מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

איי סיישל הם יעד מצוין לחופשה משפחתית ברמה גבוהה. במדינת האי הטרופית המדהימה יש חופים החוליים אינסופיים ומים צלולים ורדודים שלה, מה שהמושלם לבילוי משפחתי, גם עם ילדים קטנים. רוב האטרקציות התיירותיות הן בטבע, ותוכלו למצוא אינספור דברים לראות, לעשות ולטעום, בין אם אתם נמצאים במאהה, ובין אם אתם יוצאים לאיים אחרים, כמו פראסלין או לה דיג.

ישנן אפשרויות רבות ללינה בסיישל עם ילדים, ממלונות ואתרי נופש, ועד בתי הארחה ודירות (כשדירות הן האופציה האמיתית היחידה בלה דיג). שימו לב שרבים ממוסדות אלה אינם משווקים את עצמם כמקומות בהם ניתן להביא ילדים; יש מעט מאוד מועדוני ילדים ובריכות ילדים, וחלקם מארחים רק משפחות עם ילדים מעל גיל מסוים. יחד עם זאת, ישנם לא מעט מלונות שכן מציעים חבילות משפחתיות ואפשרויות נוספות עבור משפחות עם ילדים. הנה כמה מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים. פה תוכלו לקרוא מסלול בסיישל עם ילדים.

טיסות לסיישל ותחבורה באיים

אפשר להיכנס לסיישל בטיסה או בקרוז. מספר חברות תעופה טסות לסיישל ונוחתות במאהה. כל המבקרים באיי סיישל חייבים להציג אישור נסיעה בדלפקי הצ’ק-אין של חברת התעופה. פה תוכלו להגיש בקשה לאישור נסיעות בתקופה הקורונה. אפשר לעבור בין האיים במעבורות. כשמגיעים לאי מסוים, הדרך הטובה ביותר להתנייד בה היא באמצעות רכב שכור. באזורים מסוימים יש מוניות זמינות; באזורים קטנים ומרוחקים יותר, אפשר פשוט ללכת או לרכב על אופניים.

Constance Ephelia

Constance Ephelia – מתוך האתר הרשמי

אתר נופש מדהים וידידותי במיוחד לילדים הכולל מספר וילות משפחתיות שיכולות להכיל עד 6 אנשים כשבחלקן יש בריכה פרטית (שזה שוס אדיר, כפי שהיה לנו בעקבה). מבוגרים יכולים ליהנות מטיפולים מפנקים בספא קונסטנס, בעוד שילדים בגילאי 4-11 נהנים במועדון הילדים, בו יש שחייה, יצירה, אזורי משחקים פתוחים, ימי נושא ותפריטי א-לה-קארט ייעודיים. ניתן לשאול אופניים ללא תשלום, ומסעדת המלון מגישה אוכל מעולה לאנשים בכל הגילאים, כולל תינוקות. יש במתחם 5 מסעדות, 6 ברים, ו-5 בריכות.

הזמינו בבוקינג

Four Seasons Resort Seychelles

Four Seasons Resort Seychelles – מתוך האתר הרשמי

אידיאלי לחופשות משפחתיות מורחבות, במלון יש וילות עם בריכות הפרטיות. תוכלו לבחור בין וילות לדירות עם עד ארבעה חדרים ואפשרות לאירוח של עד 8 אנשים. במלון אפשר ללמוד להכין אוכל קריאולי, לבלות בספא ומרכז הכושר, והמלון מציע גם צעצועים ומתקנים לילדים בחדר, ותוכנית לילדים במועדון הילדים שפתוח לגילאים 4-12. באתר הנופש יש גם בריכה חיצונית, ספורט ימי, כדורעף חופים, בדמינטון וספרייה. למתבגרים יש גם שיעורי סאפ וטיפולי ספא מיוחדים עבורם.

הזמינו בבוקינג

Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

האי Silhouette במאהה הוא אי מקסים, וזה המלון היחיד שנמצא שם. במלון יש חדרים עם דלתות מתחברות ואפשר לאכול במסעדת המלון, או להזמין ישירות לחדר. יש תפריט לילדים וחווית ארוחת בוקר לילדים. במלון יש בריכה חיצונית, ספא, מרכז כושר, מגרשי טניס ושירות קונסיירז’. שאלו בקבלה לגבי פעילויות ושירותים לילדים יש יש הפתעות. 🙂 יש במלון גם משחקייה לילדים.

הזמינו בבוקינג

 

 

Kempinski Seychelles Resort

Kempinski Seychelles Resort – מתוך האתר הרשמי

קמפינסקי ריזורט ידידותי בטירוף למשפחות. מועדון הילדים פתוח 7 ימים בשבוע, בין השעות 8:00-19:00 ומיועד לילדים בגילאי 4-12. ילדים צעירים יותר יכולים להיכנס, כל עוד הם מלווים במבוגר. במועדון יש אזורי משחקים פנימיים וחיצוניים, בריכת שכשוך וטיולים. יש ארוחות מותאמות לילדים במסעדות ויש ציוד לילדים, כגון חיתולים ואמבטיית קצף. עם זאת, בחדרים ובסוויטות יש תפוסה מקסימלית של 4 אנשים. כדאי לברר לגבי חדרים/סוויטות עם דלתות מתחברות.

הזמינו בבוקינג

Savoy Seychelles Resort & Spa

Savoy Seychelles Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם על חוף Beau Vallon ויש בו 5 מסעדות ו-2 ברים. החדרים מאוד מרווחים, כשהקטנים ביותר הם 51 מטר מרובע, ויש מקום לעד 5 אנשים. יש במלון מועדון ילדים, ספא, מרכז כושר, מגרשי טניס, הבריכה הגדולה ביותר בסיישל ושיעורי יוגה. יש גם בריכה למבוגרים בלבד ממנו תוכלו להנות כשהילדים במועדון הילדים. למי שמחפש חופשת ממש מפנקת, יש אפשרות לקחת פנטהאוז עם קונסיארז׳ פרטי. מועדון הילדים פתוח 7 ימים בשבוע מ-8 בבוקר עד 18 בערב, עם הפסקה לארוחת צהריים, ואפשר להשאיר ילדים מגיל 4 ומעלה. במועדון יש בין השאר ג׳ימבורי.

הזמינו בבוקינג

STORY Seychelles

STORY Seychelles – מתוך האתר הרשמי

במרחק נסיעה קצר מעיר הבירה ויקטוריה, אתר הנופש זה כולל סוויטות משפחתיות לעד 6 אנשים. במלן יש 6 מסעדות וברים, ספא, חדר כושר (פתוח 24/7), שחמט חיצוני, כדורעף, טניס, ומתקנים נוספים. מועדון הילדים של המלון פתוח לילדים בגילאי 3-12, בין השעות 9:00-18:00, כל יום, למעט ימי רביעי. . יש במלון בריכה חיצונית ובריכת ילדים.

הזמינו בבוקינג

Constance Lemuria

Constance Lemuria – מתוך האתר הרשמי

למרות שהמלון ידוע בזכות מסלול הגולף שלו בן 18 הגומות, זה גם מקום נהדר לשהות בו כמשפחה של עד 7 אנשים. הסוויטות והווילות של המלון מרווחות, הבריכה מפנקת בשלושה מפלסים, והאוכל יוצא מן הכלל בארבעת המסעדות של המלון (ו-5 הברים). מבוגרים יכולים ליהנות מטיפולי ספא בזמן שילדיהם מבלים במועדון הילדים (גילאי 4-11), הכולל בריכת שחייה משלו, גן שעושעים, אומנות, ימי נושא, הכנת פיצות וגלידות ועוד. ילדים יכולים אפילו לאכול מתפריטי א-לה קארט המיועדים להם בזמן שהם נמצאים במועדון הילדים. יש גם וילות עם בריכות פרטיות.

הזמינו בבוקינג

Raffles Seychelles

Raffles Seychelles – מתוך האתר הרשמי

וילות עם בריכות פרטיות שמוקפות בחול נקי ולבן, אוקיינוס כחול צלול וגבעות ירוקות מתגלגלות. אידיאליות עבור משפחות של עד 6 אנשים, הוילות אלה כוללות גישה לבריכה פרטית, טיפולי ספא בווילה ומפגשי יוגה, ושירותי קונסיירז׳ פרטיים. יש מועדון הילדים ומלא ציוד לילדים שיינתן במתנה לקטנטנים, מחוברות צביעה ועד לחלוקי רחצה קטנים. ניתן לתכנן טיולי חוץ וספורט ימי לכל המשפחה. יש ברים ומסעדות בשפע, כשכל אחד מציע מאכלים שונים, כולל בר סושי.

הזמינו בבוקינג

 

קלאב מד סיישל

מתוך האתר הרשמי

ריזורט הכל כלול עם מועדון ילדים מגיל 4 ועד 17. יש מבחר גדול של פעיוליות לילדים, מופעים (שלהם), טיולים בטבע, גני שעשועים, יוגה ילדים והורים, ועוד, וכל המידע נמצא באפליקציה היעודים שלהם. יש. מגוון רחב של חדרים, כולל חדרים מתחברים לעד 5 אנשים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים