מלונות בברלין למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ברלין מזמן נמצא בעשרת המקומות המדוברים ביותר בקבוצה וגם אנחנו הגענו אל ברלין עם ילדים ונהננו בטירוף. למעשה, למרות שברלין מאוד קרה בחורף, היא יעד מעולה לטיולי קריסמס, עם כל השווקים המהממים שלה (ומלאים במתקנים לילדים!) וגם בכללי בחורף. מן הסתם, בתור משפחות עם ילדים יש לנו רשימת דרישות שונה מאלו שמטיילים בזוגות או עם חברים. מסיבה זו, אספנו עבורכם את כל ההמלצות שמצאנו בקבוצת מטיילים בחו״ל עם ילדים כדי שתוכלו בקלות למצוא מלונות בברלין למשפחות.

Adina Hackescher Markt

מלונות בברלין למשפחות - Adina Hackescher Markt
מלונות בברלין למשפחות – Adina Hackescher Markt – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מקסים ששהיתי בו בעצמי עם חברה במרחק כמה דקות הליכה מהאקווריום. המלון הוא מלון דירות עם מטבחון ומקרר אבל עם הרגשה של מלון ולא דירה. בבצידו השני של הבניין יש סופרמרקט שפתוח מאוחר בו תוכלו לקנות קצת אוכל לארוחת בוקר ובכלל נשנושים. שימו לב שגם שם שקיות בסופר עולות כסף אז אם אתם יכולים – תביאו איתכם. המלון ממוקם ממש דקה מטראמים ומהרכבית העלית (S-Bahn), וכמה דקות הליכה מהאקווריום ואינסוף תחנות אוטובוס. למי שזה משנה, אלכנסדרפלאץ נמצא במרחק תחנה אחת בלבד מהמלון. בדצמבר יש שוק קריסמס ממש כיפי, אמנם קטן יותר מאלכסנדרפלאץ, אבל לא יורד באיכות, יש בו החלקה על הקרח ועוד מתקנים לילדים והמון כיף. בדירות לארבעה בדרך כלל ניתן להוסיף מיטה מתקפלת כדי שתתאים לחמישה (יש שני חדרי שינה מופרדים עם מיטות זוגיות). אדינה היא רשת מלונות עם עוד כמה לוקיישנים כמו צ׳קפוינט צ׳ארלי.

Hotel Indigo Alexanderplatz

מלונות בברלין למשפחות - Hotel Indigo Alexanderplatz
מלונות בברלין למשפחות – Hotel Indigo Alexanderplatz – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמה גבוהה עם מחירים נוחים באלכסנדרפלאץ. בית חב״ד נמצא קרוב למלון וארוחת הבוקר מומלצת. אלכסנדרפלאץ בכללי הוא מקום מלא חיים והמון תחבורה ציבורית, מסעדות וגם פריימרק. במרחק כמה דקות הליכה מהמלון יש את קניון אלקסה, שם יש את אחד משווקי הקריסמס הגדולים והמהנים בברלין. בקניון יש שלל חנויות כולל סופר עצום וגם רשת DM שהיא רשת פארם. השירות מצויין, המלון שקט, ומומלץ להזמין את החדר Deluxe.

Hotel Amano

מלונות בברלין למשפחות - Amano Hotel
מלונות בברלין למשפחות – Amano Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות בוטיק הממוקם בין כיכר רוזטלר לבין אלכסנדרפלאץ. החדרים גדולים ומפנקים ובדירה M יש מרפסת קטנה ומטבחון. ארוחת הבוקר טובה מאודויש בסביבה הרבה מסעדות, בתי קפה וממוקם שתי דקות הליכה מהרכבת התחתית (U-Bahn).

Apartments Mitte – Inn Berlin

מלונות בברלין למשפחות - Apartments Mitte-Inn Berlin
מלונות בברלין למשפחות – Apartments Mitte-Inn Berlin – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות הממוקם ממש ליד רחוב השופינג Friedrichstraße ו-10 דקות משער ברנדנבר. מלון דירות עם מטבח מאובזר וחימום אך ללא מזגן. החדרים מרווחים, המיטות נוחות, ויש המון תחבורה ציבורית ומסעדות בסביבה.

Rosenthal Residence Apartments

מלונות בברלין למשפחות - Apartments Rosenthal Residence
מלונות בברלין למשפחות – Apartments Rosenthal Residence – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מקסים הנמצא ממש על Rosenthaler Platz, כתחנה אחת (או 10 דקות הליכה) מאלכסדנרפלאץ. במרחק 30 שניות הליכה יש טראם, אוטובוסים ותחנת רכבת תחתית (U-Bahn). הדירה נמצאת במקום מ-ו-ש-ל-ם, עפ מיליון מסעדות וגלידה מ-ד-ה-י-מ-ה ממש מעבר לכביש. היינו ברוזנטל בעצמנו, פה תוכלו לקרוא את הסקירה המלאה שלנו.

Apartments am Brandenburger Tor

מלונות בברלין למשפחות - Apartments am Brandenburger Tor
Apartments am Brandenburger Tor – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מרכזי, עם פארק שעשועים ליד. מטבח מאובזר עם חימום אך ללא מזגן. מלון הדירות ממוקדם ממש כמה דקות הליכה משער ברנדנבורג והרייכסטאג וגם קרוב מאוד לקניון ברלין הענק. יש באיזור מלא מסעדות וסופרמרקטים. בדירות שני החדרים יש מטבח מאובזר עם מקרר, קומקום, טוסטר, תנור ומדיח.

הזמינו בבוקינג

Central Hackescher Markt

מלונות בברלין למשפחות - Central Hackescher Markt
Central Hackescher Markt – מתוך האתר הרשמי

דירה במרכז העיר, עם מרפסת, מדיח, מכונת כביסה, מעלית וחימום. שכונת הקשרמרקט מקסימה (ראו למעלה) והדירה קרובה לתחבורה ציבורית ועם הרבה מסעדות בסביבה. הדירה מרווחת והמיטות נוחות.

הזמינו בבוקינג

Familienhotel Citylight

מלונות בברלין למשפחות - מלון Familienhotel Citylight
מלון Familienhotel Citylight – מתוך האתר הרשמי

מלון ידידותי למשפחות. עם חדר משחקים לקטנים ולגדולים. המלון ממוקם קרוב למרכז מסחרי ותחבורה ציבורית. ארוחת הבוקר טובה מאוד. הכי חשוב – יש חדרים משפחתיים ל-5-6 נפשות. יש המון ציוד למשפחות כגון מיטות תינוק, מעקה למיטות, צלחות וסכו״ם לילדים, מחמם מזון לתינוקות, אמבטיות לתינוקות, השכרת משחקים לילדים ואפילו השכרת עגלות ועוד. שווה ליצור קשר עם המלון מראש כדי לבדוק אם יש להם משהו שאתם צריכים כדי שלא תסחבו מהבית.

הזמינו בבוקינג

H+ Hotel 4Youth

מלונות בברלין למשפחות - H+ Hotel 4Youth
H+ Hotel 4Youth – מתוך האתר הרשמי

מלון חביב עם חדרים למשפחות. המלון לא ממש מרכזי אבל קרוב לתחבורה ציבורית ונמצא רק 3 תחנות מאלכסנדרפלאץ (מספר דקות בלבד ברכבת). ארוחת הבוקר טובה עם הרבה אפשרויות לצמחונים וטבעוניים, אך לא מתחלפת. אין מזגן אז פחות מומלץ בקיץ. קרוב למלון יש שוק פשפשים גדול בסופי השבוע. יש בסביבה הרבה מסעדות

הזמינו בבוקינג

Schoenhouse Apartments

מלונות בברלין למשפחות - Schoenhouse Apartments
Schoenhouse Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות באיזור חי של העיר כתחנה אחת בלבד מאלכסנדרפלאץ. יש דירות לעד 8 נפשות. מתחם דירות מומלץ ומצויין, קרוב למטרו ולרכבת התחתית ויש המון מסעדות מסביב. חשוב לציין שבחלק מהבניינים יש מעליות ובחלק לא אז תוודאו שאתם מבקשים חדר עם מעלית (באחד הבניינים יש חמש קומות בלי מעלית). אלו דירות ללא שירות ניקיון אלא אם כן מגיעים לזמן ארוך משבוע. יש סופרמרקט בסביבה והדירות ממוקמות מרחק הליכה מהאקשרמרקט. יש חצר פנימית עם כמה מתקנים לילדים בה ניתן להעביר שעה בכיף.

הזמינו בבוקינג

Schoenhouse Studios

מלונות בברלין למשפחות - Schoenhouse Studios
Schoenhouse Studios – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות לא רחוק מאלקסנדרפלאץ. חיות מחמד מורשים בתאום. מרפסת בחלק מהדירות. המשך של המלון הקודם (יש 3 מקבצי דירות)

הזמינו בבוקינג

Novotel Berlin Mitte

מלונות בברלין למשפחות - Novotel Berlin Mitte
Novotel Berlin Mitte – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים, 10 דקות מקטדרלה ברלין. חדרי משפחות עם מזגן, סאונה, וחדר כושר. יש ליד הלובי משחקיה קטנה עם פופים ומתנה לילדים כשמגיעים! מתוך פוסט בקבוצה: ״מלון מעולה, ממוזג, עם ארוחת בוקר מגוונת ושירות טוב – המלון זול מאוד – ילדים כמעט בחינם״. החדרים מרווחים ושקטים והכל חדיש. יש בלובי עמדת מחשבים למי שמגיע בלי לפטופ. המלון קרוב מאוד לתחבורה ציבורית ויש סופר קרוב מאוד למלון.

הזמינו בבוקינג

 

 

Novotel Berlin Am Tiergarten

מלונות בברלין למשפחות - Novotel Berlin Am Tiergarten
Novotel Berlin Am Tiergarten – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים מאותה רשת. מול תחנת Tiergarten S-Bahn, יש תחבורה ציבורית קרוב למלון והוא נמצא תחנה אחת בלבד מגן החיות המפורסם. יש מזגן, חדר כושר, מרפסת פאנורמית, חדר משחקים לילדים ותפריט ילדים. יש אמבטיה בחדרים וארוחת הבוקר מפנקת וטעימה. אפשר גם להגיע ברגל למרכז. יש חדרים מחוברים עם דלת מקשרת. בשבתות וימי ראשון יש שוק עתיקות ליד המלון.

הזמינו בבוקינג

Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm

מלונות בברלין למשפחות - Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm
Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm – מתןך האתר הרשמי

לחובבי הסרטים: מלון 4 כוכבים על רחוב קודאם המפורסם לא רחוק מגן החיות, כל חדר מעוצב עם כוכב הוליוודי אחר. חדרי משפחות עם מזגן. אפשרות לבייביסיטר. ארוחת הבוקר ממש מומלצת וכוללת קויאר ושמפניה לחובבי הז׳אנר, לחמים, נקניקים, גבינות, ירקות, פירות וכל מה שעולה על הדעת. המלון קרוב לתחבורת ציבורית, ממש כמה דקות הליכה מה-U-Bahn ולא רחוק מה-S-Bahn. יש במלון חדרי משפחה וגם חדרים נגישים. יש המון תוספות לילדים שצריך רק לבקש כמו מיטת תינוק, מחמם אוכל, פחים מיוחדים לחיתולים, מדרגות לילדים, סכו״ם וצלחות לידלים, אמבטיות לתינוקות ועוד. בחדרי המשפחה אפילו השקעים מיוחדים כדי שהילדים לא יוכלו להפגע.

הזמינו בבוקינג

MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof

מלונות בברלין למשפחות - MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof
MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof – מתוך האתר הרשמי

בין התחנה מרכזית לרייכסטאג, המלון צבעוני וידידותי לילדים עם מיטות קומותיים ופינת משחקים במסעדה. בקיץ יש בר על הגג. יש מכונת כביסה לאורחי המלון. ארוחת הבוקר בסיסית וזולה. החדר קטן אבל מסודר בצורה אופטימאלית כך שזה לא מורגש. זהו יותר הוסטל ממלון ויש מטבח משותף לכל האורחים.

הזמינו בבוקינג

Radisson Hotel

מלונות בברלין למשפחות - Radisson Blu Berlin
Radisson Blu Berlin – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים עם אפשרות לחדרים מחוברים. עד 6 נפשות. יש במלון בריכה וספא והמיקום שלו מעולה, עם המון מסעדות ותחבורה ציבורית מסביב ותחנה אחת בלבד מאלכסדנרפלאץ. ארוחת הבוקר מצויינת והחדרים נוחים מרווחים ובכללי – רדיסון בלו היא רשת מצויינת. אנחנו היינו במלונות שלהם בוילנה ובורשה (בביקור אחר מהלינק).

הזמינו בבוקינג

H10 Berlin Ku’damm

מלונות בברלין למשפחות - H10 Berlin Ku'damm
מלונות בברלין למשפחות – H10 Berlin Ku’damm – מתוך האתר הרשמי

מלון ידידותי לילדים. הצוות מהמם והמלון נקי עם חדרים מושקעים ממש, ארוחת הבוקר טעימה מאוד ויש מגוון גם שמתאים לילדים בררנים. הקודאם היא שדרת הקניות המרכזית בברלין והמיקום מושלם אם רוצים לשלב שופינג עם ילדים. המלון מפואר עם חדרים מפוארים ומרווחים ומאובזרים היטב וכוללים מזגן. המלון ממוקם מול בניין הקהילה היהודית (בית כנסת וארוחת שבת). יש נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית.

הזמינו בבוקינג

H4 Hotel Berlin Alexanderplatz

מלונות בברלין למשפחות - H4 Hotel Berlin Alexanderplatz
מלונות בברלין למשפחות – H4 Hotel Berlin Alexanderplatz – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים ליד אלכסנדרפלאץ. מלון ממוזג אלכסנדרפלאץ, אחד האזורים המבוקשים על ידיד תיירים עם המון שופינג (כן, גם פריימרק) ושלל מסעדות ומגדל הטלויזיה. ארוחת הבוקר עשירה וטעימה, סופרמרקט מאחורי המלון וכמובן שיש המון תחבורה ציבורית.

הזמינו בבוקינג

Aletto Hotel Kudamm

מלונות בברלין למשפחות - aletto Hotel Kudamm
מלונות בברלין למשפחות – aletto Hotel Kudamm – מתוך האתר הרשמי

המלון הממוקם ממש ליד גן החיות ויש בו חדרים גם לעד 6 נפשות. יש משחקייה קטנה בה הילדים יכולים לשחק בזמן ארוחת הבוקר. יש ליד המלון חנויות, מסעדות ותחנת השכרת רכב. המלון גדול אבל שקט. יש חלונות גדולים הנפתחים רק מלמעלה, מה שיכול להיות קשה יותר לנמוכים.
המקלחת והשירותים נוחים ונקיים וזרם מים מעולה. יש גם חדרים עם מיטות קומותיים לילדים וגם חדרים עם מיטות יחיד ואת ארוחת הבוקר ניתן להזמין מראש או לשלם בבוקר במקום במידה ורוצים – המחיר זהה בשני המקרים. ארוחת הבוקר מוגשת בצורת בופה בקומה הראשונה כך שיש שם כ-4 מדרגות, וגם חצר גדולה עם ארגז חול והמון כלים למשחק-טרקטורים וכלי חפירה וגן שעשועים חמוד עם נדנדות ומגלשה. בחוץ יש גם שולחנות פיקניק עם שימשיות ואפשר לאכול שם את ארוחת הבוקר.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים