ברלין עם ילדים בכריסמס – אטרקציות ומסלול מאת קורן מאלין [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הסיכום הזה על ברלין עם ילדים בכריסמס הופיע במקור בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה ברשותה של קורן. פה תוכלו לראות מלונות בברלין למשפחות שמומלצים בקבוצה.

מלון בברלין למשפחות: H10 בקודאם

ברלין עם ילדים בכריסמס - קודאם
ברלין עם ילדים בכריסמס – קודאם

היינו במלון H10 בקודאם עם ילדה בת 6, מלון מושלם! זה אמנם לא מלון משפחות אבל מאוד סבלניים לאורחים קטנים והצוות מהמם. המלון נקי עם חדרים מושקעים ממש, ארוחת הבוקר טעימה מאוד ויש מגוון שגם מתאים לילדים בררנים. פה תוכלו לבדוק מחירים באתר הרשמי של המלון.

רוצים לראות עוד מלונות בברלין? ראו כאן

ברלין עם ילדים בכריסמס – היום הראשון – קודאם, הכנסייה השבורה ושוק כריסמס

ברלין עם ילדים בכריסמס - הכנסיה השבורה
ברלין עם ילדים בכריסמס – הכנסיה השבורה

הקודאם היא שדרת הקניות המרכזית בברלין, המיקום המושלם אם רוצים לשלב שופינג עם ילדים. הקור בחוץ מחייב להיכנס לחנויות כל הזמן כדי להתחמם. במרחק דקה וחצי נמצאת הכנסייה השבורה שם היה השוק הראשון שלנו, שוק חביב שמקיף את מרכז אירופה ויש בו המון דוכנים נחמדים שם בילינו את היום הראשון.

היום השני – KaDeWe, האקווריום שבגן החיות, שוק כריסמס בפוטסדאמר פלאץ

ברלין עם ילדים בכריסמס - KaDeWe
ברלין עם ילדים בכריסמס – KaDeWe

למחרת רצינו להגיע לאוקוואריום וגן החיות וטעינו בכיוון. הגענו לקולבו המפורסם KaDeWe, ובשיטוט נכנסנו לחנויות וקנינו שטוית של חג מולד שזולות משמעותית מהשווקים.

האקוואריום היה מקסים ובילינו שם כמעט 3 שעות בשיטוט בין הקומות. כשיצאנו הרגיש לי שגן החיות גדול עלינו אז חזרנו לכיוון KaDeWe ועלינו שם לקומת האוכל. יש שם כל מיני דוכנים, טעמנו אבל לא נפלנו – הבראטוורסט (נקניקיה גרמנית) בחוץ בדוכני הכריסמס היתה יותר טעימה בעיני שתינו.

ברלין עם ילדים בכריסמס - המגלשה בפודסדאמרפלאץ
ברלין עם ילדים בכריסמס – המגלשה בפודסדאמרפלאץ

בערב יצאנו לשוק בפוטסדאמר פלאץ שהיה השוס של הטיול וחזרנו אליו מספר פעמים. יש שם מגלשת קרח והבת שלי עפה עליה, אני פחות אבל היא עלתה לבד. לא להיבהל מתורים ארוכים, בברלין תורים מתוקתקים במהירות ויעילות יוצאת דופן.

היום השלישי – אוטובוס תיירים בעברית, צ׳ק פוינט צ׳ארלי, אלכסנדפלאץ, הקתדרלה ושוק חג המולד באלכסנדפלאץ

ברלין עם ילדים בכריסמס - מגדל הטלויזיה באלכסנדרפלאץ
ברלין עם ילדים בכריסמס – מגדל הטלויזיה באלכסנדרפלאץ

למחרת בבוקר היה מינוס 2 מעלות, אז עלינו על אוטובוס תיירים חמים עם הסברים מוקלטים בעברית שאפשר לעלות ולרדת כשרוצים. ירדנו בצ’ק פוינט צ’ארלי לצילום מסורתי והמשכנו לאלכסנדפלאץ. וברגע שבת הכמעט 6 ראתה את מגדל הטלוויזיה היא התעקשה לעלות. מיותר מיותר מיותר, במיוחד עם ילדים.

ברלין עם ילדים בכריסמס - שוק חג המולד
ברלין עם ילדים בכריסמס – שוק חג המולד

משם נכנסנו לכנסיה הקתולית ולקתדרלה והיינו בשוק חג המולד. בשוק באלכסנדרפלאץ יש גלגל ענק, מתקנים ומשטח חביב להחלקה על הקרח, שוק גדול ויחסית לאחרים הרגיש מאוד עמוס. חזרנו לאוטובוס והשלמנו את הסיבוב שלו וחזרנו למלון. בערב שוב הגענו לפוטסדאמרפלאץ כי, כאמור, המגלשה לוקחת הכל.

ברלין עם ילדים בכריסמס – היום הרביעי – חנות השוקולד ריטרספורט, שוק חג המולד בג׳נדרמנמרקט

למחרת ירד גשם, והיה לנו עוד יום באוטובוס אז פשוט נסענו בו. ירדנו בחנות הריטר ספורט שהיא אטרקציה אמיתית. לילדים בני 6 ומעלה שמסתדרים עם אנגלית יש שם סדנאות. בת הכמעט 6 בחרה את התוספות הכי הזויות והכינו לה שוקולד. הצוות שם ממש נחמד, למעלה יש בית קפה על טהרת השוקולד וטעים שם.

ברלין עם ילדים בכריסמס - שוק חג המולד ג׳נדרמנמרקט
ברלין עם ילדים בכריסמס – שוק חג המולד ג׳נדרמנמרקט

משם היינו בשוק הכריסמס שנקרא ג’נדמנמרקט. שוק חמוד, יש שם מגוון מאכלים גרמניים ובערב יש שם הופעות חיות. שם אכלנו ארוחת צהריים והמשכנו באוטובוס. ירדנו להצטלם בכל מיני נקודות וחזרנו לאוטובוס החמים.

ברלין עם ילדים בכריסמס - לגולנד
ברלין עם ילדים בכריסמס – לגולנד

בערב יצאנו לסוני סנטר. בדרך כלל הוא מואר בכריסמס וזאת חוויה מעולם אחר. שם היינו בלגולנד דיסקברי סנטר שהוא פשוט חוויה, ומתאים עד גיל 8 אולי 9. משם קינחנו בעוד שני סיבובים על המגלשה.

היום החמישי – גן החיות והארד רוק קפה ושוק הכריסמס של הכנסיה השבורה

ברלין עם ילדים בכריסמס - גן החיות
ברלין עם ילדים בכריסמס – גן החיות

את היום האחרון פתחנו בגן החיות. בקיץ הוא בטוח מקסים, בחורף זה סיבוב מיותר וקר. אם החיות כבר בחוץ אז הן עומדות בפינות. עשינו וי על דוב הפנדה החדש, אמרנו שלום לדובת הקוטב וראינו צבועים וזאבים מייללים. אחרי שעתיים מיצינו וחזרנו למלון ברגל כשאנחנו עוברות דרך הקודאם.

אחר הצהריים נסענו להיפרד מהמגלשה כי זה היה היום האחרון שלנו. אכלנו ארוחת ערב בהארד רוק קפה שהיה יקר, עמוס ודי מיותר ועשינו סיבוב נוסף בשוק של הכנסיה השבורה.

ברלין עם ילדים בכריסמס – הסיכום

  • השווקים של הכריסמס מהממים ומושקעים אבל די חוזרים על עצמם.
  • לא לוותר על שתיית גלוויין ואג נוג, לילדים יש גירסא ללא אלכוהול וזה מחמם וכייפי.
  • תאכלו בשווקים, זה אוכל אוטנטי.
  • הלגו בברלין זול מאוד, אל תתפתו ותחשבו על איך זה מגיע לארץ. נאלצנו לקנות תיק נוסף בגלל עודף קניות.

אני יודעת שלא עשינו הכל אבל בשורה התחתונה רצינו להנות מהאווירה וזה הושג. מבחינתי ברלין היא חד פעמית, לא מרגישה צורך לחזור אליה שוב, זאת עיר חביבה והיא ממש מתאימה לחוות בה כריסמס, הם חוגגים שם בגדול.

פה תוכלו לקרוא עוד מסלולים על ברלין עם ילדים

מחפשים איפה לישון בברלין עם ילדים?

חברי הקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים המליצו על מלא מלונות בברלין עם ילדים, ביניהם:

  • Adina Hackescher Markt – מלון דירות מקסים ששהיתי בו בעצמי עם חברה כמה דקות הליכה מהאקווריום.
  • Indigo – מלון ברמה גבוהה – אבל מחיר נוח – באלכסנדרפלאץ
  • Hotel Amano – מלון הממוקם בין כיכר רוזטלר לבין אלכסנדרפלאץ
  • Apartments Mitte -Inn Berlin – מלון דירות הממוקם ממש ליד רחוב השופינג Friedrichstraße ו-10 דקות משער ברנדנבר.עם מטבח מעובזר. עם חימום אך ללא מזגן.
  • Rosenthal Residence Apartments – מלון דירות. המלון נמצע ממש על Rosenthaler Platz ויש שם U-Bahn ששתי תחנות מאלכסנדרפלאץ. ״הדירה נמצאת במקום מ-ו-ש-ל-ם, מיליון מסעדות, גלידה מ-ד-ה-י-מ-ה ממש מעבר לכביש״
  • Apartments am Brandenburger Tor – מלון דירות מרכזי, עם פארק שעשועים ליד. מטבח מעובזר. עם חימום אך ללא מזגן.
  • Central Hackescher Markt – דירה במרכז, עם מרפסת, מדיח, מכונת כביסה, מעלית וחימום.
  • Familienhotel Citylight – מלון ידידותי למשפחות. עם חדר משחקים לקטנים ולגדולים
  • H+ Hotel 4Youth – מלון חביב עם חדרים למשפחות
  • Schoenhouse Apartments – מלון דירות באיזור חי של העיר. יש דירות לעד 8 אנשים. מתוך פוסט בקבוצה: ״מתחם דירות מומלץ ומצויין״, ״קרוב למטרו ולתחתית והמון מסעדות מסביב
  • Schoenhouse Studios – מלון דירות לא רחוק מאלקסנדרפלאץ. חיות מחמד מורשים בתאום. מרפסת בחלק מהדירות.
  • Novotel Berlin Mitte – מלון 4 כוכבים, 10 דקות מקטדרלה ברלין.חדרי משפחות. מזגן, סאונה, חדר כושר. משחקיה ומתנה לילדים כשמגיעים! מתוך פוסט בקבוצה: ״מלון מעולה , ממוזג ! עם ארוחת בוקר מגוונת ושירות טוב – המלון זול מאוד – ילדים כמעט בחינם״.
  • Novotel Berlin Am Tiergarten – גם מלון 4 כוכבים מאותה רשת. מול תחנת Tiergarten S-Bahn. מזגן, חדר כושר, מרפסת פאנורמית, חדר משחקים לילדים ותפריט ילדים. אמבטיה בחדרים.
  • Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm – לחובבי הסרטים: מלון 4 כוכבים לא רחוק מגן החיות, כל חדר מעוצב עם כוכב הוליוודי אחר. חדרי משפחות עם מזגן. אפשרות לבייביסיטר.
  • MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof – בין תחנה מרכזית לרייכטאג, מלון צבעוני וידידותי לילדים: מיטות קומותיים, פינת משחק במסעדה. בקיץ יש באר על הגג. מכונת כביסה לאורחי המלון.
  • Radisson Blu Hotel – מלון 5 כוכבים עם אפשרות לחדרים מחוברים. עד 6 אנשים. קרוב לאלכסנדרפלאץ. ברכה ואקווריום ענק בלובי בגובה 25 מטרים!
  • Scandic Berlin Potsdamer Platz – מלון 4 כוכבים. ״חדרים מרווחים, ארוחת בוקר טעימה, צוות חביב, נקי״.
  • H4 Hotel Berlin Alexanderplatz – מלון 4 כוכבים ליד אלכסנדרפלאץ. ״ממליץ מאוד על המלון!״

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים