מלון Sala Samui Chaweng למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מלון יוקרתי, מושלם למשפחות באזור צ’וואנג התיירותי. נתחיל בזה שהעיר Chaweng היא העיר התוססת והגדולה ביותר בקו סמוי, איפה שכל התיירים, רוב המלונות, הקניון, החנויות, ומלא מסעדות. היא ממוקמת בסמוך לאחד מהחופים היפים ביותר של האי. מדובר ברצועה של לא פחות מ-3 ק”מ חול לבן מדהים בחוף המזרחי של האי ולכן מדובר בריזורט פופולרי במיוחד. מעבר לכך, יש מגוון אפשרויות לחיי לילה עם מציאת בייביסיטר ראויה. ויש גם הרבה יותר אפשרויות לבילוי עם ילדים. המלון עצמו פשוט מרהיב, תנשמו עמוק בכניסה כי הנוף עוצר נשימה. 

החדר שלנו ב – Sala Samui Chaweng

Oceanfront Garden Pool Suite – חדר מרווח, נוח, מפנק, יוקרתי ומכיל משפחה עם 2 ויותר ילדים בקלות. העיצוב מרהיב, האווירה שלווה והנוף מרגש. מדובר במלון מאוד מדויק בעיצוב שלו, מאוד אינסטגרמי, לא עיצוב תאי מסורתי אלא מודרני לחלוטין.

מהמיטה בגודל קינג סייז, המזרון ועד הסדינים, הכל נבחר בקפידה. החדר בנוי כמו מלבן ארוך ויש הרבה מקום לשים מיטות מתקפלות. החדר עם נוף לבריכה ולים ובצידו האחורי בריכה סגורה, פרטית ומוצלת, פינה שקטה ומושלמת (גודל הבריכה הינו 18 מטר רבוע).

השירותים והמקלחת בחדר נוחים ויפים, יש ארון גדול שיכיל את הבגדים שלכם ושל הילדים, שולחן עבודה לנוודים דיגיטליים או סתם בשביל לבדוק אימיילים, אינטרנט מהיר, פינת קפה מפנקת, נעלי בית, חלוק ומטריה. 

צ’ק אין בשעה 15:00, צ’ק אאוט – 12:00.

מועדון הילדים ב- Sala Samui Chaweng

מועדון ילדים כיפי ועשיר בפעילויות למגוון גילאים. ממוקם באזור הגנים החדש באתר הנופש, קרוב לבריכת הילדים. המקום פתוח כל יום משעה 9 ועד 18 וילדים יכולים למצוא כאן מלא תעסוקה לעצמם. התאומים שלנו, למשל, מאד נהנו (בני 7). בנוסף להמון צעצועים ומשחקים, יש פעילויות כיפיות עם ערך חינוכי והכל בהשגחה של הצוות המקצועי. באתר אפשר לראות את תוכנית הפעילות המפורטת של קידס קלאב.

אטרקציות במלון Sala Samui Chaweng

אנחנו בעיקר עפנו על הקיאקים, החוף פשוט כל כך יפה והים רגוע. ניתן לשאול את הציוד לקיאקים ישר על החוף, אבל שימו לב שחובה ללבוש חגורת הצלה והשימוש בקיאקים תלוי במזג האוויר. אין מצילים, לא ראיתי בשום מקום בתאילנד מלבד פארקי מים. אז כמובן, שהכל על אחריותכם והמלון לא נושא באחריות על כל תאונה או פציעה. אם בני נוער רוצים להשתמש בקיאקים או בסירות הפדלים באופן עצמאי, עליהם להצטייד מראש באישור ההורים בכתב.

בנוסף, אם לא ידעתם עד עכשיו, לקו סמוי קוראים גם “אי הקוקוסים” והסיבה לכך שיש בו יותר עצי קוקוס מכל מקום אחר בעולם. לאורך מאות שנים, העצים האלה סיפקו לתושבי העיר אוכל ושתיה, מקלט, אפשרות ליצור אומנות וכל דבר אחר. אם אתם רוצים ללמוד לעומק את הסיפור של האי וגם את הסיפור של אגוזי הקוקוס (מעבר לכך שהם טעימים מאד), אתם יכולים להצטרף לאחד הסיורים שמעבירים באי מדריכים מיוחדים ולסיור הזה הם קוראים SALA Seeker.

יוגה בבריכת הירח

כמעט כל יום (שני, רביעי, שישי ושבת) מתקיים במלון שיעור יוגה, זה קורה בבריכת הירח, הבריכה המרכזית של המלון, על החוף.

בריכת שחיה

אם בריכת הירח מיועדת בעיקר להשתכשכות נעימה, במלון יש גם בריכת שחייה באזור הגינה. גם כאן, אם תתעייפו מהשחייה, אפשר לנוח על מיטות שיזוף, וגם כאן יש בריכת ילדים נוספת. בריכת הירח מאוד מיוחדת במבנה שלה, ככל במתקרבים למרכז העיגול שלה ככה המים עמוקים יותר.

חשוב לציין שיש כביש בין חלק אחד של המלון לחלק השני שלו. יש את החדרים שקרובים לחוף, למסעדה של ארוחת הבוקר ולבריכת הירח ויש חלק אחורי (אחרי הכביש) עם מועדון הילדים, בריכת שחיה רחבה וחדרים נוספים. מעבר לכביש יש גם אזור Working Space למי שצריך לשלב פגישות בזום תוך כדיי החופשה, אפשר לעבוד שם בנוחות.

Wine and Dine ב- Sala Samui Chaweng

מעבר לבופה המפואר והמפנק יש גם תפריט בארוחת הבוקר שניתן להזמין ממנו כחלק מארוחת הבוקר בהזמנת חדר. מאוד, אבל מאוד אהבנו את התפריט הרחב שמאפשר הכל מטהרת הבריאות ועד פנקייקים לילדים. אחת הארוחות בוקר המפנקות בכל הריזורטים של קו סמוי בודאות. חפשו את קוד ה-QR של השולחן כדיי לפתוח את התפריט ולבחור מה תרצו להזמין בנוסף לבופה העשיר או תוכלו לראות את התפריט כאן. הנוף בזמן ארוחת הבוקר מדהים ומוסיף לחוויה כולה. אפשר להנות מארוחות כל היום במסעדה, אבל אנחנו בעיקר אכלנו שם את ארוחת הבוקר וטיילנו ואכלנו בחוץ ארוחות נוספות כי המקום גם ככה כל כך מרכזי.

לסיכום, ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, אני ממליצה על המלון הזה ובלב שלם יכולה לומר שאין לי ספק שלא תתאכזבו. הבחירה במלון הזה היא בחירה ביוקרה, פינוק, בריאות ונופים בלתי נשכחים. יש למלון כל מיני חבילות עם הטבות ומחירים מיוחדים ותוכלו לקרוא עליהם בעמוד הטבות של המלון. מלון ברמה הזו כמובן לא מהזולים בקו סמוי, אבל במחיר של 1,200-1,500 ש”ח ללילה (בשיא העונה) תוכלו להנות מחוויה מטורפת במלון שתרצו לחזור אליו שוב ושוב.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים