מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בולגריה היא יעד שעד לפני מספר שנים לא עלתה בקבוצה מחוץ לבורגס.  אך בשנים האחרונות, הישראלי גילו את בולגריה, וסופיה היא נקודה פתיחה מצוינת לטיול במדינה לאור הטיסות הזולות אליה. הנה מגוון מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים וכמובן שגם דירות.

תוכן עניינים

מלונות 3 כוכבים בסופיה למשפחות עם ילדים

Sofia Place Hotel

Sofia Place Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום מרכזי במרחק של 7 דקות הליכה מקתדרלת סנט סופיה וקרוב לחלק המדרחוב של שדרת ויטושה עם מקום לעד 5 אנשים. יש במלון אינטרנט אלחוטי והחדרים הממוזגים מגיעים עם מקרר, קומקום, מכונת קפה, וכיריים. יש במלון בר ומסעדה עם ארוחת בוקר, בראנץ’ וממבחר רחב של אפשרויות א-לה-קארט.

הזמינו בבוקינג

Arte Sofia Hotel

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Arte Sofia Hotel הסוויטה במלון
Arte Sofia Hotel – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם במרכז העיר ובמרחק הליכה מקתדרלת אלכסנדר נבסקי ורחוב Vitosha, ובסוויטות יש מקום לעד 4 אנשים. בחדרים הממוזגים יש מיניבר, מכונת קפה וקומקום ויש מסעדה במלון עם ארוחת בוקר. תחנת הרכבת התחתית Serdika נמצאת במרחק של 2 דקות הליכה מהמלון אהזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בסופיה למשפחות עם ילדים

Eurostars Sofia City

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Eurostars Sofia City - חדר שינה במלון יורוסטארס
Eurostars Sofia City – מתוך האתר הרשמי

המלון במיקום מרכזי ויש בו סוויטות לעד 4 אנשים. בסוויטות יש מיניבר, קומקום, מכונת קפה אינטרנט אלחוטי ומזגן. יש מסעדה ובר במלון וניתן להזמין ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Best Western Plus Bristol Hotel

Best Western Plus Bristol Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם במרחק של 500 מטרים מתחנת המטרו סרדיקה ובמרחק של 10 דקות הליכה משדרת ויטושה המרכזית עם סוויטות לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק. במלון יש בר ומסעדה, והחדרים ההממוזגים כוללים מיניבר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

 

 

Central Hotel Sofia

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Central Hotel Sofia - הסוויטה במלון
Central Hotel Sofia – מתוך האתר הרשמי

במלון יש סוויטות משפחתיות לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק ויש שירות חניה תת קרקעי בתשלום. במלון יש ג’קוזי, סאונה, וספא, מסעדה. ואינטרנט אלחוטי. ניתן לארגן שירותי הסעות בתשלום נוסף. בסוויטות יש מקרר, מיקרו, קומקום, כיריים ויש גם חדרים עם דלתות מתחברות.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בסופיה למשפחות עם ילדים

InterContinental Sofia

InterContinental Sofia – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת אינטרקונטיננטל האהובה הממוקם בלב העיר ומציע חדרים לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק, ויש גם חדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. במלון יש שתי מסעדות, מרכז כושר,  שירות חדרים והמרת מט”ח. החדרים ממוזגים ויש בהם מיניבר, קומקום ומכונת קפה, וניתן להזמין חדרים עם ארוחת בוקר קונטיננטלית או א-לה-קארט.

הזמינו בבוקינג

 

 

Sofia Balkan Palace

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Sofia Balkan Palace הסוויטה המשפחתית
Sofia Balkan Palace – מתוך האתר הרשמי

מלון עם סוויטות לעד 5 אנשים. יש במלון מרכז בריאות, חנויות, אינטרנט אלחוטי ובחדרים יש מכונת תה/קפה, מיני בר ומכונת קפה. המלון יושב ממש על תחנת מטרו.

הזמינו בבוקינג

Hotel Anel

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Hotel Anel - תמונה של החדר השינה
Hotel Anel – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם במרכז סופיה עם חדרים לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק. בחדרים הממוזגים יש מכונת קפה, קומקום, ומיני בר, ויש במלון מסעדה ובר, מרכז ספורט עם בריכה מקורה ומחוממת וחדר כושר, סאונה, עיסויים וטיפולי יופי. תחנת המטרו הקרובה ביותר נמצאת 100 מטר מהמלון,ויש גם חניה בתשלום.

הזמינו בבוקינג

דירות בסופיה למשפחות עם ילדים

Grand Vitosha Apartments

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Grand Vitosha Apartments - תמונה של הסלון ומטבח של אחת הדירות
Grand Vitosha Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירת של 2 ו-3 חדרי שינה עם מקום לעד 6 אנשים במרכז סופיה, כשניתן להוסיף מיטות תינוק ומיטות נוספות. בדירות הממוזגות יש מקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כירייםֿ טוסטר, מדיח, תנור ומכונת כביסה. במלון הדירות יש אינטרנט אלחוטי וחניה חינם.

הזמינו בבוקינג

Sofia Rococo Life Apartments

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Sofia Rococo Life Apartments - הסלון והמטבח
Sofia Rococo Life Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירה ממוזגת במרכז העיר סופיה עם מקום לעד 6 אנשים. המטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר ותנור יש בדירה גם מכונת כביסה. לדירה יש גם מרפסת גן ממש חמודה וניתן לשכור אופניים במקום.

הזמינו בבוקינג

Unique Luxurious Jacuzzi PENTHOUSE DUPLEX

Unique Luxurious Jacuzzi PENTHOUSE DUPLEX- מתוך האתר הרשמי

דירה במרכז העיר עם מקום לעד 6 אנשים וחניה חינם. המטבח מאובזר במקרר,  מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, מדיח, תנור,  וכיסא אוכל לתינוקות. בדירה יש גם מכונת כביסה ומייבש, ג׳קוזי ומרפסת וניתן לבקש שער בטחון לילדים קטנים.

הזמינו בבוקינג

Sofia Dream Apartment – Designer Three Bedroom on Knyaz Boris

Sofia Dream Apartment – Designer Three Bedroom on Knyaz Boris – מתוך האתר הרשמי

דירה ממוזגת במרכז העיר עם מקום לעד 8 אנשים (!) פלוס מיטת תינוק עם שלושה חדרי שינה. בדירה יש מקרר, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, מדיח, תנור, מכונת כביסה ומרפסת.

הזמינו בבוקינג

5th Avenue Sofia

5th Avenue Sofia – מתוך האתר הרשמי

דירה ממוזגת במרחק הליכה מהמרכז עם שני חדרי שינה ומקום לעד 6 אנשים פלוס מיטת תינוק. בדירה יש מקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, תנור ומכונת כביסה.הזמינו בבוקינג

Social Guest House

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים - Social Guest House אחד מחדרי השינה מעוצב עם תקליטים
Social Guest House – מתוך האתר הרשמי

בית עם לא פחות מ-6 חדרי שינה ומקום ל-16 אנשים! בדירה יש מקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, כיריים, טוסטר, ותנור. יש לה גם חצר גדולה ומזגן והיא ממוקמת במרכז העיר. הבית הזה הוא חד משמעית הבית הכי צבעוני שעלה לאתר שלנו.

הזמינו בבוקינג

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים