הם היו בתוקף גם למחרת עד אחרי שעזבנו את המלון.

מפת מטיילים

קבלת החדרים מתבצעת בין 15 ל-17. הגענו בסביבות 16:45 והיה כבר די חשוך כך שאת הסביבה ראינו רק בבוקר. הצ׳ק אין היה מהיר וממש ממש מעולה. בקבלה נתנו לנו את המגזין של מלון מטיילים בו יש מפה ממש מצוינת של האזור עם המון מסלולים בסביבה. ממש אהבתי שקיבלנו המלצות שעל פיהן שינינו תוכניות ובסוף הגענו למונפורט במקום למצודת יחיעם. אבל מעבר לכך, המפה עצמה מסומנת בצורה שמראה אלו מסלולים הם עם מים, איזה נגישים, ולאיזה אפשר להביא כלבים. ולמה החלק האחרון חשוב? כי בכל רשת מלון מטיילים, חוץ ממטולה, אפשר להביא כלבים! הפעם לא הבאנו את הכלב שלנו אבל בפעם הבאה הוא בהחלט יצטרף אלינו.

האזור בחוץ

יש כמה סוגי חדרים במתחת, מחדרי זוגות קטנים לדירות קטנות למשפחות. אנחנו בעיקרון 5 אנשים ולקחנו את החדר הכי גדול עם הנוף, אבל בסוף רוני לא הצטרף אלינו כי הוא נשאר בבית עם הכלב 🙂 התחיל לרדת גשם ממש דקות אחרי שהגענו למתחם ולמרות שהיה מאוד גשום, החדרים נשארו יבשים לגמרי. בבוקר היו עלים בכל מקום אבל ראינו צוות שמסדר הכל מחדש (אבל לא הספקתי לצלם אחרי מכיוון שכבר יצאנו למערת הקשת).

חדר השינה

חדר השינה מרווח מאוד והמיטה היתה ממש נוחה, מה שלא מובן מאליו בכלל בסוג כזה של אירוח, וישנתי מצוין (בזכות העובדה שבחרתי את הילדה שלא נוחרת לישון איתי בחדר 🙂 ). יש ארון מרווח מאוד עם עוד כלי מיטה עם הרבה מקום לביגוד, ויש מרפסת קטנה שמשקיפה לנוף. אנחנו הגענו עם עוד משפחה ולהם גם היו כסאות ושולחן במרפסת.

הסלון

בסלון יש ספה נפתחת ומתחת לטלויזיה יש עוד מיטה מתקפלת שאפשר לפתוח וכך יש מקום לחמישה בלי בעיה. בנוסף, יש טלויזיה בשני החדרים ושולחן אוכל.

המטבחון

המטבחון מאובזר בכלים וסכו״ם (היו אצלנו לשישה אנשים, מה שגם לא מובן מאליו כי הרבה פעמים יש רק מספיק לארבעה). בנוסף, יש קומקום, ערכת קפה ותה, מקרר קטן, ומיקרו. חדר האמבטיה מרווח עם מקלחון וסבון גוף. בחוץ יש מדשאות ופינות זולה רבות ומנגלים, וכך הכנו לנו ארוחת ערב עם בשרים שהבאנו מהבית.

ארוחת הבוקר

העלות כוללת גם ארוחת בוקר לכולם. הארוחה היתה די מגוונת עם כמה סוגי סלטים, מעדנים, לחמים, חביתות, יוגורט וגרנולה, כמה סוגי דגני בוקר, מכונת קפה ועוד. לטבעוניים יש כמה אפשרויות לאוכל וממרח מיוחד וגם חלב סויה לקפה. ארוחת הבוקר מוגשת במתחם של הלינה ולא בחדר האוכל המרכזי מ-8 בבוקר ועד 10, כך שאמנם זה מאוד קרוב לחדרים, אבל אם הילדים שלכם מתעוררים מאוד מוקדם ורעבים ב-6 בבוקר, אני ממליצה להביא איתכם משהו לנשנוש בבוקר.

השלטים החמודים

אני חייבת לציין לטובה את השלטים המאוד חמודים שהיו בסביבה, הילדים ממש חיפשו אותם לראות מה עוד ימצאו. זה מה שראינו, אולי יש עוד. אם כן – תגידו לי 🙂

אנחנו עזבנו די מוקדם בבוקר – אחרי האוכל, סיימנו לארוז הכל ויצאנו. במקור, התכוונו לעשות טיול של שני לילות אבל בגלל אילוצים של שתי המשפחות, קיצרנו ללילה אחד בלבד. בעונה החמה, החדרים כוללים כניסה לבריכה הקיבוצית, אבל מיכוון שהגענו בדצמבר – הבריכה היתה סגורה.

בונוס נחמד של הרשת היא שההרגשה היא שבאמת מנסים לעזור לכם להנות ובאתר יש להם המלצות למסעדות ואטרקציות. אפשר באתר למיין לפי סוגי אטרקציות וגם מרחק מהמלון למי שמחפש משהו קרוב. אנחנו נסענו על הבוקר למערת הקשת ואז המשכנו למבצר מונפורט, שכאמור לא הכרנו וקיבלנו את ההמלצה בקבלה, וממש אהבנו! פה תוכלו לקרוא על החוייה שלנו.

הטבה לרשת מלונות מטיילים: 15% הנחה!

כפי שהבטחתי לכם, ארגנתי לכם 15% הנחה בכל הרשת – חוץ מאילון, יש בגליל המערבי גם את מלון מטיילים גשר הזיו. בגליל העליון יש חמישה מקומות פלוס קמפינג שפתוח בעונה החמה. קוד הקופון הוא Talia והוא תקף להזמנות עד סוף מרץ, לא כולל חגים.

גילוי נאות: המשפחה שלי התארחה במלון מטיילים איילון כדי לספר לכם על האירוח, ועל החדר השני שילמנו. כל מה שכתוב פה היא דעתי הכנה. 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים