מלונות בבודפשט למשפחות – 5 מלונות ו-5 דירות מצויינים לנופש עם ילדים ב-2023

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בודפשט מהממת. ביקרתי בשיא החורף והתאהבתי בדקות, למרות השלג והקור. הרבה אנשים מחפשים מלונות בבודפשט למשפחות שלא רק מרכזיות אלא שידידותיות לילדים. אספנו עבורכם מלונות מצויינים, רובם במרכז העיר, ורובם מתחת ל-$150 ללילה. ישנם עוד מלונות רבים שמומלצים למשפחות, אבל במחירים גבוהים יותר שרוב הישראלים פחות מחפשים. המלונות מופיעים ללא סדר מסויים וכולם הומלצו בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים בפייסבוק. פה תוכלו גם לקרוא על אטרקציות בבודפשט למשפחות עם ילדים.

מלונות בבודפשט למשפחות עם ילדים

Aquaworld Resort

מלונות בבודפשט למשפחות - Aquaworld
Aquaworld – תמונה מהאתר הרשמי של Aquaworld

גם בית מלון מכוון לילדים וגם פארק מים שבחלקו מקורה ופתוח בחורף? מושלם! אקווהוורלד בבודפשט הוא ריזורט: מלון עם פארק מים ענק ומקורה, מלא בריכות לילדים, גימבורי ממש מגניב, מתנפחים ועוד מגוון אטרקציות. המיקום שלה מרוחק ממרכז העיר, אבל יש הסעות מספר פעמים ביום לתוך העיר בחינם (כ-20 דקות נסיעה) אז ניתן לטייל בעיר ולהנות מעוד אטרקציות שיש בה. כמובן שניתן להגיע רק לפארק המים במידה ותרצו לבקר יום אחד בלבד. פה יש פוסט מלא מידע לגבי אקווה וורלד.

הזמינו בבוקינג

 

 

Mercure Budapest City Center

מלונות בבודפשט למשפחות - Mercure Budapest City Center
Mercure Budapest City Center – תמונה מהאתר הרשמי של אקור

רשת שמוכיחה את עצמה באופן עקבי בכל מדינה בה ביקרנו. המלון לא יקר בכלל ויש לה סוויטות משפחתיות וארוחת בוקר מצויינת. בחלק מהסוויטות יש אפילו סאונה פרטית! המיקום מצויין, במרכז העיר על הואצי אוצה וניתן לקבל מיטת תינוק ללא תוספת תשלום. בונוס מגניב: הם מקבלים באהבה כלבים וחתולים, למקרה שתחליטו לטייל עם בן המשפחה הנוסף (בתוספת תשלום של 20 יורו ללילה).

הזמינו בבוקינג

 

Hotel Regnum Residence

 Hotel Regnum Residence - מלונות בבודפשט למשפחות
Hotel Regnum Residence – תמונה מהאתר הרשמי

מלון באיזור Castle Hill בבודה באיזור פחות מרכזי – ודווקא זה מה שנותן לו עוד נקודות. במרחק שתי תחנות מהתחנת המרכזית בבודפשט, אין שום בעיה להגיע לכל מקום בו רוצים לבקר. המחיר כולל בופה לארוחת בוקר ובקבוקי מים חינם בחדר (שזה לא באמת חשוב, אבל זה פינוק כיפי). המלון קרוב לקניון, חנויות ומסעדות והליכה יחסית קצרה לגשרי המעבר לפשט.

הזמינו בבוקינג

 

Novotel Budapest Centrum

מלונות בבודפשט למשפחות - Novotel Budapest Centrum
Novotel Budapest Centrum – תמונה מהאתר הרשמי

מיקום מושלם באמצע הרובע היהודי במרחק של 3 דקות הליכה מתחנת מטרו. עם ארוחת בוקר מצויינת, גם הנובוטל מקבל באהבה כלבים וחתולים בתוספת תשלום. יש הרבה מסעדות וסופרים בקרבת מקום ומכיוון שהמלון שייך לרשת נובוטל – האיכות מובטחת.

הזמינו בבוקינג

 

Sofitel Budapest Chain Bridge

מלונות בבודפשט למשפחות - Sofitel Budapest Chain Bridge
מלונות בבודפשט למשפחות – Sofitel Budapest Chain Bridge – תמונה מהאתר הרשמי

הסופיטל ממוקם במקום מצויין בדיוק ליד הגשרים, וגם היא שייכת לרשת מאוד מוכרת (אנחנו היינו במלונות של סופיטל בכמה ערים בעולם, כולל אמסטרדם). עם מיטות תינוק בחינם ובריכה פנימית – המלון אפילו מציע שירותי בייביסיטר. אפשר לקחת חדר עם נוף לדנובה או לעיר – ושניהם מהממים (אני הייתי בוחרת את הדנובה, כמובן).

הזמינו בבוקינג

 

 

מלוני דירות בבודפשט למשפחות עם ילדים

7Seasons Apartments

מלונות בבודפשט למשפחות - 7Seasons Apartments
7Seasons Apartments – תמונה מהאתר הרשמי

מלון דירות מומלץ על ידי המון מטיילים ישראלים במיקום מרכזי ומומלץ במיוחד לילדים. אחת מחברות הקבוצה אמרה שזה נראה כמו קטלוג של איקאה! בר מספרת בקבוצה שהם ממש חשבו על הכל באירוח הילדים: שטיחון תנין לאמבטיה, ארגז צעצועים לילדים, כלי אוכל לקטנטנים, השכרת עגלות בקבלה, ממש בהכל חשבו על אירוח ילדים. הבניין עצמו קצת לא מטופח אבל שווה הכל כשנכנסים לחדר. המלון נמצא במרחק הליכה מהאופרה ומעוד אטרקציות בעיר.

הזמינו בבוקינג

 

Wesselényi utca 4

מלון דירות בבודפשט למשפחות -  Wesselényi utca 4
Wesselényi utca 4 – תמונה מהאתר בוקינג

מרכזי וגדול בצד של פשט, מלון הדירות נמצא במרחק הליכה מואצי אוצה, האופרה ועוד מגוון אטרקציות. המחיר נמוך מאוד והתמורה גבוהה. הדירה גדולה מהממוצע, ויש בה מיטה זוגית, מיטת יחיד, וספה נפתחת – הם מקבלים הזמנות לעד ארבעה אנשים. בנוסף, יש מטבחון מאובזר היטב, טלויזיה, מכונת כביסה ומייבש. יש המון מסעדות בסביבה, חנויות וגם מטרו קרוב.

הזמינו בבוקינג

 

Medosz Hotel

מלון דירות בבודפשט למשפחות - Medosz Hotel
Medosz Hotel – תמונה מהאתר הרשמי

מלון מאוד לא יקר, מרכזי בפסט, עם ארוחת בוקר (בופה) חינם. יש הסוויטה מקרר – מה שמאוד עוזר כשיש ילדים קטנים – וגם ניתן לקבל מיטת תינוק בחינם. גם פה, כמו ברוב המלונות שראינו, ניתן להביא חיות מחמד בתוספת תשלום. יש הרבה מסעדות בסביבה ומטרו במרחק כמה דקות הליכה. נקודות בונוס: קרבה לחנות גלידות.

הזמינו בבוקינג

 

Park Residence Budapest

מלון דירות בבודפשט למשפחות -  Park Residence Budapest
Park Residence Budapest – תמונה מהאתר הרשמי

מלון דירות לא יקר בכלל הממוקם, גם הוא, ברובע היהודי. יש בדירה מטבחון מאובזר (מקרר, כיריים, מיקרוגל וכ״ו), מה שמאוד מקל על החיים עם ילדים קטנים שמתעוררים ב-6 לפנות בוקר לפני שיש מסעדות פתוחות. אפרופו מסעדות – יש המון באיזור וגם וסופרמרקט במרחק הליה. גם פה ניתן להביא חיות מחמד בתוספת תשלום ויש מגוון דירות, כולל דירות של שלושה חדרים עם שני מיטות קינג ועוד מיטת יחיד – מה שאומר שאפשר לטייל עם סבא וסבתא 🙂

הזמינו בבוקינג

 

Sun Resort Apartments

מלון דירות בבודפשט למשפחות -  Sun Resort Apartments
Sun Resort Apartments – תמונה מהאתר הרשמי

דירות גדולות ומרווחות ולא יקרות ובמיקום מרכזי. יש סופר קרוב וקניון בצמוד, מדרחוב, מלא מסעדות וגישה נוחה למטרו ולטראם. גם פה יש דירות גדולות של 3 חדרי שינה ומתאים למשפחות גדולות או מורחבות ויש בדירה מטבח מאובזר היטב. מה שכן, הם לוקחים עוד 5 יורו ליום כדי להשתמש במזגן (כן, גם לי זה נשמע מוזר) אז קחו את זה בחשבון בחישובים שלכם.

הזמינו בבוקינג

 

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים