מלון Chaweng Regent למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לפני שאתחיל, חשוב לציין, שמדובר באחד הריזורטים האהובים ביותר על ישראלים, בזמן שהותנו כאן היו במלון בערך 80% ישראלים, אז קחו בחשבון – אם בא לכם להרגיש בבית או דווקא להתרחק. המלון עצמו נמצא על החוף של צ’אוונג, עיר הידועה במגוון האטרקציות שלה לכל המשפחה. יש שם הכל: מסעדות, שוק, מרכזי קניות, חיי לילה, מסעדות ישראליות ועוד. המבחר כל כך רחב שכל אחד יוכל למצוא שם דברים לעשות, גם למבוגרים וגם למשפחות. במרחק 7 ק”מ משם נמצא שדה התעופה סמוי ואם אתם בקטע של חופים מפורסמים (חוץ מהחוף של הצ’וואנג) – אז במרחק של 12 ק”מ נמצא גם חוף למאי. בקיצור: קרוב, אבל עם אווירה שתוכלו באמת להתנתק וליהנות גם משלווה.

אטרצקיות במלון

במלון יש שתי בריכות שחייה, אחת בחוף הים עם בריכת ילדים סמוכה והשנייה באזור הגנים, מתאימה יותר למי שרוצה לשחות (בריכה באורך 440 מטר מרובע). גם לידה יש בריכת ילדים ודק עם מיטות שיזוף. יש חדר כושר וספא פתוחים לאורך כל היום. במלון יש גם קידס קלאב מצוין, פתוח מ-10:00 עד 18:00, מתאים לילדים מגיל 4 עד 11. אפשר להזמין שירותי בייביסיטר (למרות שאני ממליצה לכם  גם להיכנס לקהילת תאילנד – בייביסטריות/ מטפלות לחופשה).

גם בחוף עצמו יש לא מעט פעילויות: סדנאות בישול, כמובן, אימוני ספורט, כדורשת חופים וכדורגל חופים. לפעמים הלו”ז משתנה וצריך לשים לב – יש פעילויות בתשלום נוסף. יש גם סאפים וקייאקים לשימוש חופשי.

החדר שלנו ב- Chaweng Regent

היינו בחדר למשפחות Grand Premier, סוויטה מאד מרווחת ומלאת סטייל עם מיטת קינג סייז ומיטה מגניבה בתוך הקיר לילדים, כמו כוך נעים ומפנק. בחדר היתה מרפסת עם נוף לבריכה ולגינה של המלון. חדר אמבטיה מפנק במיוחד עם אמבטיה ואזור המקלחות בנפרד. כמובן כל הפסיליטיס, כגון טלוויזיה LCD חכמה, מיני בר, מזגן, שולחן עבודה וחיבור ל-WIFI. באתר מופיע שהתפוסה המקסימלית של החדר היא 3 מבוגרים וילד, כך שבתור 2 מבוגרים ושני ילדים הסתדרנו מצוין. יש שירות חדרים, מיני בר, ומכונת אספרסו, כמו שאפשר לצפות ממלון פופולרי בתאילנד, תענוג.

מצאתי באתר טבלה מצוינת להבין את ההבדלים בין החדרים השונים.

מה אוכלים ב -Chaweng Regent ?

קודם כל המיקום פה משחק תפקיד חשוב באיך התארגנו על אוכל. אפשר להזמין בקלות מאפליקציות כמו Food Panda ואפשר לצאת מהמלון, ללכת כמה צעדים אל עבר אינספור מסעדות, וגם כמובן במלון יש מסעדה שממוקמת על החוף, עם מגוון מנות שכוללות גם ארוחת בוקר.  יש גם בר על שפת הבריכה ואם תרצו ארוחת ערב רומנטית, אפשר לארגן אחת כזאת על החוף. אנחנו מאוד אהבנו את המסעדה במלון ובחרנו בה (גם מטעמי נוחות) כמה פעמים במהלך השהות שלנו והילדים אהבו את המנות ילדים.

מידע נוסף על המלון וסמוי

סיורים באי סמוי – סמוי יפיפיה, ובניגוד לפוקט וערים אחרות אין פה פארקי מים או שעשועים מטורפים. דווקא בסמוי החיבור הוא לטבע ובאמת כל סיור בו הוא חוויה בפני עצמה שבהחלט שווה כדי לצאת מהמלון. הסיורים כוללים גם צלילה במים עמוקים, דיג, טיולים ביערות בסביבה. אפשר להתקשר 544 מהטלפון ולהזמין או לשאול את צוות המלון שמאד אדיב וחברותי.

הסעות ושאטלים – יש הסעה פרטית משדה התעופה למלון ובחזרה 24 שעות ביממה. 3 פעמים ביום יש שאטלים לחוף מלאטי. שימו לב שחשוב מאד להזמין את הנסיעות מראש.

באופן כללי, האתר של המלון מאד שימושי ומכיל מידע פרקטי לצד הפרסום התיירותי. ההצעות והספיישלים נעות מאירוח רומנטי לירח דבש, נופש משפחתי לשבוע או פחות וגם שהייה יחסית במחירים טובים ותמורה אדירה עבודה עבור ההוצאה. מלון ממולץ ביותר ולא סתם הוא בתוך 3 המלונות שישראלים הכי אוהבים בסמוי.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים