מלון Amatara Wellness Resort בפוקט למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אם הקונספט של ריזורט יוקרתי עם דגש מופגן לבריאות הנפש והגוף נראה לכם כמו מלון שבכניסה יתנוסס לו שלט ענק של “הכניסה לילדים אסורה”, אני איתכם. מבחינתי, התפיסה עד אז הייתה או “חופשה” עם ילדים או חווית luxury זוגית. ואז הגיע המלון הזה, שניפץ את המיתוס שלא ניתן לשלב ריטריט בריאות, דיטוקס, וטיפולים עם ילדים. 

Amatara ממוקמת בצידו הדרום מזרחי של האי פוקט. תודות למיקום שלו, כשתגיעו למלון תגלו מחזה מרהיב של ים מצדו המזרחי והמערבי של המלון. הכניסה והלובי המרשימים השאירו אותנו עם לסת שמוטה לנוכח היופי שמתגלה שם לכל אזור שרק תפנו את הראש. לצעוד לתוך המלון כבר יכניס אתכם לאווירה אחרת, אווירה של רוגע ותחושת זכות לנוכח הנוף הבלתי נשכח. 

זה מלון שסביר שלא תרצו לצאת ממנו וגם ככה הוא לא ממוקם בלב האקשן וכל האטרקציות, לכן תכננו אותו לחלק בטיול שאתם צריכים לעצור, לנוח, לנשום, לטפל בעצמכם, להיות מפונקים ומטופלים היטב. יש כמובן אטרקציות בסביבה, הרבה טבע, נקודות תצפית ואת Old Phuket Town במרחק 20 דקות מהמלון והשוק של יום ראשון שם נהדר. עם זאת, אני ממליצה לבחור ב-Amatara כדיי לשהות שם ולעצור, הכל. המלון מציע כל מיני אטרקציות לטיולים, אותם תוכלו לראות כאן.

אטרקציות במלון Amatara בפוקט

עם כל האטרקציות בחוץ, אותן תוכלו לראות פה, אני רוצה דווקא להמליץ על האטרקציות בפנים, בתוך המלון. נתחיל עם מתקני המלון ולמרות שרוב החדרים מלווים בבריכה פרטית, בלובי המלון תמצאו בריכה עם נוף מרהיב כבר כשנכנסים למלון. יש מגוון של מסעדות נהדרות עם תפריט בריא ותפריט מורחב עם כל סוגי האוכל, תפריט ילדים ועוד.

מועדון הילדים מקסים ופתוח כל יום בין 9:00-19:00 עם הפסקה בין 12:00-13:00. במועדון פעילויות בלי הפסקה, מטפלות מדהימות ואחראיות ולפחות הילדים שלנו נשארו שם בשמחה. 

חדר הכושר מצויין, ויש סטודיו לפילאטיס וספא מדהים עם מגוון טיפולים. יש במלון תוכניות מסודרות לכל מיני מטרות בריאות עם סדרת טיפולים, בדיקות ופעילויות. כאן תוכלו למצוא את התוכניות השונות ואנחנו בחרנו בתוכנית הזאת.

האוכל במלון אמטרה

יאמי

במלון בזמן שביקרנו היו שתי מסעדות פעילות. הראשונה היא Siri, שם תמצאו ארוחת בוקר סופר מפנקת עם בופה עשיר במגוון מאכלים מערביים, תאיים, בריאים יותר ופחות. ב- Siri תוכלו גם להנות מארוחות נוספות עם תפריט. בנוסף, ליד הבריכה הגדולה בכניסה למלון ישנה מסעדה נוספת שנקראת Scene, אכלנו שם צהריים כמה פעמים והיה מאוד טעים. 

קחו בחשבון שברוב הזמן כשתרצו לעבור ממקום למקום במלון תזמינו באגי שייקח אתכם, לפעמים לוקח קצת זמן עד שהם מגיעים, לכן, הזמינו בערך 7-10 דקות לפני שתרצו לצאת מהחדר למסעדה, ספא או כל אזור אחר במלון. 

פעילויות וסדנאות במלון אמטרה בפוקט

הפעילויות שעשינו במלון:

הכנת פיצות במלון

הכנת פיצות – שיעור קליל וכיפי להכנת פיצות מתאים לילדים בגילאי 4-8. הכל מוכן ומסודר מראש, נשאר רק לפתוח את הבצק, למרוח את הרוטב, לפזר את הגבינה ולבחור את התוספות. כשהילדים מסיימים לשחק עם האוכל, הצוות ייקח את הפיצות לתנור פיצות ובסוף תשבו לאכול את היצירות של הילדים. הפיצות היו טעימות והילדים היו מאוד גאים בעצמם. לא בדיוק חוויה תאילנדית אוטנטית אבל הילדים עדיין מדברים עליה.

שיעור יוגה משפחתי

שיעור יוגה משפחתי מהנה – שיעור יוגה, קליל, מותאם לילדים, עם תרגילים שמשתפים הורים עם ילדים. הילדים לא רק התחברו לפעילות, במשר שעה הם פשוט היו מרותקים, מאותגרים, לא הפסיקו לחייך וכל החוויה הייתה מאוד מגבשת וכולנו ממליצים בלב שלם. עשינו יוגה יחד בעוד מלונות אחרי החוויה הזו, והשיעור המשפחתי שלנו פתח לילדים תחום עניין חדש.

סדנת סבונים

סדנת הכנת סבונים טבעיים ונרות סויה – על טהרת המוצרים הטבעיים ואווירת הבריאות הכוללת של המלון, תוכלו למצוא סדנה פרטית נהדרת להכנת סבונים מחומרים טבעיים ונרות מסויה. הילדים וההורים יחד בוחרים צבעים, שמנים ריחניים, צורות וקישוטים להכנת היצירות. הכל מסודר, מוכן מראש ומוקפד. אנחנו עדיין נהנים מהתוצרים של הסדנה המדהימה הזו.

פעילות רביעית למבוגרים בלבד (ומומלצת במיוחד) – במלון מחכה לכם ספא שלא דומה לאף ספא שראיתם, אפילו בתאילנד, עם חדרי מסאג’ מפוארים, חדרי מלח, סאונות, מקלחות והחוויה הייחודית מכולם התאי חמאם. תארו לכם את החמאם הטורקי עם האסתטיקה והעדינות התאילנדית. חבילת התאי חמאם כוללת בתוכה סאונה רטובה, סאונה יבשה, פילינג לעור, מריחת בוץ לעור, מסאג’, חדר מלח לנשימה ועוד. את החוויה ילוו אתכם שלב אחר שלב ומתחנה לתחנה בנימוס ומקצועיות ובכלל כל השירות שם יוצא דופן.

תמונות לא יצליחו להמחיש את החוויה של הספא של Amatara, אבל הסרטון הזה יוכל להעניק לכם הצצה על החוויה שמחכה לכם שם. 

החדרים במלון אמטרה בפוקט

הבריכה הפרטית של החדר שלנו

אחרי שדיברנו על האטרקציות שיגרמו לכם לא לרצות לצאת מהמלון, אולי היה נכון יותר להתחיל עם כך שהחדרים יגרמו לכם לא לרצות לצאת מהחדר. החדרים גדולים, מפנקים ומתאימים למשפחות. אנחנו היינו ב-Ocean View Pool Villa ומדובר בחדר מהחלומות. 150 מטר וילה עם בריכה, אזור מקלחות ואמבטיה ענקי מול נוף מעלף ובלתי נשכח.

החדר שלנו

הספה הופכת בקלות למיטה נוספת לילד והם מוסיפים מיטות מתקפלות עם מזרונים נוחים לילדים הנוספים (ממה שכתוב באתר מותר עד 2 ילדים אבל אני בטוחה שעם שיחה איתם הם יוכלו לסדר עוד, זו מגבלה רק של האתר לדעתי). מעבר לתמונות אם תרצו ממש לראות את החדר עם תמונה 360 מעלות כנסו ללינק הזה.

אנחנו היינו במלון ביולי, אבל בדקתי לכם מחירים בשיא העונה (נובמבר עד פברואר) ולחדר הזה המחירים נעים בין 900-1100 ש”ח ללילה כרגע וזה החדר הכי יוקרתי שלהם. פה תוכלו לראות חדרים הנוספים שלהם.

לסיום, אסכם שמי שמחפש חווית luxury שיכולה לשלב גם ילדים בצורה נוחה ושכולם יוצאים בסוף מרוצים, בריאים יותר ושמחים יותר, אמליץ בחום על מלון Amatara Wellness Resort. 

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים