מלונות כשרים בקפריסין – פאפוס ולרנקה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בזמן האחרון, גברו הבקשות מקהל שומרי הכשרות שמחפשים נופש כשר בחו״ל. כדי לעזור לכם לחוות את חו״ל עד כמה שניתן, ליקטתי עבורכם רשימה של מלונות כשרים בקפריסין כדי שתוכלו לטוס בראש שקט. חשוב לי לציין שניתן ללון באיירבנב ולהכין אוכל בעצמכם, למרות שזה לא תמיד סוג החופש שמטיילים מחפשים. הרשימה הזאת כוללת מלונות כשרים בקפריסין, ספציפית מלון כשר בפאפוס ומלונות כשרים בלרנקה. במידה ואתם מתעניינים באחד המלונות הרשומים, מומלץ לבדוק מול המלון את נושא הכשרות על מנת לוודא שהם עדיין כשרים במידה שמתאימה למשפחתכם. פה תוכלו גם לראות אטרקציות בפאפוס לילדים.

מלון כשר בקפריסין – Rimon Cyprus Kosher Rooms

מלונות כשרים בקפריסין - Rimon Cyprus
מלונות כשרים בקפריסין – Rimon Cyprus – מתוך booking.com

מלון כשר בלב לרנקה, כשבמלון עצמו יש את בית חב״ד, בית כנסת וחנות כשרה, בנוסף למסעדה הכשרה. החדרים מרווחים והמיטות נוחות (יש גם מיטות עם הפרדה). האוכל טוב עם ארוחת שבת טובה במיוחד ומומלצת. בית המלון גם כשר לפסח והוא נמצא רק רבע שעה משדה התעופה. יש במלון צוות דובר עברית בחלקו, אך אין במלון בריכות אז הוא פחות מתאים לחופשת בטן-גב, למרות שיש גן שעושעים לילדים.

הזמינו בבוקינג

מלון כשר בלרנקה – Mikes Kanarium City Hotel

המלון ממוקם כמה דקות הליכה ממרכז העיר והטיילת והשירות בו מצויין. החדרים משופצים ומרווחים והאוכל טעים. המלון מאוד קרוב לבית חב״ד (מלון Rimon Cyprus) ובעל המלון דובר עברית ויכול לעזור ולייעץ. למי שמתקשה להתנתק מהארץ, ניתן לראות את הערוצים הישראליים בטלויזיה בחדרים. אין במלון בריכה.

הזמינו בבוקינג

מלונות ודירות בלרנקה שלא כשרים אך סמוכים לחב״ד

Alkisti City Hotel – מלון יפהפיה, מוקף חומה, ובמיקום מצויין.

Aristotle’s Apartment – מיקום מצויין עם סופר למטה. דירות מרווחות ומאובזרות כולל מטבחונים. ניתן לבקש כסא אוכל וצעצועים לפעוטות.

Hotel Opera – מיקום מצויין, חדרים מעט קטנים עם צוות אדיב במיוחד.

Josephine Boutique Hotel – מיקום מרכזי, צוות אדיב, חדרים מאוד מרווחים עם מרפסת ובריכה על הגג.

Livadhiotis City Hotel – מלון לא יקר צמוד לטיילת עם חדרים נוחים ושירות טוב.

Mamas Summer House – מלון עם מיקום נהדר, חדרים גדולים עם מטבחון מאובזר, קרוב לסופר, והעברות חינם לשדה וממנה (מומלץ לבדוק שזה עדיין רלונטי).

St. Lazaros Studios – דירות מאובזרות תוך מחשבה על הדברים הקטנים כמו משקל למזוודות וכובעי קש. מיקום מצויין עם ירקן קרוב ושירות אדיב במיוחד.

מלונות כשרים בקפריסין – מלונות כשרים בפאפוס (לרשימת מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות שאינן כשרות)

מלון כשר בקפריסין – Caprice Spa Resort

מלון כשר בקפריסין - Caprice Spa Resort
מלון כשר בקפריסין – Caprice Spa Resort – מתוך booking.com

הקפריס נמצא בעיירה Latchi שנמצאת בערך 45 ק״מ מפאפוס, שדה התעופה הקרוב ביותר. יש במלון מגוון סוויתות לעד שישה אנשים, וניתן גם להזמין חדרים עם בריכה פרטית (והמחיר בהתאם). החדרים עצמם מרווחים ונעימים עם מיטות נוחות ומבטחון. השירות במלון יוצא מן הכלל, ארוחת הבוקר טעימה, ויש מספר בריכות במלון, כולל בריכה מחוממת מקורה ובריכת ילדים.

הזמינו בבוקינגמלון כשר בפאפוס – Blue Lagoon Kosher Resort & Spa

מלונות כשרים בקפריסין - Blue Lagoon Hotel & Spa
מלון כשר בפאפוסBlue Lagoon Hotel & Spa – n מתוך האתר הרשמי

המלון הוא חלק ממלון Capital Coast וחשוב להזמין ישירות מהאתר ולא מבוקינג או כל אתר אחר על מנת לוודא שתהיו בחלק הכשר. המלון ממוקם במרכז פאפוס הסוויטות מרווחות ויש בהן מטבח. במלון יש גם מסעדה נפרדת וכשרה, בית כנסת וספר תורה. יש במלון שלוש בריכות: רגילה, בריכת ילדים ובריכה מקורה ויש גם משחקייה לילדים. שף המלון ישראלי וניתן להכין כריכים במלון לכשתרצו לצאת מהמלון. המלון מציע הסעות חינם משדה התעופה למלון לטסים בראיין אייר. ניתן לרכוש חבילת נופש מלאה שכוללת טיסות, מלון חצי פנסיון, העברות, ומספר טיולים במשך היום.

מלונות ודירות בפאפוס שלא כשרים אך סמוכים לחב״ד

Diana Holiday Apartment – דירה במיקום טוב עם מארחים אדיבים ומטבחון מאובזר.

King’s Holiday Apartments – צוות אדיב שאף נתן מפתח נוסף לשומרי שבת כדי להשאיר את החשמל דולק בשבת, גם כשיוצאים מהחדר. יש בדירה מכונת כביסה אז היא מתאימה לשהייה ארוכה יותר ויש במתחם בריכה. הדירות מרכזיות ויש סופר קרוב למתחם.

Panklitos Tourist Apartments – דירה מאובזרת ונעימה עם שירות מצויין ומחיר נמוך. יש בבניין הדירות בריכה ודירה ממוקמת קרוב לקניון והעיר העתיקה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים