מלון מומלץ בבנגקוק למשפחות עם ילדים – Chatrium Grand Bangkok

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אנחנו ממש ממש אוהבים את בנגקוק. לדעתי, זאת עיר מפוספסת על ידי תיירים ישראליים. משום מה, נוטים לחשוב שאין מה לעשות בעיר עם ילדים – ויש המון מה לעשות בבנגקוק עם ילדים, בקלות שבוע שלם ויותר. הרבה משפחות מדלגות על העיר ולדעתי זה פספוס מכיוון שזאת יותר ״תאילנד האמיתית״ ויש לה קסם משלה. בנגקוק הגרסה האורבנית והאוטנתית יותר של תאילנד, צד אחר שהוא לא האיים, והמחירים בה לא יקרים יותר מאשר האיים. למעשה, בהרבה מקרים היא זולה יותר מהאיים, ובעיניי חלק חשוב מטיול בתאילנד ושווה לבלות בה מספר ימים. כשנחתנו בקיץ באחרון בבנגקוק, אחרי 6.5 שנים שלא ביקרנו בה, הרעשים והריחות כל כך ריגשו אותנו. אנחנו החלטנו שהטיול הזה הוא טיול מנוחה – לא רצינו להתרוצץ ממקום למקום, רצינו לעבוד (לא רצינו, היינו חייבים, אבל הבנתם אותנו) ורצינו מקומות שהילדים יוכלו לשחק בבריכה בזמן שאנחנו במחשב. לשמחתנו, מצאנו מלון מעולה דרך תאי טורס, שדרכם הזמנו גם מלונות בקאו לאק, פוקט, קראבי והואה הין. אם אתם מחפשים מלון מומלץ בבנגקוק למשפחות עם ילדים – Chatrium Grand Bangkok הוא מלון מפנק במיקום מושלם.

קצת על מלון Chatrium Grand Bangkok

אחד החדרים שלנו במלון

מלון 5 כוכבים מפואר במיוחד עם חדרים ענקיים שנמצא במיקום הכי מושלם בעיר, ממש מאחורי קניון Siam Paragon ועוד קניונים רבים באזור. כלומר, מעבר לשופינג, יש אינספור אפשרויות לאוכל, ויש תחבורה ציבורית שמגיעה לכל מקום בעיר. מעבר לעובדה שניתן להגיע תוך 5 דקות לקניון, יש למלון גם רכב גולף שיכול להקפיץ אתכם לקניון (שעזר בלילות שירד גשם) והם עושים סיבובים כל ערב ואפשר גם לחכות להם שיחזרו כדי לחזור למלון. הם גם הקפיצו אותנו עם הציוד שלנו כדי שנוכל לקחת את הרכבת לשדה התעופה.

לייזר טאג בקניון סנטרל

בכל הקניונים בסביבה יש גם אטרקציות למשפחות, כך שבמרחק של עד 10 דקות הליכה תוכלו למצוא המון אטרקציות שמתאימות למשפחות, כמו האקווריום, החלקה על הקרח, לייזור טאג, מאדאם טוסו ועוד.

חדר הכושר במלון

למלון יש ארוחת בוקר ענקית וטעימה, בריכה מטריפה שממש לא מרגישה באמצע העיר, מועדון ילדים חמוד לקטנים, חדר כושר וספא. במרחק כמה דקות הליכה מהמלון יש גם חנויות נוחות ומקום שאפשר לעשות כביסה במחירים טובים (אנחנו תמיד עושים כביסה בסוף טיול כך שכשנחזור הביתה נוכל לשים הכל בארון במקום להשתעבד למכונת הכביסה).

אטרקציות למשפחות במלון

 הבריכה

המלון מחולק לשני צדדים כשיש מעבר בין שני הצדדים בכמה קומות ובין שני צידי המלון יש את הבריכה הכי יפה שיכולתם לבקש באמצע עיר. למעשה, חוץ מהעבודה שרואים כמה בניינים מרחוק – לא הייתם בגלל מרגישים שאתם באמצע בנגקוק.

 בריכת הפעוטות מקדימה

הבריכה ארוכה ובקצה שלה יש את בריכת הפעוטות בגובה חצי מטר. האמת היא שהילדים שלי נהנו בשני צידי הבריכה. בבריכה יש מעמד עם מגבות כך שאין צורך להביא מהחדר ואותם גם מחזירים כשמסיימים.

מועדון הילדים

בהמשך, בבניין הצמוד, יש את חדר הכושר ומועדון הילדים. המועדון חמוד ומתאים ביוחד לילדים קטנים (עם ההורים שלהם). יתכן ויש פעילוית בשעות מסוימות אבל לא ממש בדקנו כי היו לנו רק 3 ימים בבנגקוק ורצינו למצות אותם.

סוגי הלינה במלון

החדרים העצומים שלנו

בניגוד לרוב המלונות שמצאנו בבנגקוק, פה ניתן למצוא פתרונות למשפחות של עד 6 אנשים, מה שאומר שהוא מתאים כמעט לכולם! אנחנו לנו בזוג חדרים נפרדים שהיו מאחורי דלת נוספת שיכולנו לנעול (שנפתחה עם המפתחות שלנו לחדרים). אנחנו ההורים היינו בחדר ענקי עם מיטת קינג וחדר אמבטיה ענק והילדים היו בחדר עם שתי מיטות זוגיות רחבות וחדר אמבטיה עוד יותר מהמם משלנו. החדר שהילדים היו בו מתאים ל-4 אנשים כך שהוא גם מתאים למשפחות של 4 נפשות.

בנוסף, יש סוויטות של 2 חדרי שינה ו-3 חדרי שינה למשפחות גדולות יותר. בכל החדרים יש מיני בר, מכונת קפה ושולחן אוכל עם כסאות, פלוס ספה. ליד המיטות יש גם מכשיר חכם עם המון מידע על מזג האוויר, מסעדות מומלצות, אטרקציות בעיר ועוד המון מידע סופר מעניין לגבי בנגקוק ואפילו נעזרנו בו פעם.

אפשרויות האוכל במלון

חלק קטן מארוחת הבוקר

במלון יש מספר מסעדות ובית קפה. הבופה של הבוקר עצום, טעים ברמות אחרות, עם מבחר מתוקים מטורף שמשתנה חלקית מיום ליום. יש אוכל אסייתי, יש אוכל מערבי – ממש כל מה שרוצים. בילינו המון זמן בארוחת הבוקר. בזמן הצק אין, אמרו לנו שעדיף לנו להגיע מוקדם לאכול כי בסביבות 8:30-9 נהיה מאוד עמוס, ואכן כשהיינו מגיעים בין 7:30 ל-8 כמעט ולא היו שם אנשים ועד שהיינו מסיימים לאכול כבר היו המון. הבופה היה הצורה הכי טובה להגיד שלום לתאילנד 🤣

עוד חלק קטן מארוחת הבוקר

מעבר לכך, המסעדות גם פועלות בצהריים ובערב אבל לא אכלנו בהן כך שאין לי ממש מה לדווח. אפשר גם להזמין אוכל לחדרים, ויש בית קפה ליד המסעדה הראשית עם מאפים יפיפיים ברמה גבוהה מאוד.

כפי שציינתי, המלון ממש צמוד לקניון סיאם פארגון והיינו בסוף הטיול אז היינו לא מעט בקניונים בשופינג וכבר אכלנו שם כשהיינו ליד המלון.

אטרקציות בבנגקוק למשפחות עם ילדים

ה-Skywalk – לאמיצים בלבד

בנגקוק מלאה באטרקציות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, וחלק גדול מהן נמצאות במרחק של כמה דקות הליכה מהמלון. הנה רשימה בכל העיר:

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים