הנחיות כניסה ליפן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מעודכן ל-29.4.23

יפן נפתחה מחדש! כל ההגבלות הוסרו ולמעט כמה הנחיות קטנות, התיירות נפתחה לכולם מחדש. הפוסט הזה הוא חלק מהמדריך המורחב שלנו על יפן למשפחות עם ילדים, אנחנו מאוד ממליצים להכנס אליו. נתחיל עם מה שהתבטל נכון ל-29.4.23:

  • אין צורך להראות חיסון או בדיקת קורונה
  • אין צורך בויזה ליפן לאזרחים ישראלים
  • אין חובת עטיית מסכות, אך מומלץ לעטות אותן בתחבורה הציבורית ובעיקרון בכל מקום שמבקשים מכם

אז מה כן?

מסמכים

 

כפי שציינו, כבר אין צורך בבדיקת קורונה או חיסון כדי להכנס ליפן. יחד עם זאת, יש עדיין ביורוקרטיה על מנת להכנס בקלות למדינה.

כניסה ליפן – Fast Track Entry

באתר Visit Japan Web ניתן למלא מידע לגבי הגירה ומכס שבועיים לפני הטיסה. חשוב לעבור את התהליך כבר מהבית על מנת לקצר תהליכים ביפן. התהליך המלא כולל מספר שלבים:

שלב 1: יצירת חשבון

מלאו פרטים הכוללים:

  • שם מלא
  • תאריך לידה
  • מספר דרכון

ומידע לגבי הביקור שלכם. אני נתתי שם לביקור של התאריך (פברואר 2023). אם אתם מגיעים עם ילדים, רשמו גם אותם. מבוגרים צריכים להרשם בנפרד, ואת הילדים אפשר לרשום עם הורה אחד. 

שלב 2: מידע לגבי הקורונה – בוטל!

שלב 3: הגירה ומכס

שימו לב שאת שני השלבים האלו צריך למלא לכל אחד מהנוסעים בנפרד. את הקודים שקיבלתם תוכלו להראות במקום למלא את הטפסים שמקבלים במטוס (שגם היה לפני הקורונה). 

יש שני קודים של QR שתקבלו בסוף התהליך: אחד של הגירה (צהוב) ואחד של מכס (כחול). תתבקשו להראות את הקודים לכל אחד מכם בשתי תחנות שונות.

קבוצת וואסאפ למסמכים

מסיבה זו, אנחנו ממליצים לפתוח קבוצת וואטסאפ למסמכים בלבד, אליה תשלחו את שני הסוגים של הקודים של ה-QR

את כל המסמכים האלו ביקשו לראות, חלקם יותר מפעם אחת. עדיף שיהיה לכם הכל בשלוף, זה מאוד מקל. לקבוצה הזאת שלחתי גם את הבורדינג פאס שלנו ומסמכים אחרים שהיינו צריכים בזמן הטיול, כגון כרטיסים שקנינו אונליין לאטרקציות.

מזל טוב – הגעתם ליפן!

כשתכנסו ליפן, יחכו מיליון פקידים שיבקשו לראות את המסמכים שלכם, בשתי תחנות שונות. כשאנחנו היינו, עוד היינו צריכים להראות הוכחות לחיסון/בדיקה אז גם היה מסמך ורוד שכבר כנראה שלא צריך, לכן יתכן וכבר לא תעברו את אותו מספר התחנות שעברנו.

פה תוכלו למצוא את המידע הכי עדכני לגבי ה-Fast Track.

פה תוכלו למצוא את כל המידע שיש לנו על יפן למשפחות עם ילדים, כולל מסלולים, מלונות מומלצים, מידע על פאס הרכבות ועוד. אתם גם מוזמנים לבוא להתייעץ בקבוצת מטיליים ביפן עם ילדים.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

14 תגובות

  1. שלום
    אנחנו מתוכננים להגיע ליפן באמצע מרץ – מתי אנחנו יכולים למלא את שאלון הכניסה – האם יש פג תוקף לבקשה ?
    או שאנחנו יכולים למלא את הבקשה כבר היום ?

    תודה מראש
    איציק

    1. אהלן! מבקשים שזה יהיה עד שבועיים מראש והם מאשרים לפי סדר ההגעה ליפן כך שזה לא בהכרח יהיה מהיר יותר. אני יכולה להגיד שהדברים שלי אושרו מממש תוך פחות משעה כשמילאתי יומיים לפני הטיסה. אנחנו עכשיו ביפן, הגענו שלשום, ואני אעדכן את הפוסט בימים הקרובים מכיוון שהשתנו כבר עוד דברים ועשיתי צילומי מסך. אפשר להבין בכל מקרה בלי קשר מה לעשות באתר, אבל לקצר תהליכים, רציתי להוסיף עוד מידע.

  2. תודה על המידע! בזכות זה נכנסנו ליפן ללא כל בעייה! שאלה, האם ביציאה מיפן יש איזשהן מגבלות או מסמכים שצריך? אנחנו גם עושים קונקשן ארוך דרך סין ורוצים אולי לטייל לכמה שעות בהונג קונג

    1. שמחה שזה עזר!!! אין שום דבר שצריך לעשות כדי לצאת, לא בדיקות, שום מסמך. לא יודעת לגבי הונג קונג (שימו לב שהונג קונג וסין הם לא בדיוק אותו הדבר אז תבדקו ספציפית על הונג קונג).

    1. זה כמו בתמונות. אחד מהם צהוב ואחד כחול, זה לא אומר שמאושר או לא, זה פשוט מה שזה.

  3. שאפו ענק על ההשקעה בפרק הכניסה החשוב הזה.טס לבד באפריל, חזרתי מסדרת טיסות לעשרות מדינות אירופה בשנה האחרונה כולל לפלנד,ללא כל מילוי טפסים יותר,ואף שאני לא טכנופוב הבירוקראטיה הזו,קצת מכבידה.אבל ההסבר שלך כל כך מקל.
    מנצל ההזדמנות לשאול שאלה שכבר כמה שעות מחפש תשובה ברשת, ויש “עודף תרשימים וציורים” על השקע תקע ביפן.חזרתי מדובאי עם תקע ייעודי, אבל מציינים מתח נמוך. אין לי מכשירי חשמל מלבד מטען לסלולארי . האם עלי לרכוש משהו מיוחד? תודה מראש

    1. שמחה שזה עזר!! בשביל זה כתבתי את הפוסט 🙂 לגבי המתח, אין בעיה עם זה שהוא נמוך יותר, הבעי ההיא ההפך. השתמשנו במטענים הרגילים שלנו עם המתאם. המחשבים והכל בדרך כלל כוללים את הנמוך, הסכנה היא בעיקר לעבבור את הגבוה.

  4. מזה חודש אני לא מצליחה להבין איך אני יודעת שהילד אושר, אפילו בשגרירות לא ידעו לתת לי תשובה. רק כאן מצאתי מענה.בודקת האם השתנה מסך צהוב לreviwed/
    שאלה נוספת בהקשר זה: איך יודעים שאני אמא? יש מצב שיבקשו מסמך כלשהו “המוכיח” הורות?

    1. היי, מה שיש פה בפוסט הוא ליטרלי מה שאנחנו עשינו כדי להכנס ליפן בפברואר. אם כתוב review completed אז סיימת. לא מבקשים שום דבר כדי להוכיח הורות, יש לך את הדרכונים שלהם , זה מספיק.

  5. וואו איזה הסברים מפורטים, תודה!
    האם צריך להבדק ביציאה למי שאין חיסונים?

  6. היי, תודה רבה על המידע! כשאני מנסה להוסיף טיול עם התאריכים והכל זה מבקש ממני חברת תעופה ומספר טיסה. משום מה זה לא מוצא את אל על ולכן אני לא יכולה להמשיך ולקבל את הקוד. ידוע לך עושים במצב כזה? תודה רבה רבה

    1. אהלן! מוזר ממש. אני לא טסתי אלעל אבל מכיוון שזאת טיסה חדשה אולי זה לא במערכת? תבדקו בבקשה בקבוצה, יש שם אנשים שטסו אלעל. קוראים לז המטיילים ביפן עם ילדים facebook.com/groups/japankids

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים