מלון אקווה וורלד בבודפשט – פארק מים מקורה בבודפשט למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט סיכום ששלחה אנונימית על טיול בבודפש ופארק המים המקורה אקווהוורלד עם עוד מידע משלים מקורן מאלין, כרמית שלג ועדי מידן.

טיסות לבודפשט

טסנו בטיסת WIZZ מטרמינל 1, שהוא אגב טרמינל מאוד נעים. יש כמה מסעדות וחנויות דיוטי פרי וג’ימבורי לילדים. בחזור גם טסנו עם WIZZ ונחתנו בטרמינל 3. ממליצה לא להקדים לשדה התעופה בבודפשט, אין כמעט מקומות לשבת והם פותחים צ’ק אין רק שעתיים לפני הטיסה. לקחנו פריוריטי שהתברר שרוב הנוסעים לוקחים אותו ואז כולם נדחפים יחד. זאת היתה הפעם ראשונה שלנו עם צ’ק אין באינטרנט ללא דפי נייר – הצגנו את הכרטיסים עם הברקוד בטלפון הנייד.

מלון אקווה וורלד Aqua World בבודפשט

צילום: אינסה רביץ

שהינו 4 לילות במלון אקווה וורלד Aqua World. הזמנתי ישירות דרך האתר של המלון. לקחנו חדר מסוג Two Bedroom Apartment שהיה בו סלון, חדר שינה ומרפסת. היה מאוד מרווח ונוח עם 2 ילדים. (עריכה: מבדיקה אקראית של תאריכים, אם עושים לוגין לבוקינג, המחיר נמוך יותר משמעותית). מה שכן, חשוב לדעת שיש במלון הרבה מבצעים, אז שווה לבדוק בשני המקומות.

בכניסה למלון מקבלים לכל בני המשפחה צמידים מגנטיים שפותחים דלתות כניסה לאזורים שונים במלון, ואיתם אפשר גם לשלם במזנונים במלון. זה גם משמש בתור מפתח הכניסה לחדר. מאוד נוח – אפשר להרטיב אותם ולא צריך ללכת עם ארנק או מפתח של החדר.

צילום ימני: עדי מידן
צילום שמאלי: אינסה רביץ

קיבלנו חלוקים לכל המשפחה (יש גם מידות לילדים) והלכנו לחקור את מתקני המלון. ישנו אזור של בריכות עם סאונות, ויש את פארק המים הראשי. בחדרים יש מתקן שמייבש בגדי ים ומגבות. יש גם ג’ימבורי לילדים, בו הם בילו גם בלעדינו (יש מדריכים דוברי אנגלית שמשגיחים עליהם) בזמן שאנחנו הלכנו לספא.

לקחנו חצי פנסיון: ארוחת בוקר וערב מכיוון שאין בקרבת המלון מסעדות. האוכל היה מאוד מגוון ועשיר לטעמי. גם הילדים הבררנים מצאו מה לאכול ואנחנו התענגנו על המטעמים. בחדר האוכל יש איזור מיוחד לילדים עם אוכל שילדים אוהבים ובגובה של הילדים, כך שיש להם עצמאות לקחת לעצמם אוכל. אם למישהו יש רגישות כלשהי לאוכל, צריך ליידע את המלון מראש והם יוודאו שיהיה אוכל מתאים. בנוסף, מרבית המנות צמחוניות, כך שגם פה מומלץ לעדכן את המלון מראש כדי שיהיו מספיק אפשרויות עבורכם. מנות הילדים הן שניצלונים, נקניקיות, צ’יפס, ופסטה לבנה. יש גם מבחר אוכל לתינוקות. יש בלון גם בית קפה/בר.

צילום: עדי מידן

מועדון הילדים, בונגו, כולל הפעלות, מגלשות, משחקייה, בריכות כדורים, קיר טיפוס ועוד. כל המידע, כולל שעות פתיחה, פה. הבונגו מושלם אבל הוא מתאים לילדים עד גיל 7 בערך. ניתן להשאיר שם את הילדים וצריך להשאיר פרטים ומספר חדר, הם מפעילים את הילדים מהמם ומעסיקים אותם. בבריכות יש גם הפעלות בסופי השבוע וחופשות בית הספר, עם משחקי מים ועוד.

השירות במלון מצוין, ואם מגיעים לפני שעות הצ׳ק אין, ניתן להכנס בכל זאת לפארק המים, אבל צריך לבקש שובר לחלוק. מחירי הספא גם יחסית נמוכים לאורחי המלון.

מחירי לגו בקניון. צילום: עדי מידן

יש מתחם קניות קטן במרחק של 10 דקות נסיעה במונית שיש בו חנויות כמו H&M וסופר ענק וזול שיש בו באמת הכל כולל לגו בזול. יש גם סושי והחלפת כספים ובסופר יש אפילו בגדי ילדים. מחוץ לקניון יש אאוטלט עם דקטלון ומלא רשתות גדולות ובקניון אפשר לקנות כרטיס סים לטלפון. המשפחה של עדי לקחה מונית לשם דרך המלון, והיא מציינת שחשוב לבקש מהמלון להזמין מונית גם לחזור כי אין שם מוניות באזור.

פארק המים אקווה וורלד

בפארק המים יש אזור בריכות לילדים עם מגלשות לקטנים, בריכת גלים גדולה ובריכות זרמים. יש גם מגלשות יותר אתגריות עם אבובים. חלק מהמגלשות מותרות לגובה מעל 1.30 או 1.40. בקיץ יש בריכות נוספות שפתוחות בחוץ.

כדור במים. צילום: עדי מידן

בפארק המים יש גם מזנון בו אכלנו ארוחת צהריים במחיר סביר לגמרי (פיצות, פסטות, גלידות וכו’). בימים שבת וראשון, פארק המים היה עמוס מאוד במבקרים שלא אורחי המלון, לכן בימים אלה בחרנו לטייל בעיר ולהנות מפארק המים בימי חול.

צילום: קורן מאלין

יש גם בריכה מחוממת חיצונית אליה אפשר להכנס מבפנים, לשחות החוצה, ולחזור חזרה פנימה. קורן סיפרה שהיא והבת שלה שחו בבריכה הזו תוך כדי שירד שלג על ראשן! מה שכן, החלק החיצוני ברובו נסגר בחורף.

חשוב לציין שפארק המים פתוח גם לאורחים חיצוניים ואפשר לרכוש כרטיסים רק לפארק המים. לא חייבים ללון במלון.

עדכון קורונה

המלון פתוח ופעיל, וגם פארק המים, אבל הוא פתוח רק לבעלי תו ירוק וילדיהם בלבד. ההמלצה שלנו היא לבדוק לפני ההזמנה מהן ההנחיות המדויקות וגם לקחת בחשבון שהרבה מדינות מגבילות את תוקף החיסון השני. בנוסף, השאטל החינמי לתוך העיר כרגע לא פעילה. גם זה חשוב לבדוק לפני ההזמנה. יש אוטובוס (קו 230) שיוצא מהאזור בערך פעם בשעה עם שעות מאוד מוגבלות, ולא ממש מומלץ לשכור רכב בבודפשט. כנראה שהכי טוב הוא ללון במלון ללילה או שניים שתרצו ואז לעבור למקום לינה אחר בבודפשט.

עוד עדכונים מהקבוצה: המגלשות עובדות בסופי השבוע ובמשך השבוע בשעות מסויימות שאפשר לברר במלון.

אטרקציות בבודפשט בהן ביקרנו

החלקה על הקרח בבודפשט

יש שאטל 4 פעמים ביום מהמלון לכיכר הגיבורים במרכז העיר וחזרה ללא תוספת תשלום. הנסיעה אורכת כחצי שעה. חשוב לציין שהשאטל בוטל זמנית בקורונה, לכן חשוב להתעדכן מול המלון. כאמור, יומיים נסענו למרכז העיר וטיילנו.

  • היינו בגלגל הענק- Budapest Eye
  • מצודת בודפשט אליה עלינו ברכבת משופעת (נקרא siklo)
  • הזמנו מראש כרטיסים לקרקס שנמצא ליד גן החיות. למרות שהדיבור היה בהונגרית כולנו נהנינו מהמופע.
  • לגן החיות לא הלכנו מחשש שלא נראה אף חיה במזג האויר הקר (למרות שקיבלנו כרטיסים במתנה מהמלון) .
  • ביום השני שטיילנו בעיר ירד המון שלג ונהנינו מאוד מההרגשה 🙂
  • ליד כיכר הגיבורים יש פארק גדול עם אגם שבחורף הופך לרחבת החלקה על הקרח. יש גם עגלות שאפשר להיאחז בהם לילדים הקטנים שעוד לא יודעים להחליק לבד.

מבחינתנו זה היה שילוב מושלם של כל האלמנטים לחופשה מצוינת. ממליצה בחום.

פה תוכלו לקרוא על עוד אטקרציות בבודפשט למשפחות עם ילדים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים