מלונות מיוחדים ביפן למשפחות עם ילדים – מלונות נדירים ביפן [מעודכן ל-2024]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד. פה תוכלו גם להמיר מט״ח במחירים מעולים. 

כן כן, כתבתי ״מלונות נדירים ביפן״ כי אני צעירה כמו הילדים ואומרת נדירה. פחחחח. בכל מקרה, עם כל ההתלהבות של חדרי הפוקימון של רשת מימרו, היה לי חשוב שתדעו שיש עוד סוגי חדרים מעניינים בנושאים שונים שאולי תוכלו להנות מהם. שימו לב שלרשת מימרו יש הרבה סניפים שונים ולא בכולם יש את החדרים המיוחדים אז רשמתי לכם ספציפית את הסניפים בהם יש כל סוג של חדר. בכל מקרה, בכתבה הזאת נדבר על מלונות מיוחדים ביפן למשפחות עם ילדים – מיניונים, הלו קיטי, סינמנרול, פוקימון, נארוטו ועוד והכל מחולק לפי אזורים.

תוכן עניינים

אם עוד לא הצטרפתם לקבוצה שלנו מטיילים ביפן עם ילדים, נשמח לראותכם שם. יש לנו גם מלא מידע נוסף במדריך שלנו יפן למשפחות עם ילדים עם עוד המון המלצות וטיפים. בנוסף, אנחנו גם נותנים שירותי ייעוץ ובניית מסלולים ביפן והזמנת מלונות במחירים מוזלים, ואפשר ליצור איתנו קשר פה. אנחנו ממליצים להתקין את התוסף Hotel Ninja שפיתחנו עבורכם שמשווה מחירים במגוון אתרים כדי שתקבלו את המחיר הכי נמוך למלון.

מלונות מיוחדים בטוקיו למשפחות עם ילדים

חדרי פוקימון ברשת מימרו

יש לרשת מימרו שלושה סניפים בטוקיו עם חדרי פוקימון. ספציפית בטוקיו, לחדרים יש מקום רק לארבעה אנשים, למרות שניתן בחלקם להוסיף מיטת תינוק ועקרונית עד שני ילדים מתחת לגיל 6 יכולים להיות בחדר בלינה משותפת ללא תוספת תשלום. החדרים מקושטים בפוקימון בכל החדר ומקבלים מתנה בכל הזמנה לקחת הביתה (אחת לכל משפחה להזמנה), לדוגמה תיק כביסה ועוד דברים מקוריים. מימרו היא רשת של מלוני דירות, לכן היא מגיעה גם עם מטבח מאובזר ופינת אוכל, כולל צלחות וכוסות של פוקימון. אלו הסניפים בהם יש חדרי פוקימון בטוקיו:

המלון של גודזילה – Hotel Gracery Shinjuku

מלון 4 כוכבים בשינג׳וקו שמפורסם במיוחד בזכות גודזילה שמשקיפה מהמלון! המלון נמצא גם הוא במרחק כמה דקות הליכה מתחנת שינג׳וקו ותחנת Seibu Shinjuku ובמרחק הליכה של כמה דקות מהמון מסעדות. יש במלון מסעדה שמגישה ארוחת בוקר וארוחת ערב. במלון יש חדרים רק לעד 3 אנשים ואין ככל הנראה דלתות מתחברות. מי שלן במלון יכול לעלות לגג ולראות את גודזילה מקרוב וכל הקומה העליונה מקושטת בסגנון גודזילה. לעוד מידע והזמנות: Hotel Gracery Shinjuku

מלון עם דינוזאורים – Henn Na Hotel Maihama

ישנתם פעם במלון עם דינוזאורים? ה-Henn Na בטוקיו ביי הוא מלון שכולו מקושט עם דינוזאורים ואפילו הצ׳ק אין הוא על ידי רובוטים של דינוזאורים – שזה ממש מטורף! יש חדרים לעד 4 אנשים והם קטנים מאוד וחלקם גם מקושטים בצורה סופר מדליקה. בחדרים יש מזגן וקומקום ויש רובוט שאפשר לשחק איתו משחקים כמו אבן נייר ומספריים 🙂 לעוד מידע והזמנות: Henn Na Hotel Maihama .

חדר הלו קיטי ב-Asakusa Tobu Hotel

אחד המלונות המומלצים בטוקיו בכל מקרה, במלון יש חדר הלו קיטי שעל תקן חובה לחובבי הג׳אנר עם מקום לעד 4 אנשים אבל המיטות ממש גדולות וילדים מתחת לגיל 12 יכולים להיות שם בחינם כך שעקרונית יכולים להיות גם יותר. אני מזהירה מראש – הוא ממש ממש ורוד. החדר מקושט בכל מה שאפשר עם הלו קיטי, עד לשטיחונים. בדרך כלל יש גם מסעדה עם אוכל של הלו קיטי אבל נכון לספטמבר 2024 היא סגורה. לעוד מידע והזמנות ב-Asakusa Tobu Hotel. יש גם חדרי הלו קיטי במלון Keio Plaza Hotel Hachioji.

חדר נינג׳ה ברשת מימרו – MIMARU Tokyo Ueno Okachimachi

דירה של רשת מימרו עם מקום לעד 8 אנשים. החדרים מקושטים בסגנון נינג׳ה כשיש על הקירות כל מיני סוגים של כלי נשק של נינג׳ות ויש ״נינג׳ות״ מוסתרות בדירה. לעוד מידע והזמנות: MIMARU Tokyo Ueno Okachimachi.

מלון אומנותי עם חדרים בסגנון גיימינג ב-BnA WALL

אחד המלונות המיוחדים, לצערי אין במלון הזה חדרי משפחה לכן הוא מתאים למשפחות עם ילדים שמספיק גדולים כדי להיות בחדר לבד (ולא להרוג את האחים). חדרי ה-Hard Core Game Rom סופר מדליקים ויש עוד חדרים מעוצבים בכל מיני צורות שונות.כל חדר מעוצב על ידי אומן מקומי וכשאתם מזמינים חדר, חלק מהכסף הולך לאומן עצמו. די מדליק!  לעוד מידע והזמנות ב-BnA WALL.

חדר של My Melody ו-Kuromi במלון Tokyo Dome

חדרים מתוקים בסגנון מלודי וקורומי (תראו את התמונות – בטוח תזהו) ב-Tokyo Dome הכיפי ביותר. בנוסף לכל הורוד והקישוטים, הילדים גם מקבלים מתנה משפחתית לקחת הביתה. בהזמנת החדר ניתן גם להזמין קינוחים מיוחדים בסגנון מלודי. לעוד מידע והזמנות ב-Tokyo Dome Hotel.

חדר סנופי ב-Imperial Hotel

אם אתם אוהבים את סנופי – זה המקום להיות. יש במלון 6 חדרי סנופי והם מקושטים עם הכל סנופי: מגבות, שטיחים, כריות, מאגים, סנופי ענק בצורת שף ועוד המון אביזרים, והילדים אפילו מקבלים מתנה משפחתית. אפשר גם להזמין ארוחת בוקר סנופי לחדר. לעוד מידע והזמנות ב-Imperial Hotel.

חדר פנדות ב-Mitsui Garden Hotel Ueno

חדר מתוק מאוד שמלא בפנדות מתוקות במלון 4 כוכבים בוונו ויש במלון הרבה כאלו. גם הקירות מקושטים בפנדות – כי יש קומה שלמה של פנדות. המלון גם במיקום מעולה במרחק שתי דקות הליכה מתחנת Ueno. לעוד מידע והזמנות ב-Mitsui Garden Hotel Ueno.

מלא חדרים מיוחדים בדיסנילנד טוקיו

מן הסתם, בתור מלון של דיסני יש לו המון חדרים מיוחדים, כולל טינקרבל, היפה והחיה, ואליסה בארץ הפלאות. שימו לב שדיסנילנד טוקיו לא נמצאת במיקום מרכזי אז אם תהיו במלון של הפארק, עדיף רק להיות שם בלילות שאתם מתכוונים להגיע לפארקים, אחרת יקח לכם לא מעט זמן כל יום להגיע ליעדים שלכם. שימו לב שבלרוב החדרים יש מינימום של שני לילות. לעוד מידע והזמנות במלון Disneyland Tokyo Hotel.

חדר Cinnamoroll במלון Ours Inn Hankyu

אם הבנות שלכם אפילו קצת כמו הבת שלי – אז הן עפות על Cinnamonroll והחדר הזה ילהיב אותן בטירוף. המינוס הוא שעוד רק לעד 3 אנשים כך שתצטרכו להתפצל לשני חדרים אם יש לכם יותר מילד אחד. לעוד מידע והזמנות ב-Ours Inn Hankyu.

חדר יפני מיוחד מאוד ב-MIMARU Tokyo Kinshicho

חדר ה-Ukiyo-E הוא חדר שמקושט בתמונות הסופר מפרוסמות היפנית כמו הגל. יש בחדר מקום לעד 4 אנשים וכמו השאר, הוא מגיע מאובזר במטבח ושולחן אוכל משפחתי. לעוד מידע והזמנות: MIMARU Tokyo Kinshicho.

מלון בסגנון מנגה ב-HOTEL TAVINOS Asakusa

מלון סופר מתוק באסקסה במיקום ממש מעולה שכולו מקושט בסגנון מנגה, כולל האזורים הכללים והחדרים עצמם. אין חדר משפחה אבל יש חדרים מתחברים עם מקום לעד 4 אנשים והמחירים ממש ממש סבבה. מכיוון שהמלון כולו מקושט, יש בו כל מיני פינות נחמדות מאוד לתמונות אם אתם מגיעים עם מתבגרים שזה חשוב להם. יש גם ספריית מנגה בה אפשר לדפדף בספרי מנגה. לעוד מידע והזמנות ב-HOTEL TAVINOS Asakusa.

לישון ביער במלון Hilton Tokyo Bay

מלון מפנק מרשת הילטון שהוא מלון רשמי של דיסני עם מגוון חדרים לעד 6 אנשים. המלון מעוצב בצורה מקסימה ובמחשבה על ילדים, ובחדרים הממוזגים יש מקרר וקומקום. במלון יש 5 מסעדות ובריכה, אבל שימו לב שהכניסה לבריכה היא לא חינמית לכל החדרים וזה תלוי בתנאי ההזמנה – יתכן ותצטרכו לשלם עליהן תוספת (זה משהו די מקובל ביפן). במרחק 6 דקות הליכה יש תחנת של הרכבת של דיסני עצמה, או שאפשר לקחת שאטל חינמי למרחק של תחנה אחת. במלון יש גם חנות נוחות שפתוחה 24/7. לעוד מידע והזמנות: Hilton Tokyo Bay.

מלונות מיוחדים בקיוטו למשפחות עם ילדים

חדרי פוקימון ברשת מימרו

יש לרשת מימרו ארבעה סניפים בקיוטו עם חדרי פוקימון שבחלקם להוסיף מיטת תינוק ועקרונית עד שני ילדים מתחת לגיל 6 יכולים להיות בחדר בלינה משותפת ללא תוספת תשלום. החדרים מקושטים בפוקימון בכל החדר ומקבלים מתנה בכל הזמנה לקחת הביתה (אחת לכל משפחה להזמנה), לדוגמה תיק כביסה ועוד דברים מקוריים. מימרו היא רשת של מלוני דירות, לכן היא מגיעה גם עם מטבח מאובזר ופינת אוכל, כולל צלחות וכוסות של פוקימון. אלו הסניפים בהם יש חדרי פוקימון בקיוטו:

תישנו עם הדינוזאורים ב-Henn na Hotel Hachijoguchi

כמו בטוקיו, גם בקיוטו יש מלון של דינוזאורים כשכל המלון מופעל על ידי רובוטים. אל תדאגו – תמיד אפשר ליצור קשר עם בן אדם אמיתי במידת הצורך. לעוד מידע והזמנות ב-Henn na Hotel Hachijoguchi.

חדרי קורמי מוזרים ומגניבים ב-RESI STAY THE KYOTO

יודעים איך הילדות המתוקות שלנו מתהפכות כשהן נהיות מתבגרות? אז ככה נראים החדרים האלו. אין לי מה עוד להסביר אבל זה מגניב לאללה. לעוד מידע והזמנות ב-RESI STAY THE KYOTO

תישנו בתוך מנגה ב-HOTEL TAVINOS Kyoto

מלון סופר מתוק בסגנון מנגה, אבל לא משהו ספציפי. החדרים הגדולים הם רק לשלושה אנשים אז רוב המשפחות יצטרכו שני חדרים (שלא מתחברים). עוד מידע והזמנות ב-HOTEL TAVINOS Kyoto

אונסן פרטי בריוקן Kyoto Machiya Fukune

ריוקן עם מקום לעד 5 אנשים עם דירות עם אונסן פרטי! יש שני סוגים שונים של דירות של שני חדרים ויש גם גן יפני ומיקום מעולה. עוד מידע והזמנות ב-Kyoto Machiya Fukune

מלונות מיוחדים באוסקה למשפחות עם ילדים

חדרי פוקימון ברשת מימרו

יש לרשת מימרו סניף אחד באוסקה עם חדר פוקימון. ספציפית, לחדרים יש מקום רק לארבעה אנשים, למרות שניתן בחלקם להוסיף מיטת תינוק ועקרונית עד שני ילדים מתחת לגיל 6 יכולים להיות בחדר בלינה משותפת ללא תוספת תשלום. החדרים מקושטים בפוקימון בכל החדר ומקבלים מתנה בכל הזמנה לקחת הביתה (אחת לכל משפחה להזמנה), לדוגמה תיק כביסה ועוד דברים מקוריים. מימרו היא רשת של מלוני דירות, לכן היא מגיעה גם עם מטבח מאובזר ופינת אוכל, כולל צלחות וכוסות של פוקימון. זה הסניף שיש בו חדר פוקימון באוקסה:

חדר מיניונים ב-Universal Port

אחד ממלונות של אולפני יוניברסל עם מגוון חדרים, ביניהם חדר המיניונים המהמם. בחדר יש מקום לעד 4 אנשים. בחדר יש אפילו ספת קרוקודיל! תכלס כל המלון מקושט כמו מיניונים כך שגם אם לא תתפסו את החדר של המיניונים, עדיין תוכלו להנות מהמתיקות. לעוד מידע והזמנות ב-Universal Port Hotel.

חדר נינג׳ה של רשת מימרו MIMARU Osaka Shinsaibashi North

 
דירה של רשת מימרו עם מקום לעד 8 אנשים. החדרים מקושטים בסגנון נינג׳ה כשיש על הקירות כל מיני סוגים של כלי נשק של נינג׳ות ויש ״נינג׳ות״ מוסתרות בדירה. שימו לב שאסור להכנס לחדר עם נעליים וצריך לחלוץ אותן בכניסה. לעוד מידע והזמנות: MIMARU Osaka Shinsaibashi North.

חדר משחקי קופסה ב-MIMARU Osaka Namba Station

יש כמה סוגים שונים של חדרי משחקי קופסה, אחד לבוגרים יותר ואחד לילדים קטנים. בחדר של הילדים הקטנים יש גם צעצועים ומשחקים אחרים. בחדר יש אפילו מגלשה קטנה ומקום לעד 5 אנשים. כל זה נמצא בסניף ליד תחנת Namba, שזה אזור מרכזי ומעולה. שימו לב שצריך לבחור ספציפית אם רוצים את החדר שמתאים לילדים בוגרים יותר ומבוגרים (All night game room) או החדר לילדים. בנוסף, יש במלון סוג של ״חדר בריחה״ שצריך להירשם אליו מראש – בלי קשר לחדר שהזמנתם – בשם The Secret Room. עוד מידע והזמנות ב-MIMARU Osaka Namba Station.

חדר איש זאב ומשחקי Murder Mystery ב-MIMARU Osaka Namba Station

אחד החדרים המיוחדים ביותר שראינו, זה חדר עם מקום לעד 6 אנשים ומתאים למשפחות עם ילדים גדולים ומתבגרים. יש מגוון של משחקי מסתורין שאפשר לשחק, כולל פרופס שונים, ואפילו חדר נוסף בשם ghost room בשביל אנשים שהוצאו מהמשחק. בנוסף, יש גם משחקי קופסה שאפשר לשחק. עוד מידע והזמנות ב-MIMARU Osaka Namba Station.

מלונות מיוחדים באלפים היפנים למשפחות עם ילדים

מלון מלא בפעילויות באלפים היפנים ב-Northstar Loft

דירות מטריפות בערך חצי דרך בין מטסומוטו לבין טאקיאמה וקרוב ל-Kamikochi. בדירות יש מקום לעד 6 אנשים והם מגיעים עם מטבח מאובזר ומלא פעילויות לקיץ ולחורף, כמו קיר טיפוס וטיול אופניים למשפחות. לעוד מידע והזמנות: ב-Northstar Loft.

מלונות מיוחדים באגמי פוג׳י למשפחות עם ילדים

חדר נארוטו (ועוד סוגים) ב-The Highland Resort

המלון ממוקם ממש בכניסה לפארק Fuji-Q עם כמה סוגים שונים של חדרים מיוחדים כולל נארוטו, תומאס, עם מקום לעד 5 או 6 אנשים, תלוי בחדר שבוחרים. לעוד מידע והזמנות ב-The Highland Resort.

מלונות מיוחדים בנגויה למשפחות עם ילדים

חדרי לגו בלגולנד נגויה

כמיטב המסורת של הפארקים של לגולנד, יש במלון מגוון חדרים מעוצבים בצורות ממש מתוקות, כגון חדר האבירים, חדר פיראטים, חדר Ninjago ועוד. למלון יש גם קישור ישיר ל-Sea Life Nagoya. לעוד מידע והזמנות בלגולנד נגויה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים