דירה באילת למשפחות עם ילדים במיקום מצוין [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בקיץ האחרון, ירדתי לאילת עם החברה הכי טובה שלי והבנות שלנו (8.5). בגלל הקורונה, העדפנו ללון בדירה ולא בבית מלון. לאילת לא הגענו בשביל חווית ההכל כלול אלא כדי לחוות את העיר (בה לא ביקרתי מלפני שהיו לי ילדים) והדירה שלקחנו היתה מעולה. בכללי, המשפחה שלי תמיד מעדיפה דירות על פני מלונות בגלל הנוחות הנוספת של המטבחון, הגמישות של הארוחות והפרטיות שיש לנו ההורים.

דירה באילת למשפחות עם ילדים - המרפסת
המרפסת
שירלי מצאה את הדירה הרבה זמן מראש, עוד לפני שהיה ברור אם נוכל להגיע לאילת או אם יהיה עוד סגר או הגבלות אחרות. בזמן שביקרנו (שבדיעבד היה שבועות בלבד לפני הסגר השני), בעלי הדירה נתנו תנאים מאוד גמישים לביטול למקרה של סגר נוסף, מה שהיה מאוד חשוב בזמנו. עלות הדירה היתה 2,700 שח לשלושה לילות בדירת שני חדרים. במקור, שירלי הזמינה את המקום בשבילה והבת שלה בלבד, אבל בעלי הדירה אמרו שבאותו המחיר אפשר להביא חברים – וכך אנחנו הצטרפנו.
דירה באילת למשפחות עם ילדים - חדרי השינה
חדר השינה והסלון
הדירה מעוצבת בצורה נפלאה ומודרנית ויש בה מקום לעד חמישה אנשים: חדר עם מיטה זוגית וסלון עם ספת יחיד נפתחת וספה זוגית נפתחת. יש בשני החדרים יש טלויזות עם נטפליקס אבל לא יצא לנו להשתמש כי לא בילינו הרבה זמן בדירה עצמה. טכנית, בעלי הדירה אומרים שניתן גם לקבל מיטה מתקפלת לחדר עם המיטה הזוגית, וכך יכולים להיות 6 אנשים, אבל זה נראה לי פחות נוח ולא מומלץ.
דירה באילת למשפחות עם ילדים - המטבח
המטבח
המטבחון קטן אבל מאובזר ממש עם הכל: מקרר גדול, מיקרוגל, כיריים, בר מים, וטוסטר אובן. יש גם אי עם כסאות, שם ישבנו לאכול. בסך הכל יש שם את כל מה שצריך כדי להכין אוכל בעצמנו, למרות שרק הכנו ארוחות בוקר שם. חשוב לי לציין שיש 4 כסאות בר ולא חמישה אז משפחה ש 5 יצטרכו להתפצל כדי לאכול.
דירה באילת למשפחות עם ילדים - הבריכה
הבריכה – צילום מהמרפסת של הדירה
במתחם הדירות יש בריכה שעומדת לרשות כולם והיא נמצאת ממש מחוץ לדירה. למעשה, הכי נוח להגיע לבריכה מהמרפסת עצמה. אם הילדים מספיק גדולים ושוחים, אפשר פשוט לשבת בפינת הזולה במרפסת בזמן שהילדים שוחים כי אפשר לראות חלק מהבריכה מהמרפסת. חשוב לדעת שאין מציל בבריכה והבריכה פתוחה מ-10 ועד 18. דאגנו בהתחלה שיהיה רועש בלילה אבל הם ממש סוגרים את הבריכה ולמרות שהיה אוגוסט ותפוסה מלאה – באמת היה שקט מאוד.
דירה באילת למשפחות עם ילדים - המגלשה
המגלשה – צילום: כרמית עבדי
אנחנו היינו באמצע השבוע, אבל כשהעלתי פוסט בקבוצה לגבי הדירה, אחת מחברות הקבוצה, כרמית עבדי, ציינה שבימי שישי יש מתנפח גדול בבריכה.
בחדר האמבטיה יש מגבות, שמפו וסבון גוף ובדירה יש גם מכונת כביסה. אפשר גם לבקש לול קמפינג (אבל אני לא יודעת אם זה בתוספת תשלום). הכניסה למתחם עם צ׳יפ מיוחד ויש חניון עפר גדול מאחורה הבניין. הדירה ממוקמת באותו הרחוב כמו האייס מול, אז אפשר בקלות לאסוף אוכל או לצאת לאכול לארוחה מהירה אם רוצים. (וכמובן שיש גם משלוחים, אבל מכיוון שהכניסה למתחם עם צ׳יפ, תצטרכו לפגוש את השליח בשער הכניסה.) המתחם גם נמצא דקות הליכה מהמון מסעדות וחנויות, כולל ״המכולת שלי״ שממש זולים ושם גם קנינו ציוד שנורקל.
הכי חשוב: בעלי הדירה ממש ממש קשובים וכל דבר שהיה לנו חסר (ברמת שמיכה נוספת או מגבת לידיים) קיבלנו כמעט מיד. גם היו כמה פינוקים בדירה כשהגענו, כגון עוגת שיש ושלוקים במקפיא. מכיוון שלבעלי הדירה לא היה מושג שאני בלוגרית ושיש לי קבוצה, אני מניחה שזה משהו שעושים לכולם.
דירה באילת למשפחות עם ילדים - המתחם
המתחם
כפי שציינתי, התרשמנו מאוד לטובה מהעובדה שהבריכה ננעלת ממש ב-18 בערב. מצד אחד, זה טיפה מבאס כי לפעמים רצינו להיות בה מאוחר יותר. מצד שני היה שקט בלילה ולא חווינו בכלל את כל הרעש וההמוניות שמייצגים, לרוב, את אילת בקיץ. המתחם עצמו הוא מיקס של דירות להשקעה ומגורים אז הוא מתוחזק מאוד מצד אחד, ושקט ולא המוני מצד שני.
לגמרי הייתי חוזרת לשם שוב עם משפחתי, אבל יש כמה נקודות שחשוב שוב לחדד:
  1. אין מציל בבריכה אז הילדים על אחריותכם
  2. גם אין לבריכה הצללה – אז אנחנו לא היינו בה בשעות הממש חמות של היום
  3. אמנם יש בקלות מקום לשלושה בסלון, אבל זה לא למתבגרים גדולים שצריכים יותר מקום לעצמם. הילדים שלי בני 8.5 ו-6.5 (כפול 2), אז יש מקום לשלושתם ולהם לא היתה בעיה להיות שם.
הנה לינק להזמנה למי שרוצה להזמין את הדירה, באמת שהיינו מרוצות עד הגג. ולמקרה שהדירה כבר תפוסה לתאריכים שאתם מחפשים, הנה עוד דירות של אותם המנהלים (בהן לא היינו, אבל ממליצים בעיקר על בסיס השירות הנפלא שקיבלנו):

בקבוצה תוכלו לראות את הפוסטים שלנו על האטרקציות בהן ביקרנו באילת.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים