מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אני כבר הייתי שלוש פעמים בלונדון, וכל פעם חוויתי אותה אחרת. ברור לגמרי למה העיר היא אחת המבוקשות בקבוצה, במיוחד כי יש כל כך הרבה אטרקציות למשפחות בלונדון. לשם כך, עברנו בקבוצה וליטקנו עבורכם מלונות בלונדון למשפחות. אלו מלונות שהומלצו בקבוצה. בחלקם יש גם חדרים למשפחות גדולות של 5-6-7 נפשות.

Premier Inn Southwark Borough High Street

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Premier Inn Southwark Borough High Street
Premier Inn Southwark Borough High Street – מתוך האתר הרשמי

מלון ממש במרכז לונדון, קרוב לגשר לונדון. חדרים עד 4 אנשים. יש מסעדה במקום אבל לא חסרות אופציות מסביב. wifi חינם ו-80 תחנות טלויזיה. קפה ותה בחדר. ארוחת בוקר מעולה וצוות המלון מאוד עוזר. באופן כללי הרשת מאוד מוערכת בקבוצה.

Premier Inn London Euston

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Premier Inn London Euston hotel
Premier Inn London Euston hotel – מתוך האתר הרשמי

קרוב ל-Madam Tussauds. חדרים עד 4 אנשים. מתוך הקבוצה: ״ממולצת בחום, היחס לילדים היה מצויין,מלון מונגש ומשפחתי אוכל טוב[…]החדר היה גדול ונוח. המלון עצמו היה כמה דקות הליכה מתחנת רכבת/אוטובוס ראשית. בנוסף הוא היה במרחק הליכה של 20 דקות מקמדן לוק.״

Holiday Inn London Bloomsbury

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Holiday Inn London Bloomsbury
Holiday Inn London Bloomsbury – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז לונדון, קרוב לרכבת תחתית כיכר ראסל. הרבה מסעדות בסביבה, ארוחת בוקר טובה במלון. יש כמה סופרמקטים קרובים ומרכז מסחרי. יש לחם ללא גלוטן וניתן לבקש חלב סויה. אפשר להזמין מיטות מתקפלות ומיטות תינוק.

הזמינו בבוקינג

 

 

Premier Inn London Archway

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Premier Inn London Archway
Premier Inn London Archway – מתוך האתר הרשמי

מלון זה לא ממש במרכז אבל קרוב לתחנת רכבת, עם חדרים משפחתיים מרווחים ואפשרות למיטת תינוק בחדר בחינם. מסעדה טובה במקום עם כמה מסעדות מסביב. ארוחת בוקר טובה. ילדים שוהים חינם ואוכלים ארוחת בוקר חינם. יש סופר ,סטארבקס ומקדונלדס ממש מתחת למלון.

Holiday Inn London – Regent’s Park

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Holiday Inn London - Regent's Park
Holiday Inn London – Regent’s Park – מתוך האתר הרשמי

מלון ממש במרכז, קרוב לרחוב אוקספורד ו-Madam Tussauds. המסעדה של המלון מציעה ארוחה חינם לילדים מתחת לגיל 12. מיטת תינוק חינם בתיאום מראש. מיטה נוחה מאד, קומקום עם תה וקפה בחדר, קרוב לכמה תחנות רכבת, ורבע שעה הליכה מאוקספורד. ארוחת בוקר מצוינת וסופר ממש ליד המלון.

הזמינו בבוקינג

 

Park Plaza London Waterloo

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Park Plaza London Waterloo
Park Plaza London Waterloo – מתוך האתר הרשמי

מלון ממש ליד תחנת רכבת Waterloo, לא רחוק מהביג בן. חדרים עד 4 אנשים שזה מצרך נדיר במקום כל כך מרכזי. חדר כושר וספא במקום. מלון ידידותי למשפחות. מלון חדש, מעוצב , חדרים גדולים ושקטים. מקלחת גדולה וארוחת בוקר טובה גם לצימחונים. השקעים מתאימים גם לאירופה ויש שקעי USB (אבל תמיד עדיף לקחת מתאמים). ילדים אוכלים חינם ועוד פינוקים קטנים לילדים.

הזמינו בבוקינג

Premier Inn London King’s Cross

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Premier Inn King's Cross
Premier Inn King’s Cross – מתוך האתר הרשמי

כמו ששם המלון אומר, הוא ממוקם ממש בקינגס קרוס. חלק מרשת המלונות Premier Inn שציינו פה קודם. ארוחת בוקר טובה מוכנה במקום, אבל אין מקרר בחדרים. סניף של קפה קוסטה במלון! חדרים משפחתיים עם מזגן. בתחנת המטרו יש את רציף 3/4 9 למעריצי הארי פוטר.

The Athenaeum

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - The Athenaeum
The Athenaeum – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים מפואר קרוב ל-Buckingham Palace. מלון ידידותי לילדים וגם לחיות. לילדים יש ארוחות ילדים (תוספת תשלום), ערוצי טלויזיה, שרות בייביסיטר, ומשחקים. יש תצפית מהממת של העיר מהגג וארוחת הבוקר טובה. המלון קרוב מאוד לרכבת התחתית. יש להם חדרי מלון רגילים (כולל חדרים מתחברים) וגם דירות עם מטבחון.

הזמינו בבוקינג

Citadines Trafalgar Square

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - Citadines Trafalgar Square
Citadines Trafalgar Square – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות בכיכר טראפלגאר, עם מטבחון מאובזר ומזגן. הדירות גדולות עד 6-7 נפשות ומקבלים חיות מחמד בתוספת תשלום ובתיאום מראש. יש פינת קפה בלובי והמלון הדירות במרחק הליכה מהלונדון איי, האקווריום, בקינגהם פאלאס ועוד. בדירה יש הכל כולל מדיח כלים וטבליות, מיקרו, כיריים ומקרר. קרוב לסופר ולרכבת התחתית.

הזמינו בבוקינג

The Lincoln Suites

The Lincoln Suites – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 4 אנשים ומיטת תינוק. בדירות יש מטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, טוסטר, תנור, כיריים ומיקרו ובחלק מהדירות יש גם מכונת כביסה ומייבש (באחרים זה של הבניין). בקבוצה נאמר שהחלק של המייבש לא עובד כל כך טוב אז לא לבנות עליו. הדירות נמצאות במיקום מרכזי בעיר ובמרחק של 10 דקות הליכה משתי תחנות של טיוב, כשאחת מהן היא Leicester Square.

הזמינו בבוקינג

The Piccadilly Apartment

מלונות בלונדון למשפחות עם ילדים - The Piccadilly Apartment
The Piccadilly Apartment – מתוך האתר הרשמי

דירה גדולה מול תחנת רכבת התחתית של פיקדילי סירקוס. שלושה חדרי שינה, ל-7-8 נפשות. יש מטבחון מאובזר, משחקי מחשב PS3, נטפליקס, ומיטת תינוק.

הזמינו בבוקינג

London House Hotel

החדר המשפחתי ב-London House Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון קטן ומקסים, נמצא בסמטה נחמדה באזור שנקרא קווינסוואי, במרחק הליכה קצר משתי תחנות אחת לקו האדום השניה לקו הצהוב שלוקחות בכל מקום בלונדון ומרחק הליכה מהייד פארק. בעוד שהרחוב עמוס במסעדות וחנויות, המלון עצמו בסמטא שקטה, הקבלה עובדת 24 שעות ובלילה המלון ננעל והכניסה רק לאורחים, החדרים מאוד נעימים ונקיים, מנקים כל יום, הם מאוד זורמים עם בקשות מיוחדות. יש במלון מזגן גם בקיץ, שזה יתרון עצום על פני מלונות אחרים בעיר. שימו לב שהחדרים קטנים, אבל למי שמגיע למלון רק לשינה – זה לא צריך להפריע במיוחד. יש חדרי משפחה לעד 4 אנשים. מומלץ לא לקחת את ארוחת הבוקר אלא לאכול בחוץ.

הזמינו בבוקינג

Park Plaza Westminster Bridge London

Park Plaza Westminster Bridge – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים במיקום מצוין על ה-Thames מול הביג בן. המלון נמצא מספר דקות הליכה מהלונדון איי, האקווריום ומלא מסעדות (ונ.ב. יש כרטיס משולב ללונדון איי ולאקווריום שיחסוך לכם כסף). במלון יש בריכה וחדר כושר, מזגן בחדרים ומלא מסעדות. יש מספר תחנות טיוב במרחק כמה דקות הליכה מהמלון, כולל תחנות Westminister ו-Waterloo. יש חדרים וסוויטות לעד 4 נפשות.

הזמינו בבוקינג

Amba Hotel Marble Arch

Amba Hotel

מלון במיקום מעולה עם חדרים מרווחים וארוחת בוקר מצוינת. יש בכל חדר מיניבר חינם, והמלון נמצא כמה דקות הליכה מהייד פארק. יש גם דירות מרווחות למשפחות.

הזמינו בבוקינג

Mornington Hotel London Victoria

Mornington Hotel London Victoria – מתוך האתר הרשמי

מלון במיקום טוב עם חדרי משפחה לעד 6 אנשים. המלון קרוב לתחנה ויקטוריה ותחנות אוטובוס ויש בסביבה הרבה חנויות ומסעדות. יש אורחים שמתלוננים על הגודל של החדרים ואומרים שהם קצת קטנים, אבל לרוב זאת לא בעיה כי מגיעים למלון כדי לנוח ולא לבלות. המחיר מצוין ביחס לתמורה.

הזמינו בבוקינג

Georgian House Hotel

Georgian Hotel – מתוך האתר הרשמי. חדר ה-Wizard המשפחתי

מלון במיקום מעולה במרחק כמה דקות הליכה מתחנת ויקטוריה ופחות מקילומטר מארמון באקינגהם. במלון יש חדרים מלון וגם דירות, עם מקום לעד 6 אנשים. החדר הכי מיוחד במלון הוא ה-Family Wizard Chamber עם מיטה זוגית ושתי מיטות קומותיים – והחדר נראה כאילו יצא ישירות מהארי פוטר!

הזמינו בבוקינג

Grand Plaza Serviced Apartments

Grand Plaza – מתוך האתר הרשמי, דירת שני החדרים

מלון דירות עם חדרים לעד 6 אנשים במרחק 10 דקות הליכה מהייד פארק. יש מספר תחנות טיוב במרחק 5 דקות הליכה מהמלון. בדירות יש מטבחון עם מקרר, מיקרו וכיריים ובחלקם יש גם תנור. התמורה מאוד גבוהה ביחס למחיר. דירת שני החדרים מאוד מרווחת עם סלון ושולחן אוכל לשישה.

הזמינו בבוקינג

Collingham Serviced Apartments

Collingham Serviced Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ברמה גבוהה מאוד עם קבלה 24 שעות ביממה ובמרחק 5 דקות הליכה למספר תחנות טיוב. יש דירות לעד 7 אנשים (!!!). בונוס נחמד: מקבלים בקבוק יין ושוקולדים כשמגיעים למלון. בכל הדירות יש מטבחון עם מקרר, כיריים, תנור, טוסטר ומיקרו, ואפילו מכונת כביסה. יש גם יכולת לבקש כסא לתינוק.

הזמינו בבוקינג

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים