מלונות מומלצים בורנה למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הישראלים אוהבים מלונות מפנקים, וורנה בהחלט נמצאת בקטגורית המקומות האהובים על ידי ישראלים. בניגוד ליוון וקפריסין, שכבודתם במקומם מונך, בולגריה פחות מתוירת על ידי הישראלים – עד שמגיעים למלונות מפנקים. יש לנו כבר פוסט על מלונות מומלצים בבורגס למשפחות עם ילדים אז הנה הרשימת מלונות מומלצים בורנה למשפחות עם ילדים. הרשימה כוללת מלונות למשפחות בסאני ביץ׳ ומלונות למשפחות בגולדן סנדס Golden Sands אז חשוב לשים לב איפה המלון לפני ההזמנה.

מלונות למשפחות בגולדן סנדס

Dolce Vita Sunshine Resort All Inclusive – Free Aquapark & Beach

Dolce Vita Sunshine Resort  – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא במיקום טוב עם גישה נוחה לחוף והחדרים מרווחים עם מקום לעד 6 אנשים. יש בריכות ופארק מים, צוות בידור שמעלה מופעים כל ערב, מועדון ילדים ופעילויות שונות בפיקוח צוות מקצועי.

AquaClub Grifid Hotel Bolero – Ultra All Inclusive & Private Beach

AquaClub Grifid Hotel Bolero – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא באזור שקט של גולדן סנדס על החוף בו מקבלים שמשייה ושתי מיטות שיזוף בהזמנת כל חדר. במלון יש פארק מים לקטנים ולגדולים ויש הרב המסעדות וברים עם מגוון רחב של סוגי אוכל. חדרי המשפחה מרווחים ויש במלון מגרשי טניס וכדורגל, כדורסל וכדורעף. יש פעילויות רבות במלון כולל טיולי אופניים ושיעורי ריקוד, וספא עם סאונה ומסאז׳ים. מעבר למועדון הילדים, יש מגרשי שעשועים והפעלות כגון דיסקו בערב ואפילו תוכניות למתבגרים.

הזמינו בבוקינג

Prestige Hotel and Aquapark – All Inclusive

Prestige Hotel and Aquapark – All inclusive – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים קרוב לחוף עם סוויטות ודירות משפחתיות לעד 5 אנשים. בכל החדרים יש מיני מקרר וקומקום ובדירות יש גם מטבחון. בפארק המים יש 5 מגלשות לגדולים ומתחם לקטנים, מספר בריכות, וניתן להכנס לפארק המים של Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club בחינם. מועדון הילדים מפנק במיוחד עם ג׳ימבורי קטן ובריכת כדורים ויש גם גן שעושים חיצוני. יש צוות בידור עם הפעלות, מגוון משחקים, מסיבות ועוד.

הזמינו בבוקינג

Kristal Hotel – All inclusive

Kristal Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. במלון יש בריכות שחייה כולל בריכת ילדים אבל אין פארק מים. צוות הבידור יוצא מן הכלל. מעבר לגן השעשועים, יש מועדון ילדים ומסיבות דיסקו, חדר משחקים עם שולחן ביליארד ומשחקי מחשב, ומתקני ספורט רבים.

הזמינו בבוקינג

מלונות למשפחות בסאני ביץ׳

Prestige Sands Resort

Prestige Sands Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון עם דירוג גבוה במיוחד עם חדרים ודירות לעד 8 אנשים (!!!).  במלון יש מספר בריכות, גני שעשועים, דירות ענקיות עם מכונות כביסה והמטבחים מאובזרים במקרר, מיקרוגל, קומקום, תנור, כיריים וטוסטר. בערבים יש דיסקו והפעלות לילדים, חדר כושר ומגרש טניס. יש גם מינימרקט וספא.

הזמינו בבוקינג

Aqua Nevis Hotel & Aqua Park – All Inclusive

Nevis Resort & Aqua Park – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים עם פארק מים עם מגלשות לגדולים ולקטנים, גני שעשועים ומועדון ילדים. מעבר לכך, יש משחקי שולחן כמו הוקי שולחן וסנוקר ומשחקי ארקייד. במלון יש חדרים ודירות עם מקום לעד 6 אנשים כשבדירות יש מיני מקרר וקומקום.

Tiara Beach

Tiara Beach – מתוך האתר הרשמי

המלון מציע סוויטות וחדרים לעד 6 אנשים. המלון כולל פארק מים, בריכת ילדים ייעודית וצוות בידור. בנוסף, יש במקום מועדון ילדים המספק מגוון פעילויות, במסעדות המלון יש ארוחות ידידותיות לילדים ואזורי משחק ייעודיים. יש במלון גם ספא עם סאונה וג׳קוזי, חדר כושר, חדר משחקים ובחדרים יש מקרר.

הזמינו בבוקינג

DIT Evrika Beach Club Hotel – All Inclusive

DIT Evrika Beach Club Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון DIT Evrika Beach Club הוא מלון מושלם למשפחות עם ילדים. המלון מציע מגוון פעילויות לילדים כולל בריכת ילדים ופארק מים גדול שמחולק למגלשות לגדולים ואזור נפרד לקטנים. יש הפעלות כיפיות לילדים כולל מיני דיסקו. במלון יש אזור משחקים, חוף ים, מינימרקט במלון, 5 מסעדות, חדר כושר, מגרש טניס, וקריוקי.  הזמינו בבוקינג

Hotel Laguna Park & Aqua Club – All Inclusive

Hotel Laguna Park & Aqua Club – מתוך האתר הרשמי

מלון מדהים למשפחות במיקום מרכזי ליד חוף יפהפה על בסיס הכל כלול עם אוכל מצוין, כולל ארוחות בוקר וערב עם נושאים יומיים. החדרים מרווחים עם מקום לעד 6 אנשים, ובמלון יש פארק מים ובריכות מרובות עם מגלשות מים. יש צוות בידור לילדים וגני שעשועים פרוסים במלון, וגם מועדון ילדים. בבריכת הילדים יש מגלשות לילדים בלבד.

הזמינו בבוקינג

DIT Majestic Beach Resort – Ultra All Inclusive

DIT Majestic Beach Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון מומלץ במיוחד למי שמחפש חופשה מרגיעה קרוב לים. המלון במיקום מעולה עם גישה נוחה לחוף פרטי. המלון מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים, ויש מגוון גדול של אוכל ומשקאות טעימים ומגוונים הזמינים לאורך כל היום. במלון יש שתי בריכות גדולות ובריכת ילדים נפרדת, מגרשי טניס, מגרשי כדורגל וכדורסל, ספא וחדר כושר. בנוסף, יש 3 מסעדות ומספר ברים, וצוות בידור עם הפעלות לילדים בבריכה ובגן השעשועים. בדירות יש מיני מקרר, קומקום וכיריים.

הזמינו בבוקינג

Melia Sunny Beach – All Inclusive & Free Beach Area

Melia Sunny Beach – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים מרשת מליה המצוינת עם אפשרויות הכל כלול וחדרים עם מקום לעד 5 אנשים. יש במון 4 בריכות וכמה מגלשות, מועדון ילדים, מיניגולף, קיר טיפוס, צוות בידור עם הפעלות, חדר כושר וגני שעשועים.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים