מלון אקווה פאלאס Aqua Palace בפראג – מלון עם פארק מים מקורה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה הוכן בעקבות פוסטים בקבוצת מטיילים בחו״ל עם ילדים ועם מידע ותמונות באדיבות ניר בן גיגי, משה שושן, נעמה גדלוב, שימרית זיו, אביבית אליה, דריה אלקינד, אדווה קטייב, שלומי סנדרוביץ, איילה פלסקוב-כהן ושרית שמעוני-אהרון. פה תוכלו למצוא עוד מידע על פראג וצ׳כיה עם ילדים.

צילום: ניר בן גיגי

מלון אקווה פאלאס (Aqua Palace) נמצא מחוץ לפראג והוא משולב עם פארק מים מקורה שכלול במחיר המלון והוא המלון הגדול מסוגו באירופה. רוב החדרים מגיעים עם כניסה בלתי מוגבלת לפארק המים – שימו לב שאתם לא בוחרים חדר שכתוב No Waterpark Access.

החדרים באקווה פאלאס

יש מספר אפשרויות למשפחות, כולל חדרי משפחה וחדרים עם דלתות מתחברות. רוב חדרי המשפחה הן לארבעה אנשים, אך יש גם את הסוויטה שקוראים לה חדר הפיראטים, בה יש מספיק מקום לשישה – עד זוג+4: חדר אחד עם מיטה זוגית, והחדר השני עם מיטת קומותיים ועוד מיטת יחיד שיכולה להפוך למיטה לשניים. יש בחדרים מכונת קפה, טלויזיה, קומקום, ועוד כל מיני תוספות כמו מתקן ליבוש בגדים.

כמה זמן כדאי להיות באקווהפאלאס?

צילום: ניר בן גיגי

הדעות חלוקות: יש כאלו שאמרו שיום מספיק, אחרים היו 3-4 ימים והיו נשארים עוד. זה כנראה תלוי בגיל הילדים. מכיוון שיש הגבלת גובה בחלק מהמתקנים, לילדים קטנים. יותר יהיו פחות אפשרויות למגלשות. רוב חברי הקבוצה שהתארחו ב-Aquapalace היו שם כמה ימים ברצף והיו בתוך פראג כמה ימים בנפרד. כולם די תמימי דעים שהדרך לתוך העיר די ארוכה ועדיף לפצל את לינה ולהיות בתוך העיר בשביל הזמן שתטיילו בה.

פארק המים אקווהפאלאס

בתוך מתחם הפארק מים שצמוד למלון ומקורה ברובו ישנן בריכות רבות החל מגיל הרך עם 20 ס”מ של מים ועד למים עמוקים לצוללנים. יש הפעלות לאורך כל היום, בריכת גלים, קעקועים, כדור על המים, מתחם נפרד של מגלשות החל מגיל 6. יש 12 מגלשות מים, כולל הארוך ביותר בצ׳כיה, ובכל מגלשה מצוין מאיזה גיל מותר לעלות על המתקן. המקום מתוחזק ברמה גבוהה והכל נקי ללא ריח וללא כלור במים הצלולים.

צילום: ניר בן גיגי

ברגע שמעבירים צמיד בעל צ’יפ שאיתו נכנסים למלון ולפארק כל מסעדה או פעילות בתשלום אוטומטית מחייבת את החדר כך שאין צורך להיסחב עם מזומן. יש גם ספא במתחם. מקבלים מהמלון מגבות וחלוקים שאפשר לקחת לפארק המים ומחליפים מתי שרוצים.

צילום: דריה אלקינד

יש במתחם בריכה עגולה עם זרמים שמסתובבים בה, בריכה שצמודה לאקווריום וכששוחים רואים דגים, איזור של לימוד צלילה, וג׳ימבורי ענק. במתחם החיצוני יש גם טרמפולינות ובריכות ומגלשות חיצוניות.

לפארק המים ניתן להגיע גם בלי לישון במלון. יש כרטיסי משפחה או כרטיסי יחיד, ואפשר לרכוש כרטיסים ליום שלם, בוקר, אחה״צ או רק שלוש שעות. נעמה ציינה שבדיעבד היא חושבת שהיה עדיף להגיע לשם רק ליום ולא להשאר שם למספר ימים ואיילה אמרה שגם להם הספיק יום אחד בפארק המים.

פעילויות במלון אקווה פאלאס (חוץ מפארק המים)

יש במלון מיני גולף, ספא עם סאונה ומסאג׳ים, גני שעשועים, משחקיה, ולחגדולים יותר חדר עם פלייסטיישן. אפשר גם לשכור סרטי דיוידי לחדר. יש במלון הפעלות שונות לילדים כגון משחקים בלובי וסדנאות יצירה לילדים. ניתן להשכיר אופניים לכל הגילאים כולל קסדות.

אוכל באקווה פאלאס

הבר בבריכה. צילום: דריה אלקינד

יש מספר מסעדות בפארק ובר בתוך הבריכה החיצונית. מה שכן, חברי הקהילה ממליצים לצאת מהמלון כדי לאכול ארוחת ערב – הם די תמימי דעים שארוחת הבוקר טובה, אפילו מאוד, אבל שאר האוכל לא ממש משובח במלון, לפחות לא לחיך הישראלי. יש מסביב למלון מגוון מסעדות של מזון מהיר וסופרים. יש בארוחת בוקר אוכל מיוחד לילדים עם אוכל שמותאם להם, אוכל לתינוקות, ובופה לילדים, ויש להם כלי פלסטיק מותאמים.

תחבורה לתוך העיר

המלון נמצא 20 דקות מחוץ למרכז העיר, לכן כדי להגיע לפראג עצמה צריך להגיע ברכב או תחבורה ציבורית. למלון יש שאטל חינם של המלון כל שעה עד לתחנת מטרו, שזה עשר דקות ומשם 9 תחנות למרכז העיר. חלק מחברי הקבוצה השתמשו באובר כדי להגיע למרכז העיר.

עדכוני קורונה ב- Aquapalace

צילום: דריה אלקינד

המלון דורש חיסון או החלמה מקורונה ב-180 הימים האחרונים כשמחוסנים צריכים להיות 14 ימים אחרי החיסון השני. אפשר לעשות בדיקת PCR עד 72 שעות לפני ההגעה מגיל 12 עד 18, אנשים שאינם יכולים להתחסן מסיבות בריאותיות, ומי שחוסן במנה אחת מתוך שתי מנות. ילדים עד גיל 12 פטורים מכל הדרישות האלו. שימו לב שהשאטל כרגע פועל רק בסופי שבוע, חגים וחופשות בית ספר בצ׳כיה. כמו כן, המלון מבקש לעטות מסכות מסוג FFP2 (N95) ברחבי המלון והפארק, חוץ מאשר בתוך המים ובמסעדות.

בנוסף, לאור המצב, המלון מציע תנאים מאוד גמישים כמו שינוי תאריך או ביטול עד 23:59 ביום לפני ההזמנה. פה תוכלו למצוא את התנאים המלאים לביטול ושינוי.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים