מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לעקבה הגענו בפעם הראשונה בחופשת פסח 2022, אחרי שנתיים של תכנון (היינו אמורים להגיע במקור במאי 2020). אישית התאהבנו בעיר וגילינו מקום ממש שווה לחופשה משפחתית במחיר די זול (שיהיה עוד יותר זול כשיבטלו את בדיקות הקורונה בחזרה ארצה). אנחנו בילינו את רוב הזמן שלנו בבית המלון בו שהינו ויום אחד בפארק המים. כאן תוכלו למצוא את כל מידע שאתם צריכים כדי לחצות את הגבול במעבר יצחק רבין לעקבה. זה פוסט סופר חשוב ומפורט וחשוב שתקראו אותו לפני שתזמינו מלון בעקבה. הכי חשוב לדעת שמעבר הגבול סגור בשישי-שבת ונסגר ביתר הימים ב-15:30 בצהריים אז תכננו את החופשה שלכם בהתאם. הנה מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים על פי המלצות קבוצת מטיילים בחו״ל עם ילדים בפייסבוק.

Al Manara

הבריכה בוילה שלנו

אנחנו נפשנו באל מנרה באפריל 2022 – והמלון פשוט מדהים. יש שלושה סוגי חדרים: חדרים רגילים (ומתחברים) ופנטהאוזים בבניין הראשי, ווילות שקצת אחרי הבריכה הראשית כשבחלקן יש בריכות בפרטיות וגישה ישירה לים. הבריכה העיקרית היא בריכת אינפיניטי יפהפיה כשלידה יש בריכת פעוטות, ובצד השני של הלגונה יש עוד בריכת אינפיניטי מקסימה שבתוכה יש גם ג׳קוזי למבוגרים בלבד. יש במלון 2 מסעדות ו-3 ברים, כולל שניים בבריכות שמגישים גם אוכל במשך היום. השירות פנומנלי, האוכל די טוב (מסעדת היוקרה פצצה!) והחדרים ממש נוחים ומרווחים. כתבנו פוסט מפורט על המלון אותו תוכלו לקרוא פה.

הזמינו בבוקינג

Mövenpick Resort & Spa Tala Bay

Mövenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba – מתוך האתר הרשמי

המובנפיק הוא אחד המלונות המומלצים ביותר בקהילה. שימו לב שיש שני מלונות של מובנפיק, אחד בתוך העיר ואחד בטאלה ביי שנמצאת קצת מחוץ לעיר. מלון 5 כוכבים עם שנמצא 15 ק״מ דרומה מהעיר אבל מפנק במיוחד ויש שאטלים לעיר. חדרי המשפחה ענקיים, ויש 7 בריכות שחיה (אחת עם מגלשה) מחוברות בניהן, חוף ים צמוד ומועדון ילדים. יש גם איזור למבוגרים בלבד עם בריכה וג’קוזי ונהר עצל.

הזמינו בבוקינג

Mövenpick Resort & Residences

Mövenpick Resort & Residences Aqaba – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים, עם בריכות וחוף ים פרטי מהמם. בין השאר, יש יחידות של שתי קומות עם 3 חדרי שינה, סלון גדול, שולחן אוכל ומרפסות. יש חדרים לעד 6 אנשים. ארוחת הבוקר של המלון טעימה ומגוונת. המלון ממוקם ממש במרכז העיר כך שאפשר ללכת ברגל לעוד מסעדות ולטייל. במלון יש מועדון ילדים.

הזמינו בבוקינג

Hyatt Regency Aqaba Ayla Resort

Hyatt Regency Aqaba Ayla Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים עם 3 בריכות פלוס בריכת פעוטות, אוכל מעולה, מועדון ילדים ענק ומושקע וחוף ים עם מתנפחים בתוך המים. החדרים ענקיים ונוחים והמלון נמצא כמה דקות הליכה מהים. הסוויטות כוללות גם כניסה ללאונג׳ הכוללת ארוחת בוקר קונטיננטלית וקוקטיילים בערב.

הזמינו בבוקינג

Kempinski Hotel Aqaba

Kempinski Hotel Aqaba

מלון 5 כוכבים ברמה גבוהה מאוד עם חוף מקסים, מספר בריכות ושירות מעולה. במלון יש מועדון ילדים ומועדון מתבגרים ובריכות לקטנטנים. בין הפעיליות לילדים יש ערבי סרטים, ציורי פנים, הכנת פיצות, ועוד. במועדון המתבגרים יש כדורגל שולחן, משחקי מחשב ומגוון פעילויות והוא פתוח עד 22:00. שימו לב שיש הגבלה של שלושה אנשים לחדר כך שמשפחות עם יותר משלושה אנשים יצטרכו שני חדרים.

הזמינו בבוקינג

Intercontinental Aqaba

InterContinental Aqaba

מלון מצויין, 5 כוכבים במרחק כמה דקות ממרכז העיר עם 4 ברכות (בטמפרטורות שונות) וחוף צמוד פרטי. השירות מעל ומעבר והאוכל טעים. מומלץ להזמין חדר שכולל ארוחת בוקר. במועדון הילדים יש מפעיל והמועדון כולל צ׳ופרים כמו שיערות סבתא. בגלל הקירבה לעיר, לא חובה לסגור הכל כלול ואפשר להכנס לעיר ולאכול במחירים זולים מאוד.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים