מלון בפוקט למשפחות עם ילדים Sunwing Kamala [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מלון Sunwing Kamala בפוקט הוא מלון לילדים שלגמרי חושב גם על המבוגרים. אם אומרים שהחוויה נמדדת בפרטים הקטנים, המלון הזה לקח את זה צעד קדימה ולכן הוא מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. 

נתחיל מהאזור: במרחק של 10 ק”מ צפונית ל-Patong המפורסם, נמצאת רצועת חוף יפהפיה, אזור פופולרי במיוחד למשפחות, גימלאים ובכלל תיירים שנשארים בפוקט לאורך זמן. המיקום קרוב מספיק להגיע לכל האטרקציות מצד אחד,  ומצד שני שקט ואקסלוסיבי מספיק כדי לתת גם תחושה של קצת אוויר מהרעש והבלאגן ב-Patong שבהרבה מקרים פחות מתאים לילדים. 

החוף והבריכות במלון Sunwing Kamala

מתקנים לילדים

למלון יש חוף פרטי, והשוס הענק הוא שעל החוף יש אזור למסאג’ים, במחירים של מסאג’ חוף ולא של מלון! כלומר, 30 שקלים למסאג’ תאילנדי על החוף, עם נוף לים, רחש גלים והליכה של 3 דקות מהחדר. ל-Sunwing יש 3 בריכות גדולות עם מגלשות מים שקטנות אמנם, אבל עושות את העבודה עם ילדים עד גיל 10. בנוסף, לכל מקבץ חדרים יש בריכה ליד החדר. יש בסך הכל 8 בריכות במלון. שעות הפתיחה של המלון כשאנחנו היינו היו 7:00-19:00, אבל היינו בעונה החלשה (בקיץ) ואולי השעות משתנות בעונה.

אטרקציות למשפחות ב-Sunwing Kamala

אטרקציות במלון

במלון יש מועדון ילדים לילדים עד גיל 8 ומועדון לילדים גדולים יותר עם משחקי וידיאו. יש גם שולחנות פינג פונג, גן שעשועים בחוץ וחדר כביסה עם 3 מכונות כביסה ו- 3 מייבשים בעלות הפעלה של 8 ש”ח  למכונה (80 באט).

גני השעשועים

כשאני אומרת שהם חשבו על הכל, הם באמת חשבו על הכל, אפילו הוסיפו אזור משחקים וטלויזיה במסעדה בה אוכלים ארוחת בוקר, צהריים וערב, כדיי שאם תרצו קצת שקט בזמן האוכל, תוכלו לשלוח את הקטנים לשחק ולראות טום וג’רי (זה בעיקר מה שהראו שם ואם תשאלו אותי, אפילו התוכנית נבחרה כי היא מעניינת ילדים שדוברים את כל השפות). 

מופעים ודמויות

אנחנו ביקרנו שלא בעונה ועדיין היו הרבה פעילויות, דיסקו לילדים, ספורט מים ועוד. לרשת Sunwing יש שתי דמויות, Lolo & Burney, והם מלוות את העיצוב במלון. בובות ענק של הדמויות מבקרות את הילדים במלון מדי יום וניתן להזמין משקאות לילדים על שמם, בגדול מאוד מאוד כיף. בעונה החזקה יש גם הופעות במלון. יש באתר של המלון את התוכניה של הפעילויות המתוכננות.

חושבים על הפרטים הקטנים

במלון גם יש מינימרקט קטן ומועיל למה שצריך (כי תמיד צריך). אנחנו בעיקר קנינו שם חטיפים ואבקת כביסה. שימו לב שאין שם מרכך כביסה וצריך לקנות מחוץ למלון. חשוב לי לציין שיצאנו לטיול של כמה שבועות באיים, לכן לקחנו בחשבון כביסה במהלך הטיול. החטיפים המקומיים זולים יחסית והמיובאים יקרים כמצופה וכמו בכל מקום בתאילנד. אוכל מיובא בתאילנד מאוד יקר. 

ארוחות במלון

באתר של Sunwing Kamala ניתן לראות מבחר מסעדות וברים אבל בפועל, ואולי כי לא באנו בעונה וסביר שישתנה, יש מסעדה אחת מרכזית Som’s Kitchen לארוחת בוקר, צהריים וערב. השאר בטח פתוחים במהלך העונה, פשוט אני לא יכולה לספר לכם עם סוג האוכל וטיבו.

  • ארוחת הבוקר מ-07:00-10:30 
  • ארוחת הצהריים מ-12:00-15:30
  • ארוחת ערב מ – 18:00-22:00 

סמכו עלינו שניסינו את שלושתם. 🙂 

ארוחת הבוקר מגוונת וטובה. יש כמובן פירות טרופיים, ירקות, גבינות, נקניקים, חביתות והפנקייקים שלהם מעולים! בכל ארוחה גם שתינו שייקים טעימים (בתוספת תשלום), ובארוחת בוקר יש מיצים חופשי. אני מאוד מפונקת בעניין הקפה ושום קפה שטעמתי לא היה לטעמי, אז אם גם אתם כמוני, קחו את זה בחשבון. הזמנתי אייס קפה פעם אחת לחדר והוא היה סביר. מלבד הקפה, אין תלונות, אחלה ארוחת בוקר. 

ארוחת הצהריים והערב עם תפריט זהה. יש גם תפריט ילדים, תפריט של Lollo and Burney וילדים עד גיל 12 אוכלים ממנו חינם. לתפריט ארוחות הצהריים והערב יש שני צדדים, בחיי שלקח לנו יומיים לעלות על זה. צד אחד אוכל מערבי והצד השני אוכל תאילנדי. לטעמי האוכל התאילנדי עשוי בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר טעימה. שני הצדדים של התפריט היו סך הכל טעימים, אבל האוכל התאילנדי היה וואו. בתפריט הילדים, הילדים אהבו במיוחד את הספגטי בולונז ושניצלונים. 

החדרים במלון Sunwing Kamala

חדר המשפחה שלנו

מלבד חדר המשפחה עם שני חדרי שינה, כל החדרים פחות או יותר בנויים אותו הדבר אבל כמו שכבר הבנתם במלון הזה, ההבדל הוא בפרטים. כל החדרים מכילים מיטה זוגית וספה בצורת האות “ר” שהופכת למיטה לשני ילדים, וניתן להוסיף עוד מיטה במידת הצורך. המיטה שבנויה מהספה היית קשה מדיי לילדים שלי, לכן הזמנו להם עוד שמיכות פוך ושמנו שמיכה אחת על המזרון והם התכסו בשניה. בחדרים יש מטבחון מאוד נוח. 

ההבדל בין החדרים הוא קודם כל המיקום שלהם, אחד ליד הבריכה עם גישה לבריכה, אחד מול החוף וחלק דירות סטודיו, כמו שברוב המלונות. מה שהופך את מבחר החדרים לשונה ומיוחד הוא חדרי Lollo and Burney וחדרי Happy Baby Studio. 

Happy Baby Studio

נתחיל עם חדרי ה-Happy Baby Studio. יש בו שטיחון לילדים, מיטת תינוק, כסא אוכל של איקאה וכל מה שצריך בחדר עם תינוקץ בשירותים תמצאו סיר לילדים בעושים בסיר, שרפרף להגיע לברז ואפילו אמבט תינוק, בעיני זה מדהים. 

חדר Lollo and Burney – מתוך האתר הרשמי וברשות המלון

אם אתם לא מטיילים עם תינוק, בחדר Lollo and Burney תוכלו למצוא עיצוב מותאם למותג, פופים ומשחקים. 

מבחינת מחירים, כשאנחנו ביקרנו לא בעונה, עלות חדר נעה בין 250 ש”ח ל -400 ש”ח ללילה. בשיא העונה, עלות חדר נעה בין 400 ש”ח ל-600 ש”ח ללילה. תוכלו לבדוק אם יש מבצעים באתר המלון.

אטרקציות באזור המלון

אם תרצו לצאת מהמלון, מהחוף והמסאג’ים, האטרקציות הכי שוות בסביבה הן פארק המים Blue Tree, Patong ו-Phuket Old Town. 

בנוסף, אם תרצו שירותי הסעה מהשדה תעופה, המלון מספק שירותי הסעה מעולים. 

לסיכום, יש תחושה במלון הזה שהם חשבו על הכל, תחושת אכפתיות, והבנת הקהל בצורה יוצאת דופן. אנחנו מאוד מאוד נהננו מהביקור שלנו.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים