מלון Fruske Terme – מלון עם פארק מים מקורה ליד בלגרד, סרביה מאת דודי זוהר [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה פורסם לראשונה בקבוצת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של דודי.

מגלשות הקטנים

עברנו לבלגרד שבסרביה לפני קרוב לשנה. מאז שעברנו, שמענו המון המלצות על מלון Froske Terme שנמצא מרחק של שעה נסיעה מהעיר בלגרד. המלון ממוקם על מעיינות חמים ולכן מי הבריכות מחוממים ונעימים. המלון נמצא בשמורת טבע פרושקה גורה – שמורה שהיא יער קסום מלא בהפתעות.

שמורת הטבע פרושקה גורה

תצפיות, מערות, מסלולי אתגרים, רכיבה על סוסים, מסלולים רגליים. אנחנו יצאנו למסלול רגלי מהמלון של טיפוס על הר צמוד שבראשו יש מגדל עתיק יפיפה וממנו תצפית מרהיבה על כל האזור.

מלון Fruske Terme ליד בלגרד סרביה – הבריכות

במלון עצמו יש המון בריכות שלכל אחד יש קטע אחר – בריכה בחוץ עם קו נוף פתוח, בריכה עם כסאות שקועים בבריכה שמתוכם יוצאים בועות, בריכה עם מפלים, מגלשות מים גם לילדים קטנים, בריכה לפעוטות, והשוס – בריכה עגולה שמידי פעם מפעילים לה זרם ממש חזק וכולם נסחפים במעגל! פשוט תענוג!

מגלשה בחוץ

לגדולים יש 2 מגלשות, המלון היה בבנייה ובהרחבה של עוד מגלשות גבוהות ושוות אז שווה לבדוק מה המצב עכשיו כי היינו בספטמבר 2021. יש הפעלות בבריכה, והייתה הפעלה מקסימה ממש של משימות ספורטיביות בברכה של הילדים והבנות ממש נהנו.

יש בפארק חדר לילדים שבו יש בריכה רדודה מאוד לקטנטנים ועוד בריכה רדודה לפעוטות ששם יש מגלשת מים. במתחם הזה מתקיימים פעילויות ספורט ותחרות עם מדריכים מהמקום לילדים בתוך המים. הבנות השתתפו ומאוד נהנו!

החדרים והאוכל

המלון עצמו מהמם! הכל חדש ונקי ונעים. נתנו לנו להפתעתנו 2 חדרים עם דלת מקשרת לזוג פלוס 2. זה לגמרי שידרג לנו את החוויה! שני שירותים, שתי מקלחות, ארבע מיטות אמיתיות ולא ספות נפתחות (היו בנוסף). היה ממש מגניב שבחדר הזה יש שירותים משותפים להורה וילד – 2 אסלות ביחד בחדר. חיכו לנו חלוקים מפנקים ושקיות בד שנוכל להשתמש בבריכות.

גן השעשועים

יש במלון כמה סוגי חדרים, כולל חדרי משפחה, דירות, וחדרים מונגשים. במלון יש גם גן שעושעים חיצוני, שתי מסעדות, ספא, מגרשי טניס וכדורסל במלון ליד, ופארק חבלים אקסטרים קרוב למלון (בתוספת תשלום, לא קשור למלון).

עלה לנו לסופ״ש בעונה כולל ארוחת בוקר של בופה עשיר וטעים 900 ש”ח. יש במלון גם ספא ועוד כל מיני פינוקים שפחות התאימו לנו עם ילדים, אבל לגמרי שווה לחקור את העניין.

אין שום ספק שנחזור למלון. החוויה הכללית ממש מעולה!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים