מלון מומלץ בפוקט למשפחות – Intercontinental Phuket Resort

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לרשת Intercontinental יש מקום מיוחד בליבי. גדלתי ביוסטון, טקסס, וכל שנה היינו נוסעים לחופשה בניו אורלינס עם סבא וסבתא שלי. וכל פעם היינו לנים באינטרקונטיננטל העצום שם. כל פעם שאני נכנסת למלון מהרשת, אני מיד נזרקת אחורה לילדות, ואיך שבמסעדה כבר היו יודעים שהדרך היחידה שאני אוכל חביתה היא אם ישימו עליו סוכר צבעוני (לא לשפוט, זה טעים בטירוף). לכן שמחתי מאוד להגיע לאינטרקונטיננטל בביקור שלנו בפוקט. את המלון הזמנו דרך תאי טורס עליהם כבר סיפרתי בפוסט אחר. הזמנו דרכם מספר מלונות ואטרקציות מכיוון שהם נותנים מחיר זול יותר מהאתר הרשמי, מבוקינג ואגודה, ואפשר גם להזמין דרכם העברות, וכמובן שמקבלים שירות על הכל בעברית. בנוסף, נעזרנו במועדון ידידי תאילנד בתכנון הטיול שלנו (זאת היתה הפעם הרביעית שלנו בתאילנד אבל הראשונה באיים עם הילדים). היינו באינטרקונטיננטל 3 לילות שהיו יחסית גשומים ובחלקם סוערים, וכפי שאתם יודעים – אני לא עורכת תמונות, כך שקחו בחשבון שבמציאות המלון יפה בהרבה מהתמונות. למעשה, זה כנראה המלון היפה ביותר שהיינו בו עד כה. אז הנה מידע על מלון מומלץ בפוקט למשפחות – Intercontinental Phuket Resort וכמובן שתוכלו גם לקרוא על אטרקציות בפוקט למשפחות עם ילדים.

קצת על מלון Intercontinental Phuket Resort

הספא המהמם והדרך לבריכות

האינטרקונטיננטל ממוקדם בקמאלה Kamala, אחד האזורים השקטים והמומלצים בפוקט בקבוצה, וזאת למרות שהישראלים הצעירים לרוב אוהבים ללון בפאטונג Patong. אבל אל דאגה, פאטונג נמצאת בסך הכל רבע שעה מהמלון וניתן גם להגיע ל-Old Phuket Town המקסימה שאנשים לפעמים מפספסים – אבל היא חמודה ממש.

רכב הגולף – מבחינת הילדים זאת היתה אטרקציה בפני עצמה!

המלון מחולק לשניים ובינו יש כביש רחב – אבל אל דאגה, יש מעבר תת קרקעי יפהפה בין שני הבניינים ויש הסעות בין שני הצדדים ברכב גולף 24 שעות ביממה. אנחנו שילבנו את השניים ולרוב לקחנו את רכב הגולף רק כשירד גשם, אבל זה בעיקר היה כי הרגשנו שאנחנו לא זזים מספיק ולא יזיק קצת ספורט 🙂

הצד הראשי הוא שזה שקוראים לו mountain side, כלומר זה שפונה להרים. בצד זה, יש בריכה יפהפיה עם בריכת פעוטות, כשיש חדרים עם מרפסת שנפתחת ישירות לבריכה וללגונה שסביבה. כמו כן, בצד זה יש את מועדון הילדים, הספא המפואר ומספר מסעדות, כולל המסעדה עם ארוחת הבוקר. הצד השני הוא הפונה לים, שם יש גם מספר מסעדות ובריכה יפיפיה על החוף. בצד זה גם תמצאו את הלאונג׳ עליו אספר בהמשך – תאמינו לי, אתם לא רוצים לפספס את זה.

חוף הים

כמו במלונות אחרים ברמת 5 כוכבים שנותנים מענה למשפחות וגם למבוגרים ללא ילדים, ישנם אזורים במלון שמוגדרים למבוגרים בלבד, בעיקר בריכות מסוימות, כולל בריכת האינפיניטי. בהגעה סיפרו לנו מה זה מה, כמובן, ויכולנו לתכנן בהתאם.

כשיצאנו מהמלון נכנסו לעיר לקניון ופעילויות, אבל במרחק של בערך 10 דקות הליכה יש חנויות נוחות ומסעדות אליהן אפשר להגיע מהחוף או מהכביש. אחת המסעדות האהובות היא Cafe Del Mar, שנמצאת במרחק כמה דקות הליכה לאורך הטיילת על החוף, שהוא למעשה הביץ׳ בר המפורסם ביותר פוקט. בנוסף, בהמשך יש עוד כמה מסעדות ובתי קפה על החוף וגם יש לא מעט מהכיוון של הכביש. לאורך הטיילת יש גם כמה מכוני מסאז׳ בהם אפשר לעצור בדרך למסאז׳ רגליים, שהילדות שלי ממש אוהבות, וגם כדי לעשות צמות. בסוף הפוסט יש רשימת אטרקציות מומלצות בפוקט למשפחות.

בריכות ופעיוליות המים

הבריכות

כפי שציינתי, יש 5 בריכות כשחלקן למבוגרים בלבד. בכל צד יש בריכה שמתאימות גם לילדים, כשבצד ההר יש גם בריכת פעוטות. הבריכה על הים מהממת ממש (!) אבל שימו לב שהיא בחלק הנמוך ביותר 1.40 כך שהיא מתאימה לילדים שיודעים לשחות (הקטנים שלי 1.28 אבל הם יודעים לשחות כך שהם יכלו להנות גם בה). מכיוון שקנינו בתחילת הטיול כמה מתנפחים, הם שיחקו איתם ועליהם בבריכה על הים, אבל תכלס נהנו יותר בבריכה בצד של ההר מכיוון ששם יכלו לעמוד בחלק גדול מהבריכה וזה נתן להם יותר אפשרויות למשחק.

מעבר לבריכות עצמן, יש מספר פעמים בשבוע פעילוית כגון פולו מים (שלא היה כשהיינו בגלל הגשם) ויש על החוף גם מופע אש.

מועדון הילדים ופעילויות לילדים

מועדון הילדים

מועדון הילדים Planet Trekkers הוא היפה ביותר שראיתי!! הוא מתאים לילדים עד גיל 8 בערך, להערכתי, למרות שלהפתעתי הילדים שלי בילו שם מספר שעות (הם בני 9, 9, ו-11).

תוכניית הילדים בתקופה שהיינו

מעבר להמון משחקים ומרחב טיפוס קטן וחמוד, יש למועדון מגוון פעילויות שבחלקן התאימו גם לגילאים הילדים שלי. כמו בכל המלונות בהם היינו בתאילנד, יש פעילויות שהן חינמיות ויש כאלו שבתוספת תשלום, כשאלו שבתוספת תשלום הן תמיד אלו שיש בו ציוד נוסף, כגון קישוט תיקים או הכנת תכשיטים. מבין הפעילויות האחרות יש איפור פנים, לימוד תאילנדית בסיסית, סרטים, משחקים בטבע, סוגים שונים של אומנות ועוד.

Planet Guardian

מבין הפעילויות המיוחדות שיש להם, שדווקא מתאימות לילדים קצת יותר גדולים, יש את הפעילות Planet Guardian. הפעילות מתחילה בחוף הים, שם עוברים ומנקים את החוף מזבל, ואז חוזרים למועדון הילדים ומקשטים שם תיק מיוחד ומקבלים במתנה מחזיק מפתחות שנעשה מפקקים ממוחזרים. בסוף הפעילות הם גם קיבלו תמונה שלהם בחוף (וח״ח ענק לצוות שהצליחו לצלם את המתבגרת שלי שלרוב מסרבת בתוקף). הפעילות היתה כיפית ומאוד תואמת את הערכים שלנו אישית בתור משפחה – אנחנו גרים על חוף הים ומנקים בעצמנו כל הזמן. שימו לב שצריך להרשם מראש לפעילות (עדיף לפחות יום לפני) והיא מוגבלת ל-4 ילדים ויוצאים איתם שני אנשי צוות. אין צורך שההורים יבואו, אני הלכתי כדי לצלם את הילדים, אבל הצוות מסתדר מצוין איתם, למרות שאם הם ממש קטנים ולא מבינים בכלל אנגלית, כן הייתי מלווה אותם.

בנוסף, יש גם פעילות מיוחדת של רכיבת על אופניים למשפחות באזור בו ניתן לבקר באזור קמאלה ובמפל בסביבה. האופניים ללא גלגלי עזר כך שזאת פעילות שמתאימה לילדים שכבר יכולים לרכב לבד (לא בדקתי אם יש כסאות לפעוטות, האמת, אז אם זה מעניין אתכם תשאלו בקבלה). גם לפעילות הזאת צריך להרשם לפחות יום מראש.

פעילויות למבוגרים במלון

תוכניית המבוגרים בתקופה שהיינו

לא רק הילדים נהנים – גם המבוגרים! מעבר לחדר הכושר שיש במלון (שבעלי ממש נהנה ממנו!), יש תוכנייה עם פעילויות למבוגרים. שימו לב שזאת התוכניה שהיתה בתקופה שאנחנו ביקרנו וכמו התוכנייה של הילדים, אני מתארת לעצמי שהיא מתעדכנת מעת לעת. בין הפעילויות יש יוגה, מוי תאי, פיט בול, פילאטיס, תאי צ׳י ועוד.

הספא

מעבר לכך, יש ספא מהמם ביופיו במלון. אני והבכורה (11.5) הלכנו לעשות מסאז׳ יחד – הופתעתי לטובה שהם מאפשרים גם לילדים לבוא להנות ממסאז׳ וזה היה המסאז׳ הראשון (ולא האחרון) של הבת שלי. נתחיל מבסוף – עשינו בסביבות 20 מסאז׳ים בתאילנד השנה בין שני הביקורים שלי, וזה היה חד משמעית הטוב ביותר שהיה לי. לשמחתי הרבה מאוד, זאת היתה גם חוייה מצוינת עבור הבת שלי. אני עשיתי עיסוי עם שמנים והיא עשה תאילנדי רגיל מעל הבגדים לבקשתנו (בכל זאת ילדה). בכניסה לספא מקבלים שתייה ופירות, ואחרי בחירת המסאז׳ נכנסים לחדר אמבטיה מפואר להחליף בגדים. בחדר האמבטיה יש ג׳קוזי וגם מקלחת זוגית למי שמגיע עם בן/בת זוג ורוצים להתקלח שם. לאחר המסאז׳ קיבלנו תה ועוגות. ממליצה בחום מאוד על החוייה.

סוגי הלינה במלון

החדר של הילדים

במלון יש מגוון רחב מאוד של חדרים בשני הצדדים של המלון, כולל חדרי משפחה, חדרים עם מרפסת שנפתחת לבריכה, סוויטות ווילות עם בריכות פרטיות. כמו ברוב המלונות בטיול הזה, אנחנו בחרנו לקחת שני חדרים נפרדים, אחד לנו ואחד לילדים. לקחנו במקור חדרי קלאב שפונים להר ושודגרנו לחדרי קלאב שפונים לים ומהם יכולנו גם לראות את הבריכה על הים. לא ראינו מבפנים את החדרים שנפתחים ישירות לתוך הלגונה והבריכות, אבל היינו בכזה מלון אחר וזאת חוויה ממש כיפית! אפשר לשבת על המרפסת ולצפות בילדים משם 🙂

מחשבה על הקטנים

בחדר של הילדים היו גם מוצרים לילדים – מה שהיה ממש ממש נחמד! בכלל, במלון יש הרבה מחשבה בקטנטנים.

חדרי Club Intercontinental

שעת תה בלאונג׳

לרשת אינטרקונטיננטל יש קונצפט מגניב ממש שקוראים לו Club Intercontinental. למרות השם, זה לא מועדון אלא חדרים שמגיעים עם מגוון הטבות, ביניהן:

  • ארוחת בוקר בלאונג׳, בנוסף לבופה הרגיל (בעלי אכל פעם אחת בלאונג׳ וממש נהנה, אנחנו אוהבים בופה בכללי כך שלא לקחתי לשם את הילדים)
  • שעת תה -זה וואו. יש תפריט מיוחד ממנו אפשר להזמין שתייה חמה וקרה, ומקבלים סט שלם של עוגות ועוגיות. זה פתוח מ-14-16. הילדים שלי מאוד מאוד ממליצים על העוגיות של הקוקס – הם לא מתים על קוקוס בכללי אבל ממש עפו על העוגיות.
שעת קוקטייל
  • שעות קוקטייל – כל יום מ-17-19. בשעה הזאת ספציפית, אין כניסה לילדים ללאונג׳ אז משפחות יכולות ללכת למסעדה הראשית ולקבל את אותן הזכויות. גם פה יש בחירה של משקאות (קלים ואלכהולים) ומקבלים מספר צלחות של אוכל. ילדים מקבלים תפריט להזמנה שכוללת מנה ראשונה (סלט או ירקות מטוגנים), מנה עיקרית (המבורגר, פסטה, כריכים ועוד), וקינוח (בראוני עם גלידה ועוד כמה דברים). בואו רק נגיד שכל יום שהלכנו לשעת הקוקטייל זה גם סגר לנו את הפינה של ארוחת הערב, בין הסלטים לבין המנות שקיבלנו לשולחן. האוכל היה ממש ממש טעים ונראה שזה מנות שף מיוחדות. היה סופר מפנק.

בנוסף, מקבלים קונסיירג׳ פרטי (במקרה שלנו אישה) איתה התכתבנו בוואטסאפ מתי שהיו לנו שאלות או רצינו לקבוע דברים. המחיר לא משמעותית יותר גבוה מהחדרים הרגילים, לפחות לא היה בתקופה שאנחנו ביקרנו, וזה לגמרי שווה את זה בעיניי – זאת רמת פינוק שלא חווינו בעבר.

אפשרויות האוכל במלון

ארוחת ערב מצוינת

במלון יש 7 מסעדות כשלכל מסעדה יש סגננון משלה (יפנית, תאילנדית, איטלקית וכ״ו). אחת מהן אפילו כתובה גם בספרים של מישלן (!) אבל לא דגמנו אותה כי, כאמור, ממש נהננו משעת הקוקטייל. כן אכלנו במסעדה Pine על החוף לארוחת ערב והיה טעים בטירוף – אז חזרנו למחרת לארוחת צהריים. אני ממש ממליצה על ה-Steak Don. מי שעוקב אחרינו בטיקטוק כבר ראה שהבת שלי גנבה לי את המנה ואני נשארתי עם הספגטי שלה. 🤣

בופה ארוחת הבוקר ענק עם מבחר ממש גדול, והמאפים היו טריים ועשויים במקום (אני נשואה לקונדיטור צרפתי אז יש לו סטנדרטים גבוהים!) למעשה, השף הוא צרפתי, כנראה שזה מסביר את זה. 🙂 בבופה יש הכל מהכל – אוכל אסייתי ומערבי, פנקייקס ומאפים, סלטים ויוגורטים, דגני בוקר ופירות, וכמובן ביצים לבקשתך. אני ממליצה בחום רב מאוד מאוד על המאפינס שלהם, גן עדן אמיתי!

בכל המסעדות יש תפריט ילדים שדי חוזר על עצמו, והוא גם התפריט שיש בשעת הקוקטייל. הבן שלי ממש אהב את ההמבורגר והגדולה ממש אהבה את האורז המוקפץ. הקטנה כל פעם הזמינה דברים שונים אבל אהבה במיוחד את הפסטה.

דברים נוספים במלון

הפיקניק בחדר

בנוסף לכתוב למעלה, במלון יש חדר כושר ממש ממש יפה שמעל מועדון הילדים (כלומר אפשר לזרוק אותם שם בכיף לשעה כשהולכים להתאמן 🤣) ויש מגרשי טניס ופינוקים רבים כגון ארוחת בוקר צפה (בבריכה), שיעורי בישול תאילנדי, ופיקניק על החוף אם אפשרות למבוגרים בלבד או לילדים כשהפיקניק של הילדים שונה במהותו מזה של המבוגרים.

אז הזמנו את הפיקניק של הילדים ליום האחרון שלנו במלון – והיתה סופה. היתה סופה כל כך חזקה שאת החוייה עשינו בחדר במקום, ובחיי שזה עדיין היה כיף (אבל אני ממליצה לבדוק מראש את מזג האוויר, אל תהיו טליה). מה שממש מגניב בפיקניק של הילדים הוא שהוא מתאים במיוחד לילדים קטנים יותר משלנו. מעבר לאוכל עצמו, שהיה ממש טעים (וכן, הילדים שלי באמת אכלו את הדג!), הפיקניק הגיע עם המון משחקים וצעצועים לחוף. אם באמת היינו יכולים לעשות אותו בחוף, הילדים היו יכולים לחפור ולבנות ארמונות, והיו גם משחקים לפעוטות ולילדים קטנים, כך שאומנם זאת טכנית פיקניק, אבל בפועל היה אפשר לעשות מזה אחר צהריים שלם מלא בחוויות. שימו לב שצריך להזמין את אותו הדבר לכולם – כלומר, אי אפשר להזמין מנות ילדים להןם ומבוגרים לנו. בפועל, האוכל לשלושת הילדים היה מספיק לחמשתנו והיה מגוון מאוד רחב – ולא פחות, הילדים עפו על הקינוח (המון מקלות עם מרמשלו – הם אפילו לא הצליחו לסיים את הכל). הפינקיק הגיע ישירות אלינו (אני מניחה שהם מגיעים לים לפרוס את הכל כמו שבאו לחדר) והיה לנו ממש כיף. גם פיקניק פנימי זאת חוויה!

אגב, ולא קשור, אלו מכם שממש אוהבים להצטלם – יש למלון רשימה של נקודות אינסגרמיות בהן אפשר להצטלם, אותה אפשר לראות פה (וזאת צורה מעולה לראות עוד מהמלון שאנחנו פחות חווינו עם הילדים).

אטרקציות בפוקט למשפחות עם ילדים

בניגוד לרוב האיים בתאילנד, בהם ניתן למצוא פה ושם אטרקציות לילדים, יש המון אטרקציות בפוקט למשפחות עם ילדים. כל האטרקציות אליהן הגענו היו במרחק של רבע שעה עד 40 דקות נסיעה מהמלון. הנה כמה אטרקציות שממש אהבנו בפוקט:

  • פארק המים Andamanda – פארק המים החדש באי (את הכרטיסים הזמנו גם דרך תאי טורס) עם מתקנים לקטנים וגם לגדולים
  • הבית ההפוך – זאת היתה חוייה ראשונה ויחודית עבורנו ומקום מצויין לתמונות מעניינות
  • האקווריום – בילינו בו הרבה יותר שעות משציפיתי לאור הגודל שלו, למרות שהוא נחשב אחד הגדולים בתאילנד. האקווריום נמצא בקניון ה-Central שהוא גם קרוב לאאוטלט מותגים
  • מוזיאון האשליות Trick Eye – צמוד לאקווריום וניתן לרכוש כרטיסים משולבים לשתי האטרקציות בהנחה די משמעותית.
  • סיורי אוכל מותאמים לילדים
  • קורס בישול שמתאים גם לילדים
  • טיולי טרקטרונים ואומגות
  • פארק ההרפתקאות Jungle Xtreme
  • פארק השעשועים The Mystical Three Worlds
  • מוזיאון הסלפי
  • לייזר טאג

אנחנו היינו בפוקט 6 ימים מלאים ולא הספקנו לעשות את כל מה שיש בה ואפילו לא ביקרנו בפאטונג, כך שכשאתם מתכננים את החופשה שלכם, קחו בחשבון לא מעט זמן בפוקט (אליה, אגב, יש טיסות ישירות מהארץ).

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים