רולנטיקה – פארק המים בפארק אירופה עם מלון צמוד [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה נכתב בעזרת קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ועם מידע מהפוסט של ערבה נוימן על גרמניה בקרוואן עם ילדים ותמונות ומידע מעדי הראל להב.

פארק אירופה הוא אחד הפארקים הכי אהובים על ידי משפחות ישראליות. ב-2019, פארק אירופה חנך אזור חדש בפארק בשם רולנטיקה (Rulantica), שהוא פארק מים מקורה! הפארק פתוח כל השנה מ-10:00 עד 22:00 והוא ממוקם ליד אחד משישה מלונות בפארק אירופה Kronasar. בפארק המים יש 17 מגלשות מים, בריכת גלים עצומה, נהר אבובים (או בלי אבובים) באורך 250 מטר ועוד אטרקציות אחרות. יש גשר במלון קרונסר שמגיע ישירות לפארק המים למי שלן במלון.

מלון Kronasar בפארק אירופה

חדר במלון Kronasar – צילום: יח״צ

המלון עצמו, אחד מכמה מלונות בפארק אירופה, צמוד לפארק המים ויש בו חדרים לעד 6 אנשים. המלון מקושט כמו מוזיאון וארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה. החדרים הבסיסיים ביותר מגיעים עם מיטה זוגית ומיטות קומותיים לילדים ויש גם סוויטות של שני חדרים נפרדים ויותר ואף כאלו של שתי קומות. חשוב לציין שהמלון עצמו אינו כולל כניסה לפארק המים, אבל יש כל הזמן דילים מיוחדים עם הנחות לפארק המים. העלויות של החדרים משתנות לפי העונה וחשוב לציין שפארק אירופה עצמו סגור מינואר עד הימים האחרונים של מרץ (התאריכים המדויקים מופיעים באתר). יש שאטל מהמלון לפארק אירופה כל רבע שעה כך שאם תרצו לשלב את פארק המים ואת פארק אירופה – לא תאלצו לשנות מיקום.

פארק המים רולנטיקה

פארק המים ממקום בשטח של פארק אירופה אך הכניסה אליה נפרדת. אורחי המלון מקבלים כניסה מוקדמת כבר ב-9 בבוקר. יש חמישה סוגים של כרטיסים לפארק המים ומומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש (כרטיסים בקופה יעלו 4 יורו נוספים לכרטיס ולא מובטחים בקורונה):

  • יום שלם – מ-10-22
  • כרטיס צהריים – מ-13-17
  • כרטיס ערב – מ-17-22
  • כרטיס לילה – מ-19-22
  • כרטיס רגיל אבל ללא תאריך – בתוקף לשלוש שנים. צריך לתקף את הכרטיס ביום שרוצים להגיע. פחות מומלץ בקורונה כאשר מגבילים כניסה וכרטיסים.

ובכל מקרה, כדאי לבדוק שעות פתיחה של פארק המים ופארק אירופה עצמו באתר כי השעות משתנות לפעמים בגלל הקורונה ובעונות השונות.

בריכת הגלים – עדי הראל להב

בפארק יש 27 מגלשות מים (חלקן בחוץ), 2 ברים בבריכות, 2 סאונות ו-12 אזורים בנושאים שונים בהם הילדים יוכלים לבלות. יש מתקנים ואזורים לקטנטנים ויש גם מגלשות אקסטרים למתבגרים ומבוגרים חובבי הג׳אנר. בכניסה מקבלים צמיד מיוחד שהוא למעשה המפתח ללוקר (ויש המון) וניתן להשתמש בו ככסף באתר. הילדים מקבלים צמיד כחול והמבוגרים מקבלים צמיד שחור, כשאת הלוקרים אפשר רק לפתוח עם צמיד שחור וגם תשלומים במזנונים אפשריים רק בצמידים של המבוגרים.

צילום: יח״צ

האתר עצמו מקורה ברובו ומחומם. הרצפה מחוממת וגם המעקים במדרגות למתקנים. האתר כולו מחומם לסביב 32 מעלות, וגם המים במתקנים ובבריכות הרבות מחוממים.

lazy river – צילום: יח״צ

יש בפארק המים ווי פיי חינם ורוב הפארק מונגש לעגלות וכסאות גלגלים אבל הם לא מפארשים להכניס עגלות לאזור פארק המים עצמו (יש לוקרים מיוחדים). יש מעליות שמחברות בין הלובי, לאזור של האוכל ולאזור של השופינג והשירותים ומקלחות רחבים.

מגלשת הנחש – עדי הראל להב

כמו בכל פארק מים, המגלשות מותאמות לפי גובה. פה תוכלו לראות איזה מתקנים זמינים מאיזה גובה. הכניסה מתחת לגיל 4 חינם. ושימו לב למשהו מגניב: ילד עד גיל 12 נכנס בחינם אם מגיעים ביום ההולדת שלו (צריך להראות דרכון בתוקף). יש גם הנחות וכרטיסים חינם לנכים, תלוי בסוג הנכות.

אפשר לחנות בפארק בעלות של 7 יורו ויש גם חניה לקרוואנים. המשפחה של ערבה הגיעה בקרוואן ולהם לא היו כרטיסים כשרצו להזמין מראש, אך כששילמו על הלינה בקרוואן, הם הצליחו לרכוש כרטיסים לפארק המים. צריך לשלם על חניה בפארק בנפרד מהחניה של פארק אירופה. עדיף להזמין מראש חניה באתר, כך גם מובטחת חניה וגם עולה קצת פחות.

חשוב מאוד: לא לשכוח להביא מגבות אין אפשרות לשכור שם מגבות למי שלא לן במלון.

מסעדות ואוכל בפארק המים רולנטיקה

אחת המסעדות – עדי הראל להב

יש במתחם 10 מסעדות וברים מסוגים שונים, כששניים מהברים במים. המשפחה של ערבה הביאה אוכל איתם, מה שהסתבר כהחלטה נבונה כי התורים היו ארוכים במיוחד, למרות הקורונה. ארוחת ערב הם אכלו בסגנון המערב הפרוע במסעדה שנראית כמו מסבאה והאוכל היה להם טעים מאוד. יש מגוון מנות צמחוניות וטבעוניות, ולרגישים לגלוטן יש פיצה מיוחדת ומאפינס.

בר במים

אפשר להביא אוכל ולשמור בלוקרים אבל אי אפשר להכניס לתוך הפארק עצמו. אפשר לקחת את האוכל ולאכול אותו בלובי. מותר להכניס שתייה לפארק המים אבל מבקשים לא להביא את השתייה בבקבוקי זכוכית אלא פלסטיק בלבד.

יש בר מים גם בחוץ וגם כש-2- מעלות בחוץ הוא פעיל, כמובן עם מים מחוממים. בשני הברים רצוי להחזיר את הכוסות לאחר השימוש ומקבלים חזרה חלק מהכסף (כמו כששותים יין חם בעיר).

המלון ופארק המים בקורונה

רולנטיקה – פארק מים מקורה בפארק אירופה בגרמניה -מופע – עדי הראל להב

לגבי הקורונה, הפארק הגדיר ארבעה שלבים שונים של אמצעי בטיחות, אז צריך לבדוק באיזה מצב הם נמצאים לפני שהם מגיעים. בלי קשר לרמה, כולם צריכים:

  • מסכת FFP-2, N95, או KN-95 מגיל 18 ומעלה
  • מסכה כירוגית רגילה לילדים מגיל 6-17
  • דרכונים (בודקים בכניסה את גילאי הילדים)

נכון לסוף ינואר 2022, ברמה 1, הם מבקשים בנוסף שכולם מגיל 18 ומעלה יהיו מחוסנים או מחלימים (28 ימים עד 3 חודשים מההחלמה). רמה 2 דורשת ממי שמחוסן מעל 3 חודשים לעשות בדיקת PCR או אנטיגן שלילי או חיסון בוסטר. ושוב – כמו כל דבר שקשור לקורונה, ההנחיות יכולות להשתנות בכל רגע נתון, לכן חשוב להתעדכן באתר לפני היציאה מהארץ ושוב כמה ימים לפני ההגעה כדי להספיק לעשות בדיקה בזמן אם תדרשו. עדי מעדכנת שכון לקריסמס 2021, לא אפשרו כניסה ללא חיסון מעל גיל 15, אפילו לא עם PCR בתוקף, אז כדאי לבדוק מראש.

צילום: יח״צ

יש בפארק אירופה שני מקומות בהם ניתן להבדק לקורונה אבל יש להם יכולות מוגבלות והם מבקשים לנסות להגיע כבר עם בדיקה בתוקף. אחד המקומות הוא בחניון של פארק המים והמלון. נכון לסוף ינואר 2022, עלות בדיקת אנטיגן היא 18.43 יורו (חינם לגרמנים), פי סי אר: 69.09-131.50 יורו, תלוי במהירות קבלת התוצאות. שימו לב שהבדיקה חייבת להיות בתוקף עבור המלון ופארק המים

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים