מלונות ליד דיסנילנד פריז – מלונות ודירות למשפחות ליד יורודיסני [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כרטיסים לדיסנילנד פריז (יורודיסני)

מגיעים לדיסנילנד פריז אבל לא רוצים לישון במלון של יורודיסני? רכבת ה-RER מגיעה ישירות מפריז עד לשער הכניסה לדיסני, אבל הנסיעה יכולה לארוך שעה ויותר הנה מלונות ודירות מומלצים למשפחות בקרבת דיסנילנד פריז. השנה ביקרנו בדיסני והגענו מפריז והאמת היא שזה מאוד הקשה עלינו ובדיעבד זאת היתה טעות. אם נחזור שוב ליורודיסני (פעם שלישית גלידה?) אז בהחלט ניקח דירה או מלון בקרבת הפארק. הבונוס של מלון קרוב הוא היכולת לחזור לדירה/מלון ולנוח קצת. זה במיוחד נכון למי שרוצה לראות את הזיקוקים בלילה. כבר היינו פעמיים בדיסנילנד פריז ועוד לא יצא לנו לראות אותן – בפעם הראשונה כי הילדים היו קטנים מדי ובכלל לא מסוגלים להיות ערים כל כך מאוחר, ובפעם השנייה כי עוד היתה לנו נסיעה חזרה לפריז. Val D’Europe נמצאת תחנה אחת בלבד מיורודיסני ויש בה, בין השאר, חנות Auchan, סופר ענק שגם יש בו בגדים וכל ציוד אפשרי. הנה רשימת מלונות ליד דיסנילנד פריז ומלוני דירות מומלצים במיוחד למשפחות. פה תוכלו לקרוא את המדריך המלא לדיסנילנד פריז.

Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - RADISSON BLU HOTEL PARIS, MARNE-LA-VALLÉE
RADISSON BLU HOTEL PARIS, MARNE-LA-VALLÉE – מתוך האתר הרשמי

מלון רדיסון בלו הוא מלון 4 כוכבים ששופץ לאחרונה ונמצא במרחק של מספר דקות בלבד מדיסנילנד פריז באמצעות שאטל. בנוסף לסמיכותו לדיסנילנד פריז, המלון משקיף על מסלול גולף והוא קרוב למספר קניונים, אשר ניתן גם לגשת אליהם באמצעות הסעות חינם. לחילופין, יש את מרכז הכושר ואת הסאונה, בבריכה מקורה, ושתי מסעדות במלון. האורחים יכולים גם לקנות כרטיסים לפארקים בדלפק הקבלה של המלון, אם שכחתם לעשות זאת לפני הנסיעה שלכם. בכל מקרה, אני ממליצה לרכוש מראש – אנחנו רכשנו כרטיסים לדיסנילנד פריז באתר Get Your Guide שיצא יותר זול מהאתר הרשמי של דיסנילנד. רסידון בלו היא רשת מצויינת ומאוד מוכרת, ואנחנו לנו אצלם בורשה ובוילנה, בנוסף לעוד ערים.

הזמינו בבוקינג

Explorers Hotel

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Hotel Explorers
Hotel Explorers – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם במרחק של 2 ק”מ בלבד מהפארקים וכולל מגוון רחב של חדרי משפחה מעוצבים  כמו בסגנון פיראטים. יש מגרש משחקים בגודל של 200 מ”ר עם מגלשות מים וספינה פיראטית, “הרפתקה בג’ונגל” מקורה, פינת משחקים לילדים, קולנוע 6D, חדר כושר לילדים ואפילו חדר משחקי וידאו. במלון יש שלוש מסעדות, שני מזנונים ובר. גם פה אפשר לרכוש כרטיסים לפארקים בקבלה, למרות ששוב – אנחנו ממליצים לרכוש אונליין באתר GetYourGuide כדי לקבל את ההנחה. יש שירות הסעות ללא תשלום בין דיסנילנד פריז למלון וחניה חינם בדיסני אם אתה רוצה לנסוע ברכב.

הזמינו בבוקינג

Vienna House Magic Circus Marne La Vallee

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Vienna House Magic Circus
Vienna House Magic Circus – מתוך האתר הרשמי

שם המלון הוא “הקרקס הקסום”, וכל חדר (כולל חדרי משפחה) מעוצב כך שיתאים לנושא הקרקס, עם צבעים בהירים ועיצובים גיאומטריים. במלון יש גם בריכת שחייה, מגרש משחקים, אזור משחקים לילדים, חדר כושר, חדר משחקים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. האורחים יכולים לרכוש כרטיסי דיסנילנד פריז בדלפק הקבלה, וליהנות משירות הסעות חינם לפארקים, אשר יוצא כל 20 דקות. מומלץ לרכוש כרטיסים לפארק אונליין באתר של GetYourGuide כדי לקבל את ההנחה.

הזמינו בבוקינג

Vienna House Dream Castle Marne La Vallee

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Vienna House Dream Castle Marne La Vallee
Vienna House Dream Castle Marne La Vallee – מתוך האתר הרשמי

מלון המעוצב בסגנון של ארמון היסטורי עם גן צרפתי יפה. חדרי המשפחה מרווחים, יש מסעדות עם מרפסת ובר, ספא, בריכה מקורה וחדר כושר, דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה, יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, פעילות לילדים ותוכנית בידור – ועוד.

הזמינו בבוקינג

Residhome Appart Hotel Val d’Europe

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Residhome Val d'Europe
Residhome Val d’Europe – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים זה כולל דירות ממוזגות המיועדות לעד 7 נפשות. כל דירה מגיעה עם מטבח מאובזר לחלוטין, אזור עבודה לאלו מאיתנו שמגיעים עם לפטופ, טלוויזיה, חיבור לאינטרנט במהירות גבוהה, וחנייה. הדירה ממוקמת קרוב לכל האיזורים המרכזיים של העיר.

הזמינו בבוקינג

Adagio Serris Val d’Europe

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Hipark by Adagio Serris Val d'Europe
Adagio Serris Val d’Europe – מתוך האתר הרשמי

במלון היפארק ילדים שוהים בחינם (ילד אחד לכל משפחה בעת שימוש במיטות הקיימות) ועריסות תינוק זמינות על פי בקשה. זה מלון דירות 3 כוכבים עם חדרים מרוהטים לחלוטין המסוגלים לעד 6 נפשות. יש במלון שאטל לדיסנילנד פריז, בריכה עונתית, סאונה, מתקני כושר, אזור משחקים לילדים, אינטרנט אלחוטי חינם וצוות בקבלה הפועלת 24 שעות ביממה. חיות מחמד יתקבלו בברכה, למרות שכנראה שישתעממו בזמן שתבקרו בדיסנילנד.

הזמינו בבוקינג

 

 

Ibis Budget Marne la Vallée Val d’Europe

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Ibis Budget Marne la Vallée Val d'Europe
Ibis Budget Marne la Vallée Val d’Europe – מתוך האתר הרשמי

במרחק של 5 דקות נסיעה מדיסנילנד פריז, מלון איביס הוא אחד האפשרויות הזולות ביותר באזור. יש מלון מיזוג אוויר, חלוקי רחצה, עיתון יומי, שולחן ומייבש שיער. איביס היא רשת פשוטה, לא יקרה ועושה את העבודה, במיוחד במקרה הזה – אתם במילא לא מתכוונים להיות הרבה במלון. באופן אישי, יצא למשפחה שלנו ללון באיביס יותר מפעם אחת, למרות שזה תמיד באסיה.

הזמינו בבוקינג

 

 

Campanile Val de France

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Campanile Val de France
Campanile Val de France – מתוך האתר הרשמי

המלון ידוע גם בשם “קיריאד דיסני” וממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מהפארקים. יש חנות דיסני בתוך המלון, אך אינו מנוהל על ידי זיכיון דיסני. במלון יש קרוסלה חדר משחקים מדליק, בנוסף לחווה שפתוחה לקהל הרחב. ארוחת בוקר וארוחת ערב כלולים במחיר ההזמנה (שזול משמעותית מהמלונות שבבעלות דיסני), ויש חטיפים זמינים לאורך כל היום. החדרים גדולים ויש חדרים משפחתיים עם מיטות קומותיים.

הזמינו בבוקינג

Marriott’s Village d’ile-de-France

מלונות ליד דיסנילנד פריז - Marriott's Village d'ile-de-France
Marriott’s Village d’ile-de-France – מתוך האתר הרשמי

מלון מהמם עם דירות מצד אחד ושירות מלא של מלון מצד שני. בוילות יש 2-3 חדרים ובהם מקום לעד 8 נפשות. יש אינטרנט אלחוטי, מועדון ילדים מושקע, טלויות, בריכות ועוד. הוא ממקום כ-5 דקות נסיעה מדיסנילנד ו-7 דקות מהקניון והסופר.

הזמינו בבוקינג

L’Elysée Val d’Europe

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Hôtel l'Élysée Val d'Europe
Hôtel l’Élysée Val d’Europe – מתוך האתר הרשמי

המלון מתגאה בכך שהוא מספק שירות איכותי במחיר נוח, במרחק יריקה מדיסנילנד פריז. מלון 4 כוכבים ששופץ לפני שלוש שנים שכולל קבלה הפועלת 24 שעות ביממה, חניה פרטית תת קרקעית, חדרים סטנדרטיים שיכולים להכיל עד ארבעה אנשים, וחדרי משפחה מרווחים עם מיטות מספיקות לשמונה נפשות. האורחים יכולים ליהנות מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מזנון ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי, עריסות לתינוקות ותפריטי ילדים.

הזמינו בבוקינג

Mercure Marne la Vallee Bussy St Georges

מלונות מומלצים ליד דיסנילנד פריז - Mercure Marne La Vallée Bussy Saint Georges
Mercure Marne La Vallée Bussy Saint Georges – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים משופצים וממוזגים במגוון גדלים. יש אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, חדר כושר ועוד. יש מסעדה במלון עם תפריט ילדים. גם פה אפשר להביא את חיות המחמד, בתוספת תשלום. מרקיור היא רשת מוכרת של מלונות ובין הרשתות המומלצות בקבוצה בערים אחרות.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים