מלונות עם פארק מים מקורה באירופה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

יש באירופה הרבה מלונות עם פארק מים מקורה שמתאימים בכל עונות השנה. הן במיוחד פופולאריות במדינות שגם בקיץ לא מגיעות לטמפרטורות גבוהות. אז במיוחד לאלו מכם שמחפשים חופשה מפנקת בחורף או בפסח, הנה רשימת מלונות עם פארק מים מקורה באירופה. אני כותבת לכם תקציר על כל מלון ולכל אחד מהם יש פוסט שלם ומלא במידע שימושי שיעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם – ולבחור איזה מלון הכי מתאים למשפחה שלכם.

עדכון חשוב לחורף 2022-3: בגלל משבר האנרגיה, יכול להיות שפארקי המים יהיו פחות מחוממים ממקודם, חשוב לבדוק מראש. 

תוכן עניינים

אקווה וורלד (AquaWorld) בבודפשט, הונגריה

צילום ימני: עדי מידן, צילום שמאלי: אינסה רביץ

המלון ממוקם בתוך בודפשט אבל במרחק מה מהעיר. המלון עצמו ברמה גבוהה ומומלץ לשלב 1-2 לילות באקווה וורלד עם כמה לילות בתוך העיר עצמה. לפני הקורונה, היו שאטלים בחינם לתוך העיר, בינתיים זה מושהה. אין המון בסביבת המלון, מומלץ לקחת חצי פנסיון. מעבר לפארק המים המקורה (פלוס מתקנים בחוץ), יש גם מועדון הילדים שמותאם עד גיל 7, בערך, עם הפעלות, מגלשות, משחקייה, בריכות כדורים, קיר טיפוס ועוד. ניתן להשאיר שם את הילדים וצריך להשאיר פרטים ומספר חדר. בבריכות יש גם הפעלות בסופי השבוע וחופשות בית הספר, עם משחקי מים ועוד. אפשר להגיע לפארק המים גם בתור אטרקציה ליום אחד בלבד. לעוד מידע על המלון, החדרים, האוכל, והאטרקציות של אקווהוורלד בבודפשט.

אקווה פאלאס בפראג, צ׳כיה

צילום: שלומי סנדרוביץ

המלון ממוקם גם הוא במרחק מה מהעיר. גם פה מומלץ לשלב כמה לילות במלון עם כמה לילות בתוך פראג. בפארק המים יש מתקנים שמתאימים לילדים ומתבגרים וגם לפעוטות. יש במלון מיני גולף, ספא, גני שעשועים, משחקיה, ולגדולים יותר חדר עם פלייסטיישן ויש במלון הפעלות שונות לילדים כגון משחקים בלובי וסדנאות יצירה לילדים. אפשר להגיע לפארק המים גם ליום אחד בלבד בתור אטרקציה ללא לינה. לעוד מידע על המלון, החדרים, האוכל, והאטרקציות של אקווהפאלאס בפראג.

אקווטיקום בדברצן, הונגריה

דברצן עם ילדים - מסלול, המלצות ואטרקציות
דברצן עם ילדים – מסלול, המלצות ואטרקציות

דברצן היא העיר השנייה בגודלה בהונגריה, עיירה קטנה וחמודה. המלון נמצא ממש על קו הטראם קרוב מאוד ל״עיר״, כך שאין צורך לפצל את הזמן בין שני מלונות. המלון גן עדן לילדים, ומעבר לפארק המים, יש ג׳ימבורי, משחקייה לקטנים יותר, משחקי שולחן ומשחקי מחשב לגדולים, ומלא פעילויות לילדים בשוטף. יש מגוון של מגלשות ומתקנים לילדים בכל הגילאים בפארק המים, כולל קיר טיפוס באמצע אחת הבריכות. לעוד מידע על מלון אקווטיקום בדברצן.

כפר הנופש סנטר פארקס Les Trois Forets בחבל אלזס, צרפת

פארק המים בסנטר פרקס Les Trois Forets

כפר נופש בחבל אלזס שבצרפת השוכן בתוך יערות מקסימים. בכפר הנופש יש פארק מים מקורה שמחומם בחורף עם מגוון מתקנים ומגלשות לקטנים וגדולים. יש מגוון רחב מאוד של בקתות למשפחות של עד 10 אנשים, כך שזה מתאים גם לטיולים רב דוריים או עם עוד משפחות. מעבר לכך, יש משחקייה גדולה מאוד גם לקטנים וגם לגדולים (נפרדות) ועוד מגוון רחב של אטרקציות, חלקן בתשלום נוסף. פה תוכלו לקרוא סקירה רחבה על כפר הנופש סנטר פארקס Les Trois Forets.

טרופיקל איילנד בברלין, גרמניה

ברלין עם ילדים - מסלול, אטרקציות והמלצות
טרופיקל איילנד בברלין

פארק המים, אליו ניתן להגיע גם ליום ולא חובה לשהות בו, נמצא במרחק של 45 דקות מהעיר עצמה. אנחנו נסענו לשם לטיול יום אבל הרבה מחברי קהילה מטיילים בחו״ל עם ילדים לנו באחת מאפשרויות הלינה שם. יש הרבה מגלשות בפארק, ומעבר לכך ג׳ימבורי ומשחקיות לילדים. לעוד מידע על טרופקל איילנד בברלין (זה פוסט סיכום שלנו על ברלין).

רולנטיקה בפארק אירופה, גרמניה

צמוד לפארק אירופה, פארק המים רולנטיקה נפתח בסוף 2019 אז מעט מחברי הקבוצה הספיקו לבקר בה – אבל מי שהיה התלהב מאוד. רולנטיקה נמצאת ממש בשטח פארק אירופה אז אפשר לשלב את שני הפארקים. בפארק אירופה יש מגוון מלונות, אבל חשוב לדעת שיש מלון אחד שהכי קרוב עם גישה לפארק המים. מה שכן, בניגוד לשאר המלונות, פה עלות השהייה לא כוללת את הכניסה לפארק המים, למרות שאפשר לקנות דרכם בהנחה. לעוד מידע על רולנטיקה בפארק אירופה, גרמניה.

Fruske Terme בבלגרד, סרביה

מלון Fruske Terme ליד בלגרד סרביה – הבריכות

הפארק נמצא קרוב מאוד לבלגרד וכמובן שאפשר להגיע לטיול של יום. יש במתחם 2 מגלשות לגדולים, כמה לקטנים, הרבה בריכות וכל מיני מתקנים בגן השעשועים ואפשרויות לטיולים בסביבה. לעוד מידע על פרוסקה טרמה בבלגרד.

Hunguest בסגד, הונגריה

מגלשות

סגד היא עיירה ממש מתוקה בדרום הונגריה ובה יש פארק מים מקורה מלא במגלשות ובריכות מחוממות. יש גם מנהרה כיפית בה אפשר לשחות, ולכל הבריכות יש יחודיות שונה, כמו בריכה עם ספספלים. המלון עצמו נמצא 10 דקות ממרכז העיר כך שניתן לשנות שם בביקור בעיירה. לעוד מידע על הונגסט בסגד, הונגריה.

כפרי הנופש של סנטר פארקס בהולנד, בלגיה, צרפת ועוד

Het Heijderbos – פארק המים, תמונה באדיבות סנטר פארקס

בנוסף לכפר הנופש למעלה, לסנטר פארקס יש עוד מגוון רחב של כפרי נופש באירופה. ברובן יש פארק מים ובריכות מקורות ומחוממות בחורף. למידע על כפרי הנופש של סנטר פארקס בהולנד.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים