תיירות אורטל – צימרים ולינה בקיבוץ אורטל ברמת הגולן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

במסגרת הטיול שלנו לרמת הגולן, לנו בקיבוץ אורטל שנמצא קרוב לעין זיוון ומרום גולן, מרחק מצוין משלל אטרקציות ברמת הגולן מצד אחד, וקרוב לחרמון מצד שני, לאלו מאיתנו שמחפשים מקום ללון בו לפני ביקור עם הילדים בחורף. הקבלה בכניסה לקיבוץ, מול חדר האוכל, ושם מקבלים הסבר קצר, דפי מידע שכוללים מסעדות מומלצות בסביבה (לפי המרחק בקילומטרים) ומפתחות. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות ברמת הגולן למשפחות עם ילדים.

יש באורטל שלושה סוגים שונים של לינה: חדרי פרמיום או סטנדרט לעד 4 אנשים, ביניהם גם חדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר, ובקתות מדהימות. אנחנו לנו בבקתה שיש בו מקום לעד חמישה אנשים. לכל בקתה יש מקום חניה יעודי לו. אנחנו הגענו אחרי יום עמוס באטרקציות שכללו ראפטינג בירדן, ביקור באנדרטה לאסון המסוקים וטיול במבצר נמרוד, אז כל מה שרצינו היה להתקלח ולהתפנן קצת.

תיירות קיבוץ אורטל - הבקתאות
החדר העיקרי – והג׳קוזי 🙂

נכנסנו לבקתה והתלהבנו – באמת שהתמונות לא מעבירות כמה נעים בבקתה מצד אחד וגדול ומרווח מצד שני. הדבר הראשון שקיבל את פנינו היה ג׳קוזי ענק. בצירוף מקרים מצחיק, אמרתי לרוני יום לפני שכל מה שאני רוצה כרגע זה שקט וג׳קוזי וכשנכנסו לבקתה – ניסיתי כבר לחשוב איך אנחנו מוציאים את הילדים משם כדי להנות בעצמנו 🙂 הילדים התלהבו אפילו יותר מאיתנו, אז שלחנו אותם קודם להתקלח במקלחת בזמן שמילאנו את הג׳קוזי ואז שלושתם נכנסו לשם יחד עד שהכרחנו אותם לצאת כדי לאכול ארוחת ערב.

תיירות קיבוץ אורטל - המטבחון
המטבחון והמיטות – בסוף הזזנו אותן הצידה ושמנו באמצע את המיטה הנפתחת

בחדר העיקרי עם הג׳קוזי יש גם ספה שנפתחת לשתי מיטות יחיד, שולחן, טלויזיה, ומטבחון קטן עם מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר. המטבח עצמו מאובזר בכלים וסכו״ם כך שאפשר לאכול שם בנוחות. הבקתות כוללות חימום וקירור, כך שהם מתאימים לכל חודשי השנה.

תיירות קיבוץ אורטל - חדר השינה הגדול
חדר השינה

יש גם חדר שינה פרטי להורים עם מיטה גדולה ומאוד נוחה וטלויזיה. כשהגענו, היתה שם מיטה מתקפלת נוספת כי יש לנו שלושה ילדים, ואת המיטה שמנו בין מיטות היחיד בחדר המרכזי. אחר כך כבר התחרטנו, והחלטנו שהילדים ישנו בחדר השינה הפרטי כדי שאנחנו נוכל לנצל את החדר הגדול (מה שבסוף לא קרה כי חזרנו ממש מאוחר מתופעת טבע ונשפכנו, אבל העיקר הכוונה, נכון?)

תיירות קיבוץ אורטל - המרפסת
המרפסת

לבקתה יש גם מרפסת ממש גדולה עם שולחן שם אפשר לשבת לאכול או סתם להנות.

תיירות קיבוץ אורטל - חדר האוכל
חדר האוכל

השהות בצימרים כוללת ארוחת בוקר בחדר האוכל של הקיבוץ והילדים התלהבו שם בטירוף. מכיוון שהגענו ב-8:15 ביום שלישי רגיל, הם גם היו הילדים היחידים בחדר האוכל וזכו להמון תשומת לב ממבקרים אחרים ומחברי הקיבוץ. מעבר לאוכל המצוין, החלק הכי כיפי בחדר האוכל היה סלבה, אחד מחברי הקיבוץ שעובד בחדר האוכל. בפעם הראשונה שהגיע אלינו לשולחן, הוא עשה סיבוב בין השולחנות לשאול אם הכל בסדר. בפעם השנייה שהגיע אלינו לשולחן, הוא עשה קסם קטן לילדים והם לא הפסיקו לצחוק. זה אמנם משהו ממש פשוט, אבל ממש הוסיף לחוויה של הילדים וגם שלנו.

תיירות קיבוץ אורטל - מגוון האוכל
מגוון האוכל

כפי שציינתי, ארוחת הבוקר בקיבוץ היתה טעימה מאוד וגם מגוונת מאוד. יש אזור של מנות חמות, ביניהם כמה סוגים של ביצים (למשל קשות ושקשוקה) וכל מיני סוגי מאפים חמים כמו בורקסים. לידו יש שולחן רחב עם הרבה ירקות וסלטים ועוד שולחן רחב עם מגוון רחב של גבינות. בהמשך יש שולחן עם כמה סוגי קורנפלקסים וכל מיני דברים למריחה, כמו דבש, ריבות, חלווה ועוד, וכמובן כמה סוגי לחמים וטוסטר. ומאחורה היתה מכונת קפה עם 8 סוגים של קפה ושוקו, וכמובן המון סוגים של תה. אנחנו ממש ממש נהננו מארוחת הבוקר בקיבוץ ונשארנו שם מלא זמן מעבר למה שבדרך כלל לוקח לנו לאכול כי הילדים כל הזמן נהנו לבחור עוד דברים.

חדרי אירוח תיירות קיבוץ אורטל ברמת הגולן
חדרי האירוח פרמיום תיירות קיבוץ אורטל

מעבר לצימרים, יש גם חדרי אירוח במחירים ממש יפים (750 ש״ח ללילה ל-4 אנשים, כולל ארוחת בוקר). גם פה ארוחת הבוקר כלולה במחיר, וניתן להזמין חדרים מתחברים. מחוץ לחדרים יש הרבה שולחנות פיקניק ויש גם עמדות למנגלים. כשביקרנו, החדרים האלו היו מלאים אז לא יכולנו לראות אותם, אבל ביקשתי מהם תמונות כדי שתוכלו להתרשם.

תיירות קיבוץ אורטל - הקבלה
הקבלה ומתחם המנגלים

אגב, בקבלה יש כל הזמן מכונת קפה גדולה, וכשהגענו אחר הצהריים, היו שם גם מגוון עוגות ועוגיות. יש גם המון מידע על אטרקציות בסביבה, כולל חוברת קופונים של קופונופש ששווה לבדוק, והצוות שם מכיר מצוין את הסביבה ויכול להמליץ על אטרקציות מתאימות. חשוב מאוד לציין שלפי חוק, המקום פועל על פי התו הסגול, כלומר צריך להציג תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית בתוקף. מן הסתם, זה משהו שישתנה בעתיד, אבל אלו כרגע ההנחיות. אני ממליצה לבדוק מולם אם הם עדיין פועלים לפי התו הסגול כדי שלא יווצר מצב בו לא תוכלו להכנס. הם כן מקפידים וביקשו מאיתנו למלא הצהרת בריאות.

במאי ויוני ניתן ורצוי להגיע לקטיף דובדבנים ופירות יער, ויש להם מבצע לימים א-ד:

  • בקתות העץ מחיר לזוג 800 ש”ח, תוספת לאדם נוסף 180 ש”ח
  • חדרי הארוח מחיר לזוג 610 ש”ח, תוספת לאדם נוסף 150ש”ח

כולל לינה, ארוחת בוקר וכניסה זוגית לקטיף.

יש בקיבוץ גם אטרקציות שמתאימה מגיל 16 ומעלה או מגיל 3-6. הריידר הוא רכב שטח חשמלי מיוחד, וניתן להרכיב מאחורה ילדים בגילאים 3-6 מאחורה בכסא בטיחות עם נהג בן 16 ומעלה. המסלול עובר בכביש המערכת סביב הקיבוץ ותוך כדי מקבלים הסבר על חיי הקיבוץ השיתופי, תצפית על השטחים הפתוחים ואל ההרים אביטל, בנטל והחרמון, טורבינות הרוח, ועוד. הידים שלנו גדולים מדי למסלול המשפחתי וקטנים מדי למסלול של המבוגרים אז לא יצא לנו לחוות את הריידרים. בקיבוץ גם ניתן לבקר ביקב.

להזמנות: 04-6960808 או באתר של תיירות אורטל

 

גילוי נאות: אנחנו היינו אורחים של תיירות אורטל כדי שנוכל לספר לכם עליו, אבל כל מה שכתוב פה היא דעתי הכנה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים